با استفاده از بازاریابی هوش مصنوعی برای ساخت برند خود

هوش مصنوعی (AI) از یک کلمه مد به ستون فقرات تجارت منتقل شد. از اتوماسیون کارهای ساده گرفته تا تدوین استراتژی های پشتیبانی شده توسط داده ها ، هوش مصنوعی چشم انداز بازاریابی دیجیتال را با سرعت صاعقه تبدیل می کند.
این که آیا شما یک تجارت کوچک یا CMO در یک شرکت با اندازه متوسط دارید ، این تغییر غیرممکن است. سوال دیگر این نیست که آیا شما مجبور به پذیرش هوش مصنوعی هستید ، اما چگونه می توانید آن را در استراتژی دیجیتالی خود ادغام کنید.
در این وبلاگ ما مطالعه خواهیم کرد
- هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال چیست؟
- چگونه می توانم از هوش مصنوعی برای بازاریابی استفاده کنم
- چگونه AI تبدیل می شود
- قطب های کلیدی بازاریابی دیجیتال
- ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی
- چگونه تیم ما می تواند شما را از طریق این حد بعدی ترجمه کند
بیایید خودمان را غوطه ور کنیم!
هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال چیست؟
هوش مصنوعی (AI) در بازاریابی دیجیتال به استفاده از سیستم های هوشمند و الگوریتم های یادگیری ماشین اشاره دارد
- تجزیه و تحلیل داده ها
- خودکار سازی تصمیم گیری
- تجربیات را در مقیاس سفارشی کنید
هوش مصنوعی به جای اینکه فقط به فرآیندهای دستی تکیه کند ، بازاریابان را قادر می سازد تا کمپین های باهوش تر ، سریعتر و متمرکز تر را بر اساس بینش در زمان واقعی ارائه دهند.
هوش مصنوعی نه تنها جایگزین کارهای مکرر می شود. این قابلیت های تیم بازاریابی شما را افزایش می دهد. از پیش بینی رفتار مشتریان تا سفارشی سازی تجربه تبلیغات ، ابزارهای هوش مصنوعی به مارک ها کمک می کنند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند ، هزینه ها را کاهش داده و بهره وری را تحریک کنند.
چگونه می توانم از هوش مصنوعی برای بازاریابی استفاده کنم
بنابراین چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای بازاریابی خود استفاده کنید بدون اینکه در مشکلات مشترک AI قرار بگیرید؟ کارشناسان بازاریابی ما نکاتی را گردآوری کرده اند.
AI-Fooded PPC: هزینه های هوشمندانه تر ، بازده سرمایه گذاری بالاتر
تبلیغ پرداخت کلیک دیگر فقط برای ارائه کلمات کلیدی نیست. در هوش مصنوعی امروز ، که توسط هوش مصنوعی اداره می شود ، PPC به ترکیبی پویا از اتوماسیون ، تجزیه و تحلیل داده ها و تصمیم گیری استراتژیک تبدیل شده است.
1. راهنمایی های تبلیغاتی هوشمندانه تر
الگوریتم های هوش مصنوعی اکنون در حال تجزیه و تحلیل مجموعه داده های عظیم زمان واقعی برای تعیین قصد کاربر ، بهینه سازی استراتژی های مناقصه و ارائه تبلیغات در زمان مناسب هستند. بسترهای نرم افزاری مانند Google Ads از یادگیری ماشین استفاده می کنند تا پیش بینی کنند که کاربران با تنظیم پیشنهادات بر این اساس به احتمال زیاد تبدیل می شوند.
بازاریاب برای جلوگیری از هزینه های زباله باید از این ابزارها و یک لایه در بینش انسان استفاده کند. ناهنجاری ها را مشاهده کنید ، متغیرهای تست AI ممکن است پیام ها را از دست بدهند و پالایش کنند تا صدای برند شما را منعکس کند.
ترتیب توزیع بودجه تخمین زده شده
ابزارهای هوش مصنوعی در تخصیص بودجه در سیستم عامل ها بر اساس پیش بینی های بهره وری تجربه می شوند. به جای تقسیم استاتیک بودجه بین Google ، Facebook ، LinkedIn و YouTube ، هوش مصنوعی بسته به روند ، تعهد و حتی رفتار رقبا ، یک تغییر بودجه پاسخگو را امکان پذیر می کند.
