مقالات

استفاده از هشتگ در فیس بوک می تواند به شما در افزایش دامنه ارگانیک کمک کند


فیس بوک شروع به فشار استفاده از هشتگ در پست ها در ژوئیه سال 2020 کرد ، به معنای واقعی کلمه در یک اطلاع رسانی که با افزودن هشتگ می توانید دامنه خود را بهبود بخشید.

و بالاخره!

راهنمای نهایی Hashgag Facebook: بازاریابان چه چیزی را باید بدانند

با پیوندهای زیر به هر بخش انجام دهید یا فقط Scroll ‘N’ را بخوانید!

هشتگ در فیس بوک برای اولین بار در سال 2013 با بروزرسانی در سال 2016 روشن شد و به صراحت ، هشتگ ها هرگز به نظر نمی رسید که از بین بروند و هرگز تفاوت بزرگی در فیس بوک ایجاد نکردند. در واقع ، من به یاد دارم که برخی از گزارش ها را در طول سالها مشاهده کردم که نشان می دهد استفاده از هشتگ های فیس بوک می تواند دامنه ارگانیک را کاهش دهد. و برای بسیاری از کاربرانی که به طور خودکار پست های Postagram را در فیس بوک ارسال می کنند ، پر از هشتگ های تن ، هرگز به نظر نمی رسید.

یعنی تاکنون!

جهنم ، اگر حتی بتوانیم در دامنه ارگانیک یک نوجوان افزایش دهیم ، می گویم که از هشتگ لیبرال در فیس بوک استفاده کنید !!

شاید شما یک اخطار فیس بوک را دیده اید تا شما را ترغیب کند که برای بهبود دامنه خود ، هشتگ را به پست های خود اضافه کنید؟ این را دوست داشته باش! متشکرم ، فیس بوک. بسیاری از اعضای گروه فیس بوک Social Social My Scoop از افزایش اندکی در دامنه با استفاده از هشتگ گزارش کرده اند.

اعلامیه فیس بوک استفاده از هشتگ ها را برای افزایش دامنه تشویق می کند.
عکس صفحه نمایش ارائه شده توسط هدر گاو موونکا با مجوز استفاده می شود.

حریم خصوصی پست: چه کسی می تواند پست های شما را با هشتگ ببیند؟

قبل از ادامه ، بیایید در مورد مهمترین موضوع محرمانه بودن صحبت کنیم!

مانند تمام محتوای فیس بوک ، نویسنده/مالک تنظیمات حریم خصوصی را کنترل می کند. بنابراین ، اگر فقط در پروفایل شخصی خود فقط به دوستان خود ارسال می کنید ، فقط دوستان می توانند این محتوا را ببینند. منطقی است ، درست است؟ اگر هشتگ را در یک پست پروفایل شخصی قرار دهید فقط با محرمانه بودن فقط به دوستان ، این پست * می تواند در صفحه خوراک پست هشتگ ظاهر شود … اما هنوز هم فقط برای دوستان شما قابل مشاهده خواهد بود.

در گروه های خصوصی نیز همین است. از جمله هشتگ در پست های گروه فیس بوک شما اکنون یک تمرین خوب است ، با توجه به اینکه فیس بوک اظهار می دارد که شما دامنه بهتری خواهید داشت. این احتمالاً در مورد انواع انتشارات صادق است. با این حال ، با نشریات گروهی ، بله ، آنها همچنین می توانند در صفحه خوراک پست هشتگ ظاهر شوند ، اما فقط برای اعضای این گروه.

بنابراین ، اگر می خواهید فید Hashgag را که در یک گروه خصوصی استفاده کرده اید ، نگران نباشید و پست خود را در بالا ببینید. شما او را آنجا می بینید زیرا در گروه هستید!

همیشه می توانید نماد کوچک حفظ حریم خصوصی را به چاپ زمان در هر پست بررسی کنید. کره زمین همیشه عمومی است. گروه سه گروه است. دو نفر دوست هستند. نماد دنده تنظیمات سفارشی است که می توانید در نشریات خود در یک حساب شخصی و/یا صفحه کسب و کار مشاهده کنید ، این به معنای قابل مشاهده فقط برای مخاطبان خاص است.

هشتگ در فیس بوک تنظیمات حریم خصوصی تنظیمات ماری اسمیت را منتشر می کند
تنظیمات حریم خصوصی و نمادهای آنها در سراسر فیس بوک.

هشتگ ها از نکاتی در فیس بوک استفاده می کنند

در اینجا آنچه باید در مورد استفاده از هشتگ در فیس بوک بدانید:

  • با وارد کردن نوار جستجو یا در دسک تاپ یا برنامه های تلفن همراه ، دقیقاً مانند اینستاگرام ، می توانید به راحتی آنچه در فیس بوک استفاده می شود ، پیدا کنید.
  • به علاوه ، در برنامه اصلی تلفن همراه در فیس بوک ، فقط نوشتن هشتگ های مورد نظر خود را شروع کنید و فیس بوک پیشنهادات بیشتری را ارائه می دهد:
پیشنهادات مربوط به هکتاگ فیس بوک برنامه موبایل ماری اسمیت #foodie مثال
درست مانند اینستاگرام ، فیس بوک هنگام شروع نوشتن در برنامه اصلی تلفن همراه ، هشتگ را ارائه می دهد. h/t به جکی پیتکو در گروه قاشق اجتماعی من fb برای نشان دادن این موضوع.
  • قطعاً هشتگ را در پست های فیس بوک خود قرار دهید!
  • هشتگ های خود را بسازید تا دقیقاً مانند اینستاگرام ، انتشارات مختلف را برای اهداف خاص قرار دهید.
  • از سازندگان متا (یا آپارتمان تجاری) استفاده کنید و گزینه ای را مشاهده خواهید کرد که روی نماد “#” کلیک کنید که در آن فیس بوک مکانی برای جستجو ، ذخیره و اضافه کردن هشتگ فراهم می کند.
  • علاوه بر این ، هنگام ایجاد پست در فیس بوک یا اینستاگرام با استفاده از استودیوی Creator (یا مجموعه تجاری) ، ورود به علامت # و آغاز Hestega به طور خودکار با نشانگرهای پیشنهادی پر می شود. تعداد پستهایی را که شامل این هشگگ است ، مشاهده خواهید کرد تا نشانه ای از محبوبیت آن به شما ارائه دهد.
  • اگر قبلاً نبوده اید ، مطمئناً می توانید حساب اینستاگرام خود را با CrossPost با Facebook وصل کنید ، و هشتگ های اینستاگرام خود را اکنون (در آخر!) در واقع تأثیر بیشتری در فیس بوک دارند.
  • توصیه می شود: از ترکیبی از هشتگ های محبوب وحشی در میلیون ها نفر به همراه برخی از 100K و بسیاری از سوله ها استفاده کنید.
  • در نظر بگیرید که هش منحصر به فرد خود را برای همه پست ها ایجاد کنید.

در آخرین طراحی فیس بوک ، هر بار که شروع به ورود به هشتگ می کنید ، فیس بوک به طور خودکار هشتگ را برای شما ارائه می دهد. درست مثل اینستاگرام.

هشتگ در فیس بوک نشانگرهای اتوماتیک ارائه می دهد
در بیشتر طراحی فیس بوک ، هشتگ های اتوماتیک در یک منوی قطره ای پر شده اند ، دقیقاً مانند استودیوی Creator برای پست های اینستاگرام و خود اینستاگرام.

چند هشتگ را باید در پست های فیس بوک خود بگنجانید؟

به همان اندازه که می خواهید! (محدودیت شخصیت در انتشارات فیس بوک 63.206 عظیم است!) اما به طور کلی ، به شما پیشنهاد می کنم هشتگ کلیدی 6-5 اضافه کنید. و در صورت تمایل ممکن است به 10-15 گسترش یابد. بیشتر ، اگر واقعاً می خواهید. آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند.

من همچنین هشتگ ها را در پایین ، شبیه به اینستاگرام قرار می دهم. علاوه بر این ، اگر فقط یک دسته از خطوط روشن را قبل از هشتگ های خود قرار دهید ، فیس بوک خطوط واضح را حذف می کند. بنابراین ، دوباره ، دقیقاً مانند اینستاگرام ، می توانید چند “” قرار دهید. دوره هایی برای ایجاد وقفه های جامد.

مشاوره داغ: در نظر بگیرید که برخی از بهترین پست های خود را در فیس بوک برگردانید و هشتگ را اضافه کنید! به علاوه ، حتماً نظر خود را اضافه کنید و ببینید که آیا هر یک از دوستان/طرفداران شما نیز می توانند نظر خود را اضافه کنند. این الگوریتم دست انداز داستان فیس بوک را فعال می کند ، که در 6 آگوست 2013 معرفی شده است ، و می تواند به افراد بیشتری کمک کند تا محتوای شما را آسانتر کنند ، به خصوص نشریات ویدیویی.

من به تازگی این توصیه را با ارسال ایمیل به مشترکین خود آزمایش کردم و توجه خود را به یک پست محبوب برای پشتیبانی از شبکه تجارت کوچک در Facebook Facebook خود جلب کردم. هنگامی که من برای بررسی دوباره صفحه Hashthega hashtheg بازگشتم #suaportsmallbusiness در یک هفته ، پست من در قاشق های اجتماعی به صدر برگشت!

به عبارت دیگر ، انتشار در بالای صفحه بود در حالی که تازه بود و درگیری خوبی داشت ، سپس تا روزهای گذشته به پایین هل داد. با این حال ، با اظهار نظر بیشتر به انتشار رونق ، انتشار بیشتر می شود. شما باید این کار را به طور کامل در حساب های خود در صفحات مشخصات ، گروهی و تجاری آزمایش کنید. به من بگویید چه چیزی پیدا خواهید کرد!

از #suaportsmallbusiness در فیس بوک استفاده کنید

در ماه مه 2020 ، فیس بوک مجموعه ای از ویژگی ها را برای کمک به حمایت از مشاغل کوچک تحت تأثیر بحران COVID-19 ارائه داد.

عکس صفحه نمایش نشان دهنده تبلیغات #suaportsmallbusiness در فیس بوک.
منبع: فیس بوک

ما برچسب پشتیبانی مشاغل کوچک را در اینستاگرام و هشتگ #supportsmallbusiness در برنامه فیس بوک راه اندازی می کنیم تا به مردم اجازه دهیم عشق خود را به تجارت کوچک نشان دهند. سازندگان فیس بوک همچنین می توانند از یک برچسب “پشتیبانی” جدید برای ارتقاء مشاغل کوچک طرفداران خود استفاده کنند. کتاب برای تجارت

استفاده از #suaportsmallbusiness hashthega بسیار محبوب است.

هشتگ در فیس بوک #suaportsmallbusiness تعداد کل 3.2 متر ماری اسمیت
صفحه Furage هشتگ برای #SupportSmallBusiness در فیس بوک – همه هشتگ های محبوب تعداد کل نشریات را نشان می دهند و دکمه ای برای اضافه کردن یک پست وجود دارد.

اینستاگرام همان هشتگ #suaportsmallbusiness بیش از 16 میلیون نشریه دارد. البته ، هشتگ های تاریخی فقط در اینستاگرام علیه فیس بوک بسیار گسترده تر بودند.

هشتگ اینستاگرام #suaportsmallbusiness تعداد کل 16 میلیون پست ماری اسمیت
هشتگ هشتگ #suaportsmallbusiness در اینستاگرام 5 پست دیگر دارد.

دکمه را دنبال کنید

تفاوت عمده دیگر ، تاکنون ، بین صفحات تغذیه هشتگ هر دو سیستم عامل ، این است که اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا هشتگ را دنبال کنند در حالی که فیس بوک این ویژگی را ندارد. من کنجکاو خواهم بود که ببینم و چه زمانی آن را اضافه می کنند!

دکمه CTA پست پست ایجاد کنید

فیس بوک بازدید کنندگان صفحات هشتگ را تشویق می کند تا پست خود را با یک دکمه بزرگ تماس آبی اضافه کنند.

همان دعوت نامه در موبایل در پست های موبایل ظاهر می شود که شامل Hhhtega است همانطور که از این صفحه مشاهده می کنید که توسط دوست من با من به اشتراک گذاشته شده است مایکل استلزنرحرف

ماری اسمیت پست پست #SupportSmallBusiness در فیس بوک تصاویر آیفون مایکل استلزنر
فیس بوک دیگران را ترغیب می کند تا با استفاده از هشتگ #supportsmallbusiness ، پست خود را ایجاد کنند.

به دکمه های چالش بپیوندید

فیس بوک همچنین دارای دکمه های “ایجاد انتشار” از انتشارات با چالش های خاص هشتگ است ، مانند نامگذاری شده توسط دوست من ، مفسران رسانه های اجتماعی ، مفسران صنعت رسانه های اجتماعی مت نارارا:

دکمه تم مضامین برای مشاهده Hashgag

در پای انتشارات نیز یک دکمه “نمایش” وجود دارد که برای یافتن اطلاعات بیشتر برای هشتگ وجود دارد.

برای برخی از هشتگ های محبوب ، فیس بوک به طور خودکار URL کامل را در براکت ها قرار می دهد و کاربران را ترغیب می کند تا همان هشتگ را در اینستاگرام بررسی کنند.

هشتگ در فیس بوک به طور خودکار یک اتصال کامل را برای یافتن همان هشتگ در اینستاگرام ماری اسمیت کلی Cairns وارد می کند
پست فیس بوک ، یک URL به طور خودکار قرار داده شده در همان هشتگ در اینستاگرام را نشان می دهد. عکس صفحه توسط Kelly Cerns که با اجازه استفاده می شود.

این URL در اینستاگرام و [ ] و () به طور خودکار توسط فیس بوک اضافه شد ، نه توسط کاربر.

صفحات خوراک فیس بوک برای پست ها در #hashtag

صفحات Heshugu دلپذیر و تمیز و آسان برای حرکت هستند. فقط هر #hashtag را در نوار جستجو وارد کنید.

آیا آنها با جستجو و گشت و گذار بیشتر از این صفحات خوراک پست هشتگ سود خواهند برد؟ زمان خواهد گفت با این حال ، حتی اگر استفاده از این صفحات کاملاً محدود باشد ، نکته اصلی این است که ما می خواهیم هشتگ های مربوطه را در همه نشریات بگنجانیم تا بیشتر از مخاطبان خود برسند. همانطور که قبلاً گفتم ، حتی اگر فقط شما را به یک نوجوان برساند ، ارزش این تلاش را دارد.

FWIW ، در اینجا بخش راهنمای کوچک فیس بوک استفاده از Hashtegi است.

افکار شما؟ آیا برای استفاده از Hashgag یا ویژگی های جدید Hestega ، اعلان های دیگری را مشاهده کرده اید؟ چه چیزی را می خواهید ببینید که واقعاً استفاده از هشتگ در فیس بوک را بهبود می بخشد؟

[This post was originally published on 7.14.2020. Updates were added on 3.1.2021 and again on 3.24.2022]

ماری اسمیت

ماری اسمیت

ماری اسمیت که غالباً “ملکه فیس بوک” خوانده می شود ، به عنوان اولین متخصص بازاریابی کلاس در فیس بوک و رهبر ارشد فکری در رسانه های اجتماعی شناخته می شود. فوربس ماری را به عنوان “… مهمترین متخصص فیس بوک توصیف می کند. حتی فیس بوک از او کمک می خواهد.” IBM ماری را به عنوان یکی از هفت زنی که بازاریابی دیجیتال را شکل می دهد ، شناسایی کرده است. ماری سخنران اصلی جستجو ، یک استراتژیست برای رسانه های اجتماعی شرکت ها ، میزبان پویا از Webcast Live و سفیر برند محبوب است. او مؤسس بازاریابی فیس بوک است: ساعت در روز و نویسنده بازاریابی روابط جدید.

پست های بیشتر – توییتر – فیس بوک – لینکدین – اینستاگرام




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا