حساب تجارت یا خالق در اینستاگرام (از کدام حساب کاربری باید استفاده کنید)

امروز ، ما به موضوعی که همیشه از ما می خواهیم شیرجه می زنیم – چه حساب باید در اینستاگرام داشته باشد.
اگر صاحب مشاغل هستید ، در اطراف منظره اینستاگرام قدم می زنید ، این برای شما است. به خواندن ادامه دهید زیرا ما در حال شکستن همه آن هستیم: شخصی در برابر حساب های حرفه ای. و نحوه تصمیم گیری بین خالق در برابر حساب های تجاری.
چگونه می توان فهمید که آیا یک حساب شخصی یا حرفه ای دارید؟
اگر یک تجارت را در اینستاگرام مدیریت می کنید – نباید از یک حساب شخصی استفاده کنید. درعوض ، شما باید از آنچه اینستاگرام یک حساب حرفه ای می نامد استفاده کنید. شما می خواهید این کار را انجام دهید زیرا ویژگی های خاصی وجود دارد که برای حسابهای حرفه ای که صاحبان مشاغل دوست دارند داشته باشند وجود دارد … ما این را در این ویدیو مرور خواهیم کرد.
وقتی روی نمایه اینستاگرام خود تمرکز می کنید و اگر یک پانل حرفه ای را مشاهده می کنید ، این بدان معنی است که قبلاً یک تنظیم حساب حرفه ای دارید. با این حال ، اگر وارد سیستم شده اید و این را نمی بینید ، این بدان معنی است که شما یک حساب شخصی دارید.
برای تغییر نوع حساب خود از کجا می توانید تنظیم کنید
- به نمایه خود بروید
- روی 3 خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید
- سپس روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید
- نوع و سازها
- دکمه “سوئیچ به یک حساب حرفه ای” را مشاهده خواهید کرد.
- سپس مقوله ای را انتخاب خواهید کرد که به بهترین وجه حساب شما را توصیف می کند (ما برای آن هک داریم)
- بین یک حساب کاربری یا خالق انتخاب کنید.
که اکنون وارد آن خواهیم شد!
یک تجارت علیه خالق
به گفته اینستاگرام ، خالق برای چهره های عمومی ، تولید کنندگان محتوا ، هنرمندان و تأثیرگذاری مناسب است ، در حالی که یک حساب کاربری برای شغلی که می خواهد رشد کند و به مشتریان برسد ، مناسب ترین است.
تغییر مداوم در اینستاگرام و نظرات ما در مورد این حسابها می تواند کمی شبیه یک غلتک باشد. همه حساب های حرفه ای دارای برخی از ویژگی های بسیار جالب ، از جمله دکمه تماس و دسترسی به بینش هایی هستند که اطلاعات مهمی را در مورد آنچه دنبال کنندگان شما و محتوای شما در اختیار شما قرار می دهند ، ارائه می دهند. همچنین گزینه هایی برای سازماندهی صندوق پستی خود برای یک پیام مستقیم به شما می دهد.
اما اگر نمی دانید از کدام حساب کاربری باید استفاده کنید – بستگی به این دارد که آیا از چندین ویژگی خاص استفاده می کنید. ما یک حساب کاربری برای ما دوست داریم. چرا ، شما می پرسید؟ خوب ، چندین دلیل برای مدت طولانی ، همه چیز در مورد برنامه ریزی نشریات بوده است.
برنامه های شخص ثالث نتوانستند با حساب های حساب تماس بگیرند ، فقط حساب های تجاری. و برنامه ریزی تغییر بازی ، صرفه جویی در وقت ما و تغییر کار در اینستاگرام ما است. این سوئیچ معامله است. ما به طور خاص برنامه های این کار را دوست داریم. نه تنها برای ویژگی برنامه ریزی بلکه برای برنامه ریزی. ما اخیراً دیده ایم که این امر می تواند ایجاد شود تا هر دو نوع حساب را شامل شود … بنابراین خواهیم دید.
در واقع ، ما ویدیوی دیگری را در کانال خود ضبط کردیم ، که شما را با برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود به صورت رایگان در برنامه ترجمه می کند! شما فقط به یکی از حساب های حرفه ای اینستاگرام احتیاج دارید. در صورت علاقه به این ویدیو در زیر وصل خواهیم شد.
تفاوت های اساسی بین حسابهای خالق و تجاری
studies مطالعات خالق به طور خودکار به کتابخانه موسیقی کامل اینستاگرام دسترسی پیدا می کند ، زیرا آنها با همان محدودیت های حق چاپ مانند تجارت روبرو نیستند. صاحبان مشاغل برای باز کردن همان تنظیمات باید از یکی از چندین دسته خاص از حساب استفاده کنند. بنابراین می فهمم که می تواند آزار دهنده باشد ، اما تعمیر یکی از هک های مورد علاقه من است.
✌ یکی دیگر از ویژگی های مهم که باید بدانید این است که در حالی که هر دو حساب به کاربران امکان می دهند آدرس ایمیل مورد نظر خود را اضافه کنند و شماره تلفن اصلی خود را به حساب اضافه کنند ، حساب های تجاری گزینه دیگری برای اضافه کردن مکان خود دارند – گیاه آنها ، پنجره ، محل رستوران … شما ایده را دریافت می کنید. اگر با آجر و ملات شغلی دارید ، آن را می خواهید. اما اگر ترجیح می دهید با DMS تماس بگیرید ، هر دو نوع حساب می توانند آدرس ایمیل و شماره تلفن شما را از حساب عمومی خود حذف کرده و فقط یک دکمه پیام داشته باشید.
🤟 آخرین تفاوت به این دکمه های اکشن خنده دار است که ساندویچ های بین زندگی نامه پروفایل شما و لهجه های داستان می نشینند. حساب های تجاری می توانند شامل دکمه هایی باشند که به دنبال کنندگان اجازه می دهد غذا ، اکنون رزرو کنند یا رزرو کنند تا اینکه سازندگان شامل اولی باشند. مانند بسیاری از این ویژگی ها ، آنها مورد نیاز نیستند و می توانند در تنظیمات حساب شما گنجانده و خاموش شوند.
حسابهای تجاری برای دسترسی بیشتر هک
بازگشت به ابتدای این مقاله ، ما مراحل به روزرسانی نوع حساب شما را درج می کنیم. در طی این مراحل ، اگر فقط یک “کارآفرین” را به عنوان گروه خود در مرحله 6 اضافه کنید. این امر به یک حساب کاربری اجازه می دهد تا به کل کتابخانه موسیقی که دارای یک حساب کاربری است دسترسی داشته باشد.
پایان
بنابراین ، در آنجا آن را دارید – شکستن تجارت در برابر حساب های سازندگان.
نکته اصلی بستگی به نحوه کسب درآمد کسب و کار شما دارد. اگر شما یک فروشگاه حساب آجر و ملات هستید ، یک ضرورت است. اگر فقط آنلاین هستید ، یک حساب سازنده می تواند برای شما کار کند!
انتخاب شما چیست؟ شما واقعاً نمی توانید اشتباه کنید و با بسیاری از مشتریان بالقوه باورنکردنی در اینستاگرام درگیر شوید!




