استراتژی رسانه های اجتماعی: 4 نکته برای بهبود کمپین خود – Postcron

/*! Elementor-V3.18.0-08-12-2023 */ .Elementor-Widget-Image {Text-Align: Center} .Eletor-Widget-Img Am: Inline-Block} .Elementor-Wide-Wide-Wide-Wide-Wide[src$=”.svg”]{عرض: 48px} .Eletor-Widget -Image img {ertical-align: میانه ؛ صفحه نمایش: بلوک درون خطی
رسانه های اجتماعی طی سالها به حدی رشد کرده اند که این مکان اساسی برای تبلیغ محصولات یا خدمات امروز شما است. با این حال ، ورود به این دنیای واقعیت مجازی می تواند شما را سرگیجه و حتی گم کند. سیستم عامل های اجتماعی مختلفی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین ، پینترست ، اسنتر چت ، تیکتوک وجود دارد. می توانید از خود بپرسید: با کدام یک شروع می شود؟ چند بار در روز باید ارسال کنم؟ چه پست هایی را باید انجام دهم؟
بسیاری از مشاغل در حال حاضر یک استراتژی رسانه های اجتماعی دارند ، اما پس از مدتی ، آنها متوجه می شوند که این نتیجه ای را که انتظار داشتند به آنها ارائه نمی دهد (اگر حتی آنها را اندازه گیری کنند!). این ممکن است نتیجه تنظیم A باشد یک هدف روشن قبل از شروع کار خودما برخی از اهدافی را که ممکن است در زیر داشته باشید ذکر کرده ایم ، بنابراین می توانید فکر کنید که فکر درست است:
- افزایش تعامل جامعه. پرسیدن سؤال ، استفاده از هشتگ و ارسال محتوای محتوای تولید شده ، این یک روش عالی برای جلب پیروان شما به شرکت در کمپین شما است.
- تولید مشتریان و فروش. اطمینان حاصل کنید که به مشتریان خود در مورد تخفیف های ویژه ، نسخه های جدید و به روزرسانی ها هشدار داده اید.
- آگاهی از برند را افزایش دهید. حساب های رسانه های اجتماعی شما باید شخصیت برند شما را به گونه ای منعکس کند که شناسایی و تمایز برند شما از دیگران آسان باشد.
- مخاطبان خود را گسترش دهید. همه چیز در این تعداد در حال رشد است. پیروان بیشتر ، بیشتر ، سهام بیشتر!
- افزایش ترافیک وب. افزودن پیوندهای خود به پست ها بهترین راه برای به دست آوردن مجریان برای یافتن راه خود در وب سایت شما است!
هر هدفی که می توانید ، هنگامی که تصمیم می گیرید چه می خواهید ، تعیین استراتژی محتوای شما بسیار ساده تر خواهد بود!
علاوه بر انتشار منظم ، تأثیرگذاری و بهبود تصویر رسانه های اجتماعی شرکت بسیار مهم است. و گرچه حفظ حضور فعال آنلاین بسیار عالی است ، ایده آل است که بیشتر وقت شما را نمی گیرد. بهترین راه برای اطمینان از نشستن در مقابل رایانه ای که به یک پست خالی خیره نشده است برنامه ریزی به جلو وت سازماندهی کردن محتوای شما
به همین دلیل تصمیم گرفتیم این چهار نکته را با شما به اشتراک بگذاریم ، بنابراین می توانید کمپین خود را بهبود بخشید و مطمئن شوید که تمام ابزارهای مورد نیاز خود را دارید!
- گوش دادن
ما فقط در مورد شنیدن آنچه دوستان شما در مورد این ژاکت جدیدی که تازه خریداری کرده اید می گویند صحبت نمی کنیم. گوش دادن این به معنای نظارت واقعی بر مکالمات مردم در رسانه های اجتماعی است. او به دنبال هشتگ ، کلمات کلیدی و ذکر است که می تواند مربوط به تجارت شما باشد. این مهم است زیرا شما می خواهید از آنچه در محیط شما اتفاق می افتد آگاه باشید تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما مناسب است ، همیشه اطلاعات مفید و جالب را ارسال کنید و راهکارهای خود را دنبال کنید تا رقبا بتوانند از آنها خرد کسب کنند.
ابزارهای زیادی برای گوش دادن اجتماعی در آنجا وجود دارد. یکی را از انتخاب خود انتخاب کنید و تحقیقات خود را شروع کنید!
به طور خلاصه ، حتماً توجه ویژه ای به:
- مراجعه به محصول و/یا برند شما
یا در واقع هرگونه اطلاعاتی که در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد ، فکر می کنید برای استراتژی بازاریابی شما مناسب است و این می تواند محتوای شما را بهبود بخشد. این می تواند هر چیزی باشد – از یک هشتگ در توییتر ، از بحث در مورد محصول خود در یک انجمن آنلاین گاه به گاه.
2 آنچه را پیدا کردید تجزیه و تحلیل کنید … و از آن استفاده کنید!
