با امی هال ، فهرست ساز کتاب ملاقات کنید

- با امی هال ، فهرست ساز کتاب ملاقات کنید
- با تونی سرووفین ، یک طراح کتاب ملاقات کنید
- با مارسیا ترنر لایتون ، ارواح آشنا شوید
- با جکی لاپین آشنا شوید ، و به نویسندگان کمک می کند تا فرصت های صحبت کردن و رزرو را پیدا کنند
- با نانسی اریکسون ، استاد کتاب ملاقات کنید
- با کیم اوهارا ، مربی کتاب ملاقات کنید
- با کری کریستی پارلنر ، مس را ملاقات کنید
- با کریس داس ، بنیانگذار این زندگی ویرایش شده ملاقات کنید
- با Beka Brown ، Ghosterwer برای متخصصان تجارت آشنا شوید
- با کاتلین بکر بلیز ، سردبیر توسعه ملاقات کنید
- با کریستن آیریس ، سردبیر توسعه آشنا شوید
من و امی با LinkedIn تماس گرفتیم و بعد از یک گپ کوتاه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات وی ، از او خواستم که در سری مصاحبه های من در صنعت شرکت کند.
کمی در مورد تجارت خود بگویید.
من شاخص های کتاب می نویسم. هنگامی که سعی می کنید دریابید که آیا یک موضوع خاص در یک کتاب گنجانده شده است ، فهرست جایی است که شما تماشا می کنید. من انواع کتابهای تجاری را فهرست بندی می کنم. فقط برای اینکه طیف وسیعی از موضوعاتی را که با آنها کار می کنم به شما نشان دهم ، کتابی که در این هفته کار می کنم در مورد چگونگی والدین خوب بودن است ، پروژه بعدی من در مورد سلامت زنان در چند قرن گذشته است ، سپس کتابی در مورد تعصبات رسانه ای. مجموعه ای از کتابهای تجاری باید از چند ماه شروع شود. کتابهای شاخص مورد علاقه من کتابهای آشپزی هستند. یک شاخص خوب برای یک کتاب آشپزی بسیار مهم است.
در حالی که من مشاغل خود را گنجانده ام (Amethyst Harbor ، Inc.) ، من تنها کسی هستم که نمایه سازی را انجام می دهم (من از پیمانکاران فرعی استفاده نمی کنم). وقتی کار خود را در اوایل دهه 2000 شروع کردم ، فرض کردم که مشتریان بالقوه به نام تجارت من به دنبال من خواهند بود ، اما شهرت شاخص ها بیشتر با نام های شخصی آنها مرتبط بود.
مشتری ایده آل خود را چگونه توصیف می کنید؟
من می گویم که حدود دو سوم از مشتریان من سردبیر ناشران بزرگ پنج هستند. سایر مشتریان ناشران یا نویسندگان مستقل هستند. کار با یک ویرایشگر تولید به معنای شروع ارتباط طولانی مدت با این شخص است-این یک تجربه یک بار به عنوان یک کار با یک نویسنده در یک پروژه خاص نیست و این می تواند برای هر دو طرف ارزشمند باشد زیرا شما می دانید که چگونه یکدیگر کار می کنند و نیازهای آنها چیست.
مشتری ایده آل من ارتباطی است. اگر تأخیر وجود داشته باشد ، این معمولاً چیزی است که می توانم از عهده آن برآیم ، اما اگر هفته های ساکت هستید ، نیست. انتشار یک کتاب تیمی را می گیرد (اغلب شامل آزادیانی است که معمولاً با هم کار نمی کنند) و بسیاری از قطعات متحرک برای هماهنگی وجود دارد. وقتی تأخیر وجود داشته باشد قابل درک است. فقط به من اطلاع دهید که چه اتفاقی می افتد تا بتوانم برنامه خود را بر این اساس تنظیم کنم.
چگونه اوضاع در سال 2020 برای شما تغییر کرد و چگونه در طول سال توانستید در طول سال تحمل کنید؟
در سال 2020 ، من فرصتی واقعاً منحصر به فرد برای ارائه یک Verenar سه قطعه به نمایندگی از انجمن نمایه سازی آمریکا داشتم. از من خواسته شد که یک دوره نمایه سازی آشپزی (موضوع شاخص مورد علاقه من!) را کمی قبل از همه گیر ارائه دهم. از قضا ، همیشه به دلیل تعداد زیادی از شرکت کنندگان بین المللی ، همیشه یک دوره آنلاین قرار گرفته است. آمادگی برای این دوره ماهها طول کشید و من از تمام کارهایی که باید انجام می شد تقویت شدم.
در عمل ، همه گیر زیاد بر تجارت من تأثیر نمی گذارد. من به طور مستقل کار می کنم و ارتباطات مشتری تقریباً به طور انحصاری از طریق ایمیل یا LinkedIn انجام می شود. ایندکسورها به یک محیط کار منزوی استفاده می شوند!
با گذشت سالها ، من متوجه مدل های فصلی خاصی در انتشار شده ام. حداکثر و سطح پایین (گاهی اوقات به شدت تعطیلات یا فیمی) در طول سال تقویم وجود دارد. اگرچه همه می خواهند کتاب خود را به موقع برای هدایای هدایای تعطیلات منتشر کنند ، اما این به سادگی امکان پذیر نیست و اغلب به نفع نویسنده نیست. وقتی روزها یا هفته های آرام دارم ، سعی می کنم با پروژه های سازمان های خانگی که در غیر این صورت تمایل به نادیده گرفتن دارند ، مقابله کنم.
توصیه مورد علاقه شما در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی چیست؟
آن را به صورت حرفه ای نگه دارید. تأمین کنندگان ، مشتریان و مشتریان بالقوه شما می توانند از طریق قطبش یا پست های سیاسی از این امر مستثنی شوند. من فکر می کنم بهتر است که بین زندگی شخصی و حضور در تجارت شما جدایی وجود داشته باشد.
اهداف شما برای سال 2021 چیست؟
من می خواهم امسال دوره های بیشتری را پشت سر بگذارم. یادگیری چیز جدید یکی از سرگرمی های مورد علاقه من است. من عاشق تعامل با دیگران هستم وقتی یک دوره آنلاین را می گذرانید.
امسال خوب است که در مقطعی سفر کنید! خانواده من مدتی است که مایل به سفر به کبک هستند.
نویسندگان از کجا می توانند شما را پیدا کنند؟
من یک مفسر افتخار در LinkedIn هستم. من ممکن است زیاد پست نکنم ، اما من واقعاً از بالا و رو به جلو با همه لذت می برم. می توانید من را در https://www.linkedin.com/in/bookindexing/ پیدا کنید
وب سایت من http://www.amethysharbor.com/ است
آیا چیز دیگری وجود دارد که دوست دارید به اشتراک بگذارید؟
توصیه من به کسانی که هم اکنون یا در آینده نزدیک کتاب می نویسند ، فکر کردن “یک تصویر بزرگ” است. تلاش برای صرفه جویی در چند دلار و انجام همه کارها خودتان یا تا حد امکان ارزان در محصول نهایی شما نشان داده می شود. شما روی محتوا بسیار سخت کار کرده اید – با ظاهر کتاب سر و کار ندارید. استخدام یک ویرایشگر حرفه ای ، طراح جلد کتاب حرفه ای ، استخدام حرفه ای و شاخص حرفه ای.
بیوگرافی
امی هال نمایه ای از کتاب ها با تخصص در زمینه های کتاب آشپزی ، هنرهای آشپزی ، ورزش ، ارتباطات ، تبلیغات ، L&D ، روانشناسی اجتماعی ، عدالت کیفری و مشکلات بهداشتی است. به تازگی ، این مجری ارائه شده برای انجمن سه قسمتی آمریکا برای نمایه سازی ومینار آنلاین برای فهرست های آشپزی برای بازتاب بود.
ایمی شاخص برنده مدال طلای جوایز ناشر مستقل (2020) ، یک جایزه ملی کتاب برای برنده در مکان اول در مکان اول (2017) ، جایزه کتاب آشپزی IACP (2016) و فینالیست جیمز ری (2016) بود.
امی دارای مدرک لیسانس در تبلیغات از دانشگاه ایالتی سن خوزه ، گواهی برای نمایه سازی اساسی از دبیرستان USDA ، گواهی در مشکلات پری ناتال است و به طور مرتب درس برای سرگرمی در انواع موضوعات انجام می دهد. او از سال 2006 عضو انجمن فهرست بندی ایالات متحده بوده است. امی با خانواده خود در مونتگومری کانتی ، مریلند زندگی می کند.




