مقالات

ابزارهایی برای استراتژی بازاریابی شما


بازاریابان امروز جک از همه معاملات هستند. به همین دلیل به ابزاری که ما استفاده می کنیم به شدت وابسته است. این که آیا ما داده های خود را دنبال می کنیم یا حداکثر تلاش خود را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنیم ، خواندن مجموعه مناسب ابزارها به معنای نه تنها صرفه جویی در وقت بلکه حفظ ذهن روشن شما است.

با این حال ، چشم انداز امروز بازاریابی دیجیتال با سرعت شگفت انگیز در حال تغییر است و تعداد ابزارهای تشخیص به طور پیوسته در حال افزایش است. بعضی اوقات کنار آمدن با همه آنها بسیار دشوار است. برای من به عنوان بازاریابی دیجیتال ، این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که با آن روبرو هستم. به همین دلیل تصمیم گرفتم لیستی از ابزارهایی را تهیه کنم که ممکن است برای مبتدیان و جانبازان بازاریابی دیجیتال مفید باشد.

بیایید آنها را بررسی کنیم!

ایجاد محتوا

محتوا اساس استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است و بنابراین باید به درستی انجام شود. برای ارائه محتوای بهینه سازی شده خوب ، باید از تغییرات طاقچه خود پیروی کنید ، ایده ای هوشمندانه از این روند ارائه دهید و به سؤالات مردمی پاسخ دهید. با این حال ، برای ایجاد محتوای قابل هضم به راحتی که با مخاطبان شما طنین انداز است ، باید آن را از نظر بصری جذاب کنید.

از آنجا که من هیچ تجربه ای در زمینه طراحی گرافیک ندارم ، همیشه با ابزارهای ساده ای می روم که به من کمک می کند عکسهای خود را به عنوان یک حرفه ای انتخاب و ویرایش کنم. وقتی نوبت به انتخاب تصاویر می رسد ، پشت سر هم مورد علاقه شخصی به دلیل سهولت در جستجو و تعداد تصاویر با کیفیت بالا و معتبر است که در سایر سایت های عکس رایگان یافت نمی شود. از همه مهمتر ، رایگان است.

یکی دیگر از ابزارهای رایگان که می خواهم به آن اشاره کنم این است کانکه منبع نهایی من برای ایجاد محتوا است. با استفاده از این ابزار طراحی ، می توانید عکسهایی را که قبلاً دارید یا طراحی های جدیدی را طراحی کنید ، صیقل دهید. بر اساس ویژگی های کشویی و راه اندازی فوق العاده آسان ، طیف گسترده ای از الگوهای سفارشی ، فونت های خارق العاده و اندازه تصاویر شخصی را برای هر کانال شبکه اجتماعی به خود اختصاص می دهد.

محتوا

به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه از طریق کانال های ارتباطی درست برای هر بازاریابی دیجیتالی که می خواهد مناسب باشد ، ضروری است. فقط در این روش می توانید با رقبای خود همگام باشید و تا حد امکان به بزرگترین قسمت خوانندگان خوانندگان هدف خود برسید. با این حال ، ما همیشه وقت نداریم که تقویم های خود را برای محتوا با نشریات معتبر که خودمان ایجاد می کنیم پر کنیم. این زمانی است که محتوای محتوا قدم می زند. و برای استفاده بیشتر از آن ، شما باید یک ابزار مناسب برای پنهان کردن مطالب موجود در دست داشته باشید.

من استفاده می کنم قدرت مدتی ، به ویژه به این دلیل که به من کمک کرده است تا روند لعنت محتوا را خودکار کنم. در اینجا چگونه است. ابتدا ، با شماره RSS ، این ابزار محتوای مربوط به کلمات کلیدی خاص ، موضوعات و دامنه ها را درمان می کند. ثانیا ، این به شما کمک می کند تا با جمع آوری تمام پست های انتشار اخیر آنها که به راحتی تماشا می کنید ، وبلاگ های مختلفی را که به آنها علاقه مند هستید ، تماشا کنید. علاوه بر تنظیم محتوا در بخش های آسان برای خواندن ، می توانید آن را نیز علامت گذاری کرده و بعداً آن را بخوانید. سرانجام ، این به شما کمک می کند تا تأثیرگذار در صنعت را دنبال کنید تا بتوانید در صدر گرایش بمانید و بر اساس آنها محتوا تهیه کنید. تنها نکته منفی برای Feedly این است که تصاویر را نمی کشد.