در اینجا مهم است که توجه کنید که آیا آنچه پیدا کرده اید ، خلق و خوی می پوشد یا بازخورد برای محصول شما آیا مردم درباره خدمات شما چیزهای خوبی می گویند یا از آن شکایت می کنند؟ آن را ضبط کنید و حتی با تیم خود صحبت کنید. گوش دادن به پیشنهادات مشتری شما می تواند مکانی عالی برای شروع بهبود برند شما یا ایجاد برخی از تنظیمات باشد.
همچنین توجه به اینکه چه کسی مهم است روند آنها به اطراف می روند. این فقط می تواند الهام بخش شما برای راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید و شناسایی مخاطبان جدیدی باشد که می خواهید به آن برسید.
شما همچنین باید مراقب باشید مشتریان جدیدبنابراین حتما عباراتی را که خریداران بالقوه از آن استفاده می کنند ، ردیابی کنید. افرادی که چیز خاصی می پرسند یا ارائه می دهند؟ باز هم ، آن را به تیم خود گزارش دهید. مطمئن شوید که هیچ مشتری را از دست نمی دهید!
نکته آخر ، برای همه به روزرسانی های مربوط به آن مراقب باشید صنعتممکن است یک رقیب جدید در شهر وجود داشته باشد یا شاید مشتریان شما روش جدیدی برای تماس با محصول شما ارائه داده اند. تمام آنچه شما باید در بعدی خود باشید گوش دادن پیگیری مهم است.
- 3تقویم محتوای خود را به روز کنید و پست های خود را برنامه ریزی کنید!
اینجاست که شروع به کار با آنچه پیدا کرده اید. مطالب خود را برای هفته یا ماه تنظیم کنید. اگر قبلاً این مرحله را برداشته اید ، این زمانی است که می توانید هشتگ های جدید را در پست های خود درج کنید ، متن خود را بخوانید و مطمئن شوید که تجسم های شما آماده ترک است.
ما می دانیم که بسیاری از شرکت های شروع وقت زیادی برای کار روی محتوای خود ندارند ، بنابراین به یاد داشته باشید که می توانید با حافظه تولید شده توسط کاربر و تصاویر زیبا نیز کار کنید ، به راحتی ایجاد شده است. در مورد آخرین مورد ، توصیه می کنیم از ابزار ویرایش تصویر ، ArtStudio استفاده کنید ، جایی که چندین طرح و مدل برای کار با آنها پیدا خواهید کرد!
هنگامی که همه چیز را آماده کردید می توانید به راحتی تنظیم کنید یک صفحه گسترده یا پرونده .csv با پست های خود و برنامه ریزی همه آنها را به یکباره برنامه ریزی کنید پس کرونS شما به معنای واقعی کلمه می توانید در چند دقیقه محتوا را به ارزش یک ماه برنامه ریزی کنید! و از آنجا ، پس کرون این کار را برای شما انجام دهید!
بسته به اندازه یا کوچه هر شرکت ، تعداد روزانه نشریات و حتی شبکه اجتماعی ممکن است متفاوت باشد. اما تا زمانی که به ترکیب کامل خود برسید ، ممکن است بخواهید شروع کنید:
- ارسال 3 بار یا بیشتر روزانه توییتر
- روزانه 2 بار ارسال کنید فیس بوک
- 1x در روز به بعد ارسال کنید وابسته به لینکدین
- روزانه 1 یا 2 بار در خود ارسال کنید اینستاگرام حداکثر 4 بار در داستان های خود بخورید.
- انتشار 5 بار یا بیشتر روز به بعد پانترست
- مشتریان خود را به دوستان تبدیل کنید. به مخاطبان خود متعهد شوید!
مدتی وقت بگذارید تا به نظرات خود پاسخ دهید. با به اشتراک گذاشتن پست از علاقه خود به سؤالات پاسخ دهید. هرچه بیشتر با مشتریان خود درگیر شوید ، بیشتر علاقه مند به تعامل با شما خواهند بود.
این بسیار مهم است که به مشتریان خود تجربه مثبتی بدهید و یک راه عالی برای انجام این کار ، برقراری ارتباط با مخاطبان خود و ایجاد احساس آنها مانند یک شخص واقعی است ، خود را به آنها متعهد کنید (حتی اگر فقط از الگوهای پاسخ برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده کنید).
ما به شدت شما را به انجام این کار تشویق می کنیم ، به خصوص اندکی پس از انتشار چیزی برای نگه داشتن مخاطبان خود به صورت آنلاین و ایجاد کنجکاوی از طرفداران دیگر.
در پایان …
همانطور که مشاهده می کنید ، هنگام دانستن عناوین خود ، حرکت از طریق دریا در رسانه های اجتماعی بسیار ساده تر است. امیدواریم سفر شما را با این مقاله روشن کرده ایم.
هنگامی که هدف خود را تعیین کردید ، وظایف خود را سازماندهی کرده و همه چیز را آماده می کنید ، می توانید بازی خود را در رسانه های اجتماعی در مکانی قرار دهید که همیشه باید باشد.
ما برای شما آرزوی موفقیت می کنیم!