بازاریابان باید ساختارهای پویا از کمپین ها را ایجاد کنند که از این نیروی تخمینی سود می برند بدون اینکه کنترل هزینه یا اهداف بازده سرمایه گذاری را از دست بدهند.
3. کپی تبلیغات سفارشی
با هوش مصنوعی تولید ، ایجاد تغییرات PPC سریعتر از همیشه است. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT می توانند چندین ترکیب را برای عنوان و توضیحات تهیه کنند که هر یک از آنها متناسب با بخش های خاص است.
با این حال ، یک تیم باتجربه برای اطمینان از این که این تغییرات برند و مؤثر است ، لازم است. بازاریابان باید از AI به عنوان خلبان Conte استفاده کنند ، نه برای جایگزینی برای کارشناسان نوشتن نسخه PPC.
سئو در دوره AI: فراتر از کلمات کلیدی
بهینه سازی موتور جستجو باهوش تر ، آشکارتر و به لطف هوش مصنوعی رقابتی تر شده است. زمان های قدیمی پر کردن کلمات کلیدی و مسدود کردن رابطه مدتهاست که از بین رفته است. سئو امروز نیاز به درک عمیق تر از رفتار مصرف کننده ، تقاضای معنایی و کیفیت محتوا دارد.
1. جستجو برای تجربه تولیدی (SGE) و جستجوی کلیک صفر را جستجو کنید
تلاش تولیدی برای جستجوی Google (SGE) به طور مستقیم پاسخ های قدرت AI را در نتایج جستجو وارد می کند ، و به طور بالقوه تعداد کلیک ها را به وب سایت های واقعی کاهش می دهد. این عواقب عظیمی برای استراتژی های سئو دارد ، که بهینه سازی بهینه سازی اقتدار فعلی ، محتوای ساختار یافته و اهداف را حتی مهمتر می کند. با بهینه سازی فعال قالب های جستجو تولید شده توسط AI ، می توانید در قطعات ارائه شده ، جعبه هایی برای انسان و کمتر و کمتر و پانل های دانش که به آنها اشاره می کنند ، ظاهر شوید.

2. خوشه های معنایی SEO و موضوع
موتورهای جستجوگر AI فقط برای کلمات کلیدی اسکن نمی شوند. آنها زمینه را درک می کنند. بنابراین ، ساخت خوشه های موضوعی (صفحات بهم پیوسته در یک موضوع اساسی) به یک اجباری تبدیل شده است. با استفاده از سئو معنایی ، ما به قصد کاربران ، زیر مجموعه های مرتبط و مدل های زبان طبیعی توجه می کنیم.
با استفاده از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی ، بازاریابان می توانند محتوای عمیق را حسابرسی کنند و کارتهای محتوا را توسعه دهند که با آنچه مخاطبان شما در واقع به دنبال آن هستند ، مطابقت داشته باشند ، نه فقط آنچه کلمات کلیدی یک روند هستند.
3. سئو فنی تقویت می شود
از جانب به سرعت سایت تا علامت گذاری این طرح ، سئو فنی از همیشه مهمتر است. ابزارهای AI اکنون می توانند وب سایت ها و مشکلات پرچم را اسکن کنند
- پیوندهای شکسته
- زمان آهسته بار
- محتوای کپی
حسابرسی AI-Move را در بررسی های ماهانه SEO خود ادغام کنید تا در مقابل الگوریتم های موتور جستجو بمانید و مطمئن شوید که سایت شما همیشه برای تشخیص و رتبه بندی بهینه شده است.
نوشتن محتوا با هوش مصنوعی: سریع ، باهوش ، اما به لمس انسان احتیاج دارد
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در همه جا است. از پست های وبلاگ گرفته تا توضیحات محصولات گرفته تا خطوط ایمیل موضوع ، این ابزارها توسط بازاریابان گرفته تا مقیاس سریعتر استفاده می شود. اما در حالی که هوش مصنوعی می تواند چیزهای زیادی بنویسد ، نمی تواند جایگزین استراتژی و داستانهایی شود که با افراد واقعی همراه است.

1. مقیاس گذاری بدون قربانی کیفیت
هوش مصنوعی در نوشتن اولین پیش نویس ها بسیار عالی است. این می تواند داده ها را خلاصه کند ، ایده های پیچیده را اصلاح کند یا طرح های دلپذیر SEO را ایجاد کند. اما او فاقد هوش هیجانی و سایه ای از مارک است که فرد می فهمد. در حالی که می توانید از هوش مصنوعی برای تسریع در تحقیق و ایده ها استفاده کنید ، هر قطعه باید توسط نویسندگان واقعی ویرایش ، صیقلی و تأیید شود.
ترتیب ، صدای ، صدا و تراز برند
مدل های AI اغلب با صدای برند برابر می شوند. مخاطبان شما وقتی چیزی روباتیک است متوجه می شوند. این که آیا شما یک موسسه حقوقی هستید که به یک لحن حرفه ای یا علامت DTC نیاز دارید که به دنبال شوخ طبعی و جذابیت است ، بازاریابی محتوا می تواند تضمین کند که محتوا با یک برند سازگار است.
3. استراتژی محتوا هنوز هم مهم است
حتی با وجود تمام ابزارهای هوش مصنوعی در جهان ، شما هنوز هم به یک استراتژی محتوا نیاز دارید. چه موضوعاتی را باید در اولویت قرار دهید؟ کدام کانال ها را باید ارسال کنید؟ چه قالبهایی به بهترین وجه تبدیل می شوند؟
تجزیه و تحلیل قدرت AI از بینش های کنترل شده توسط انسان برای ایجاد استراتژی های نتایج. از تقویم های وبلاگ گرفته تا اسکریپت های ویدیویی گرفته تا دنباله های ایمیل ، همه اینها را با اهداف تجاری خود در ذهن خود برنامه ریزی کنید.
هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیل: شخصی ، خودکار و بسیار کارآمد
بازاریابی ایمیل یکی از بالاترین کانال های دیجیتال Rei است ، اما با هوش مصنوعی حتی قدرتمندتر می شود. هوش مصنوعی به بازاریابان اجازه می دهد تا در زمان مناسب پیام مناسب را به شخص مناسب ارسال کنند ، همه چیز بدون کار دستی پاها.

1. شخصی سازی بیش از حد
هوش مصنوعی به بازاریابان اجازه می دهد تا از شخصی سازی نام اول فراتر بروند. تجزیه و تحلیل رفتار مشترکین ، ترجیحات و تعامل های گذشته ، هوش مصنوعی می تواند به تنظیم محتوا ، توصیه های محصول و حتی صدای صدا بر اساس پروفایل های گیرنده فردی کمک کند.
2. زمان ارسال تخمین زده می شود
زمان می تواند یک کمپین ایمیل را انجام دهد یا از بین ببرد. II سیستم عامل های منبع تغذیه رفتار گیرنده را تجزیه و تحلیل می کنند تا مشخص کنند که هر فرد به احتمال زیاد با یک ایمیل باز و درگیر می شود و سپس آن را به این لحظه بهینه ارسال می کند.
3. توالی های ایمیل هوشمند
هوش مصنوعی اتوماسیون بازاریابی را به سطح بعدی می رساند و این امکان را برای فرآیندهای کاری پویا فراهم می کند که بر اساس نحوه تعامل گیرنده ها توسعه می یابد. به عنوان مثال ، اگر چشم انداز روی پیوند قیمت کلیک کند اما تبدیل نمی شود ، هوش مصنوعی می تواند یک ایمیل بعدی ایجاد کند که تخفیف یا تظاهرات را ارائه می دهد.
هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل: بینش سریعتر ، راه حل های هوشمندانه تر
هوش مصنوعی انقلابی در نحوه اندازه گیری بازدهی و تصمیم گیری در مورد داده ها ایجاد می کند. تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی به جای اینکه به صورت دستی از طریق برگه های پشتی و صفحات گسترده استفاده شود ، بینش های فوری ، پیش بینی های مربوط به روندها و توصیه های کمپین ها را ارائه می دهد.

1. تجزیه و تحلیل تخمین زده شده
هوش مصنوعی ممکن است رفتار آینده را بر اساس روندهای فعلی پیش بینی کند ، مانند میزان تبدیل شدن آن یا چه محتوایی که در سه ماهه بعدی به بهترین وجه ارائه می شود.
2. تقسیم رفتاری
آموزش ماشین می تواند به طور خودکار کاربران را بر اساس رفتار در سایت ، تعامل ایمیل ، مصرف محتوا و موارد دیگر به بخش های مخاطبان گروه بندی کند.
3. تابلوها و تجسم های هوش مصنوعی
سیستم عامل های تجزیه و تحلیل گسترده اکنون تابلوهای هوشمند را ارائه می دهند که به تأثیرگذارترین KPI اولویت می دهند و به طور خودکار بهینه سازی می کنند و هر هفته ساعت گزارش های دستی را صرفه جویی می کنند.
هوش مصنوعی را در تمام فرآیندهای کاری خود ادغام کنید تا بینش های روشن و مفیدی تبدیل شود ، نه فقط شاخص های غرور.
در حالی که chat.gpt ممکن است اولین ابزاری باشد که وقتی به هوش مصنوعی فکر می کنید به ذهن شما خطور می کند ، ابزارهای بی شماری وجود دارد که از AI استفاده می کنند ، و شاید شما از قبل از آن استفاده کنید.

اتوماسیون PPC و AD
- Google Ads Smart Biding – از AI برای تنظیم خودکار پیشنهادات بر اساس سیگنال های کاربر استفاده می کند
- اثربخشی تبلیغات مدیریت Adzooma و پیشرفت های مدیریت شده توسط AI را توصیه می کند
- Birch / Madgicx – Automate and Scope Facebook ، Instagram و Google Ad Ad
تجزیه و تحلیل سئو و جستجو
- MarketMuse – ایجاد استراتژی محتوا در مورد اقتدار فعلی و سئو معنایی
- مطالعات کلمات کلیدی SEMRUSH / AHREFS-AI-ALSED ، تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژی روابط
- frase.io – بهینه سازی محتوا بر اساس تجزیه و تحلیل SERP و قصد کاربر
ایجاد و بهینه سازی محتوا
- chatgpt / jasper – تولید پیش نویس وبلاگ ها ، کپی تبلیغاتی ، سوالات و طرح های متداول
- دستیار Grammarlygo-ai-nourishing برای نوشتن برای بهبود وضوح ، لحن و صحت
- Surferseo / ClearScope – تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا برای عملکرد SEO و ارتباط کلمات کلیدی
بازاریابی و اتوماسیون از طریق ایمیل
تجزیه
- Google Analytics 4 (GA4) بینش تخمین زده شده و توسط گزارش های یادگیری ماشین تولید می شود
- تجزیه و تحلیل Brandwatch-ai-diventated از گوش دادن و روحیه اجتماعی
- آژانس تحلیلی – به شما امکان می دهد تمام داده های خود را در یک مکان با تابلوهای کنترل خودکار مشاهده کنید
وزوز می تواند شما را به سمت اجرای هوش مصنوعی در بازاریابی سوق دهد
هوش مصنوعی جایگزین بازاریاب های دیجیتال نمی شود. تسلط بر آنها بیشتر با کمتر انجام می دهند. اگر می خواهید در این دوره جدید به رقابت بپردازید ، اکنون زمان عمل است.
نگران نباشید ، ما اینجا هستیم تا راهنمای شما باشیم. ما داده ها ، استراتژی ، خلاقیت و هوش مصنوعی را برای تحریک رشد واقعی ترکیب می کنیم.
Chatter Buzz یک آژانس بازاریابی دیجیتال اعطا شده برای کمک به تجارت از طریق استراتژی های با بهره وری است. با تیمی از سازندگان ، تحلیلگران و تکنسین ها ، ما در PPC ، SEO ، بازاریابی محتوا ، اتوماسیون و توسعه وب نتایج ارائه می دهیم.
امروز برای برنامه ریزی یک جلسه استراتژیک رایگان با ما تماس بگیرید.