اشتراک محتوا

با کار بسیار زیادی در زمینه جمع آوری محتوا ، حتماً آن را با جامعه خود در تمام کانال ها به اشتراک بگذارید. ابزار Hiplay می تواند به شما در توزیع پیام به کلیه شبکه های مهم رسانه های اجتماعی کمک کند. اما حتماً کانال های دیگری مانند تلگرام ، WhatsApp یا Reddit را کشف کنید.

تجزیه و تحلیل پیوند خارج از صفحه

مدرسه قدیمی SEO بر میزان اتصال متمرکز بود ، اما امروز بسیار عمیق تر از آن است. صفحه خارج از SEO مدرن مربوط به کیفیت و ارتباط پیوندها است. بر اساس تعدادی از پیوندهای با کیفیت که منجر به محتوای شما می شوند ، Google تعیین می کند که سایت و محتوای شما چقدر خوب است. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل پیوندها در خارج از صفحه مهم برای استراتژی سئو شما است. بسیاری از ابزارهای باورنکردنی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، از باشکوه گرفته تا پامو ، اما برای من ، ahrefs یک و تنها است

با بررسی آنها ، می توانید به راحتی رشد اتصال را ردیابی کنید ، تعداد کل اتصالات و گونه های آنها (Dofollow/Nofollow ، ورودی/خروجی ، اتصالات شکسته و غیره) و دامنه های حمل و نقل را مشاهده کنید. همچنین می توانید متون لنگر را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید که چگونه رقبای شما پروفایل های اتصال شما را بهینه می کنند ، و همچنین هرگونه اتصالات هرزنامه را غیرفعال می کنند و داده هایی را که در فایلهای PDF یا CSV دریافت می کنید صادر کنید. همچنین ، این پست را برای کلمات کلیدی طولانی مدت که می تواند در استراتژی محتوای شما و این راهنمای عالی برای متن لنگر به شما کمک کند ، بررسی کنید.

همکاری تیمی

همکاری بین اعضای تیم مستقیماً بر نتیجه هر کار یا پروژه تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که همه بازاریابان دیجیتال باید در ارتباطات مداوم و به اشتراک گذاری داده ها سرمایه گذاری کنند. ابزارهای همکاری تیمی فراوانی وجود دارد و یکی از محبوب ترین آنهاست ضعیفحرف

دلیل اینکه این ابزار قلب من را به دست آورد ، سهولت استفاده از آن است. این پیام های فوری ، فقط به اشتراک گذاری داده ها و گزینه های پیام رسانی خوب را ارائه می دهد. مهمتر از همه ، این یکپارچه با طیف گسترده ای از بازاریابی ، مدیریت پروژه ، مدیریت دفتر ، فروش ، عملکرد ، ارتباطات ، طراحی و ابزارهای توسعه دهنده ، به شما امکان می دهد تا از هر جنبه ای از کمپین بازاریابی خود پیروی کرده و روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.

گزارش مشتری

گزارش مشتری مرکز عصبی برای تقویت روابط با مشتریان است. با این حال ، باید اعتراف کنم که آن دسته از بازاریابان که تصمیم می گیرند تمام داده های خود را جمع آوری و سازماندهی کنند و گزارش های گسترده ای بنویسند ، بیش از جسورانه است. آنها قهرمانان واقعی هستند. برای من ، از طرف دیگر ، گزارش مشتری مترادف است گزارشحرف

