مقالات

با مارسیا ترنر لایتون ، ارواح آشنا شوید


  • با امی هال ، فهرست ساز کتاب ملاقات کنید
  • با تونی سرووفین ، یک طراح کتاب ملاقات کنید
  • با مارسیا ترنر لایتون ، ارواح آشنا شوید
  • با جکی لاپین آشنا شوید ، و به نویسندگان کمک می کند تا فرصت های صحبت کردن و رزرو را پیدا کنند
  • با نانسی اریکسون ، استاد کتاب ملاقات کنید
  • با کیم اوهارا ، مربی کتاب ملاقات کنید
  • با کری کریستی پارلنر ، مس را ملاقات کنید
  • با کریس داس ، بنیانگذار این زندگی ویرایش شده ملاقات کنید
  • با Beka Brown ، Ghosterwer برای متخصصان تجارت آشنا شوید
  • با کاتلین بکر بلیز ، سردبیر توسعه ملاقات کنید
  • با کریستن آیریس ، سردبیر توسعه آشنا شوید

من و مارسیا ، ارواح ، چند سال پیش با من تماس گرفتیم و بسیار خوشحالم که توانستم اطلاعات مربوط به تجارت ارواح وی را به اشتراک بگذارم.

  • کمی در مورد تجارت خود بگویید.

من یک کتاب تجاری Ghostwriter هستم که به لطف یک عامل در Ghostwriting راه اندازی می شود. من اولین کتاب خود را در دهه 90 در مورد پدرم نوشتم که یک هنرمند فوق العاده بود و بازاریابی یا ارتقاء زیادی نداد. بنابراین من نوشتم بازاریابی موفق هنرهای زیبا ارائه راهنمایی در برنامه ریزی بازاریابی هنرمندان. بعد از اینکه ثابت کردم که می توانم با طول کتاب اثری بنویسم ، سپس با سری کامل راهنمای احمق کار کردم و چندین راهنما برای شروع و بازاریابی ویلی نوشتم و به دنبال آن برخی از داستانهای شرکتی و راهنماهای املاک و مستغلات. من شهرت یک نویسنده سریع را به دست آورده بودم ، بنابراین وقتی نماینده من در مورد یک پروژه کتاب تجاری شنید ، که خیلی از برنامه عقب مانده بود و برای مداخله و تولید آن به یک شبح نیاز داشت ، او مرا با ویراستار معرفی کرد و بقیه تاریخ بود.

اگرچه من به ایجاد محتوا برای مارک های اصلی و انتشار مشتریان ادامه می دهم ، اما کتاب های تجاری Ghostly در حال حاضر حدود 80 ٪ از مشاغل من را نشان می دهد.

من همچنین بنیانگذار و مدیرعامل انجمن Ghost هستم که هدف آن جمع آوری ارواح حرفه ای برای کار شبکه ، ایجاد تجارت و ایده های به اشتراک گذاری است.

  • مشتری ایده آل خود را چگونه توصیف می کنید؟

به عنوان یک شبح ، مشتری ایده آل من یک کارآفرین ، صاحب مشاغل یا اجرایی است که مفصل ، دوستانه ، مهربان ، باهوش و مصمم است. آنها می خواهند یک کتاب تجاری بنویسند که شامل داستان ها و موارد باشد و عملی باشد ، و به خواننده کمک می کند تا یک مهارت جدید را بیاموزد یا یک استراتژی یا تاکتیک جدید را اجرا کند. آنها می دانند که چه می خواهند بگویند ، و معمولاً به دلیل یک برنامه در حال حاضر کامل ، آنها می خواهند مسئولیت نوشتن و ویرایش کتاب خود را به نویسنده ای مثل من منتقل کنند.

  • چگونه اوضاع در سال 2020 برای شما تغییر کرد و چگونه در طول سال توانستید در طول سال تحمل کنید؟

من گمان می کنم که از آنجا که من قبلاً با مشتریان کار می کردم ، با استفاده از تلفن و افزایش ، این همه گیر نحوه کار من تغییر نکرد. این یک زمان آزاد برای برخی از مشتریان بود که به جلو حرکت کنند و تصمیم بگیرند زودتر از بعداً کار خود را روی کتاب های خود شروع کنند. و خودم را پیدا کردم که مرتباً درب دفتر خود را می بندم ، زیرا در طول روز اعضای خانواده دیگری در خانه داشتم. من در سکوت بهترین کار را می کنم.

  • توصیه مورد علاقه شما در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی چیست؟

من مطمئن نیستم که من واجد شرایط برای مشاوره در رسانه های اجتماعی هستم ، زیرا من خودم خیلی دانشجو هستم ، اما می گویم که یک کاری که طی یک سال گذشته انجام داده ام ، که واقعاً به من کمک کرده است سرمایه گذاری زمان در گسترش شبکه LinkedIn من است. من یک هفته در آنجا در جستجوی افرادی می گذارم که دوست دارم با آنها ارتباط برقرار کنم ، خواه به دلیل شرکت ، عنوان آنها ، تجربه آنها یا چیز دیگری ، و سپس از آنها بخواهم که به LinkedIn متصل شوند. در نتیجه ، بیش از دو برابر اندازه شبکه من دو برابر شد و من همچنین دیدم که تعداد سوالات افزایش یافته است.

  • اهداف شما برای سال 2021 چیست؟

در سال 2021 ، من می خواهم ارواح را برای کتابهای جالب تجاری برای مشتری های هوشمند ادامه دهم و پایان نامه ای را برای مدرک دکترا خود حل کنم ، که احتمالاً مربوط به نویسندگان و ساخت ثروت است.

من همچنین می خواهم بیشتر برای انجمن ارواح که من رهبری می کنم وبلاگ نویسی کنم. هدف من این است که دو هفته در سال 2021 منتشر کنم. اگر کسی بخواهد درخواستی را برای من ارسال کند ، همیشه به موضوعات وبلاگ احتیاج دارم (marcia@associationofghostwriters.org).

  • نویسندگان از کجا می توانند شما را پیدا کنند؟

شما می توانید مرا در www.marcialaytonturner.com یا www.associationofghostwriters.org و https://www.facebook.com/marcialaytonturner/ یا https://www.linkedin.com/in/in/marcilay پیدا کنید.

بیوگرافی

پرفروش ترین ، نویسنده برنده جایزه ، مارسیا لیتون ترنر ، نویسنده ، همکاری مشترک یا ارواح بیش از 60 کتاب غیرقانونی است. بسیاری از عناوین وی و مشتری های وی توسط ناشران بزرگی از جمله جان ویلی و پسران ، مک گرا هیل ، پنگوئن و مک میلان منتشر شده است. با این حال ، مطبوعات هیبریدی و مستقل در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب هستند و مارسیا با چندین نفر از جمله گروه جنکینز و انتشارات Authority کار می کند.

انتظار می رفت که یکی از شبح ترین کتاب های او هنگام انتشار 2 میلیون نسخه بین المللی بفروشد و او راهنمای غیررسمی برای شروع یک تجارت کوچک “بهترین کتاب تجاری” سال که در آن منتشر شد ، اعلام شد کتابخانهکتابی که او اخیراً ویرایش کرده بود نیویورک تایمز پرفروش برای چند هفته.

کتابهای شبح برای رهبری ، بازاریابی ، ژن Z ، توسعه تجارت ، امور مالی شخصی و بسیاری از موضوعات تجاری دیگر وجود دارد.

هنگامی که این یک کتاب ارواح نیست ، مارسیا مقالات و نشریات را در وبلاگ های مربوط به خرده فروشی ها از قبیل می نویسد هفته نامه. ، کارآفرینForbes Online ، US News & World Report.com ، CNN Money و Amex Open Forum.

وی از دانشکده بازرگانی راس در دانشگاه میشیگان ، مدرک لیسانس با افتخارات کالج ولزلی ، موفق به کسب MBA شد و هم اکنون در دانشگاه معبد در حال کار بر روی دکترا در مدیریت بازرگانی (DBA) است.

ناوبری

با جکی لاپین آشنا شوید و به نویسندگان کمک کنید تا فرصت های صحبت کردن را پیدا کنند و رزرو کنند >>




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا