مقالات

با مایک شرمن ، همکار 52 موردی که می خواهیم در مورد تجزیه و تحلیل مشتری به ما بگوییم ملاقات کنید


  • با دبورا اولسون ، نویسنده قدرت شفابخشی دختران: چگونه می توان بهترین زندگی خود را از طریق یک رابطه زن ایجاد کرد
  • با مایک شرمن ، همکار 52 موردی که می خواهیم در مورد تجزیه و تحلیل مشتری به ما بگوییم ملاقات کنید
  • با جورج تروی ، نویسنده پنج قانون خرده فروشی ملاقات کنید
  • با رایان اس. اتکینز ، نویسنده یک قدم نزدیکتر ملاقات کنید
  • با جنی رابین جونز ، نویسنده Love America ملاقات کنید
  • ملاقات با ورا ویلکوکس ، نویسنده امید یک ستاره روشن است
  • با دیل گریفیتس استاموس ، نویسنده Renwomen ملاقات کنید
  • با ژان رودریگز ، نویسنده کار آماده مجموعه ملاقات کنید! و نظارت آماده!
  • با آن یانتزر ، نویسنده Get the Word: کتابی بنویسید که مهم باشد
  • با لری بوکانان ، نویسنده سریال شان مک فرسون ملاقات کنید
  • با دنیس بروسو ، نویسنده “آماده برای رهبر فکر؟

من چند سال پیش با مایک در بازاریابی رسانه های اجتماعی در مورد کتاب او ، 52 موردی که می خواهیم در مورد تجزیه و تحلیل مشتریان به ما بگوییم ، با مایک کار کردم.

کمی در مورد کتاب و تجارت خود برای ما بگویید.

مایک شرمن

کتاب من (کتاب ما ، همانطور که او با پسرم الکس همکار بود) این است که تفاوت بین کاربران تجزیه و تحلیل مشتری و ارائه دهندگان تحلیل مشتری را ببندد. اغلب اوقات ، کاربران دانش کافی برای تعریف ، تفسیر یا استفاده از تحلیل مشتری ندارند ، بنابراین آنها نمی توانند ارزش بالقوه زیادی کسب کنند. به همین ترتیب ، ارائه دهندگان/سازندگان تجزیه و تحلیل مشتری نیازهای کاربران نهایی خود را کاملاً درک نمی کنند – چه راه حل هایی به کمک نیاز دارند و چگونه تجزیه و تحلیل می تواند به آنها در بهبود تصمیم گیری کمک کند. بنابراین ما 52 سر را برای جذب حکایات آسان نوشتیم که نشان می دهد نحوه بستن این شکاف را نشان می دهد.

چرا کتاب خود را نوشتید؟

الکس 9 سال پیش به عنوان یک ترم در خارج از کشور ، در سنگاپور به من پیوست ، در زمانی که من تیم تجزیه و تحلیل مشتری را در سنگاپور از راه دور اداره می کردم. او علاقه مشتری را توسعه داده بود و ما شروع به بحث و گفتگوهای مهم کردیم. این منجر به این واقعیت می شود که وی پیشنهاد کرد که در دانشگاه خود صحبت کند (SMU ، دانشگاه مدیریت سنگاپور ، جایی که من مکالمه خود را عنوان کردم “ده موردی که می خواهم در مورد تجزیه و تحلیل مشتری هایم به من بگویم.” این گفتگو 600 نفر را به خود جلب کرد. الکس من را تشویق کرد که کتابی را در مورد این مطالب و موضوع بنویسم.

الکس شرمن
الکس شرمن

چگونه کتاب خود را منتشر کردید؟

ما به چندین ناشر نزدیک شدیم ، اما همه گفتند که مطالب ما با مشخصات بازار آنها مطابقت ندارد یا برای آنها خیلی طاقچه است. بنابراین ما به مسیر مستقل رفتیم.

چگونه اوضاع به عنوان نویسنده در سال 2020 برای شما تغییر کرد و چگونه توانستید در طول سال در طول بیماری تحمل کنید؟

2020 و 2021 ، بنابراین تعرفه فرصت های بیشتری برای گفتگو با مطالب کتاب به ما داد ، زیرا وبینارهای از راه دور راحت تر پذیرفته می شدند (وقتی یکی از ایالات متحده در هنگ کنگ زندگی می کند ، سخت تر است.

توصیه مورد علاقه شما در مورد بازاریابی کتاب چیست؟

ما ناامید شده ایم که ما در مورد مشتریان خود بسیار کمی می دانیم ، حتی اگر ما Mavens Analytics Mavens هستیم. ارسال از طریق آمازون به این معنی است که ما فقط می دانیم که چند نسخه فروخته می شود ، فرم و از کدام مکان برای خرید کتاب استفاده می کنند (مکان مجازی ، مانند آمازون. com یا .uk یا .ge). دو چیز برای ما کار کرد: برای درک مخاطبی که از فرصتی برای ساختن وبینارها استقبال کردیم و این وبینارها پر از محتوا هستند ، نه فقط یک تبلیغ برای کتاب. دوم ، ما به طور مرتب عنوان کتاب را گوگل می کنیم ، جایی که گاهی اوقات در مورد مشتریان خود می آموزیم و منجر به قابلیت های بازاریابی می شود. به عنوان مثال ، یک اظهار نظر کوتاه از یک دانش آموز در دانشگاه تگزاس شمالی در مورد این واقعیت که به ما یک کتاب اختصاص داده ایم به یک دوره ، ما را به سمت استاد سوق می دهد و فرصتی برای ایجاد چند وبینار کوتاه برای این دوره ، انتشار بیشتر مطالب ما.52 موردی که دوست داریم کسی در مورد تحلیل مشتری به ما بگوید

