مقالات

ایده های بازاریابی هالووین برای هر مارک – بدون لباس مورد نیاز است – وبلاگ


این هالووین را مشتریان خود را انتخاب نکنید

اگر فکر می کنید بازاریابی هالووین برای شما مناسب نیست – دوباره فکر کنید

هالووین یکی از جذاب ترین تعطیلات با ترافیک زیاد سال است و مصرف کنندگان به طور فعال به دنبال محتوای موضوعی ، تجربیات تعاملی و تبلیغات فصلی هستند. در حالی که مارک های خرده فروشی ، مواد غذایی و سرگرمی می توانند با بازاریابی هالووین از نظر طبیعی مناسب باشند ، این امکان برای هر مارک قدرتمند است.

برخی از مؤثرترین کمپین های هالووین از مارک های خارج از بخش های معمول ناشی می شود زیرا آنها از این فصل برای تماس با مخاطبان خود به روش های غیر منتظره استفاده می کنند. از اتومبیل گرفته تا خدمات مالی ، کمپین های بازاریابی به خوبی ساخته شده هالووین می توانند مخاطبان را به خود جلب کنند. با وجود استراتژی مناسب ، مارک ها می توانند از اینرسی بازاریابی هالووین برای تحریک تعامل واقعی ، تولید مشتریان واجد شرایط و تقویت دید استفاده کنند.

به طور کلی ، محتوای هالووین یک روش هزینه ای برای افزایش تعامل مخاطب و اهمیت فصلی ارائه می دهد. در اینجا چند روش قدرتمند برای تکیه در هالووین آورده شده است:

قرعه کشی های هالووین مارک دار را شروع کنید

توزیع فصلی یکی از سریعترین و مؤثرترین راهها برای هدایت ترافیک و جمع آوری ایمیل است. برندها می توانند جوایز “خودتان را دریافت کنید” به عنوان وسایل فن آوری ، وسایل سلامتی ، کارتهای هدیه یا بسته های محصول اختصاصی ارائه دهند.

این کمپین ها در صنایع کار می کنند و می توان با راه حل سفارش داده شده به طور مؤثر شروع کرد – کاملاً مارک ، از نظر قانونی سازگار و در اطراف اهداف شما ساخته شده است.

مسابقه

از پیروان دعوت کنید تا بهترین عکسهای خود را از هالووین مانند تنظیمات خانگی شبح وار ، غذای مضمون یا حیوانات خانگی با کت و شلوار به اشتراک بگذارند. برای افزایش دید و تحریک مشارکت شریک زندگی در بسترهای اجتماعی ، یک مؤلفه رأی اضافه کنید.

این قالب قدرتمند است زیرا انعطاف پذیر است. این که آیا شما یک مارک CPG ، هتل یا شرکت بیمه هستید ، مسابقه عکس به شما امکان می دهد شخصیت ، مشارکت پاداش را نشان دهید و در یک لحظه فرهنگی تعامل ایجاد کنید ، اگرچه محصولات شما هیچ ارتباطی با هالووین ندارند.

تعامل با بازی های فوری را افزایش دهید

تبلیغات Gamified مانند Win-To Win Wheels ، کارت های خراش دیجیتال یا انتخاب چالش ها یک روش جالب برای استخدام مخاطبان خود و ارائه جوایز فوری که آنها را به عقب باز می گرداند ، ارائه می دهد.

هالووین زمان مناسبی برای اضافه کردن یک چرخش فصلی است: به کاربران اجازه دهید “جایزه ویلدر را باز کنند” ، “یک درمان پنهان” را فاش کنید “یا” دیگ بخار “را برای شانس برنده شدن. این قالبهای تحت تأثیر به سرعت برای مکرر تعهد ایده آل هستند و با سبک بصری و منطق پاداش های خود به راحتی مارک تجاری می شوند.

بازی های تعاملی به ویژه برای رشد لیست ایمیل شما ، توزیع کوپن ها و افزایش دید محصول خوب کار می کنند ، در حالی که به کاربران دلیلی می دهد تا بیش از یک بار با برند شما ارتباط برقرار کنند.

با مضامین هالووین یک تست با مضمون یا چیزهای کوچک انجام دهید

کمپین هایی برای آزمونها و چیزهای کوچک برای مشارکت رانندگی در کانال های اجتماعی بسیار مشترک و ایده آل هستند. آزمون موضوعی هالووین می تواند دانش کاربران فیلم های ترسناک ، فرهنگ پاپ ارواح یا ویژگی های شخصیتی فصلی را آزمایش کند-همه این سرگرم کننده ، سریع و مارک است. شامل یک جایزه برای تقویت مشارکت و تحریک گزینه های انتخابی است.

این قالب فقط مربوط به مارک های سرگرمی نیست -این یک روش هوشمندانه برای سبک زندگی ، رسانه ها و حتی شرکت های ارتباطات از راه دور برای تولید مشتری ، ایجاد تعامل و باقی ماندن در طول فصل است.

برای شلیک مشتریان بالقوه از یک پیشنهاد “ترفند یا درمان” استفاده کنید

کمپین تم هالووین به استراتژی ژن پیشرو شما رمز و راز و بی تحرکی می دهد. به کاربران اجازه دهید ایمیل خود را ارسال کنند تا یک تعجب را به عنوان یک کد تبلیغی ، یک هدیه رایگان یا امضای یک جایزه بزرگ نشان دهند. یا شاید ترفند سبک وزن هالووین که تجربه سرگرمی را حفظ می کند.

این رویکرد فوریت ، بازی سازی و کنجکاوی را با هم ترکیب می کند ، بنابراین باعث می شود مارک هایی که می خواهند مخاطبان خود را توسعه دهند ، تعامل خود را افزایش داده و یک تجربه فصلی را ارائه دهند که به سرعت شروع می شود و به راحتی به اشتراک می گذارد.

چگونه Votigo به مارک ها کمک می کند تا کمپین های فصلی را فعال کنند

پلت فرم تبلیغ دیجیتال Votigo ، راه اندازی کمپین های تم هالووین را تسهیل می کند ، که منجر به نتایج واقعی می شود. این که آیا شما می خواهید کل مقاله ، رقابت ، سود فوری یا تجربه در UGC را راه اندازی کنید ، ما به شما ابزارهایی می دهیم که مخاطبان خود را درگیر کنید – هیچ کاری برای توسعه لازم نیست.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

  • برندسازی شخصی و بهینه سازی موبایل
  • ابزارهای اشتراک اجتماعی و اعتدال
  • CRM و ادغام از طریق ایمیل
  • خدمات حقوقی کاملاً سازگار و عملکرد پاداش

نام تجاری شما برای پیوستن به مهمانی نیازی به کت و شلوار ندارد

به طور خلاصه ، برای انجام کارهای بازاریابی هالووین نیازی به یک محصول هالووین ندارید. مارک هایی که در این فصل برجسته هستند ، مواردی هستند که برای هدف ، خلاقیت و چیزی که ارزش آن را دارند نشان داده می شوند. کمپین هوشمند می تواند اکتبر را به یک ژنراتور پیشرو ، بازی دیدنی و یک لحظه به یاد ماندنی از برند تبدیل کند.

بازاریابی فصلی مربوط به لباس پوشیدن نیست. این در مورد نمایش است.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا