اقتصاد NFTS و سازندگان در یک دوره برخورد است

بینش هوشمند تری در نامه ورودی خود می خواهید؟ برای دریافت فقط آنچه در مورد هوش مصنوعی ، داده ها و رهبران امنیتی مهم است ، برای خبرنامه های هفتگی ما ثبت نام کنید. هم اکنون مشترک شوید
اگر احساس می کند که روند NFT در حال حاضر نسبتاً همه گیر است ، پس از آن ، یک عبارت را سکه می کنید ، شما هنوز دیده نمی شوید. NFT ممکن است یکی از روندهای مورد بحث باشد به رسانه های اجتماعی ، اگرچه NFT ها تاکنون نمایانگر زیادی نیستند درون رسانه های اجتماعی اما این تنظیم شده است.
در ابتدای سال جاری ، توییتر یک ویژگی محدود را راه اندازی می کند که به کاربران امکان می دهد NFT ها را به همان روشی که عکس پروفایل را بارگذاری می کند ، بارگذاری کنند. در رویدادی در SXSW در اواخر ماه مارس ، مارک زاکربرگ اعلام کرد که قصد دارد NFT ها را در آینده نزدیک در اینستاگرام ادغام کند – و این برنامه ها سریعتر از آنچه انتظار می رفت تحقق یافت. رهبر اینستاگرام آدام موزری فقط در توییتر به اشتراک گذاشته شده است اینکه پلت فرم به اشتراک گذاری عکس “توانایی سازندگان و افراد برای به اشتراک گذاشتن NFT هایی که ساخته اند یا چه کسی را خریداری کرده اند ، یا در یک شماره ، یا در داستان ها یا پیام ها” آشکار می شود.
YouTube همچنین وارد عمل می شود. این اعلامیه برای ماه فوریه خبرهایی مبنی بر انتشار این شرکت ابزارهای جدیدی را برای سازندگان منتشر کرده است که به تولید کنندگان فیلم اجازه می دهد محتوای خود را به عنوان NFT بفروشند. همچنین Spotify گزارش شده است (یک اشتراک مورد نیاز) از NFT ها ، که اخیراً تبلیغات مربوط به مشاغل مربوط به موقعیت های متمرکز بر Web3 را منتشر می کند.
ارزش امکان استفاده از NFT به عنوان یک تصویر پروفایل ممکن است برخی مشکوک به نظر برسد ، اما این دو تحول آخر ممکن است بزرگترین سرنخ هایی را به مزایای بالقوه از جمله NFT در چشم انداز اجتماعی و رسانه ای ایجاد شده – ارائه درآمد ارائه دهند.
کلاه های برق ، افزایش هزینه برای نشانگرها و تأخیر در نتیجه گیری تغییر شکل مجدد شرکت هوش مصنوعی. برای کشف اینکه تیم های برتر چگونه هستند ، بپیوندید یا به سالن اختصاصی بپیوندید:
- تبدیل انرژی به مزیت استراتژیک
- معماری نتیجه گیری مؤثر برای افزایش واقعی از پهنای باند
- بازده رقابتی سرمایه گذاری را با سیستم های پایدار هوش مصنوعی باز کنید
: https://bit.ly/4mwgngo
برابری اقتصاد سازندگان
در حال حاضر ، اقتصاد مستقر سازندگان بیش از 100 میلیارد دلار ارزش دارد و یک مسیر رشد است که طی چند سال می توان به تریلیون ها رسید. به خاطر داشته باشید که این رشد نجومی در محیطی بوجود آمده است که سازندگان منابع بسیار کمی برای درآمد مستقیم از محتوای خود دارند.
براساس مرکز تأثیرگذاری بازاریابی ، بیش از سه چهارم از سازندگان به حمایت مالی این برند به عنوان منبع اصلی درآمد متکی هستند ، در حالی که تنها حدود 5 ٪ به درآمد تبلیغاتی بستگی دارد. سازندگان همچنین راه های دیگری برای ارائه درآمدزایی پیدا کرده اند – بازاریابی شریک ، فروش دوره ها و مشاوره طرفداران ، همه جریان های درآمد اضافی را ارائه می دهند.
وابستگی به هر بستر نیز می تواند آسیب پذیر باشد زیرا تأثیرات روسیه هنگامی که دولت اینستاگرام را در اواسط مارس ممنوع اعلام کرد ، می تواند آسیب پذیر باشد. اگر آنها معتقدند ممکن است تهدیدی برای برند آنها باشد ، خود سکوهای خود دون نیز دریغ می کنند حتی بزرگترین سازندگان را ممنوع کنند. به عنوان مثال ، YouTube پس از ارسال محتوای ضد سمی در حساب خود ، Megastar Pewdiepie را از پلت فرم تبلیغات 2017 خود منتشر کرده است.
داشتن موارد زیر
برنامه ها و ابزارهای بی شماری وجود دارد که به طور خاص برای سازندگان محتوای دیجیتال طراحی شده است ، و Lightricks ، شرکت پشت FaceTune و Videoleap ، با نیازهای این جامعه به خط تولید خود رسیده است. پس از گذشت سالها ، با تمرکز بر ابزارهای تجسم ، مدیریت شرکت اولویت ها را تغییر داده و اکنون بر ابتکاراتی که به سازندگان دسترسی آسانتر به فرصت های کسب درآمد می دهد ، تأکید می کند.
Gilad Bonjack ، SVP خدمات خالق در Lightricks ، معتقد است که قابلیت های NFTS فراتر از تأمین تمیز سازندگان است. وی گفت: “ادغام NFT در ایجاد محتوا گامی بزرگ برای سازندگان است.” “فرصت های درآمد مطمئناً قابل توجه است و بدون شک ارزش اقتصاد سازندگان را به طور کلی برابر خواهد کرد. با این حال ، من معتقدم که فرصت های بیشتری برای سازندگان وجود دارد تا از NFT ها به عنوان ابزاری برای داشتن مارک ها و جوامع خود استفاده کنند تا بتوانند به سیستم عامل های بزرگ وابسته باشند.”
این یک گفته کاملاً مشهور در بین تأثیرگذار و صاحبان یک تجارت مجازی به طور کلی است که تنها چیزی که شما واقعاً در اختیار دارید لیست ایمیل شماست زیرا این تنها راه مستقیم برای تماس با پیروان شما است. به این معنا ، Bonjack می افزاید: “NFT ها روشی کاملاً جدید برای دستیابی و درگیر کردن مستقیم مخاطب هستند و کنترل های بی سابقه ای را به سازندگان می دهند.”
اکنون که NFT ها بیشتر و بیشتر محبوب می شوند ، جای تعجب ندارد که برخی از سازندگان و تأثیرگذاری در حال حاضر احتمال ایجاد یک تولید کننده درآمدی جدید را درک می کنند و روش های نوآورانه ای را برای استفاده از NFT برای درگیر کردن طرفداران خود در محیط های جدید دیجیتال اختراع می کنند.
در ماه ژانویه ، Crypto Influencer و مدل اینستاگرام ایرنه ژائو مجموعه ای از NFT ها را تحت پرچم Irenedao راه اندازی کردند (DAO مخفف یک سازمان خودمختار غیر متمرکز است). او این مجموعه را به عنوان مجموعه ای از برچسب های مجازی با مشارکت خود به فروش رساند و به خریداران با عضویت در Iredenao داد.
بعداً ، او به خبرنگاران گفت كه این اقدام آزمایشی در “مواد مجموعه اجتماعی” است كه جایگزین غیرمتمرکز برای سكو هایی مانند طرفداران یا پاترون است. به طور موثری ، JAO از NFT برای ایجاد یک جامعه مستقل از پیروان خانگی می تواند آن را صدا کند. اگرچه در عمل هنوز به یک بستر پیام رسانی یا مشابه با تعامل با مشتریان خود نیاز دارد ، مالکیت NFT نمی تواند ساخته شود و بنابراین برای تنظیم جوامع بسته سیستم عامل هایی مانند Telegram یا Discord ، که ناشران NFT معمولاً از آن استفاده می کنند ، به اندازه کافی آسان است.
NFT در حال رشد است ، نه فقط در ارزش بازار
سپس Bonjack درست است. اگر از NFT ها می توان به عنوان ابزاری برای سازندگان برای ایجاد و تعامل با مخاطب به طور مستقل استفاده کرد ، به طور موثری به آنها اجازه می دهد تا از آفرینش خود بهتر درآمد کسب کنند ، این ضرر کجاست؟
علاوه بر این ، با رشد و توسعه فضای NFT ، این نشانه ها برای هر نوع مزایایی به وسایل نقلیه جذاب تبدیل می شوند و به جامعه رمزنگاری پاداش می دهند. به عنوان مثال ، پروتکل Defi Aave AaveGotchi را در سال 2020 راه اندازی کرد ، پروتکل که به کاربران امکان می دهد در ازای جوایز به Tamagotchi مانند NFT خود اعتماد کنند.
در حال حاضر انواع مختلفی از تغییرات در موضوع NFTS-CUM-DEFI وجود دارد. ماه گذشته ، یک پروژه هنری انیمه NFT به نام Horai با Izumi Finance ، یک پروتکل مشروبات الکلی قابل برنامه ریزی همراه شد. هدف از این مشارکت ، ارائه NFT ها با ارزش اضافی به دست آمده از بخشی از Amazi Tao بود.
به طور موثری ، تخیل تنها محدودیت در مورد ویژگی ها و عملکردی است که NFT می تواند با سازندگان و مجریان محتوا ارائه دهد.
معضل عدم تمرکز
یک سؤال جالب توجه این است که چگونه غول های متمرکز فناوری مانند اینستاگرام عملیاتی متا ، و الفبای که Google و YouTube را اداره می کنند ، قصد دارند یک بستر معدن NFT را پیاده سازی کنند و اینکه آیا هدف آنها واقعاً پشتیبانی و فشار آوردن به اقتصاد سازندگان است. اگرچه سیستم عامل های بزرگ مطمئناً در سال های اخیر در اولویت بندی نیازهای سازندگان قرار گرفته اند ، اما تکنیک آنها برای پشتیبانی از مدلهای مالی غیر متمرکز ، داستانی کاملاً متفاوت است.
NFT در blockchain وجود دارد و به آنها خاصیت مشابهی با انواع دیگر ارزهای رمزنگاری می دهد. آنها روی کتابهایی که توسط شبکه های غیرمتمرکز اجرا می شوند زندگی می کنند که در برابر سانسور مقاوم هستند و نمی توان آنها را دستکاری کرد. به نظر می رسد تصور شرکتی مانند متا دشوار است ، که در صورتی که فرصتی برای تأمین درآمد برای خود شرکت وجود نداشته باشد ، می تواند کاشت رایگان را بر روی یک سکوی blockchain فراهم کند.
با این حال ، با استفاده از NFT غیرمتمرکز ، نوع فرصت هایی را که Iredenao نشان می دهد – با استفاده از پتانسیل درآمدی که NFT به سازندگان ارائه می دهد – ارائه می دهد – چرا سازندگان با یک پلت فرم حذف NFT متمرکز برخورد خواهند کرد مگر اینکه فرصت هایی را برای مخاطبان بزرگتر فراهم کند؟
افزایش ، یک چیز کاملاً واضح است. رسانه ها و ارتباطات پایه و اساس رونق فن آوری طی دو دهه گذشته بوده است. فن آوری های غیرمتمرکز مدتهاست که به عنوان یک تهدید دوردست در حال ظهور است ، اما اکنون ، اگر اقتصاد سازندگان تراشه های خود را بر روی رولت غیرمتمرکز قرار دهد ، آیا این یک تغییر واقعی بازی خواهد بود؟
NFT Mana اکنون درگیری جهان های متمرکز و غیرمتمرکز را سرعت می بخشد و شرکت های بزرگ فناوری مانند متا و گوگل را در یک موقعیت ناامن و اصلی قرار می دهد که حتی می تواند آنها را در برابر سازندگان ترتیب دهد ، سوخت واقعی که این سیستم عامل ها را مدیریت می کند.
سادی ویلیامسون بنیانگذار مشاوره ویلیامسون fintech استحرف
تولید کنندگان DataDecision
تولید کنندگان DataDecision جایی هستند که متخصصان ، از جمله افراد فنی که با داده ها کار می کنند ، می توانند اطلاعات مربوط به داده ها و نوآوری ها را به اشتراک بگذارند.
اگر می خواهید در مورد ایده های آوانگارد و اطلاعات به روز ، بهترین شیوه ها و آینده فناوری داده ها و داده ها بخوانید ، در تولید کنندگان DataDecision به ما بپیوندید.
حتی ممکن است در مورد مشارکت در مقاله خود فکر کنید!
Source link




