مقالات

بینش و آمار اصلی مخاطب


در عرصه حرکت سریع جمعیتی بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام ، آنها نقش مهمی در شکل دادن به استراتژی های محتوا ، مشارکت برای تأثیر و اثربخشی تبلیغات ایفا می کنند. اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال و در حال رشد ، فرصتی بی سابقه برای ارتباط با مخاطبان متنوع در سراسر جهان فراهم می کند.

با این حال ، برای استفاده واقعاً از پتانسیل اینستاگرام ، بازاریابان و تبلیغ کنندگان باید فراتر از استراتژی های اولیه انتشار و درک داده های اصلی جمعیت شناختی اینستاگرام که پایگاه کاربر پلتفرم را تعیین می کند ، استفاده کنند. کاربران اصلی چیست؟ کدام گروه های سنی بر سکو مسلط هستند؟ توزیع جنسیت ، درآمد و جغرافیایی چگونه بر تعهد و کارآیی تبلیغات تأثیر می گذارد؟ اینها سوالات بسیار مهمی هستند.

این راهنما غواصی عمیق در آخرین داده های جمعیتی در اینستاگرام ارائه می دهد ، و به بازاریابان بینش مورد نیاز خود برای توسعه کمپین های هدفمند ، بهینه سازی استراتژی های محتوا و حداکثر رساندن تعهد می دهد. این که آیا شما یک برندی هستید که می خواهید حضور دیجیتالی یا خالق محتوا خود را که قصد دارد دامنه مخاطبان خود را بهبود ببخشد ، گسترش دهید ، این آمار به شما کمک می کند تا تصمیماتی را که توسط داده ها مدیریت می شود ، بگیرید.

جمعیت شناسی اینستاگرام

پایگاه کاربر جهانی

حضور جهانی اینستاگرام بسیار زیاد است ، با بیش از 1.4 میلیارد کاربر فعال در ماه تا سال 2025. درک داده های جمعیتی در اینستاگرام در این مقیاس برای مارک هایی که می خواهند بین المللی خود را گسترش دهند ضروری است. در زیر بخش ها ، اطلاعات جمعیتی اینستاگرام در مورد سن ، جنس ، جغرافیایی (کشورها) ، آموزش و درآمد را نابود خواهیم کرد.

پیری

یکی از مهمترین جنبه های داده های جمعیتی اینستاگرام ، توزیع سنی پایگاه کاربر آن است. این پلتفرم یک محل اتصال بیشتر را تحریف می کند ، که باعث می شود فضای لازم برای مارک هایی که می خواهند درگیر شوند ، ژنرال آلفا ، ژنرال Z و Millennials. و قبل از اینکه آن را بدانیم ، ژنرال بتا. نمودار نوار بعدی توزیع سن کاربران اینستاگرام را شرح می دهد.

در سراسر جهان: بزرگترین بخش مصرف کننده سن است 18-24 (31.7 ٪) وت 25-34 (30.6 ٪)حرف

ایالات متحده آمریکا:

  • 25-34 سال: 28.3 ٪ از کاربران
  • 18-24 سال: 26.5 ٪ از کاربران

برای بازاریابان ، این جمعیت شناختی در اینستاگرام با درگیر کردن محتوای بصری ، فیلم های کوتاه شکل و داستانهای تعاملی ، بر اهمیت هدف قرار دادن مخاطبان جوانتر تأکید می کند.

توزیع جنسیتی

جنسیت نقش مهمی در شکل دادن به داده های جمعیتی در اینستاگرام ، به ویژه در توسعه کمپین های بازاریابی دارد. نمودار پای بعدی توزیع جنسیت کاربران اینستاگرام را شرح می دهد.

توزیع اینستاگرام رابطه جنسی به کاربران

در سراسر جهان: 52.4 ٪ مردان ، 47.6 ٪ زن

ایالات متحده آمریکا: 55.4 ٪ زن ، 44.6 ٪ مرد

درک داده های جمعیتی در اینستاگرام برای جنسیت به مارک ها این امکان را می دهد تا پیام ها و تبلیغات خود را برای تعامل بهتر تطبیق دهند.

بینش جغرافیایی

سه کشور اول با بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام ، دامنه پلت فرم جهانی را نشان می دهند. این داده های جمعیتی اینستاگرام می توانند استراتژی های بازاریابی بین المللی را هدایت کنند. نمودار نوار بعدی جزئیات گسترش جغرافیایی (کشور) کاربران اینستاگرام را شرح می دهد.

تجزیه مخاطبان در کشور اینستاگرام

1 هندوستان: 362،9 میلیون کاربر

2 ایالات متحده آمریکا: 169.65 میلیون کاربر

3 برزیل: 134.6 میلیون کاربر

برای یک تجارت جهانی ، تجزیه و تحلیل داده های جمعیتی در اینستاگرام توسط کشور می تواند به بهینه سازی استراتژی های محلی سازی کمک کند.

استفاده شهری در مقابل روستایی

اینستاگرام در مناطق حومه شهر به ویژه در ایالات متحده محبوب تر است ، نمودار نوار زیر به تفصیل توزیع منطقه ای کاربران اینستاگرام را شرح می دهد.

درصد بزرگسالانی که کاربر اینستاگرام است

ساکنان شهر: 51 ٪ از اینستاگرام استفاده کنید

در حومه شهر: 54 ٪ از اینستاگرام استفاده کنید

روستایی: 39 ٪ از اینستاگرام استفاده کنید

این جمعیت شناسی اینستاگرام نشان می دهد که بازاریابان باید استراتژی های مختلف ارتباطی را برای مخاطبان شهری ، حومه و روستایی اتخاذ کنند.

سطح آموزشی و درآمد

کاربران اینستاگرام در سطوح مختلف آموزش و درآمد تحت پوشش قرار می گیرند و آن را به یک بستر جهانی برای کاربران با درآمد بالا و کاربران متوسط با درآمد تبدیل می کنند. نمودار نوار بعدی توزیع سطح آموزش کاربران اینستاگرام را شرح می دهد.

سطح آموزش برای کاربران اینستاگرام.

درصد کاربران با سطح تجربه آموزشی در ایالات متحده:

  • 41 ٪ از کسانی که دارای آموزش متوسطه هستند یا کمتر
  • 51 ٪ از کسانی که به نوعی تحصیلات در کالج هستند
  • 57 ٪ توسط کسانی که از دانشکده ها فارغ التحصیل شده اند

خانگی:

47 ٪ از کاربران اینستاگرام ایالات متحده گزارش برنده بیش از 75000 دلار در سال

بازاریابان می توانند از این داده های جمعیتی در اینستاگرام برای ایجاد کمپین های هدفمندتر بر اساس هزینه های مخاطبان و تجربه آموزشی استفاده کنند.

نامزدی کاربران

میزان درگیری یک عامل مهم برای تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی اینستاگرام است زیرا آنها مستقیماً بر دید و تعامل برند تأثیر می گذارند.

متوسط روز در اینستاگرام سپری می شود: 29 دقیقه

درصد از کاربران رسانه های اجتماعی با حساب اینستاگرام: 84 ٪

سطح بالای درگیری به این معنی است که مارک ها باید برای حفظ توجه و تعامل ، محتوای قانع کننده متناسب با این گروه جمعیتی در اینستاگرام تولید کنند.

چشم انداز بازاریابی تأثیرگذار

بازاریابی تأثیر یکی از مؤثرترین روشهای استفاده از داده های جمعیتی در اینستاگرام و جوامع درگیر تماس است.

انسداد نانو (1000-10،000 دنبال کننده) بدست آوردن میانگین نگرش 6.2 ٪حرف

مارک هایی که با تأثیرگذاری بر اساس تأثیر می گذارند جمعیت شناسی اینستاگرام او می تواند تعهد و تحقق بالاتری را ببیند.

بینش تبلیغات اینستاگرام

مدل تبلیغات اینستاگرام قدرتی برای مارک هایی است که می خواهند مقیاس کنند.

  • تبلیغات در ارسال گزارش دادن 53.7 ٪ از درآمد تبلیغات
  • داستانها 24.6 ٪ کمک می کننداگرچه انتظار می رود این کاهش یابد طبل به محبوبیت خود ادامه دهید

برای حداکثر کارآیی ، بازاریابان باید تجزیه و تحلیل کنند داده های جمعیتی در اینستاگرام برای تصحیح راهنمایی و مکان تبلیغ.

دسترسی به داده های جمعیتی در اینستاگرام با استفاده از Ayshare API

دانستن داده های جمعیتی در اینستاگرام برای بازاریابان که می خواهند مخاطبان خود را برای هدایت و شرکت در استراتژی ها بهینه کنند ، ضروری است. Ayrshare Media API داده های جمعیتی مفصلی را در اینستاگرام ارائه می دهد و به تجارت کمک می کند تا سن ، جنس ، مکان و تعهد پیروان خود را تجزیه و تحلیل کند. این بخش با برقراری تماس های API و تفسیر داده های جمعیتی واقعی Ayrshare انجام می شود.

مستندات رسمی API: API از Ayrshare Analytics

استخراج جمعیتی اینستاگرام از طریق Ayrshare API

برای گرفتن داده های جمعیتی در اینستاگرامدرخواست /تجزیه و تحلیل /نقطه پایانی اجتماعی. از روش GET برای درخواست بینش جمعیتی استفاده کنید.

درخواست نمونه برای API (CURL)

curl -X GET "https://app.ayrshare.com/api/analytics/social" \
     -H "Authorization: Bearer YOUR_API_KEY" \
     -H "Content-Type: application/json" \
     -d '{"platform": "instagram"}'

پاسخ API به نمونه

تماس موفقیت آمیز API باز می گردد داده های جمعیتی در اینستاگراماز جمله مکان ، سن ، جنس و درگیری جزئیات

یک پاسخ مثال:

{
  "platform": "instagram",
  "followersCount": 2,
  "demographics": {
    "audienceCountry": {
      "TW": 1,
      "HK": 5,
      "SG": 10,
      "AU": 2
    },
    "audienceCountryEngagedAudienceDemographics": {
      "DE": 10,
      "GB": 20,
      "US": 161
    },
    "audienceCity": {
      "Sydney, New South Wales": 2,
      "London, England": 2,
      "Bridgewater, New Jersey": 11,
      "Puli, Nantou": 1
    },
    "audienceCityEngagedAudienceDemographics": {
      "KIRKLAND, WASHINGTON": 3,
      "LAKE BOSWORTH, WASHINGTON": 6,
      "WASHOUGAL, WASHINGTON": 1,
      "SEATTLE, WASHINGTON": 101,
      "BURLINGTON, WASHINGTON": 2
    },
    "audienceGenderAge": {
      "F.18-24": 1,
      "F.25-34": 6,
      "F.35-44": 13,
      "F.45-54": 16
    },
    "audienceGenderAgeEngagedAudienceDemographics": {
      "F.13-17": 2,
      "F.18-24": 11,
      "F.25-34": 150,
      "F.35-44": 24
    }
  },
  "engagement": {
    "commentsCount": 6,
    "likeCount": 116,
    "impressionsCount": 180,
    "reachCount": 1800
  },
  "profile": {
    "username": "thegoodone",
    "name": "theGoodone",
    "biography": "What to watch next? Get recommendations from your friends.",
    "website": "https://www.mywebsite.com/",
    "profilePictureUrl": "https://scontent.fphl1-1.fna.fbcdn.net/v/t15/716003072_n.jpg"
  }
}

پاسخ

پاسخ چندین لایه از داده های جمعیتی در اینستاگراماز جمله:

محل

مخاطبان کشور (AudiEnceCountry)

  • 🇹🇼 تایوان: 1
  • 🇭🇰 هنگ کنگ: 5
  • 🇸🇬 سنگاپور: 10
  • 🇦🇺 استرالیا: 2

مخاطبان درگیر کشور (AudiEnceCountryEngagedincedemography)

  • 🇺🇸 ایالات متحده: 161
  • 🇩🇪 آلمان: 10
  • 🇬🇧 انگلیس: 20

مخاطبان AudiEncecity (AudiEnceCity)

  • 📍 سیدنی ، استرالیا: 2
  • 📍 لندن ، انگلیس: 2
  • 📍 Bridgewater ، NJ ، ایالات متحده: 11
  • 📍 پولی ، تایوان: 1

مخاطبان درگیر توسط سیتی (AudiEncityEngaeanceneedemographics)

  • 📍 کرکلند ، WA: 3
  • 📍 دریاچه بوسورث ، WA: 6
  • 📍 واشوگال ، WA: 1
  • 📍 سیاتل ، WA: 101
  • 📍 برلینگتون ، WA: 2

پولس و جمعیتی سن

مخاطبان عمومی (audiengendrage)

  • زن 18-24: 1
  • زن 25-34: 6
  • زن 35-44: 13
  • زن 45-54: 16

مخاطبان حسابرسی (audienceregegeeadiencedemography)

  • زن 13-17: 2
  • زن 18-24: 11
  • زن 25-34: 150
  • زن 35-44: 24

این بینش ها به بازاریابان کمک می کند تا درک کنند که کدام گروه های سنی بیشتر درگیر محتوا هستند ، که امکان تبلیغات تبلیغاتی هدفمند و استراتژی های محتوا را فراهم می کند.

معیارهای نامزدی

  • کل لایک (Quecount): 116
  • نظرات عمومی (نظرات): 6
  • برداشت ها (180 روز گذشته) (ImpressionsCount): 18
  • رسیدن (180 روز گذشته) (Reachcount): 1800

این داده ها چگونه برای بازاریابان سود می برند

استفاده کردن داده های جمعیتی در اینستاگرام از بازاریابان Ayrshare می توانند:

هدف تبلیغات را بهینه کنید با تمرکز بر روی مکان ها و گروه های سنی که بیشتر درگیر هستند.

پالایش استراتژی محتوا بر اساس ترجیحات مخاطب و گرایش به درگیر شدن.

موفقیت کمپین را اندازه گیری کنید با تجزیه و تحلیل تغییرات در داده های جمعیتی به مرور زمان.

همکاری نفوذ را بهبود بخشید با انتخاب تأثیرگذاری بر مسابقه مخاطبان مناسب.

با استفاده از این جمعیت شناسی اینستاگرام ، مارک ها ، بازاریابان و تبلیغ کنندگان می توانند استراتژی های محتوا کارآمدتری را توسعه دهند ، فضاهای تبلیغاتی را بهینه کنند و تجربیات جذاب ایجاد کنند که منجر به نتایج واقعی تجارت شود. این که آیا شما یک بازاریابی دیجیتالی ، صاحب مشاغل یا خالق محتوا هستید ، از بیشترین داده های جمعیتی اینستاگرام مطلع هستید برای موفقیت در چشم انداز رقابتی امروز ضروری است.

با استفاده از API Ayrshare ، مشاغل و سازندگان می توانند یک رویکرد داده محور اینستاگرام را بدست آورند ، تعامل بالاتر و بازده سرمایه گذاری بهتر را تضمین کنند.

نکات اضافی برای در خاطر

داده های جمعیتی تأثیر

Ayrshare نقطه پایان این برند را ارائه می دهد ، که داده ها را برای هر نمایه عمومی اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل رقابت به شما می دهد. می توانید داده هایی مانند تعداد دنبال کنندگان ، تعداد رسانه ها ، URL عکس نمایه ، نام حساب و وب سایت را دریافت کنید.

در دسترس بودن داده های جمعیتی

داده های تجزیه و تحلیل اینستاگرام می توانند تا 48 ساعت طول بکشد تا کاملاً پردازش و در دسترس باشد. تجزیه و تحلیل تعداد پیروان فقط در اختیار حسابهای حداقل 100 دنبال کننده است.

شاخص های جمعیتی محدود به 45 بخش برتر مخاطبان است و محاسبات فقط بر روی بینندگانی است که داده های جمعیتی برای آنها در دسترس هستند. علاوه بر این ، اگر این حساب در 30 روز گذشته کمتر از 100 تعهد دریافت کرده باشد ، بینش جمعیتی ارائه نمی شود.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا