آیا آماده بازگشت به مدرسه است-آیا برند شما است؟ – وبلاگ

فصل آغازین جدید – و 125 میلیارد دلار
فصل بازگشت احساسی است که هرگز فراموش نمی کنیم. امکان نوت بوک های باز نشده. برندی که کوله پشتی جدید را تجزیه می کند. بوی پاستیل. صبح های خنک ، تمرینات کلاس و وعده آرام یک آغاز جدید. این که آیا شما پنج یا بیست و پنج هستید ، یک انرژی منحصر به فرد وجود دارد که با آماده سازی برای یک فصل جدید همراه است.
این فقط یک فصل نیست – این یک آیین است. تنظیم مجدد فرهنگی که سیگنال تحول و ترکیبات جدید را نشان می دهد. برای مارک ها ، این همچنین یکی از قدرتمندترین لحظات تجاری سال است.
پشت مدرسه و ترکیبی از بازگشت به کالج ، دومین فصل خرید بزرگ در ایالات متحده است. ، پشت فقط تعطیلات زمستانی. به گفته فدراسیون خرده فروشی ملی ، مصرف کنندگان در سال 2024 125.4 میلیارد دلار هزینه کردند که دانش آموزان و خانواده های آنها 86.6 میلیارد دلار از این کشور تشکیل می دهندS از کوله پشتی و اتصال دهنده ها گرفته تا بلندگوهای بلوتوث و ملافه ، کاربران عمدی ، پر از انرژی و آماده خرید هستند.
یک پنجره محدود یک فرصت بزرگ
دانشکده معکوس از این نظر منحصر به فرد است که هم از نظر عاطفی هدایت می شود و هم به شدت به مهلت مهلت می پردازد. این مخاطب را پوشش می دهد – از والدینی که فرزندان قبل از مدرسه را گرفته تا نوجوانانی که یک مارک شخصی می کنند ، به دانشجویان کالج که برای استقلال آماده می شوند ، می پردازند. همه لیست دارند و همه مهلت دارند.
و آنها نه تنها گشت و گذار در آنها به طور فعال به دنبال ، بررسی قیمت ، مقایسه ، ورود به سیستم ، باز کردن تخفیف ها و جستجوی دلایلی برای گفتن بله هستند.
این ترکیب از اهمیت اضطراری و عاطفی آن را به لحظه ای مناسب برای تعهد دیجیتال هوشمند و استراتژیک تبدیل می کند.
چرا تبلیغات دیجیتال برای بازگشت به مدرسه کار می کند
بازگشت مدرسه است مسابقهمارک های CPG ، مد ، فناوری ، مراقبت شخصی ، QSR و حتی سرگرم کننده برای یک قطعه هزینه. تبلیغات دیجیتالی به شما در بالا رفتن از سر و صدا کمک می کندبا ایجاد لحظه های تعاملی که الهام بخش عمل و ایجاد حافظه است.
تبلیغات مشارکت منجر می شود
مؤثرترین کمپین ها نه تنها با کاربران صحبت نمی کنند – آنها آنها را دعوت می کنند تا بخشی از داستان باشند. قالب های تعاملی مانند قرعه کشی. ، مسابقات ، پیروزی فوریوت مورد به مخاطب دلیل دهید تا فراتر از قیمت یا مشخصات محصول شرکت کنند. آنها از احساسات و پاداش استفاده می کنند ، که منجر به زمان بیشتری برای ماندن ، به اشتراک گذاری و بلند کردن برند می شود.
مثال: “آزمون شخصیتی سبک خوابگاه” می تواند مجموعه ای از محصولات را ضمن ارائه توصیه های شخصی و ورود به قرعه کشی جایزه نشان دهد.
آنها یک محصول را جابجا می کنند
خریداران بازگشت به دنبال معاملات ، بسته ها و مشوق ها هستند. با جفت کردن ارتقاء خود با a کوپن. ، دریافتیا ورودنه تنها ترافیک رانندگی می کنید بلکه در حال تبدیل تبدیل به یک تبدیل هستید. این مکانیک ها می توانند برای تبلیغ خرید در فروشگاه ، فعالیت تجارت الکترونیکی یا حتی ادغام شرکای خرده فروشی پیکربندی شوند.
مثال: “هر سه مورد را از مجموعه ما از بازگشت به مدرسه بخرید و رسید خود را بارگذاری کنید تا وارد شوید تا 500 دلار برای خرید بدست آورید.”
آنها با کاربرانی که در آن قرار دارند ملاقات می کنند
این مخاطب اول موبایل است. خریداران برگشتی در حال حرکت در استخر هستند و لیست های سفید کننده یا مقایسه قیمت ها را بررسی می کنند ، در حالی که در آن سفرهای تابستانی گذشته نصب شده اند. کمپین شما باید در این مواقع ظاهر شود: در انتشار گازهای اجتماعی ، کمپین های ایمیل ، کدهای QR در فروشگاه یا با یادآوری پیامک.
نکته اصلی: برای به اشتراک گذاشتن دکمه های بومی خود برای به اشتراک گذاری و جذب مشوق ها تلاش کنید تا کاربران بتوانند تبلیغات شما را به سرعت به والدین ، دانش آموزان و دوستان دیگر منتقل کنند.
آنها یک ارتباط عاطفی را برانگیخته اند
دانشکده معکوس سرشار از حافظه و سنت است. تبلیغات هوشمند این دلتنگی و احساسات را لمس می کند – به مصرف کنندگان حمله به یک عکس ارسال کنید ، یک داستان به اشتراک بگذارید یا به مورد علاقه خود رای دهیدS این داستان پردازی نه تنها باعث افزایش وابستگی می شود-آن را به طور واقعی تولید می کند ، با محتوای برند هماهنگ می شود.
مثال: “عکس روز اول فرزند خود را برای فرصتی برای ارائه و برنده شدن در لوازم مدرسه در یک سال به اشتراک بگذارید.”
چه تبلیغاتی به بهترین وجه کار می کنند؟
بسته به اهداف شما – آگاهی از آمیختگی ، تولید سرب ، آزمایش محصول ، وفاداری یا آسانسور خرده فروشی – انواع مختلفی از تبلیغات دیجیتالی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:
| هدف | قالب توصیه شده | چرا کار می کند |
| آگاهی از برند | رقابت UGC | وارد یک داستان عاطفی شد و وسیعی را تحریک می کند |
| محصول | بازی برای سود فوری ، باز کردن قفل کوپن | یک اضطراری و پاداش تعامل با سود مستقیم ایجاد می کند |
| خرده فروشی | تماس تلفنی Sweepstaks | ارتقاء را مستقیماً به نقطه فروش متصل می کند |
| داده های شخص اول | آزمایش ژنرال پیشرو ، فرم ورود | در حالی که ارزش را به کاربر ارائه می دهد ، بینش های ارزشمندی را ضبط می کند |
| فعال سازی وفاداری | چالش مبتنی بر نقطه ، رقابت اختصاصی | پاداش و مشتری های موجود |
نکات حرفه ای برای تبلیغات در مدرسه که در حال اجرا هستند
- زود شروع کنید ، قوی را تمام کنید: از ماه ژوئیه ، اوج در ماه اوت شروع کنید و در اوایل ماه سپتامبر برای مخاطبان کالج گسترش می یابد.
- ابتدا آن را موبایل کنید: بیش از 70 ٪ از تبلیغات کاربر در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد.
- فراتر از پاداش فکر کنید: تجربه از ارتقاء شما به اندازه پاداش اهمیت دارد.
- شامل ادغام اجتماعی: به اشتراک گذاشتن و دعوت دیگران برای شرکت کنندگان آسان تر کنید.
- از داده های خود استفاده کنید: تبلیغات یک معدن طلایی است تا یاد بگیرد مخاطبان شما به چه چیزی علاقه مند هستند – شما آنها را انجام می دهید.
تحقیر
مارک هایی که به مدرسه می رسند خود را به سادگی نشان ندهید – آنها به طور معناداری ظاهر می شوندآنها درگیر ، پاداش و اتصال می شوند. یک تبلیغ دیجیتالی به خوبی اجرا شده باعث می شود بیش از فروش کوتاه مدت باشد-این یک سرمایه بلند مدت از برند ایجاد می کند ، اطلاعات ارزشمندی کسب می کند و لحظاتی را ایجاد می کند که پایبند هستند.
این که آیا شما در حال راه اندازی یک محصول جدید هستید ، وارد یک بازار جدید می شوید یا فقط سعی می کنید در یک مسیر شلوغ ایستادگی کنید –اکنون زمان عمل استپنجره پشتی کوتاه است ، اما تأثیر آن قدرتمند است.
آیا می خواهید یک کمپین بازگشت به مدرسه ای تنظیم کنید که توجه را به خود جلب کند؟ بیایید چیزی بسازیم که آنها چرخانده نشوند. با Votigo تماس بگیرید امروز و بیایید شروع کنیم!




![5 ابزار برتر تجزیه و تحلیل تلگرام برای [Updated in September 2025] 5 ابزار برتر تجزیه و تحلیل تلگرام برای [Updated in September 2025]](https://brand24.com/blog/app/uploads/2023/02/Telegram-Analytics-Tools-@2x.webp)