مقالات

اسرار برای ایجاد یک استراتژی محتوا در رسانه های اجتماعی به عنوان یک حرفه ای.


آیا به دیدگاه های درست می رسید؟ آیا اخبار را برای تجارت خود توزیع می کنید؟ اگر چنین است ، تبریک می گویم! شما یک استراتژی بازاریابی خوب برای رسانه های اجتماعی دارید. اگر جواب منفی است ، ممکن است هنوز علم ایجاد محتوا در رسانه های اجتماعی را آموخته باشید.

ایجاد یک استراتژی محتوا در رسانه های اجتماعی کلید دستیابی به افراد مناسب و استفاده بیشتر از حضور آنلاین شما است. این کار ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد ، اما اگر از تجربه متخصصان در این زمینه بیاموزید ، به زودی نتایج خوبی کسب خواهید کرد.

بنابراین ، ساخت یک استراتژی محکم که حرفه ای و کافی برای زمینه مربوطه شما باشد ، لازم است؟ خواندن را ادامه دهید تا برخی از بزرگترین رازهایی که کارشناسان بازاریابی رسانه های اجتماعی برای خودشان در اختیار دارند ، پیدا کنید.

مخاطبان خود را بشناسید ، مخاطبان خود را حدس بزنید ، مخاطبان خود را حدس بزنید!

ما نمی توانیم از دانستن مخاطبان شما به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنیم. یک بار دیگر – قبل از تلاش برای انجام کار دیگری در مورد مخاطبان خود بیاموزید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی مربوط به پرداختن به گروه خاصی از افراد است. هرچه طاقچه تر و آرامش بخش تر باشد ، شهرت آنلاین شما بهتر می شود. وقتی ایده خوبی برای مشخصات مخاطبان خود دارید ، می دانید که چگونه کانال های مناسب را انتخاب کنید و چگونه می توانید یک برنامه محتوای محکم تهیه کنید.

تحقیقات رسانه های اجتماعی وظیفه ای است که به وقت و تلاش می برد. برای مبتدیان ، ممکن است بخواهید موقعیت بازار خود را تعیین کنید. آیا به نیاز فعلی خود روی می آورید یا تمایل کاملاً جدیدی برای خریداران ایجاد می کنید؟ چه نوع افراد از محصولات و خدماتی که برای فروش نیاز دارید سود خواهد برد؟ این افراد کجا واقع شده اند؟ آیا آنها استخدام شده اند؟ چقدر پول می گیرند؟

تحقیقات رقابت به شما ایده هایی در مورد انواع افرادی که باید به آنها مراجعه کنید ، می دهد. همین امر در مورد پرداخت تبلیغات پرداخت شده در رسانه های اجتماعی و تعیین معیارهای جمعیتی مناسب نیز صدق می کند. در حقیقت ، این یکی از ساده ترین فرصت ها برای جوامع شما با افراد مناسب و دیدن بازده بالایی برای سرمایه گذاری است.

اساس استراتژی محتوا هر کانال جداگانه

در اینجا نکته مهم دیگری وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید – شما نمی توانید از همان محتوای در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین و سایر حساب های رسانه های اجتماعی که از آنها پشتیبانی می کنید استفاده کنید. هر یک از این سیستم عامل ها مخاطب و ابزارهای ارتباطی خاص خود را دارند. به این ترتیب شما باید یک استراتژی محتوای جداگانه برای هر یک از کانال های شما داشته باشید.

پروفایل های بیشمار رسانه های اجتماعی نیاز به نظارت مداوم دارند. شما می توانید با چند مورد از آنها شروع کنید ، اما دیر یا زود خواهید فهمید که تلاش های شما فقط باید روی چند کانال متمرکز شود که بالاترین سطح نامزدی را برای برند شما فراهم می کند.

شما در مورد محتوایی که برای هر کانال از طریق تجربه بهتر است ، کمی بیشتر خواهید آموخت. با این حال ، شما می توانید در ابتدا به نکات زیر اعتماد کنید تا ارتباط استراتژی های محتوای خود را ارتقا دهید:

  • پست های فیس بوک: متون کوتاه ، فیلم ها و تصاویر تمایل به استفاده از بالاترین سطح درگیری دارند. این شبکه اجتماعی در مورد محتوا انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد ، که بهترین نتیجه را می دهد.
  • توییتر: جملات ، شعارها و تصاویر بسیار کوتاه برای اهداف ارتقاء توییتر ایده آل هستند. همچنین می توانید با کتیبه های کوتاه پیوندهایی را به وب سایت خود ارسال کنید.
  • وابسته به لینکدین: متون طولانی تر و همچنین کتیبه های طولانی تر که منجر به پیوندهای مربوطه می شود را انتخاب کنید. هنگام استفاده از LinkedIn ، به خاطر داشته باشید که معمولاً با شرکت در ارتقاء B2B بهترین نتیجه را می گیرید.
  • اینستاگرام: بدیهی است که این کانال همان چیزی است که باید برای ارسال محتوای عکس و تصویری استفاده شود. زیرنویس ها را کوتاه نگه دارید و به دنبال هشتگ خوب باشید.
  • Google+: تصاویر و پیوندها به وب سایت شما ، همراه با کتیبه های کوتاه ، تمایل به بالاترین سطح درگیری دارند.

خود محتوا را خوب کنید

این توصیه ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما بسیاری از شرکت ها اهمیت محتوای حرفه ای ایجاد شده در رسانه های اجتماعی را نادیده می گیرند.

اگر تجربه و مهارت لازم را ندارید که به طور مداوم ، محتوای خوب را به طور مرتب تحت فشار قرار دهید ، باید متخصصان را انجام دهید. Topaussiewriters فقط یک نمونه از فرصتی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

نشریات خوب قلاب دارند ، چیزی که باعث می شود مخاطب مشتاق باشد که یک دوره خاص از عمل را طی کند. ممکن است بخواهید قول دهید به یک سؤال فوری ، چیزی خنده دار یا چیزی که کمتر کسی می داند پاسخ دهید.

وقتی چنین وعده هایی می دهید ، باید تحقق پیدا کنید. ClickBaiting یک استراتژی بد است زیرا مردم را گمراه می کند که باور کنند شما چیزی را که فقط نمی توانید به آنها بدهید. این ممکن است برای اولین بار کار کند ، اما دیر یا زود شما شروع به از دست دادن برخی از مخاطبان خود خواهید کرد.

محتوای خوب نیز مربوط به برنامه ریزی منظم است. یک استراتژی خوب محتوای رسانه های اجتماعی در حال برنامه ریزی به روزرسانی برای انتشار منظم است. نیازی نیست که روزانه چندین بار به روزرسانی چندین کانال انجام دهید. با این حال ، اگر حساب های خود را فقط یک بار در ماه به روز کنید ، حفظ مخاطب درگیر و بازگشت بیشتر برای اطلاعات بیشتر غیرممکن خواهد بود.

آخرین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که شما باید به طور مداوم به بررسی اجرای استراتژی محتوای خود ادامه دهید. رسانه های اجتماعی اطلاعات تحلیلی زیادی در مورد بهترین نشریات ، دامنه آنها و میزان تعامل آنها ارائه می دهند. دریابید که چه نوع محتوا بهترین پاسخ را دریافت می کنند و کدام یک از مارک ها را از دست می دهند. شما می توانید استراتژی را بر اساس این اطلاعات تنظیم کنید. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک رویکرد واقعی است. اگر بازده سرمایه گذاری مورد نظر خود را دریافت نکنید ، همیشه می توانید کمپین را برای ارتقاء ارتباط آن تغییر داده و در آینده نتایج بهتری ببینید.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا