مقالات

آینده هوش مصنوعی توسط هوش مصنوعی: چرا Snerk Media می گوید آژانس های خلاق باید سازگار شوند یا محو شوند


AI Vision of Meta: تغییر پارادایم در ایجاد تبلیغات

درست همانطور که متا هدف بلندپروازانه خود را اعلام کرد: تا پایان سال 2026 ، این غول اجتماعی قصد دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی ، پوشش تصاویر ، فیلم و حتی هدف قرار دادن مخاطب ، به طور کامل ایجاد تبلیغات را به صورت خودکار انجام دهد. برای بسیاری از آژانس های خلاق سنتی ، این یک بحران را نشان می دهد. اما برای شرکت هایی مانند Snerk Media ، این مرحله منطقی بعدی در تکامل داستان های این برند است.

سخنگوی Snerk Media ، AI ، آژانس روابط عمومی بهبود یافته ، و تکنیک های گفتگوی جسورانه را با فناوری های مدرن مخلوط می کند: “اگر آژانس شما نمی تواند دارای هوش مصنوعی و یک کپی شوک در کنار هم باشد ، شما در حال حاضر در وام نیستید.” “متا فقط نوار را بالا برد. سوال این است: آیا تیم شما می تواند آن را پاک کند؟”

به گفته متا ، نقشه راه هوش مصنوعی آنها شامل ابزارهای نسل بعدی است که قادر به تولید کل تبلیغات تبلیغاتی به صورت خودمختار هستند. تیم های خلاق قادر به معرفی چندین وعده دهنده خواهند بود و سیستم های متا باعث ایجاد تجسم می شوند ، یک کپی می نویسند و هدف را بهینه می کنند – همه در مقیاس بزرگ. برای مارک های عادت به فرآیندهای خلاقانه با هدایت انسانی ، این یک تغییر مخرب است. اما Snerk Media تعجب آور نیست. آنها سالهاست که این همگرایی را پیش بینی کرده اند.

تیم Snerk Media معتقد است که آینده نبرد بین آژانس ها و هوش مصنوعی نیست. در عوض ، این آینده ای است که در آن آژانس ها یاد می گیرند که AI را به عنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود قابلیت های خود تسلط دهند. آنها ادعا می کنند ، کسانی که در برابر این تغییر مقاومت می کنند ، از اهمیت کم می شوند. به جای ترس از اتوماسیون ، Snerk Media از یک مدل ترکیبی حمایت می کند که در آن خلاقیت انسان یک استراتژی و لحن را تعیین می کند در حالی که AI عملکرد را با سرعت و مقیاس انجام می دهد. از نظر آنها ، هوش مصنوعی نباید جایگزین بینش انسان شود ، اما باید آن را افزایش دهد.

مدل ترکیبی رسانه Snerk: مخلوط کردن خلاقیت انسان با اثربخشی هوش مصنوعی

Snerk Media با استفاده از اولین پیش نویس های تولید شده توسط AI ، که پس از آن توسط نویسندگان انسانی تصفیه و صیقل داده می شود ، به این واقعیت جدید نزدیک می شوند. هدف قرار دادن رسانه ها توسط استراتژیست های باتجربه کنترل می شود که ظرافت و رفتار مخاطب را درک می کنند به گونه ای که هنوز نمی توان AI را تکرار کرد. تصاویر تولیدی ، گرچه قدرتمند هستند ، اما در یک جهت هنری لایه بندی شده اند ، که توسط انسان برای حفظ اصالت و رزونانس عاطفی هدایت می شود. در این مدل ، هوش مصنوعی به عنوان تقویت کننده کار خلاقانه رفتار می شود ، نه به عنوان جایگزین آن. این به مارک ها اجازه می دهد تا بدون قربانی کردن اصالت و لمس شخصی که هنرمندان انسانی روی میز حمل می کنند ، به سازگاری و حجم برسند.

نقشه راه متا نه تنها ایجاد تبلیغات را خودکار می کند. این وضعیت بازی را کاملاً تغییر می دهد. هنگامی که هر مارک به کمپین های سریع و ارزان قیمت دسترسی به AI دسترسی دارد ، تمایز دهنده به وضوح قصه گویی و چابکی خلاق تبدیل می شود. Snerk Media هشدار می دهد که آژانس ها و مارک ها اکنون باید داستانهای برند را تهیه کنند که ابزارهای AI نمی توانند آن را تکرار کنند. تأکید این است که بر ساختن داستانها با عمق ، اصالت و بینش انسانی متمرکز شود – خصوصیاتی که هوش مصنوعی بدون در نظر گرفتن پیچیدگی آن ، نمی تواند به طور مستقل تولید کند.

علاوه بر این ، توانایی تطبیق سریع استراتژی های محتوا در پاسخ به داده های زمان واقعی هرگز بسیار مهم نبوده است. ابزارهای هوش مصنوعی سرعت بی سابقه ای را ارائه می دهند ، اما بدون یک استراتژی انسانی ، این سرعت می تواند به مراحل نادرست و رقیق شدن برند منجر شود. Snerk Media بر اهمیت تسلط بر ابزارهای هوش مصنوعی بدون از دست دادن رهبری داستان انسانی تأکید می کند. عنصر انسانی فقط مهم نیست ؛ در ساخت داستانهایی که طنین انداز ، درگیر و الهام بخش هستند ، غیر قابل تعویض است.

Snerk Media به طور فعال مشتریان خود را برای این اکوسیستم AI AD آماده می کند. مدل خدمات آنها در حال توسعه برای تأمین نیازهای بازار است که ابزارهای AI همه جا هستند. آنها بر ارائه رسانه های دنیای واقعی تمرکز می کنند ، و بازتاب مطبوعات با هدف تاریخ را که AI تولید تبلیغات نمی تواند تکرار کند ، در اولویت قرار می دهند. روابط واقعی انسانی با روزنامه نگاران ، تأثیرگذار و مخاطبان اساس رویکرد آنها را تشکیل می دهند. بر خلاف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ، که اغلب می تواند یک خانواده یا غیر شخصی باشد ، استراتژی رسانه های به دست آمده Snerk Media تضمین می کند که هر داستان منحصر به فرد و تأثیرگذار است.

اطلاعات رقابتی منطقه دیگری است که Snerk Media از هوش مصنوعی برای بهبود بینش انسانی استفاده می کند. آنها با استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت و پیش بینی تغییر بازار سریعتر از تیم ها فقط برای افراد ، آنها یک مزیت استراتژیک را به مشتریان خود ارائه می دهند. این مخلوط از سرعت هوش مصنوعی و تفسیر انسانی ، مارک ها را قادر می سازد تا از روند پیشی بگیرند و به چالش های فعالانه پاسخ دهند.

به گفته Snerk Media ، او باید شخصیت انسانی را حفظ کند. آنها بر ایجاد داستانهایی تمرکز می کنند که ابزارهای هوش مصنوعی برای کار معتبر می جنگند. طعم احساسات ، فرهنگ و تجربه انسانی مناطقی است که داستان نویسان انسان متفاوت هستند. Snerk Media با درج این عناصر در استراتژی های محتوای خود ، تضمین می کند که داستان های مشتریان خود در یک منظره ایستاده اند ، که بیشتر از محتوای تولید شده توسط AI جمع شده است.

در زمینه رسانه های پولی ، Snerk Media هدف قرار دادن AI را با مفاهیم خلاقانه با هدایت انسانی ترکیب می کند. آنها بر این باورند که در حالی که هوش مصنوعی می تواند دامنه و قرارگیری را بهینه کند ، خود پیام باید از خلاقیت انسان ناشی شود. رویکرد آنها شامل ساخت کمپین های جسورانه و غیر متعارف است که از هوش مصنوعی برای کارآیی استفاده می کنند بدون اینکه اصالت داشته باشند. این استراتژی به مشتریان خود اجازه می دهد تا از بهترین های دو جهان استفاده کنند: دقت و مقیاس هوش مصنوعی و طنین عاطفی داستان انسانی.

چرا گفتن داستان ، نه اتوماسیون ، موفقیت برند را تعیین می کند

به گفته اسنرک ، پیام هوش مصنوعی متا مرگ برای آژانس های خلاق نیست. این بیدار است. آژانس هایی که به آینده شکوفا می شوند ، تحت سلطه هوش مصنوعی متا ، کسانی هستند که وضوح خلاق ، فرمان فنی و جسارت روایی را با هم ترکیب می کنند. Snerk Media ادعا می کند که وقتی همه به همان ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی پیدا می کنند ، این خروجی نیست که آنها برنده می شوند – این داستان پشت آن است. جوهر داستان برند ، اصالت آن و تأثیر عاطفی آن ، موفقیت آن را تعیین می کند.

پیام Snerk Media به مارک ها و آژانس ها واضح است: سازگاری یا محو شدن. در صنعتی که سرعت و مقیاس اکنون شرط بندی های جدول است ، فقط کسانی که می توانند کمپین های خود را با بینش و خلاقیت واقعی انسانی تزریق کنند ، رقابتی باقی می مانند. آژانس ها باید هوش مصنوعی را نه به عنوان یک رقیب ، بلکه به عنوان یک همکار قبول کنند. آژانس ها با ادغام هوش مصنوعی در جریانهای کاری خود ، ضمن حفظ نظارت و خلاقیت انسان ، می توانند توانایی های خود را بهبود بخشند و کمپین های رزونانس کارآمدتر را ارائه دهند.

برای Snerk Media ، آینده بین هوش مصنوعی و خلاقیت انسان در انتخاب نیست. این در مورد مخلوط کردن این دو برای ایجاد یک الگوی جدید از داستان پردازی و ارتباطات برند است. رویکرد آنها نشان دهنده درک عمیق از فناوری و روانشناسی انسانی است و آنها را به عنوان رهبر در چشم انداز در حال توسعه بازاریابی دیجیتال قرار می دهد.

از آنجا که متا به توسعه ابزارهای هوش مصنوعی خود ادامه می دهد ، عواقب این صنعت فقط رشد خواهد کرد. مارک هایی که نمی توانند خطر بی ربط بودن را تطبیق دهند ، در دریایی از محتوای خودکار که فاقد روح و اصالت است ، گم شده اند. با این حال ، Snerk Media آماده مدیریت مشتریان خود از طریق این تحول است و اطمینان حاصل می کند که داستان های آنها نه تنها شنیده می شود بلکه به یاد می آورند.

در پایان ، در حالی که آینده ای که توسط Meta AI اداره می شود ممکن است برای برخی دلسرد کننده باشد ، Snerk Media این را فرصتی برای تعریف مجدد آنچه برای گفتن داستان این برند است ، می داند. Snerk Media با درک هوش مصنوعی به عنوان یک متحد و حفظ تعهد بی بدیل به خلاقیت انسان ، آماده است تا به مارک ها کمک کند تا چالش های عصر دیجیتال را در پیش بگیرند و قوی تر ، بیشتر و بیشتر از همیشه به مخاطبان خود در ارتباط باشند.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا