راز یک وب سایت موفق تجاری

روانشناسی رنگ: راز نهایی یک وب سایت تجاری موفق
دنیای ما پر از مجموعه ای زیبا از رنگ ها است. زندگی بدون رنگ تاریک و الهام بخش خواهد بود. در واقع ، رنگ ها عناصر قابل توجهی در زندگی ما هستند.
بدون شک یکی از اولین مواردی که ما متوجه آن می شویم رنگ است. و این مستقیماً بر اقدامات خرید ما تأثیر می گذارد.
در مورد انتخاب رنگ برای موفقیت در کسب و کار ، یک عنصر مهم مهم در نظر گرفته شده است. روانشناسی رنگ S S.
آیا می دانید که رنگ ها بر همه ما تأثیر روانی دارند؟ رنگ ها یک واکنش عاطفی قوی از مردم ایجاد می کنند. رنگ ها می توانند بر رفتار ، پاسخ ها و حالات مخاطبان شما تأثیر بگذارند.
حدود 84 ٪ تا 86 ٪ خریداران گفتند که این رنگ دلیل اصلی خرید آنها است. این یک واقعیت است!
به خودی خود درک می شود که روانشناسی رنگ به طور گسترده در همه زمینه ها استفاده می شود. از موارد خانگی گرفته تا آرم شرکت و طراحی وب سایت ، رنگ اصلی ترین ویژگی است که پیام محکمی را برای خریداران ، بازدید کنندگان و کاربران ارائه می دهد.
ترکیب کاملی از رنگ ها در وب سایت شما مخاطبان شما را ترغیب می کند تا با شرکت خود فکر کنند و ارتباط برقرار کنند. استفاده از روانشناسی رنگ یکی از مؤلفه های مهم وب سایت شما است و می تواند نقش مهمی در موفقیت تجارت شما داشته باشد.
در مورد روانشناسی رنگ چه چیزی باید بدانید

روانشناسی رنگ مطالعه رنگ ها و تأثیراتی است که رنگ بر ما دارد.
آیا می دانید که رنگهای مختلف احساسات و اعمال متفاوتی را در انسان بیدار می کنند؟ رنگ ها می توانند نظر ما را تغییر دهند ، روحیه آنها را تغییر دهند ، حواس آنها را تغییر دهند و به دنبال افکار آنها باشند. رنگ ها این قدرت را دارند که ما را ترغیب کنیم تا تصمیم خاصی بگیریم.

چگونه می توان رنگ های معنی دار را به وب سایت خود اضافه کرد
قرمز – اشتیاق ، عشق و فوریت. Red یک انتخاب ایده آل برای ارتقاء یک بازدید کننده برای عمل به محصولات یا خدمات ارائه شده شما است.
نارنجی – انرژی ، سرگرمی و نشاط. Orange یک رنگ “سرگرم کننده” است که در وب سایت با هدف مخاطبان کوچکتر و مارک های پرانرژی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نارنجی حسی ، اینجا را کلیک کنید.
زرد – خوش بین ، شاد و صالح. زرد رنگ دلپذیر است. با این حال ، برخی از تفاوت های ظریف ممکن است ارزان به نظر برسند. حتما از یک طراحی خوب برای از بین بردن ظاهر پایین استفاده کنید.
سبز – طبیعت ، طراوت و ثروت. سبز می تواند یک پارادوکس باشد. این می تواند یک اثر آرامش بخش را ارائه دهد یا موفقیت مالی را نشان دهد. سبز برای حواس طبیعی یا ثروت و ثبات ایده آل است.
آبی – اعتماد ، قابلیت اطمینان و ارتباط. آبی به دلیل انعطاف پذیری ، معمولاً رنگ مورد نظر برای برندسازی و تبلیغات است. در هنگام انتخاب سایه مراقب باشید و در صورت استفاده بیش از حد در صنعت خود ، از آن خودداری کنید.
بنفش – رمز و راز ، معنویت و حق امتیاز. بنفش توسط مخاطب زن ترجیح داده می شود. استفاده از بنفش تصور لوکس ، ثروت و عجیب و غریب را می بخشد.
سایه های سبک تر بنفش زنانه و دلتنگ است.
صورتی – دلسوزی ، عشق و عشق. اگرچه صورتی زنانه است ، اما میزان شدت آن بر معنی آن تأثیر می گذارد. این برنامه به طور گسترده ای برای علامت گذاری شرکت هایی با مخاطب عمدتاً زن استفاده می شود.
سایه ای در همان خانواده خوب و بسیار صورتی رنگ ارجح برای وضعیت اجتماعی است!
سیاه – زیبا ، مرموز و محافظ. سیاه رنگ ثروت است و به طور گسترده ای برای مارک های لوکس استفاده می شود.
سفید – سادگی ، خلوص و مینیمالیسم. سفید عالی است ، که اغلب برای انتقال کیفیت خالص و مدرن استفاده می شود.
خاکستری – خاموش ، ساکت و حفظ شده. اگر برند شما معتبر و بالغ است ، خاکستری ظاهری زیبا مانند سیاه اضافه می کند. هنگامی که با رنگ های دیگر ترکیب می شود ، می توان از نظر ظاهری بالا به دست آورد.
انتخاب پالت رنگ مناسب وب سایت برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است
پالت رنگ مناسب برای وب سایت شما می تواند مخاطبان شما را عملی کند. در اینجا برخی از پالت های رنگی الهام بخش در وب سایت وجود دارد که به شما کمک می کند تا انتخاب صحیحی را برای وب سایت کسب و کار خود انجام دهید.

یک پالت رنگی از یک وب سایت که هیجان ایجاد می کند
اگر تجارت شما از مارک های کودکان مراقبت می کند ، ایجاد وب سایتی که به کودکان علاقه مند باشد نیز احتمالاً آنها را هیجان زده می کند. آنها به نوبه خود والدین خود را به خرید لباس یا سایر موارد ارائه شده در سایت شما سوق می دهند. یک پالت رنگی هیجان انگیز از وب سایت می تواند به فروش تبدیل شود!

یک پالت رنگی از یک وب سایت که الهام بخش وفاداری است

دو رنگ وجود دارد که برای ایجاد وفاداری به برند و قدرت ساختمان – آبی و سبز عالی است. این رنگ ها برای مردان و زنان جذابیت جهانی دارند.

با افزودن این دو رنگ به وب سایت خود ، میزان پذیرش و وفاداری افزایش می یابد.

پالت رنگی یک وب سایت که حاکی از قابلیت اطمینان است

اگر می خواهید قابلیت اطمینان و مسئولیت را منتقل کنید ، انتخاب رنگ ها کمی محدود است. همانطور که می خواهید ثبات را نشان دهید ، ظاهر کلی بصری به بهترین وجهی است.
از استفاده از یک پالت رنگی روشن خودداری کنید زیرا ممکن است بسیار جسورانه باشد و می تواند حوزه جدی تری از تجارت مانند بیمه ، خدمات مالی یا برنامه ریزی بازنشستگی را تضعیف کند. رنگهای خنثی رنگهای سیاه ، قهوه ای و خاکستری برای این سؤالات جدی گرانش را نشان می دهد.

در پایان رنگین کمان
به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما باید مشوق هایی را برای ترغیب بازدید کننده خود برای دنبال کردن شما ، برقراری ارتباط با شما و از همه مهمتر خرید از شما فراهم کنید.
وضعیت اجتماعی یک آژانس بازاریابی دیجیتال بسیار خلاق است که برای انتخاب کامل رنگ ، درک و لرزش بسیار خوبی دارد! انتخاب پالت رنگ مناسب برای وب سایت شما یک عنصر اصلی برای موفقیت آن است. وقت بگذارید تا مشخص کنید کدام پالت رنگی وب سایت مارک شما را تکمیل می کند و پشتیبانی از تجارت شما را ترغیب می کند.
نشانگر: وب سایت تجاری بازاریابی طراحی روانشناسی رنگ




