مقالات

به گفته کارشناسان ، چگونه معامله ESPN و NFL می توانند جریان ورزش را دوباره تعریف کنند


ESPN و NFL متحد هستند و این بازی رسانه های ورزشی را تغییر می دهد.

این هفته ، دیزنی و NFL اعلام کرده اند که ESPN شبکه NFL و سایر دارایی های رسانه ای NFL ، از جمله کانال Redzone خطی NFL و NFL Fantasy را به دست می آورد ، در ازای سهم 10 ٪ در شبکه – سهمی که می تواند 2 میلیارد دلار یا بیشتر هزینه کند. علاوه بر این ، NFL مجوز محتوای خاص NFL و سایر مالکیت معنوی ESPN را مجوز می دهد ، و مدیر عامل دیزنی باب ایگر خاطرنشان کرد که وقتی یک سود سود اخیر وجود دارد که این شبکه 28 بازی NFL در سال داشته باشد.

این قرارداد در اواخر این ماه به آغاز جریان مستقیم ESPN Direct Consumer Consumer رسید و به گفته پل ورنو ، معاون رئیس جمهور ، Emarketer ، “این برای دیزنی و NFL سودآور است.”

ورنا خاطرنشان کرد: NFL ممکن است از دیزنی برای افزایش دید و توزیع دارایی های خود در شبکه NFL استفاده کند. در همین حال ، خانه ماوس می تواند از قرعه کشی NFL برای Strime جدید خود استفاده کند.

ورنو افزود: مشارکت “اتحادیه ESPN با NFL” را سیمان کرد.

ورنا گفت: “وقتی شما می بینید که چگونه رقبای مستقیم دیزنی این همه انتقال را از خطی به دیجیتال مدیریت می کنند ، فکر می کنم دیزنی کار بسیار مؤثرتری را برای او انجام می دهد.” “Discovery Warner Bros. Discovery ، Paramount ، nbcuniversal ، همه آنها درد بیشتری دارند ، مشکلات بیشتری از آن لحظه در تلویزیون سنتی گرفته تا اقتصاد جریان می گیرند.”

حرکت دیزنی را می توان برای تکامل بعدی چشم انداز تولید تنظیم کرد.

پیگیری تبلیغات

مایک پرل ، معاون رئیس جمهور ، جنگل می گوید: “نبرد جنگ جریان بعدی نبرد برای حقوق ورزشی است و این به این دلیل است که این ورزش باعث می شود مخاطب مناسب برای تبلیغ کننده باشد ، بنابراین همه اینها به جوکی برای درآمد تبلیغاتی در پایان روز می رسد.”

و در مورد درآمد تبلیغات ، بیشتر از NFL نیست.

کوین کریمه ، رئیس جمهور و مدیر اجرایی شرکت اندازه گیری و تحلیل EDO می گوید: “NFL نوک هرم ارزش در تبلیغات تلویزیونی است ، یک دوره ، یک نوار ، حتی نزدیک نیست.”

به گفته کریمه ، سایر خصوصیات مارکی ، از جمله پلی آف NBA ، بازیکنان کالج فوتبال یا حتی اسکار ، همه در مقایسه با جذب مخاطبان عظیم و ارائه تعهد به تعطیلات تبلیغاتی ، رنگ پریده اند.

Crimea ، با این حال ، خاطرنشان كرد كه ESPN هنگام استفاده از گزینه های تبلیغاتی ، به ویژه با دارایی هایی مانند Redzone ، كه برای تبلیغات بومی نیستند ، “نیاز به نوآوری” خواهد داشت ، با این برنامه برای اقدام مداوم و نشان دادن نتیجه ای شناخته شده است.

1 2 3برگهٔ بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا