مقالات

بهترین سفرهای تأثیرگذار ژاپنی و گردشگری 2025


تأثیرات مسافرتی و گردشگری نقش مهمی در رشد گردشگری خارج از کشور و محلی در ژاپن دارد. ژاپنی ها از YouTube ، اینستاگرام و Tiktok برای یافتن اطلاعاتی در مورد مقصد سفر ایده آل خود استفاده می کنند. به همین ترتیب ، هتل ها در توکیو و استراحتگاه های منطقه ای ژاپنی از تأثیرگذار برای ارتقاء مقصد خود استفاده می کنند. شما حتی ممکن است بخشی از انگلیسی با Pewdiepie را دیده باشید ، که اکنون در ژاپن زندگی می کند و استراحتگاه های محلی را در مقابل مخاطبان بین المللی ترویج می کند. در بعضی موارد ، مناطق حتی با VTubers موافقت کرده اند تا در سفرهای محلی که بسیار موفق بوده اند ، کمپین هایی ایجاد کنند. گردشگری داخلی در ژاپن بسیار محبوب است زیرا این کشور دارای استراحتگاه ها و مقصد های با کیفیت بالا است. همچنین ، پیروزی ، راحتی و راحتی برای کاربران ژاپنی دشوار است.

مقصد مسافرتی محبوب برون مرزی احساس می کند که رشد شامل هاوایی ، کره ، فرانسه ، ایتالیا ، انگلستان ، ایالات متحده ، آلمان و سوئیس است. در این لیست از سفر YouTubers و کاربران اینستاگرام در ژاپن ، ما چندین مورد از تأثیرگذار را که ممکن است بخواهید برای کمپین بعدی خود با آنها شریک شوید ، وارد می کنیم.

بهترین سفرهای تأثیرگذار ژاپنی و گردشگری 2025

1. جو ولگ】 Challenger Crazy 【

مشترکین 2.43 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=zczpi2agkdm

جو VBlog محبوب ترین کانال سفر ژاپن را در YouTube اجرا می کند. این به عنوان “سفر اصلی بودجه YouTuber” تلقی می شود و در سال 2014 فعال بوده است. این افراد با سفرهای جسورانه مانند عبور از آمریکا یا آفریقا با کمی پول یا بازدید از ویرانه های باستانی ، افرادی را با سفرهای جسورانه جذب کرده است. همچنین در ایجاد فیلم های جالب بسیار عالی است و اغلب با YouTubers عالی ترکیب می شود. سبک جسورانه و برنامه ریزی هوشمند او بخش بزرگی از دلیل این است که مردم از آن پیروی کنند.

ای. بیلر چیکا

1.6M مشترکین

https://www.youtube.com/watch؟v=sjqwntq2fvy

این تأثیرگذار انگلیسی و ژاپنی دو زبانه مشهورترین سفر ژاپنی YouTuber است. او 16 سال در ایالات متحده زندگی کرده است تا فارغ التحصیلی از دانشگاه آمریکایی. در فیلم های خود ، او با فرزندان و همسرش سفرهای زیادی را در خارج از کشور نشان می دهد. محتوای آن ، که اغلب نکات سفر انگلیسی را نشان می دهد ، در بین کارآموزان زبان انگلیسی در ژاپن محبوب است.

3. سفر انفرادی انفرادی

مشترکین 1.33 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=ahyeed_nkly

این YouTuber جهانگردی ژاپنی تجربه خود را در سفر نه تنها در ژاپن بلکه در سایر کشورها نشان می دهد. بیشتر مطالب آن تجربیات مسافرتی لوکس ، مانند قطارهای خواب لوکس و سفرهای هوایی درجه یک را معرفی می کند. او همچنین برخی از اقامتگاه های متوسط را برای مقرون به صرفه تر کردن امور ارائه می دهد.

4. Mokochan

مشترکین 1.16M

https://www.youtube.com/watch؟v=vadqfqt278e

سفر محبوب YouTuber “کانال Moko-chan” توسط Moko-Chan ، راننده کامیون از راه دور هدایت می شود. این کانال شامل قسمت هایی از سفرهای خود از طریق ژاپن است که مکانهایی را که از آن بازدید می کند و تجربیات منحصر به فردی که در طول مسیر با آن روبرو می شود ، نشان می دهد. فیلم های وی ، به ویژه فیلم هایی که بر رانندگی وی از طریق مناطق ناشناخته تأکید می کنند و مناطق مختلف خدمات را معرفی می کنند ، به ویژه در بینندگان محبوب هستند.

5. سوزوکاوا آیاکو

مشترکین 1.11m

https://www.youtube.com/watch؟v=feto8nye90o

این Influencer یک خالق محتوای ژاپنی است که بیشتر به خاطر عشق به قطارها در حالی که سیستم های حمل و نقل را که در طول سفرهای خود از آن استفاده می کند ، شناخته شده است. او تجربه خود را با ویژگی های جالب روشهای مختلف حمل و نقل به اشتراک می گذارد. این بیشتر روی ژاپن تمرکز دارد ، اما در بعضی از فیلم ها قطارهای خارج از ژاپن را نیز نشان می دهد.

6. Bappa Shota

1.03 متر دنبال کننده

https://www.youtube.com/watch؟v=6bele1n-mcm

Bappa Shota یک کانال YouTube است که مقصد های عمیقی را گزارش می کند که نمی توانند بیمار شوند و شرایط زندگی واقعی در سراسر جهان. او پس از کنار گذاشتن رویای خود برای تبدیل شدن به یک بازیکن بیس بال حرفه ای ، زندگی را به عنوان مسافر انتخاب کرد. پیش از این ، او فیلم هایی از Camper Van Journeys را با شریک اسکاتلندی خود روت منتشر می کرد ، اما اکنون عمدتاً روی فیلم های مسافرتی مستقل که به کاوش در مکانهای طاقچه و غیر متعارف می پردازد ، به ندرت مورد بازدید گردشگران معمولی قرار می گیرد.

7. سفر به یک کت و شلوار

مشترکین 1.01m

https://www.youtube.com/watch؟v=japbkakefxi

Travel Travel یک توریستی ژاپنی YouTuber است که به بررسی انفرادی جهان می پردازد ، همیشه کت و شلوار می پوشد. فیلم های وی بر روی نکات مربوط به حمل و نقل عمومی و مسکن متمرکز است. از طریق محتوای خود ، بینندگان می توانند دانش مفیدی از سفر و بینش کسب کنند. تجربه و نکات واضح او این است که چرا کانال وی بسیار محبوب است.

8. کوبو تبی

دنبال کننده 930k

https://www.youtube.com/watch؟v=aktymgv_ohu

Kubo-Tabi مسافران ژاپنی و تأثیرات توریستی هستند که به عنوان یک زن و شوهر سفر می کنند. آنها بیشتر ژاپن را سفر می کنند و هتل ها و مناطق توریستی بی نظیری را نشان می دهند. فیلم های کوتاه آنها که بر نکات جالب هتل هایی که از آنها بازدید می کنند تأکید می کنند بسیار جذاب و محبوب هستند. آنها اخیراً از هنگ کنگ و تایوان بازدید کرده اند ، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که آنها از کشورهای بیشتری بازدید کنند.

9. مجموعه غذاهای حاجی ژاپن

مشترکین 721K

https://www.youtube.com/watch؟v=rs-xzu3phpk

هایجی یک کارشناس انفرادی ژاپنی و متخصص غذا است. در محتوای خود ، رستوران های پنهان را با قیمت متوسط در سراسر ژاپن ارائه می دهد. توانایی وی در یافتن رستوران های پنهان با کیفیت بالا در ژاپن مورد علاقه بینندگان است. ما می توانیم این را از تعداد مشترکین و رشد طولانی کانال مشاهده کنیم.

10. سفر میبارو

701K دنبال کننده

https://www.youtube.com/watch؟v=-asjryxl4ec

سفر Maibaru ، مانند Kubo-Tabi ، یک دوتای سفر ژاپنی YouTuber Trip است که هم ژاپن و هم در خارج از کشور را به عنوان یک زوج بررسی می کند. فیلم های آنها به دلیل فیلمبرداری زیبا و یک رویکرد مستند آرام با یک داستان آموزنده شناخته شده است. زمان آنها ، که در خارج از کشور زندگی می کند ، به عمق می افزاید ، بینش فرهنگی ، داستان های شخصی و توصیه های عملی را مخلوط می کند. آنها غالباً بر سنگهای پنهان و همچنین مکانهای محبوب مانند بینندگان نگاهی عمیق تر در زندگی و فرهنگ محلی تأکید می کنند.

چرا با سفرهای تأثیرگذار و گردشگری در ژاپن کار می کنیم؟

بسیاری از سازندگان ژاپنی از محتوای سفر YouTube ، Instagram و Tiktok مشتاق همکاری با مقصد بین المللی و داخلی هستند. کاربران ژاپنی اعتماد به نفس خود را در سفر به خارج از کشور نشان می دهند و ماجراهای بعدی خود را برنامه ریزی می کنند. براساس داده های اولیه آژانس خدمات مهاجرت ، 1 181 062 شهروندان ژاپنی در فوریه 2025 به خارج از کشور سفر می کنند. این افزایش 20.7 ٪ در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته است. این در حال حاضر زمان مناسبی برای راه اندازی کمپین نفوذ شما است. از اوایل ، می توانید از منحنی سبقت بگیرید ، با مخاطب در حال رشد تماس بگیرید و راه را برای توجه به روندهای نوظهور در سفر هدایت کنید.

اگر به دنبال همکاری با سفرهای و گردشگری ژاپنی هستید ، می توانید متصل شوید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا