بیایید در مقابل رقبا با استراتژی بازاریابی مناسب بمانیم

“دوستان خود را نزدیک و دشمنان خود نزدیک کنید.” -Sun tzu
این نقل قول مشهور توسط پدرخوانده قسمت دومو این یک توصیه خوب شناخته شده است. خوب ، بنابراین شاید رقبای شما شما نباشند دشمنبه خودی خود ، اما آنها هستند رقبای شما و در دنیای سریع و سریع امروز ، دانستن اینکه رقبای شما چه کاری انجام می دهند ، لازم نیست ، ضروری است.
جمع آوری اینتل برای رقابت خود – و می دانید چه کاری با آن انجام دهید – ممکن است احساس دلسردی شود ، به خصوص اگر قبلاً برای زمان یا کوتاه کارمندان تحت فشار قرار بگیرید. در اینجا یک استراتژی هوشمندانه و متمرکز ارائه می شود.
در جلو ، ما به استراتژی های مستقیم می پردازیم که می توانید از آن استفاده کنید تا از رقابت استفاده کنید. خواندن در مورد نکات و نکات را ادامه دهید.
اهمیت بازاریابی رقبا
به دنبال چشم رقابت یکی از باهوش ترین حرکات است که می توانید انجام دهید. این به شما کمک می کند تا دریابید که چه پیام هایی را در بازار قرار می دهند که در آن بودجه خود را متمرکز می کنند و چگونه سعی می کنند مخاطبان مشترک شما را به دست آورند. هنگامی که کمپین های آنها را تماشا می کنید ، می توانید در اوایل روندها متوجه شوید ، شکاف های موجود در استراتژی آنها را مشخص کرده و فرصت هایی برای ایستادگی پیدا می کنید.
این نوع بینش یک مزیت واضح به شما می دهد. به جای حدس زدن چه چیزی می تواند کار کند ، شما از نمونه های زمان واقعی یاد می گیرید. می توانید پیام های خود را تنظیم کنید ، پیشنهادات خود را اصلاح کنید و حتی آنها را ضرب کنید تا تأثیر سیستم عامل ها یا روندهای در حال ظهور. ابزارهای نظارت رقابتی از همیشه در دنیای دیجیتال سریع و سریع امروز تسهیل می شوند.
چگونه در مقابل رقبای خود بمانیم
ماندن قبل از رقبای خود نیاز به حرکات هوشمندانه و استراتژیک دارد. در اینجا چند نکته آسان آورده شده است.
رقابت را تعیین کنید.
اگر نمی دانید آنها چه کسانی هستند یا چگونه کار می کنند ، نمی توانید از رقبای خود سبقت بگیرید. با مارک هایی که محصولات یا خدمات مشابهی ارائه می دهند شروع کنید. فراتر از آشکار نگاه کنید. بزرگترین تهدید شما ممکن است یک مارک کوچکتر باشد که یک رقیب سریع یا غیرمستقیم را به دست می آورد و راه حل های جایگزین برای همان مشکل مشتری ارائه می دهد.
برای ردیابی حضور آنلاین ، فعالیت تبلیغاتی و بررسی مشتری از ابزارهای نظارت رقابتی استفاده کنید. دریابید که کدام مارک ها برای بهترین کلمات کلیدی شما رتبه بندی شده اند ، کدام مشاغل در سیستم عامل های مورد علاقه مشتریان شما فعال هستند و در چنین تبلیغاتی پیشنهاد می دهند. Sluthing اولین قدم در هر استراتژی بازاریابی رقابتی محکم است. حفر کنید و یادداشت کنید.
مشتریان خود را پیدا کنید.
برای ماندن ، شما نیاز دارید دقیق مشتریان و شما باید آنها را نجات دهید. این امر با درک آنچه می خواهند ، چه چیزی آنها را به حرکت در می آورد و چه چیزی می تواند آنها را وسوسه کند تا به جای دیگری بروند. افراد خریدار مفصل را با استفاده از تحقیقات مشتری ، وب سایت ها و ابزارهای گوش دادن اجتماعی ایجاد کنید.
برای اصلاح پیشنهادات خود به دنبال مدل هایی در خرید رفتار و بازخورد باشید. سپس ، تحویل بیش از حد. به مشتریان خود خوب خدمت کنید ، سریع پاسخ دهید و تجربه خود را یکپارچه کنید. اگر می خواهید بفهمید که چگونه می توانید با رقابت تجاری مقابله کنید ، پاسخ این است که اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما هرگز نیازی به جستجوی جای دیگر ندارند.
تبلیغات رقبا را رعایت کنید و ببینید مشتریانشان چه می گویند.
آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای رقابت شما مفید است؟ به تبلیغات آنها نگاه کنید. سیستم عامل های مورد استفاده ، پیشنهادهایی را که تبلیغ می کنند و زبانی که کلیک می کند ، تماشا کنید. نظارت بر تبلیغات در صنعت و رقبا ، مکانی را برای خط مقدم استراتژی آنها و سرنخ هایی در مورد محل بودجه خود به شما می دهد.
از ابزارهایی مانند کتابخانه تبلیغات فیس بوک یا مرکز شفافیت Google Ads استفاده کنید تا ببینید رقبای شما در زمان واقعی چه کاری انجام می دهند. سپس از این بینش برای تیز کردن کمپین های شخصی خود استفاده کنید یا فضای سفید پیدا کنید که نادیده بگیرد.
علاوه بر این ، بررسی های مشتری همیشه می تواند صفحه اصلی یک رقیب را تا کنون نشان دهد. سایت های بررسی سوم را بررسی کنید تا ببینید که مردم واقعاً چه می گویند. آیا آنها از حمایت ضعیف ناامید شده اند؟ عملکردی دارد؟ برای بهبود پیشنهادات و پیام های خود از این اطلاعات استفاده کنید.
اگر مشتریان از تجربه باتجربه با یک رقیب متنفر هستند ، تأکید کنید که چقدر آسان است. اگر آنها عاشق سرعت رقیب هستند ، اطمینان حاصل کنید که تصادفات یا ضرب و شتم خود را. ردیابی استراتژی های رقابتی به گوش دادن خوب کاهش می یابد.
مارک های متفق القول را در اجتماعی دنبال کنید.
رسانه های اجتماعی یک معدن طلایی برای بینش رقبا و صنعت است. مارک های متفق القول را دنبال کنید تا ببینید چه محتوایی ارسال می کنند ، چند بار و بیشترین تعهد را به خود اختصاص می دهند. آیا آنها هدایا ، شریک زندگی با سازندگان یا راه اندازی محصولات با کمپین های تیزر دارند؟
از اطلاعاتی که در رسانه های اجتماعی جمع آوری می کنید برای شناسایی فرصت های فضای سفید برای برند خود و بهبود استراتژی اجتماعی خود استفاده کنید. اگر در تلاش برای حفظ هستید ، آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا در صدر روندها باشید و خوراک خود را تازه و مرتبط نگه دارید.
برای آینده برنامه ریزی کنید.
برای جلو ماندن به معنای برنامه ریزی به جلو است. Blockbuster ناکام ماند زیرا مردم از تماشای فیلم دست کشیدند. او ناکام ماند زیرا ندید که نتفلیکس در حال آمدن است. فن آوری های جدید را پیگیری کنید ، عادات مشتری و تغییر در صنعت خود را تغییر دهید.
وبلاگ های نوآوری را دنبال کنید ، به وبینارها مراجعه کرده و در صورت امکان در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کنید. تفکر هنگام چسباندن نحوه برخورد با رقابت در تجارت ضروری است. فقط واکنش نشان نده تهیه و آماده حرکت کنید.
بازاریابی خود را تقویت کنید.

اگر بازاریابی شما در شش ماه گذشته تکامل نیافته است ، احتمالاً زمان تازه سازی است. بیشتر فکر کنید همکاری با تأثیرگذاری بر آنهایی که با برند شما هماهنگ هستند ، کمپین های پرداخت شده هدفمند را راه اندازی می کنند یا قالب های جدید محتوای را آزمایش می کنند.
اطمینان حاصل کنید که صدای برند شما در هر کانال واضح ، سازگار و غیرقابل توصیف است. نه فقط خود را مخلوط کنید. با پیام هایی که طنین انداز و حضور است که شما را در صدر قرار می دهد ، ایستادگی کنید. در مورد چگونگی بازاریابی بازار در برابر رقبا ، همه چیز این است که خود را با پیامی که طنین انداز است ، در کانون توجه قرار دهید.
هشدارهای Google را تنظیم کنید.
هشدارهای Google را برای نام مارک ها ، محصولات و اعضای کلیدی رقبای خود تنظیم کنید. این یکی از ساده ترین راه ها برای نگه داشتن زبانه ها برای کاری است که در زمان واقعی انجام می دهند. همچنین در خبرنامه ها و ایمیل های خود مشترک شوید.
شما یک ایده مستقیم از آخرین تبلیغات ، پیام ها و به روزرسانی محصول آنها دریافت خواهید کرد. این مراحل با قدرت کم آسان در مورد نحوه نظارت بر رقبا است و آنها یک پالس منظم را برای آنچه در اولویت های رقبای شما قرار می دهد به شما می دهد ، بنابراین می توانید حرکت بعدی خود را با اعتماد به نفس برنامه ریزی کنید.
ایجاد یک استراتژی بازاریابی رقابتی
استراتژی بازاریابی رقابتی قوی با وضوح آغاز می شود. این بدان معناست که دقیقاً بدانید مارک شما چه چیزی را تعیین می کند و چرا مشتری ایده آل شما باید شما را شخص دیگری انتخاب کند.
با تعریف پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود شروع کنید. چه چیزی را پیشنهاد می کنید که هیچ کس دیگری انجام نمی دهد؟ این سرعت ، کیفیت ، قیمت ، خدمات یا نوآوری است؟ خاص باشید هرچه موقعیت شما روشن تر باشد ، ساختن یک استراتژی که مخاطبان مناسب را به خود جلب کند ، ساده تر است.
سپس اهداف بازاریابی خود را با اهداف تجاری تراز کنید. آیا سعی می کنید سهم بازار را افزایش دهید ، وارد منطقه جدید یا درک تغییر برند شوید؟ استراتژی بازاریابی شما باید مستقیماً از این اهداف پشتیبانی کند ، نه فقط ایجاد سر و صدا.
از آنجا کانال هایی را که بیشترین معنی را برای مخاطبان شما دارند ، ترسیم کنید – خواه به تبلیغات ، سئو ، بازاریابی ایمیل یا مشارکت برای نفوذ پرداخت شود. نازک نیست. روی جایی که مشتریان در واقع وقت خود را می گذرانند تمرکز کنید.
یک استراتژی رقابتی همچنین به معنای چابک ماندن است. آنچه امروز کار می کند ممکن است در سه ماهه بعدی کار نکند. برای ارزیابی کارآیی و تنظیم در نیازها ، امتحانات منظم را انجام دهید. رفتار مشتری ، الگوریتم های پلتفرم و پیام های رقبا را پیگیری کنید. در اینجا ، ردیابی استراتژی های رقابتی به بخشی از روال شما تبدیل می شود ، نه فقط یک بار در سال حسابرسی.
در آخر ، تیم خود را در همان صفحه قرار دهید. استراتژی بازاریابی رقابتی فقط زمانی کار می کند که همه افراد در تیم شما در همان جهت حرکت کنند. به روشنی ارتباط برقرار کنید ، پیام های خود را ثابت نگه دارید و خطوط بازخورد دقیق را حفظ کنید.
استراتژی هوشمند فقط مربوط به پیروزی در رقابت نیست – بلکه در مورد تبدیل برند خود به انتخاب آشکار است. شجاع باشید واضح باشید و مهمتر از همه ، آماده توسعه باشید.
با استراتژی بازاریابی Socialfly رقابت کنید

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع به ساختن یک استراتژی بازاریابی رقابتی کنید یا فقط وقت و منابع نداشته باشید ، مشارکت با آژانس مانند SocialFly می تواند هر کاری متفاوت انجام دهد. به جای تحقیق و تفحص ، به تنهایی برنامه ریزی ، محتوا و برنامه ریزی مبارزات انتخاباتی ، تیمی از متخصصان را برای کمک به برند خود برای ایستادگی و رشد متمرکز می کنید.
آژانس ما حدس و گمان استراتژی را به ارمغان می آورد و ایده ای را به عمل می آورد ، بنابراین می توانید بر مدیریت تجارت خود متمرکز شوید. ما مجموعه کاملی از خدمات را ارائه می دهیم که برای شما یک قدم جلوتر از رقابت ، از جمله:
- برنامه ریزی استراتژی: ما به شما کمک می کنیم تا اهداف برند خود را تعیین کرده و نقشه راه برای دستیابی به آنها ایجاد کنید ، که توسط داده ها و بینش صنعت پشتیبانی می شود.
- مدیریت رسانه های اجتماعی: از ایجاد محتوا تا تعامل جامعه ، ما حضور آنلاین شما را با پیام های سازگار و استراتژیک رشد می دهیم.
- رسانه پرداخت شده: ما کمپین های تبلیغاتی را طراحی و مدیریت می کنیم که به مخاطبان ایده آل شما می رسد و منجر به نتایج قابل اندازه گیری در سیستم عامل ها می شود.
- خدمات خلاق: تیم ما تجسم ، فیلم و محتوا تولید می کند که توجه را به خود جلب می کند و هویت برند شما را تقویت می کند.
- بازاریابی: ما شما را با تأثیرات صحیح مرتبط می کنیم تا برند خود را به طور واقعی ارتقاء داده و دامنه خود را گسترش دهیم.
- خدمات سئو: ما سایت و محتوای شما را بهینه می کنیم ، بنابراین تجارت شما بالاتر است ، سریعتر است و ترافیک ارگانیک را هدایت می کند.
آیا شما آماده ساختن یک استراتژی برای پیشبرد برند خود هستید؟ برای شروع کمپین بازاریابی رقابتی خود امروز با ما تماس بگیرید.




