رسانه های اجتماعی از کجا در سفر مشتری قرار می گیرند؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی شما گاهی اوقات می تواند از تلاشهای دیگر بازاریابی شما جدا باشد. از این گذشته ، رسانه های اجتماعی قرار است با طرفداران و کمی سرگرم کننده با برند خود درگیر شوند ، آیا واقعاً مکانی برای فکر کردن در مورد سفر مشتری است؟
واقعیت این یکی است همه تلاشهای بازاریابی شما باید در سفر مشتری شکل بگیرد و این شامل رسانه های اجتماعی نیز می شود. و بله ، راهی وجود دارد که در هر مرحله از سفر مشتری بدون مراجعه به پیام های فروش یا هرزنامه ، در رسانه های اجتماعی جای بگیرد.
در اینجا چگونگی قرار دادن رسانه های اجتماعی در هر مرحله از سفر مشتری ، دانش ، دوست داشتن و اعتماد به نفس برای امتحان کردن ، خرید ، تکرار و رو به جلو وجود دارد.
دانستن
رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای معرفی مشاغل خود با افراد جدید است. مرحله اول سفر مشتری مربوط به قرار گرفتن در معرض مخاطب هدف شما در برابر محتوای مارک دار شما است. شما می خواهید چشم انداز شما احساس کند که چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و چرا در رقابت بهتر هستید.
اولین قدم برای تنظیم خود برای دیدار با افراد جدید در اجتماعی ، اطمینان از تنظیم حساب با تمام اطلاعات خود است که به وضوح شامل مارک و آرم های شما است. این که آیا شما تازه شروع کرده اید یا صفحه اجتماعی خود را از The Dead باز می گردانید ، ارگانیک اجتماعی با انتشار محتوای جالب مارک آغاز می شود.
این محتوا به این صورت است که مردم با برند شما آشنا می شوند و شروع به پیوند نام شما به حوزه تجربه خود می کنند.
به عنوان
هنگامی که توجه طرفداران جدید را به خود جلب کردید ، وقت آن است که به سمت خوب آنها بروید. در مرحله چنین مرحله ای ، شما می خواهید آنها را برای مشکلات آنها آموزش دهید. این زمان است که نشان می دهد درد آنها را درک می کنید و تجارت شما راه حل مناسبی را برای همه چیزهایی که آنها را آزار می دهد ارائه می دهد.
به اشتراک گذاری مطالب ادامه دهید ، اما هر کاری که می کنید ، مطمئن شوید که معنی دار است! از این فرصت استفاده کنید تا در پست های عمیق از وبلاگ خود به اشتراک بگذارید ، فیلم های توضیحی از کانال YouTube و قسمت های پادکست خود که شامل سایر متخصصان منطقه شما است. شما همچنین می توانید محتوای منابع دیگر را درمان کنید ، اما نکته اصلی برای گرفتن افراد دوست داشتنی این است که محتوایی را که برای آنها مهم است به اشتراک بگذارید.
همچنین می توانید سرمایه گذاری در افزایش محتوای خود و به اشتراک گذاری تبلیغات پرداخت شده را شروع کنید. افزایش محتوا به شما امکان می دهد محتوای ارگانیک موجود خود را با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارید ، در حالی که کمپین های پرداخت شده به شما امکان می دهد انتشارات حامی را به کسانی که قبلاً با حضور اجتماعی ارگانیک خود تعامل داشته اند نشان دهید. در هر صورت ، این گزینه های پرداخت شده راهی برای افزایش حضور شما در پخش اجتماعی مخاطبان و ایجاد حس دانش است که باعث دلبستگی می شود.
اعتماد
تاکنون مخاطبان خود را متقاعد کرده اید که زمینه خود را می شناسید و مشکلی را که حل می کنید درک می کنید. اکنون زمان تقویت این اعتماد به نفس در تجارت و تحریک تعهد اولیه است.
می توانید اشتهای مخاطبان خود را با نکات به یک پیشنهاد عالی تشویق کنید. پست های پرداخت شده با تماس های عمل هدف به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند. همچنین می توانید با به اشتراک گذاشتن پیوندهایی که به یک پیشنهاد اولیه در وب سایت خود باز می گردند ، یک رویکرد ارگانیک انجام دهید.
این زمان برای تجربه در خانه در منطقه خود و ایجاد یک مورد قوی برای تجارت خود است.
تلاش
در اینجا اولین پیشنهاد خود را برای چشم انداز ارائه می دهید. در مرحله تجربه ، پیشنهاد خود را فاش می کنید و محتوای فعلی که قصد دارد آنها را به سمت تصمیم هدایت کند.
پیشنهاد اصلی شما نباید بسیار زیاد باشد و نباید باشد. بهتر است با چیزی کوچک شروع کنید تا پای خود را با چشم انداز خود وارد درب کنید. مجدداً ، انتشارات و تبلیغات با تماس های تماس هدفمند ، جاده اینجاست. ارائه یک محاکمه رایگان یا ارائه پیشنهادی که خطر را کاهش می دهد (مثلاً شامل ضمانت برگشت پول) یک راه عالی برای به دست آوردن چشم انداز برای متعهد کردن شما برای امتحان کردن شما است.
خرید کردن
هنگامی که چشم انداز خود را برای استفاده از پیشنهاد آزمایشی خود دریافت کرده اید و آنها را با یک محصول یا خدمات کور کرده اید ، آنها آماده هستند تا خود را غوطه ور کنند و اولین خرید واقعی خود را انجام دهند.
رسانه های اجتماعی می توانند به آنها در هدایت آنها به این تحول کمک کنند. تعامل مشتری خود را در اینجا تقویت کنید. اگر کسی که محصول شما را امتحان کرده است اظهار نظر می کند یا در صفحه رسانه های اجتماعی شما سؤالی می پرسد ، عجله کنید تا پاسخی ارائه دهد! اگر آنها یک نمای کلی از صفحه شما باقی مانده اند ، که پس از آزمایش اولیه آنها نوسانات را بیان می کند ، برای ردیابی مستقیم با آنها تماس بگیرید ، یک راه حل ارائه دهید و از آنها بخواهید که فرصتی دوم به شما بدهند.
انجام این اقدامات اضافی برای به دست آوردن شخصی و تعامل با داغترین مشتریان خود در اجتماعی ، راهی برای پشتیبانی از فرایند خرید و تحریک این خرید مهم است.
تکرار کردن
هنگامی که چشم انداز خود را برای اولین بار مشتری تبدیل کردید ، باید همچنان آنها را خوشحال کنید! هنگامی که مشتریان در صفحه شما مشغول کار هستند ، تلاش شغلی خود را حفظ کنید. اگر پیام های شخصی را از طریق رسانه های اجتماعی از مشتریان دریافت می کنید ، در اولویت قرار دهید تا سریع پاسخ دهید.
اکثر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی (مانند Hootsuite یا SproutSocial) به شما امکان می دهند تا از هیئت مدیره متمرکز خود به سکوهای اجتماعی پاسخ دهید. این بدان معنی است که هیچ بهانه ای برای از دست دادن ارتباطات مهم مشتریان وجود ندارد!
در جبهه اجتماعی ارگانیک ، انتشار محتوای عمیق تر ، مانند موارد ، راهی برای ادامه ساخت و ساز با مشتریان است. آنها را ثابت کنید که شما ارزش بلند مدت را به سایر مشتریان ارائه داده اید و به احتمال زیاد به شما باز می گردد تا تجارت بیشتری به شما بدهد.
در مورد گزینه های پرداخت شده ، Redirects به شما امکان می دهد در ابتدا با مشتریان موجود خود بمانید. ارسال پیشنهادات اضافی را به کسانی که اخیراً در سایت شما خریدهای خود را انجام داده اند ، ارسال کنید (یعنی اگر کسی سلول های گلف را خریداری کرده است ، برای گلف یا دستکش های موردی به آنها نشان دهید).
دیدن
آخرین مرحله در سفر مشتری ، برنده شدن در مراجعه است. رسانه های اجتماعی در اینجا مفید هستند زیرا ذاتی – خوب ، مکان اجتماعی است!
اگر می خواهید مردم را با دوستان خود در مورد مارک خود صحبت کنید ، محتوایی را ایجاد کنید که به اشتراک گذاشته شود. شما در حال حاضر محتوای معنی دار را منتشر می کنید ، اما آیا راهی برای سرگرم کننده تر کردن این محتوا وجود دارد یا شایسته اشتراک گذاری است؟
بیایید بگوییم که شما یک تجارت کنترل آفات را اداره می کنید. ایجاد یک فیلم طنزآمیز را در نظر بگیرید که به صاحبان خانه کمک می کند تا نوع اشکالات یا موجوداتی را که می توانند در اطراف خانه خود حرکت کنند شناسایی کنند. یا آزمایشی را که خوانندگان می توانند انجام دهند ، به آنها کمک می کند تا نوع عفونت هایی را که می توانند با آن روبرو شوند ، بهبود بخشند. این نوع محتوایی است که نه تنها مفید است ، بلکه تعاملی ، درگیر ، سرگرم کننده است و احتمالاً به اشتراک گذاشته می شود.
در مرحله ارجاع ، حتی می توانید از تاکتیک های پرداخت شده برای افزایش پست های مشتری استفاده کنید. بنابراین ، اگر محتوای عالی و مثبت و مثبت دارید ، این زمان برای درخشش آن است!
رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از مدیریت سفر مشتری مانند سایر تاکتیک های بازاریابی هستند. ماهیت تعاملی رسانه به شما امکان می دهد با دیدگاه ها و مشتری های خود روابط برقرار کنید و آنها را به نوع پیام های مورد نیاز خود در مرحله خاص سفر خود هدایت کنید. با استفاده از تاکتیک های پرداخت شده و ارگانیک ، می توانید یک استراتژی جامع اجتماعی ایجاد کنید که باعث می شود بازدید کنندگان بیشتر ساعت بازاریابی را پایین بیاورند ، مهم نیست که در آن لحظه قرار دارند.
اگر این پست را دوست داشتید ، برای سفر مشتری به راهنمای ما برای تجارت کوچک مراجعه کنید.




