بهترین کنفرانس LinkedIn که در سال 2026 حضور خواهید داشت – چرا Uplift Live کاملاً عملی نشده است

از تونی دوباره راه اندازی شود
Mastering LinkedIn آسان نیست. از ایجاد محتوا ، که سر و صدا را به درک آخرین تغییرات در الگوریتم کاهش می دهد ، همیشه یادگیری بیشتری وجود دارد. و این حتی قبل از این است که ما در مورد اطمینان از این که تجارت شما به پیروزی های تجاری ملموس از LinkedIn رسید ، صحبت کنیم.
بنابراین ، اگر می خواهید بهترین کنفرانس LinkedIn را روی کره زمین ایجاد کنید ، نمی خواهید آن را فقط نکات سطح سطح را پوشش دهد-شما می خواهید یک غواصی عمیق در استراتژی هایی که در واقع کار می کنند.
من در هر دو شرکت کردم Uplift Live 2024 وت Uplift Live 2025 و او از این دو رویداد منفجر شد (از دانش اصلی من از کنفرانس LinkedIn 2025 در اینجا دریغ نکنید). آنها کاملاً این قول را برآورده کردند.
قبل از اینکه در مورد رویداد امسال صحبت کنم ، دو چیز برای من وجود دارد که کاملاً شفاف باشم:
اول ، این یک کنفرانس رسمی LinkedIn نیست. در عوض ، آن را توسط یک سه گانه سازماندهی می شود ، که یک مدافع عظیم LinkedIn است و هر سال یک خط ستاره از متخصصان LinkedIn جمع می کند. دوم ، آنها از من خواستند که امسال یکی از سخنرانان اصلی باشم – با توجه به خط بلند که توسط بلندگوهای قبلی تعیین شده بود ، هم افتخار و هم ترسناک است!
شایان ذکر است که من قبلاً بلیط خود را برای کنفرانس در سال 2026 قبل از تأیید یکی از سخنرانان خریداری کرده ام و قبل از اینکه به آنها مراجعه کنم تا یکی از آنها باشم. من طی چند ساعت پس از در دسترس بودن بلیط ها ، رزرو کردم که باید زیاد صحبت کند!
بنابراین ، در اینجا یک سوال برای شما وجود دارد …
اگر می توانید یک کنفرانس LinkedIn را از ابتدا طراحی کنید ، دوست دارید چه چیزی را در آن قرار دهید؟ شما احتمالاً می خواهید نکات متخصص را برای پرداختن به سازگار ترین چالش های موجود در سیستم عامل دوست داشته باشید. در اینجا پنج حوزه کلیدی وجود دارد که من انتظار دارم که هر کنفرانس درجه اول Linkedin را پوشش دهد – و چرا فکر می کنم تیم با آن میخکوب شده است Uplift Live 2026 ترکیب
1. با استفاده از AI ضمن جلوگیری از تله های AI مشترک
هوش مصنوعی در نحوه نزدیک شدن به لینکدین متحول می شود. از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی که ایده های محتوا را برای دستیاران تحقیق خودکار ایجاد می کنند ، امکانات بی پایان به نظر می رسند. اما در اینجا صید وجود دارد – همه استفاده از هوش مصنوعی مفید نخواهد بود (و برخی حتی ممکن است به اعتبار شما آسیب برسانند / در معرض خطر شما قرار بگیرند).
در Uplift Live 2026 یاد خواهید گرفت:
- نحوه ادغام اخلاقی و مؤثر هوش مصنوعی در استراتژی LinkedIn خود.
- که از AIS استفاده می کنند نتایج واقعی می دهند – و برای جلوگیری از.
- نکات عملی برای ترکیب خلاقیت انسان با اثربخشی هوش مصنوعی.
یکی از جلسات متخصص است که هم امکانات و هم خطرات هوش مصنوعی را درک می کند. بینش آنها به شما کمک می کند بدون به خطر انداختن کیفیت یا اصالت ، مزیت کسب کنید.
2. اثبات بازگشت در تلاش های LinkedIn شما
چگونه می توانید بازده سرمایه گذاری LinkedIn (ROI) را تعیین کنید؟ این یکی از سؤالاتی است که هر بازاریابی ، فروشنده و رهبر تجارت در حال مبارزه است. زمان پول است و اثبات تأثیر LinkedIn در خط پایین سازمان شما برای ادامه سرمایه گذاری بسیار مهم است.
در Uplift Live 2026 پیدا خواهید کرد:
- استراتژی های اثبات شده برای ردیابی LinkedIn ROI کارآمدتر.
- نحوه نشان دادن پیروزی های تجاری جدید مستقیماً از LinkedIn.
- مواردی که نشان می دهد چگونه شرکت های B2B پیوند را به قراردادها تبدیل می کنند.
این یک شورای نظری نیست. این کار عملی ، قابل اندازه گیری و در نظر گرفته شده برای کمک به شما در ساخت یک پرونده قانع کننده برای استفاده از LinkedIn به عنوان یک راننده اصلی تجارت است.
3. نوشتن مطالب که در LinkedIn رونق می گیرد
الگوریتم LinkedIn ممکن است در بعضی مواقع مانند پیچ و خم احساس شود. آیا متوجه برخی از پست هایی شده اید که به طور غیرمعمول عملکرد خوبی دارند ، در حالی که برخی دیگر به سختی قابل توجه هستند؟ همه اینها به نوشتن نوع مناسب محتوا برای سیستم عامل می رسد.
Uplift Live 2026 به شما یاد می دهد:
- چگونه الگوریتم فعلی LinkedIn کار می کند و محتوا را پاداش می دهد.
- تکنیک های نوشتن برای افزایش تعامل و دید.
- اشتباهات عمومی که می تواند ارائه نشریات شما را بارگیری کند.
اگر تولید انتشارات تأثیرگذار در LinkedIn مانند یک بازی مهمان باشد ، این کنفرانس را با وضوح و اعتماد به نفس ترک خواهید کرد.
4. گردش کار LinkedIn خود را برای عملکرد منطقی کنید
آیا فکر می کنید دائماً وقت خود را برای مدیریت فعالیت های LinkedIn از دست می دهید؟ چه ایجاد محتوا ، اتصال یا جستجو ، دست زدن به این کارها ممکن است غیرممکن به نظر برسد.
Uplift Live 2026 به شما کمک می کند:
- یک استراتژی LinkedIn ساده را تهیه کنید که هر هفته ساعت ها صرفه جویی می کند.
- فعالیتهای با ارزش بالا را که مستقیماً نتایج ایجاد می کنند ، در اولویت قرار دهید.
- بدون از دست دادن لمس شخصی ، از ابزارها به روش صحیح برای افزایش عملکرد استفاده کنید.
هدف در اینجا کار بیشتر در LinkedIn نیست -این کار هوشمندانه تر است.
5. تسلط بر فروش اجتماعی LinkedIn
LinkedIn یک مین طلای برای مطالعات مدرن و فروش اجتماعی است ، اما بسیاری هنوز در تلاشند تا تعادل مناسب بین اسپم های فعال و برخورد را پیدا کنند.
در Uplift Live 2026 یاد خواهید گرفت:
- روابط معتبری ایجاد کنید که منجر به فرصت های شغلی شود.
- برای هدایت دیدگاه های مناسب از Navigator فروش استفاده کنید.
- یک رویکرد فروش شخصی ایجاد کنید که مخاطبان شما را ملاقات کند.
اگر به دنبال ایجاد پیوندهای معنی دار هستید که منجر به نتایج فروش ملموس می شود ، این کنفرانس تغییر بازی خواهد بود.
یکی از ویژگی های بارز همه رویدادهای Lift Live ، طیف وسیعی از سخنرانان است. این رویداد امسال ترکیب عالی دیگری از کارشناسان LinkedIn (و من!) است:
- دیو هارلند
- نیکول آزبورن
- میک آدم
- گای استریبوش
- جان اسپیریان
- هدر موری
- لورا هان
- مارک
- و واقعاً شما ، تونی دوباره راه اندازی می شود!
من بسیاری از این بلندگوها را شخصاً می شناسم – و آنها فقط در مورد موفقیت LinkedIn صحبت نمی کنند – آنها روزانه آن را زندگی می کنند. از مکالمات الهام بخش و فرصتی برای تماس با آنها شخصاً انتظار داشته باشید.
در تابستان سال 2025 ، نیمی از بلیط های موجود برای Uplift Live 2026 قبلاً فروخته شده بود ، بنابراین حتماً به زودی خود را بگیرید تا ناامید نشوید. اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین را در اینجا پیدا خواهید کرد.
من مشتاقانه منتظر دیدار با بسیاری از شما در مارس 2026 هستم! (اگر می خواهید آنجا باشید DM Me on LinkedIn)

بازگشت به وبلاگ ها برای یک تجارت کوچک