این ابزار بصری به من کمک می کند تا فقط این شاخص ها را که در یک لحظه برای من مهم هستند دنبال کنم و تابلوهای کنترل شخصی خود را ایجاد کنم و وسایل را از سیستم عامل های مختلف ترکیب کنم. هنگام انتخاب ابزار گزارشگری ، باید جذابیت بصری گزارش های خود را نیز در نظر بگیرید. هر ابزار گزارش دهی با کیفیت به شما امکان می دهد با انتخاب URL روی داشبورد ، اضافه کردن آرم و انتخاب نوع و رنگ قلم ، گزارش های خود را سفارشی کنید.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

گاهی اوقات ترافیک رسانه های اجتماعی ارگانیک برای ایجاد یک کمپین بازاریابی پایدار برای رسانه های اجتماعی کافی نیست. با استفاده از ابزارهای رسانه ای اجتماعی پولی ، شما قادر خواهید بود برند خود را در مقابل جامعه گسترده کاربران فعال که در غیر این صورت نتوانستند بازار را راه اندازی کنند ، بدست آورید.

برای من ، ویرایشگر برق فیس بوکبستر ساخت و انجام کمپین های تبلیغاتی مدرن به راحتی می توانید یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای رسانه های اجتماعی را بدست آورید. فیس بوک دائماً آن را بهبود می بخشد و به وفور از ویژگی های پیشرفته باورنکردنی اضافه می کند. به عنوان مثال ، شما می توانید چندین تبلیغ را به طور همزمان مدیریت کنید ، کارآیی آنها را کنترل کنید ، گزارش های شخصی ایجاد کنید و روی یک گروه خاص از افراد تمرکز کنید. از همه مهمتر ، این ابزار فیس بوک شماست ، برای ایجاد و مدیریت تبلیغات فیس بوک خود نیازی به پرداخت هزینه از اشخاص ثالث ندارید.

علاوه بر این ، من توصیه می کنم که از طریق یک بستر خانگی در توییتر تبلیغ کنید ، به خصوص اگر به کاربران تلفن همراه می روید. طبق برخی از آمارهای اخیر86 ٪ بودجه تبلیغات توییتر از دستگاه های تلفن همراه است. این پلتفرم برخی از ویژگی های باورنکردنی مانند راهنمایی کلمات کلیدی را ارائه می دهد. به عبارت ساده ، هر بار که کاربر با استفاده از یک عبارت خاص ، چیزی یا اظهار نظر در مورد توییت را توییت می کند ، آنها هدایت می شوند.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل هنوز یکی از مؤثرترین و سودآورترین شیوه های بازاریابی دیجیتال در مورد بازده سرمایه گذاری است. با این حال ، برای استفاده بیشتر از این تکنیک ، باید آن را خودکار کنید. تا کنون من از طریق ایمیل از ابزارهای بی شماری از بازاریابی استفاده کرده ام اما پست الکترونیکی این قطعاً ابزار من برای ایجاد کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل است.

این واقعیت که بیش از 250 میلیارد ایمیل ارسال شد سال گذشته از طریق MailChimp وی را به عنوان یک برنده مطلق در اکوسیستم بازاریابی از طریق ایمیل تبدیل کرد. آنچه من در این پلتفرم بیشتر دوست دارم ، بسته به اندازه لیست ایمیل شما ، قابلیت استفاده و قیمت تطبیقی آن است. علاوه بر نسخه های پرداخت شده ، آنها همچنین یک برنامه “برای همیشه رایگان” ارائه می دهند ، که می تواند یک نقطه شروع باورنکردنی برای بازاریابان بی تجربه باشد که فقط با اصول بازاریابی از طریق ایمیل آشنا هستند.

برای بسته بندی آن

“ساز به اندازه کاربر خود خوب است ،” آنها می گویند در این حالت ، به نظر می رسد که کاربران به اندازه ابزارهای خود خوب هستند. امیدوارم این راهنمای کوتاه به شما در انتخاب مجموعه مناسب ابزارها کمک کند و استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در یک سطح کاملاً جدید نمایش دهید.

از کدام ابزارها در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنید؟


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا