بازاریابی دیجیتال برای خدمات مالی 101

مؤسسات مالی دیگر نمی توانند فقط به دهان و دندان و تجربه شعبه برای جذب و حفظ اعضای متکی باشند.
از آنجا که کاربران بانکداری و فناوری اول دیجیتال در حال رشد هستند ، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی دیگر “خوب بودن” نیست. این برای رشد و ارتباط طولانی مدت ضروری است.
این وبلاگ به بررسی عناصر اساسی بازاریابی دیجیتال برای موسسات مالی ، از ساخت حضور آنلاین قانع کننده گرفته تا استفاده از تبلیغات دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای درگیر کردن اعضای فعلی و دستیابی به مخاطبان جدید می پردازد.
چرا بازاریابی دیجیتال به خدمات مالی اهمیت دارد
صنعت مالی در یک چشم انداز مالی به طور فزاینده ای رقابتی کار می کند. بانک های ملی ، شرکت های نوپا و حتی بازیکنان غیر متعارف برای همان بازار می جنگند.
با سرمایه گذاری در استراتژی های دیجیتال ، موسسات مالی می توانند اعتماد را تقویت کنند ، برند خود را انسانی سازی کنند و روابط طولانی مدت ایجاد کنند.
آگاهی از برند را افزایش دهید
حتی اگر موسسه مالی شما به یک منطقه جغرافیایی خاص خدمت کند ، حضور دیجیتالی تضمین می کند که مردم بدانند که شما وجود دارد. سئو محلی ، تبلیغات Google و رسانه های اجتماعی می توانند برند شما را در مقابل هزاران عضو بالقوه که به دنبال خدمات مالی در منطقه شما هستند ، قرار دهند.
مثال: تبلیغات Google ، ترویج “وام های با کیفیت پایین در TAMPA” ، می تواند به کاربران محلی که به طور فعال در تلاش برای تأمین مالی وسیله نقلیه بعدی خود هستند ، به سمت سایت و ترافیک پا به شعبه خود برساند.
با جمعیتی جوان تر درگیر شوید
Millennials و Gen Z محلی های دیجیتال هستند. آنها در حال کاوش آنلاین هستند و انتظار دارند وب سایت های مناسب برای دستگاه های تلفن همراه و سرعت و ارزش ارزش و راحتی داشته باشند.
این نسل ها همچنین کمتر به وفاداری قوی به بانک های سنتی مبتلا هستند و همین امر باعث می شود آنها هدف ایده آل برای شرکت های مالی ارائه دهند که محصولات رقابتی و تجربه شخصی تر را ارائه می دهند.
مثال: مجموعه ای از طبل ها در اینستاگرام توضیح می دهند که چگونه می توانید یک حساب چک را باز کنید یا وام های دانشجویی را مدیریت کنید می تواند مخاطبان جوان تری را به خود جلب کند و موسسه مالی شما را به عنوان یک عضو مدرن و اول قرار دهد.
محصولات یا خدمات خاص را ارتقا دهید
بر خلاف محدوده چاپ یا رادیو سنتی ، بازاریابی دیجیتال برای اتحادیه اعتباری یا بانک به شما امکان می دهد کمپین ها را با اهداف ، مخاطبان و رفتار خاص تنظیم کنید.
این که آیا شما در طول فصل بهار وام خودرو را برای خرید اتومبیل یا تشویق حساب های پس انداز برای بازگشت به مدرسه فشار می دهید ، می توانید در زمان مناسب به افراد مناسب برسید.
مثال: یک کمپین فیس بوک با هدف صاحبان خانه 30-55 سال ، ترویج خط اعتباری سهام شما (HELOC) ، می تواند مشتریان و برنامه های با کیفیت را ایجاد کند.
وفاداری اعضا را بهبود بخشید
ابزارهای دیجیتالی مانند اتوماسیون ایمیل ، اعضا و تبلیغات هدایت شده به شما امکان می دهند با اعضای فعلی به روش هایی که احساس شخصی و مفید و نه پایدار می کنند ، در ارتباط باشید.
هنگامی که به طور مداوم محتوای مفیدی و راه حل های شخصی ارائه می دهید ، ارتباطات قوی تری با اعضا برقرار می کنید.
مثال: ارسال یک تبریک تولد خودکار با یک پیشنهاد تعرفه CD ویژه برای اعضا برای اینکه هنگام تبلیغ یک محصول ، احساس دیده و ارزش داشته باشند.
بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای افزایش عضویت
بنابراین ، چگونه تضمین می کنید که مخاطب هدف شما نه تنها تجارت خود را در تحقیقات خود پیدا کند بلکه تبدیل شده است؟
در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است.
1. یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید
وب سایت شما شاخه دیجیتالی موسسه مالی شما و اغلب اولین برداشت اعضای آینده است. در اینجا نحوه شمارش او آورده شده است.
طراحی وب سایت اول موبایل
اکنون بیش از 89 ٪ از کل تعاملات بانکی در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. وب سایت شما باید سریع ، پاسخگو و آسان برای حرکت از طریق دستگاه ها باشد.
از تماسهای روشن برای اقدام (CTA) استفاده کنید
- “اکنون بپیوندید”
- “درخواست وام”
- “با یک نماینده صحبت کنید”
مطالبی که آموزش و تبدیل می کند
مقالات وبلاگ ، ماشین حساب های مالی و سوالات متداول از ابزارهای آموزشی عالی برای مخاطبان و مدیریت ترافیک ارگانیک است.
اعضای پورتال و خود خدمات
برای بهینه سازی تجربه اعضای دیجیتال ، مدیریت حساب آنلاین ، پشتیبانی از چت زنده و جلسات برنامه ریزی را پیشنهاد دهید.
2. از تبلیغات دیجیتالی به طور موثر استفاده کنید
تبلیغات دیجیتالی پرداخت شده یکی از سریعترین راه ها برای مواجهه با اعضای بالقوه با قصد بالا است. در اینجا نحوه دریافت دلار تبلیغات خود برای کار بیشتر آورده شده است:
تبلیغات جستجوی گوگل
برای محتوای کلیدی بالا مانند:
- “بهترین اتحادیه اعتباری در [your city]”
- “وام های اتومبیل با نرخ بهره پایین”
- “وام به خانه اتحادیه اعتباری”
- “مشاور مالی در نزدیکی من”
- “حساب تأیید کسب و کار”
- “بانک برتر در [your city]”
این تبلیغات زمانی ظاهر می شوند که مردم به طور جدی به دنبال راه حل های مالی هستند.
تبلیغات و هدایت تبلیغات
از Google Display Network و Facebook Runirect استفاده کنید تا بهترین باقی بمانید. این تبلیغات ممکن است به بازدید کنندگان سایت یادآوری کند که برنامه ها را تکمیل کنند یا خدماتی را که قبلاً تماشا کرده بودند ، کشف کنند.

کمپین های جغرافیایی-
هزینه های تبلیغاتی را برای کدهای پستی خاص یا جوامعی که در آن کار می کند تمرکز کنید. پیشنهادات مبتنی بر موقعیت مکانی مانند شاخه ها ، قیمت های استثنایی محلی یا حمایت مالی جامعه را ارتقا دهید.
3. بهینه سازی برای سئو محلی
موسسات مالی بر روابط جامعه رونق می گیرند. سئو محلی تضمین می کند که کسب و کار شما در جستجو به عنوان یک اتحادیه اعتباری در نزدیکی من یا بهترین بانک محلی ظاهر می شود.
نمایه تجارت Google را ادعا و بهینه کنید
اطمینان حاصل کنید که مشخصات شما با ساعات فعلی ، عکس ها ، بررسی ها و پیوندها دقیق است. اعضای رضایت بخش را ترغیب کنید تا بررسی های مثبت را ترک کنند.
کلمات کلیدی محلی را هدف قرار دهید
شامل کلمات کلیدی خاص برای شهر و محله در محتوای وب سایت خود ، توضیحات متا و مقاله های وبلاگ خود باشید.
صفحات خاص مکان را ایجاد کنید
اگر موسسه مالی شما دارای چندین شعبه است ، یک صفحه وب را برای همه اختصاص دهید.
روشن کردن:
- سازگاری چرت (نام ، آدرس ، تلفن)
- کارتهای ساخته شده
- خدمات خاص شعبه
4. از ایمیل و اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید
ایمیل یکی از سودآورترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است. هنگامی که با اتوماسیون ترکیب می شود ، به یک موتور قدرتمند برای جذب اعضای تبدیل می شود.
کمپین های تقسیم شده
پیام های سازگار را به بخش های مختلف ارسال کنید
- اعضا برای اولین بار
- به دنبال وام گرفتن
- دارندگان حساب کاربری
شخصی سازی منجر به نرخ باز و تبدیل بالاتر می شود.
سفرهای خودکار
بدون اضافه کردن تنش به تیم داخلی خود ، نقاط تماس را تنظیم کنید.
به عنوان مثال ، برخی از ماشین هایی که می توانید تنظیم کنید شامل موارد زیر است:
5. پیگیری ، اندازه گیری و بهینه سازی
داده ها ستون فقرات هر استراتژی موفق بازاریابی دیجیتال است. مؤسسات مالی باید شاخص های اثربخشی را در سیستم عامل ها نظارت کنند و بر این اساس ، کمپین ها را بهبود بخشند.
شاخص های پیگیری مانند:
- ترافیک وب سایت و کاهش سرعت
- شانس تبدیل تبلیغات دیجیتال
- ایمیل باز و کلیک بر روی نرخ ها
- کلمات کلاس و عملکرد سئو
- هزینه برای به دست آوردن قیمت و عضو اعضای
از ابزارهایی مانند Google Analytics ، Meta Ads Manager و HubSpot استفاده کنید تا بینش ها را جمع آوری کرده و استراتژی خود را بر اساس نتایج زمان واقعی بچرخانید.
بازاریابی دیجیتال خود را برای موسسه مالی خود بهبود بخشید
بازاریابی دیجیتال نباید جذاب باشد. هنگامی که آنها به ستون های اساسی ، حضور شبکه ، تبلیغات دیجیتال ، SEO و اتوماسیون ایمیل ، بانک ها و اتحادیه های اعتباری تقسیم می شوند ، می توانند مقیاس هایی را ایجاد کنند که بر اعضای یک استراتژی متمرکز شده است که منجر به رشد قابل اندازه گیری می شود.
در رسانه های Chatter Buzz ، ما در حمایت از صنایع دستی مؤسسات مالی تخصص داریم و استراتژی های هوشمند و مؤثر بازاریابی دیجیتال را اجرا می کنیم که باعث ایجاد اعتماد و تولید می شوند. این که آیا شما به دنبال افزایش دید آنلاین هستید ، اولین کمپین تبلیغاتی پرداخت شده خود را اجرا کنید یا سئو خود را بهینه کنید ، ما برای کمک به شما اینجا هستیم.
آیا شما آماده نوسازی بازاریابی خود و توسعه پایگاه خود برای اعضای هستید؟ امروز یک جلسه استراتژیک رایگان با رسانه های پچ پچ برنامه ریزی کنید.


