مقالات

استراتژی حلقه های اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت و افزایش حساب خود


آیا تا به حال احساس می کنید که قرقره ها بیش از حد از وقت خود را می گیرند؟ یا اینکه شما هر هفته در علفهای هرز هستید و سعی می کنید پست های خود را ارائه دهید؟ ما با یک فرآیند ساده که نه تنها صرفه جویی در وقت است ، پشت سر هم داریم بلکه کیفیت محتوای شما را نیز افزایش می دهد.

قرقره ها مانند سلاح مخفی شما برای رشد تجارت شما هستند. آنها جایگاه خوبی در برنامه دارند و غالباً نسبت به پست ها یا داستان های معمولی شما دامنه بیشتری دارند. امروز ، ما برای ساختن یک فرآیند به طور خاص برای ایجاد طبل برای تجارت شما ، وارد دانه های فعلی می شویم.

https://www.youtube.com/watch؟v=fvawcwpsnlq

توضیح تعهد شما به اینستاگرام و تصمیم گیری های کلیدی در مورد برنامه پست خود است ، می توان زمان زیادی را پرداخت کرد.

به عنوان یک صاحب مشاغل که نقش های زیادی در تجارت شما دارد ، بدون اینکه به طور خاص آنچه را که باید در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید ، تعریف کنید ، احتمالاً در نهایت احساس خواهید کرد که در رسانه های اجتماعی گرفتار شده اید. بیایید به 3 سؤالی که باید برای پاسخ به آنها پاسخ دهید ، شیرجه بزنیم.

اولین سوالی که باید از خود بپرسید

با مشتری در برنامه حرفه ای ما و در آموزش ما ، ما همیشه این کار را با این سؤال اول شروع می کنیم – هر هفته چند درام می توانید واقع بینانه انجام دهید؟

ابتدا پهنای باند فعلی شما. منابع خود را ارزیابی کنید. این دنباله در رسانه های اجتماعی مهم است ، بنابراین مهم است که در برنامه ای شرکت کنید که بتوانید واقع بینانه را مدیریت کنید. بهتر است هفته های کمتری را ارسال کنید و با اعتماد به نفس ظاهر شوید تا ارسال و سپس یک شبح.

حفظ تعادل بین کیفیت و میزان پست ها بسیار مهم است. کیفیت بالا ، محتوای مربوطه در حال حاضر بیشتر از تعداد زیادی از انتشارات با کیفیت پایین مخاطبان خود را درگیر می کند ، این بدان معنی نیست که کیفیت بالا برای کیفیت بالا لازم است … یا اینکه هر پست باید ساعت ها را برای ایجاد ایجاد کند.

سرانجام ، بدانید که سرانجام می خواهید انواع مختلفی از محتوا و موضوعات (آموزشی ، تبلیغاتی ، جذاب) را برنامه ریزی کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند و درگیر کنید. انواع مختلفی از طبل ها وجود دارد و احتمالاً طبل ها تنها نشریاتی نیستند که شما ایجاد می کنید. بنابراین وقتی تعیین می کنید که چه چیزی را درگیر می کنید ، مهم است که در مورد چقدر تلاش یا چقدر راحت با مراحل فکر کنید.

درست است ، اغلب اوقات با مشتری در برنامه حرفه ای ما ، پیشنهاد می کنیم اگر در اینستاگرام کاملاً جدید هستید ، فقط 3 بار در هفته ارسال کنید. اگر تجربه اینستاگرام بیشتری دارید و یک نوار فرکانس برای ایجاد بیشتر ، عالی دارید! اما وقتی مکانیک و یک فرآیند جدید را یاد می گیرید ، مهم این است که شروع شوید. به جلو بروید و نظرات را در زیر تعداد پست هایی که شروع می کنید قرار دهید؟ 2 ، 3 ، 4 – من می خواهم ببینم شما برنامه خود را اعلام می کنید!


پاپ

سوال 2: قرار دادن برنامه ای برای انتشار

کدام روزها را ارسال می کنید؟ شاید هفته ای دو بار مانند دوشنبه و چهارشنبه باشد ، بنابراین می توانید نظرات خود را انجام داده و در مخاطبان خود شرکت کنید. روزهایی را انتخاب کنید که برای شما کار کند و حتماً این قرقره ها را برای داستانهای خود به اشتراک بگذارید.

این مهم است زیرا شما احتمالاً کارهای مختلفی را در تجارت خود انجام می دهید … بنابراین شما کنترل می کنید که کدام روزها بیشترین معنی را برای شما ایجاد می کند.

از مشتریان ما دریافتیم که آنها در رسانه های اجتماعی رشد نکرده اند ، بهتر است ابتدا تصمیم بگیریم که چه برنامه ای برای شما کار خواهد کرد. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد که برای اولین بار سعی کنید بفهمید چه چیزی را ارسال کنید و چگونه می توانید ارسال کنید ، و بنابراین ، اگر ما نیز بیش از حد از آن استفاده کنیم ، اغلب می تواند به این معنی باشد که شما قبل از شروع دیدن نتایج ، تسلیم می شوید.

به همین دلیل این تعهد از نظر منطقی مهمترین است … به خصوص اگر تازه شروع کنید. همیشه می توانید هنگام دستیابی به آن ، فرکانس ارسال را افزایش دهید!

سوال 3: چه نوع قرقره ای انجام خواهید داد؟

گزینه های زیادی برای نحوه ایجاد در اینستاگرام ، انتخاب و چسبیدن به چیزی وجود دارد که می تواند به کاهش خستگی راه حل ها کمک کند.

ما حلقه ها را برای دانش آموزان خود به دو نوع مختلف تقسیم می کنیم. با صدای صوتی اصلی ، مانند مکالمه با دوربین و “قرقره واقعیت” با اینستاگرام صوتی حلقه کنید. اگر در YouTube (پیوندی در بالا) به ما نگاه کنید ، ما چندین نوع مختلف از انواع مختلف را برای کمک به روشن کردن نشان می دهیم.

با شروع این دو قالب ، یک حساب می تواند مقدار خوبی از چنگال بدست آورد.

می توانید آن را مخلوط کنید – تجارت خود را به روش های مختلفی برای جذب بینندگان ارائه دهید. اما تصمیم گیری در قالب کوتاه می تواند به شما در انتشار سریعتر کمک کند. اگر این گونه ها برای شما جدید هستند ، ما به زودی یک فیلم کامل را در یک صدا در اینستاگرام داریم ، بنابراین دنبال کنید!

پس از تنظیم برنامه شما – چند پست ، چه روز و چه نوع فرمت – پس از ارسال ، واضح تر و سازمان یافته تر هستید. شما قادر خواهید بود این پست ها را حفظ کرده و بیش از یک بار در هر زمان انجام دهید تا هوشمندانه تر کار کنید.

مراحل بعدی

جمع آوری فرایندی که برای شما کار می کند بسیار مهم است. این به نمایش در هر هفته ، بالا بردن این پیروان و خریداران از اینستاگرام کمک می کند. و برای انجام این کار ، برنامه ارسال شما باید در زندگی شما جای بگیرد و معنا پیدا کند!

این فقط آغاز است – اگر مشتاق هستید که فقط در چند ساعت در هفته راه های بیشتری برای دریافت مشتریان اینستاگرام را کشف کنید ، آموزش رایگان ما را بررسی کنید!

شما با 5 ویژگی که هر صاحب مشاغل کوچک می تواند امروز برای مدیریت ترافیک و شروع فروش (حتی با کمی دنبال) از آن استفاده کند ، دور می شوید … و خیلی بیشتر!

من آنجا را می بینم


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا