این همه برای #Trending چیست؟

روند – چگونه به کسب و کار شما در دانش کمک می کند
بنابراین “روند” دقیقاً به چه معنی است؟
شما بدون شک کلمه “روند” را شنیده اید. روند جدید است تمایل در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی. اما آیا واقعاً می دانید “روند” چیست؟
ساده ، مرسوم ، مد روز هر چیزی که محبوبیت داشته باشد یا محبوبیت پیدا کندS هنگامی که جداول اجتماعی در همان زمان صحبت می کنند یا همان موضوع را به اشتراک می گذارند ، این ASA نامیده می شود تمایل موضوع
بیش از همه این مباحث جالب توجه – اخبار داغ – مکالمه – و متناقض است. و همینطور نظر افرادی که نظرات خود را در مورد آنها به اشتراک می گذارند.

چگونه روندها می توانند به تجارت شما کمک کنند؟
برای اینکه یک صاحب مشاغل موفق یا کارآفرین باشید ، باید اهمیت طبقه بندی روندهای تجاری در تجارت را بدانید. در حقیقت ، این امر برای ماندن در آب و هوای صنعتی همیشه در حال تغییر ضروری است.
همچنین در تدوین برنامه کاری خود برای شامل بودجه و منابع مناسب برای نظارت بر روندها مفید است. این امر برای اطمینان از اینكه مشاغل شما در دانش است و آنچه را كه مردم در مورد آنها صحبت می كنند ، به اشتراک می گذارند ، پیشنهادات ، دیدگاه های آنها و امثال و دوست داشتن آنها را دنبال می كنند. اینها تأثیرگذار قدرتمندی هستند که به شکل گیری و پیشرفت اهداف تجاری شما کمک می کند.
بنابراین ، اگر واقعاً می خواهید تجارت خود را به ارتفاعات جدید برسانید ، بدون شک باید در صدر روندها باشید! یک آژانس بازاریابی خوب در رسانه های اجتماعی می تواند این کار را برای شما انجام دهد ، ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه شما. به شما آرامش خاطر ، دانستن اینکه آنها در بالای همه چیز هستند که یک روند در صنعت شما است!
نمی دانید این روندها و روندها را از کجا پیدا کنید؟
مباحث مرسوم ، مد روز بر همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی حاکم است ، بنابراین شما دیگر به دنبال آن نیستید. آنها سریعترین راه برای یافتن همه چیز داغ و مناسب هستند!
شما می توانید یک جستجوی تصادفی برای روندها یا پارامترهای تعیین شده برای روندهایی که مخصوص صنعت برای شما است ، انجام دهید.
برای نسل های گذشته ، شما با هرگونه اطلاعات ساده به روز می شوید – روزنامه را بخوانید یا اخبار را در تلویزیون تماشا کنید.
با این حال ، امروز خیلی تغییر کرده است و ما از اخبار سیل می شویم – جعل کردن یا واقعی – از طریق بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی. خوشبختانه ، به سرعت می توان بیشترین روند این فروشگاه های خرده فروشی مختلف را در سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، لینکدین و غیره آشکار کرد.
به طور کلی ، این روند به شکل #hashtags می آید. با این حال ، آنها می توانند به شکل کلمات کلیدی که اغلب در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند ، استفاده کنند.

تمایل به بسترهای رسانه های اجتماعی
کمی عمیق تر ، بیایید به برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نگاه کنیم و از کجا می توان به بیشترین روندها دسترسی پیدا کرد.
روند در توییتر
آیا می دانید توییتر یکی از اولین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که برای روند استفاده می شود؟
لیست روندها در سمت چپ صفحه نمایه توییتر شما قرار دارد.
در اینجا شما بیشترین اطلاعات را در مورد آنچه مردم به طور کلی در مورد توییت صحبت می کنند یا از #hashtags استفاده می کنند ، دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید پارامترهای جستجو را در یک منطقه جغرافیایی محلی تغییر دهید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد روند توییتر ، کلیک کنید در اینجاحرف

روند فیس بوک
فیس بوک ، بزرگترین سایت شبکه های اجتماعی در جهان ، همچنین در سمت راست صفحه خبر شما دارای انتشار “مرسوم ، مرسوم ، مد روز” است. اگرچه این در زمان واقعی مانند توییتر نیست ، اما مروری بهتر از آنچه در حال حاضر تحت درمان قرار می گیرد ، ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد “روند” در فیس بوک ، به این لینک مراجعه کنید.

روندهای گوگل
Google یک موتور جستجوی اینترنتی شماره 1 است و به شما کمک می کند تا درک کنید که در حال حاضر یک روند چیست.
به Google Trends مراجعه کنید و بیشترین اطلاعات را دریافت خواهید کرد. از جمله ویژگی های جستجوی مربوطه که می تواند شما را از آنچه مردم در مورد آنها صحبت می کنند ، آگاه نگه دارند.
شما می توانید به دنبال هر شرایط کلیدی باشید و می توانید ببینید که آیا محبوبیت آنها در طول دوره افزایش یافته یا کاهش یافته است. این صفحه داده های Google News ، Google Search و YouTube را ترکیب می کند.