اهداف شما برای سال 2021 چیست؟

هدف خاصی وجود ندارد ، ما کتاب فرصت طلب را تبلیغ می کنیم. قبلاً یک هدف به دست آمده است ، ما ترجمه چینی کتاب را راه اندازی کرده ایم.

خوانندگان از کجا می توانند کتاب شما را پیدا کنند؟

وب سایت یا آمازون

الکس بیو:

الکس شرمن یک متخصص ، معلم و نویسنده یادگیری ماشین است که با اشتیاق از ابزارها و تکنیک های تحلیلی در زمینه تجزیه و تحلیل مشتری برای مدیریت محصولات شخصی محصول استفاده می کند.

الکس به عنوان مدیر داده در Capital One در تیم دید رایانه فعالیت می کند. پیش از این ، وی هفت سال را در مشاوره Deloitte گذراند ، جایی که او پروژه هایی را برای پردازش زبانهای طبیعی برای مشتریان علوم زندگی اداره می کرد. الکس مستقر در واشنگتن ، خوشحال است که کاربرد عملی یادگیری ماشین و تحلیل مشتری را آموزش می دهد. وی داده های شخصی و آنلاین را در مورد علم جلسه عمومی بیش از 200 دانش آموز آموخته است. الکس همچنین تجربه خود را در تجزیه و تحلیل در کتابی که او با هم همکاری داشت ، به اشتراک گذاشت ، “52 موردی که می خواهیم در مورد تحلیل مشتریان به ما بگوییم.”

الکس دارای لیسانس مدیریت بازرگانی ، Summa Cum Laude از دانشگاه معبد است و در دانشگاه پنسیلوانیا برای مدرک کارشناسی ارشد در رایانه و فناوری اطلاعات تحصیل کرده است.

مایک بیو:

مایک بیش از 35 سال بازاریابی ، CRM/داده های بزرگ و تجربه در تحقیقات بازار دارد. این به مشتریان کمک می کند تا با استفاده از داده های بزرگ مصرف کننده و تحقیقات سنتی در بازار با قابلیت های بازاریابی برخورد کنند.

مایک اولین کتاب (و آخرین!) خود را “52 چیزهایی که می خواهیم در مورد تحلیل مشتریان خود به ما بگوییم” منتشر کرد ، با پسرش الکس همکاری کرد. این کتاب با تأکید بر کاربردهای عملی تجزیه و تحلیل که روشها و فرآیندها را با نتایج تأثیرگذار مرتبط می کند ، درسهای زندگی واقعی آموخته شده در مورد مشاغل خود را ضبط می کند.

مایک کار خود را در Procter & Gambleجایی که او هر دو مارک جدید و مستقر را مدیریت می کند. مایک 17 سال را با مكوینی و شرکت ؛ در حالی که در آنجا بود ، او عمل بازاریابی آسیا و اقیانوسیه را ایجاد می کند و عمل جهانی CRM خود را پایه گذاری می کند. مایک همچنین یک رهبر جهانی مدیریت دانش بود حرکتی جایی که او برای بهبود ارزش مشتریانی که از تحقیقات دریافت می کنند ، تلاش می کند. در مجرد وت از راه دور وی تیم هایی را برای داده های بزرگ ایجاد کرد و استفاده از داده های مشتری و نظرسنجی مشتری را برانگیخت تا به تجارت در درک اطلاعات مشتری و مشتری کمک کند.

مایک از سال 1997 در آسیا مستقر است و تقریباً در هر کشوری در منطقه آسیا و اقیانوسیه از کار پشتیبانی کرده است. مایک تجربه گسترده ای در زمینه ارتباطات ، تجارت خرده فروشی ، خدمات مالی ، الکترونیک مصرفی و صنعت FMCG دارد.

مایک دارای MBA ، دانشمند بیکر از دانشکده بازرگانی هاروارد و دو مدرک لیسانس ، مگنا کامو لاود ، مدرسه وارتون و کالج ، دانشگاه پنس است.

مایک سخنران افتخاری در کنفرانس ها است و چندین بار در فصلنامه مک کینزی در مورد مشکلات بازاریابی در بازارهای توسعه و آسیا منتشر شده است. او رئیس سابق هیئت مدیره AFS-USA ، یک سازمان ارز پیشرو در دبیرستان و یک مسافر پرشور است که از بیش از 140 کشور جهان بازدید کرده است.

ناوبری

با جورج تروی ، نویسنده پنج قانون خرده فروشی ملاقات کنید) >>




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا