دیزنی رهبری بازاریابی را قبل از ادغام دیزنی+ و هولو ادغام می کند

به دنبال این خبر مبنی بر اینکه دیزنی به طور کامل هولو را در دیزنی+ادغام می کند ، اکنون این شرکت بازاریابی جریان خود را بهینه می کند.
امروز ، در یادداشتی از کارمندان ، آلن برگمن و دانا والدن ، همکار شرکت های سرگرمی دیزنی ، چندین تغییر اجرایی مانند Asad Ayaz ، مدیر ارشد برند دیزنی و رئیس جمهور استخدام شانون را اعلام کرده اند.
براساس این یادداشت ، آیاز ، جانباز 20 ساله دیزنی و بخشی از بازاریابی پیشتاز Adweek ، با نظارت بر تیم های بازاریابی در دیزنی ، به عنوان رئیس بازاریابی سرگرمی دیزنی معرفی شده است. وظایف وی شامل نظارت بر بازاریابی برای استودیوها ، تلویزیون و پخش خواهد بود ، ضمن ادامه نظارت بر استراتژی برند در سراسر جهان تحت مدیرعامل باب ایگر ، از جمله مدیریت آژانس های خلاق داخلی شرکت در دیزنی Experiences و Disney Enterment.
عنوان کامل Ayaz مدیر ارشد برند ، والت دیزنی و رئیس بازاریابی سرگرمی دیزنی خواهد بود. اعدام به برگمان و والدن گزارش خواهد داد ، که در این یادداشت خاطرنشان کرده اند که نقش مضاعف Ayaz “اتصال بیشتر به تمام نقاط تماس شرکت” را به هم متصل می کند و رویکرد بازاریابی خود را به ارمغان می آورد.
علاوه بر این ، رایان ، دریافت کننده اخیر Adweek 50 ، به طور مستقیم به کاربر به جبران خسارت خود اضافه می کند و تیم های یکپارچه در دیزنی+ و هولو را کنترل می کند و در حالی که بازاریابی تلویزیون را نگه می دارد. عنوان جدید رایان رئیس جمهور ، DTC و بازاریابی تلویزیونی سرگرمی دیزنی است. قوه مجریه به آیاز گزارش می دهد و در تیم مدیریت والدن باقی می ماند.
سامانتا روزنبرگ ، که بازاریابی دیزنی+ را اداره می کند ، و باری گرونر ، که بازاریابی هولو را اداره می کند ، هر دو به رایان گزارش می دهند.
برگمان و والدن در این یادداشت گفتند: “کار به عنوان یک تیم بازاریابی منسجم DTC به ما امکان می دهد تا با کاربران با کارایی و تأثیر بیشتر صحبت کنیم و این ساختار جدید همچنین در تمام تلاش های بازاریابی ما ارتباط و همکاری عمیق تری ایجاد می کند.”
این شرکت هیچ خبری در مورد کاهش احتمالی در نتیجه بازسازی به اشتراک نگذاشت. به تازگی دیزنی در ماه ژوئن صدها مخفف سرگرمی دیزنی داشته است که در آن مهلت اعلام شده است که شامل بازاریابی برای فیلم ها و تلویزیون است.