روند یوتیوب
YouTube فیلم های مرسوم ، مد روز واقع در سمت چپ صفحه اصلی را ارائه می دهد.

اگر به پایین صفحه YouTube بروید ، می توانید کشور خود را نیز تغییر دهید تا ببینید روند در جای دیگر چیست.
علاوه بر موارد فوق ، چندین ابزار عالی دیگر نیز برای یافتن گرایش و موضوعاتی مانند Buzzsumo ، Reddit و BuzzFeed وجود دارد.
چگونه می توان به تجارت خود توجه کرد

آه ، استفاده از #hashtags …
تا کنون ، باید بدانید که استفاده از #HashTags می تواند تجارت شما را بیشتر در رسانه های اجتماعی قرار دهد. بله ، هشتگ کار می کند (و آنها نیز کمی اعتیاد آور هستند. ؛)).
در حقیقت ، هشتگ به شما کمک می کند تا با ایجاد مقالات یا وبلاگ خود برای هر کسی که به هش (های) خاص شما علاقه مند است ، حضور آنلاین کسب و کار خود را افزایش دهید. بنابراین خلاق و باهوش باشید و قطعاً از هشتگ استفاده کنید!
دید بیشتر به کسب و کار شما برابر است با افزایش مخاطبان شما ، که باعث افزایش احتمال مشتریان بالقوه و در نهایت فروش می شود ، البته.
در اینجا یک فیلم فعلی و آموزنده برای استفاده از #HashTags برای اینستاگرام وجود دارد. آنچه در مورد تعداد هشتگهای مورد استفاده در هر پست صادق بوده است ، مورد بررسی قرار گرفته است ، بنابراین مطمئن شوید که به روندهای هشگرایی پایبند هستید. 😉
نظر خود را در مورد موضوعات داغ فعلی به اشتراک بگذارید
برای یک تجارت موفق ، شما باید Eagle Eye را داشته باشید ، دائماً روی آنچه که با مخاطبان و بازار اتفاق می افتد متمرکز شوید.
وقتی احساس می کنید مکالمه مربوط به موضوع تجارت شما وجود دارد ، در مکالمه پرش کنید و حتماً ارزش خود را اضافه کنید. اطلاعات و نظرات را به اشتراک بگذارید.
این به افزایش تعامل و همچنین تقویت شهرت کسب و کار کمک می کند.
در مورد موضوع فعلی صحبت کنید و سپس برای اتصال آن به تجارت خود کار کنید. بدیهی است که همه موضوعات مربوط به تجارت شما نیست ، بنابراین هیچ مشکلی در صحبت کردن در مورد موضوعات نامربوط وجود ندارد. اگرچه به خاطر داشته باشید که در موضوعاتی معتبر و حرفه ای شرکت می کنید. تصویر و حضور خود را مطابق آنچه می خواهید مشتریان خود به شما نگاه کنند ، نگه دارید.
به مخاطبان خود اجازه دهید نظرات شما را به اشتراک بگذارند
توانایی مخاطبان خود را در بیان نظرات خود و به اشتراک گذاشتن اطلاعات آزادانه گسترش دهید. به آنها اجازه دهید نظرات خود را در مورد خدمات و محصولاتی که کسب و کار شما ارائه می دهد به اشتراک بگذارند. همیشه به صورت حرفه ای و به موقع به مثبت و منفی پاسخ دهید و فراموش نکنید هرگز به آنها اجازه ندهید که عرق شما را ببینندپس از همه ، بازخورد از هر نوع به کسب و کار شما کمک می کند تا بهتر باشد. و به تأثیرگذاری بر برنامه ها و تصمیمات آینده در مورد خدمات و/یا محصولات شما کمک می کند.

یک روند!
و پس انداز روند حقایق در زیر ذهن! شروع به کاوش در موضوعات مرسوم ، مد روز در مورد سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ذکر شده در این مقاله کنید و به تجارت خود کمک کنید تا در صدر روندها بماند. با راه اندازی روندهای خود ، روندهای جدید ، روی صنعت خود تأثیر می گذارید! با تحقیقات علمی و تحویل آگاهانه ، می توانید با دسترسی به بازارهای جدید و هدف قرار دادن مخاطبان گسترده تر ، از موضوعات up -to -date به نفع خود استفاده کنید.
اگر کل گرایش روند شما تجربه شود ، وضعیت اجتماعی می تواند دست بدهد! ما پیروان و روندهای مد هستیم و مطمئناً می توانیم روند شما را در تجارت بدست آوریم! این خیلی T است ، Whew! 🙂
نشانگر: بازاریابی Google Trend Business Business در یوتیوب توییتر فیس بوک




