مقالات

رویکرد بازاریابی شما ممکن است باعث شود مشتریان شما را مسدود کنند


بینش هوشمند تری در نامه ورودی خود می خواهید؟ برای دریافت فقط آنچه در مورد هوش مصنوعی ، داده ها و رهبران امنیتی مهم است ، برای خبرنامه های هفتگی ما ثبت نام کنید. هم اکنون مشترک شوید


هدایت مشتری با موفقیت چالشی است که هر بازاریابی برند با آن روبرو می شود. داده های مشتری شاید پاسخ باشد ، اما شواهد اولیه نشان می دهد که بازاریابان از این داده ها به درستی استفاده نمی کنند. این نه تنها این استراتژی های بازاریابی ضعیف را ایجاد می کند ، بلکه باعث می شود مشتریان ، از این سؤال بپرسند – مارک ها در یک فرصت بلااستفاده قرار می گیرند یا سعی می کنند یک شمع نی را به طلا تبدیل کنند؟

به تازگی ، تقریبا نیمی (49 ٪) از مصرف کنندگان آمریکایی فاش کرده اند که آنها به اشتباه به مارک هایی که با آنها خرید کرده اند ارائه می شود و در نتیجه اقدام سریع – 57 ٪ از محتوای بازاریابی این برند خاموش شده اند ، 34 ٪ این برند را در رسانه های اجتماعی مسدود می کند و 31 ٪ دیگر گفتند که آنها از این برند خریداری نمی کنند.

پیش بینی می شود که فروش تجارت الکترونیکی تا پایان سال 2022 به بیش از 1 تریلیون دلار افزایش یابد ، این بدان معنی است که ضررهای بزرگی برای مارک هایی که تصمیم می گیرند ارزیابی مجدد رویکرد بازاریابی مشتری خود را برای ایجاد تجربه شخصی و تحول آور نادیده بگیرند. با کاوش در زمینه های موجود در داده های مصرف کننده که بالاترین پتانسیل برای بهبود تجربه کلی را دارد ، متخصصان صنعت می توانند بینش های ارزشمندی را نشان دهند و به نتایج بزرگ تری برسند.

داده های اساسی و رفتاری

آرایش داده های مشتری را می توان در دو مجموعه داده اصلی سوراخ کرد: داده های اساسی و رفتاری. پایه معمولاً به عنوان ویژگی های قابل شناسایی مشتری شنیده می شود ، که می تواند از طریق داستان های خرید مانند سن ، جنس ، مکان و اندازه جمع آوری شود. رفتارهای آن را به یک قدم به جلو می رساند ، تجزیه و تحلیل می کند که چگونه مشتری با برند شما ارتباط برقرار می کند. این نوع داده ها می توانند روند ترجیحات خرید کاربران را نشان دهند و مدل هایی از پیمایش وب سایت پیدا کنند.


مقیاس پذیری AI به مرزهای خود برخورد می کند

کلاه های برق ، افزایش هزینه برای نشانگرها و تأخیر در نتیجه گیری تغییر شکل مجدد شرکت هوش مصنوعی. به سالن اختصاصی ما بپیوندید تا بدانید تیم های برتر چگونه هستند:

  • تبدیل انرژی به مزیت استراتژیک
  • معماری نتیجه گیری مؤثر برای افزایش واقعی از پهنای باند
  • بازده رقابتی سرمایه گذاری را با سیستم های پایدار هوش مصنوعی باز کنید

فضایی را برای ماندن فراهم کنید: https://bit.ly/4mwgngo


مانند DNA شخصی ، مجموعه داده های هر مشتری برای آنها منحصر به فرد است ، تاریخچه بین مشتری و برند. از طریق تحقیقات مناسب ، این داستان می تواند شکاف ها یا فرصت های جدیدی را برای هدایت بازاریابان مشخص کند ، اما شخصی سازی مهم است. در سال 2020 ، 51 ٪ از کاربران به دلیل نامناسب شخصی سازی در تجربه مشتری خود ، یک وب سایت خرده فروشی یا برند را ترک کردند.

به عنوان مثال مقاومت را در نظر بگیرید. اگر مشتری گزینه های بسته بندی محیطی یا تحویل را انتخاب کند ، این داده هایی هستند که مستقیماً در تاریخ مشتری قرار می گیرند و از نظر آنچه برای این مشتری مهم است بر اساس انتخابی که از آن امتناع می ورزند ، تصویری از مارک ها را ترسیم می کنند. این برند اکنون می تواند تلاش های خود را برای پایداری اعلام کند-انتخاب مشتری در بسته بندی ، بر محیط زیست یا تعداد انتشار گازهای گلخانه ای آنها با انتخاب یک تحویل محیط زیست به گونه ای که برای مشتری معنی دار است ، تأثیر گذاشته است. این نوع کار ارتباطی هدایت شده – برخی از شرکت ها بیش از 300 ٪ بازخرید بالاتر را مشاهده کرده اند.

چیزی به سادگی که شما مشتری را با همان محصولی که به تازگی خریداری کرده اند هدف قرار ندهید یا اطمینان حاصل کنید که این موارد از جنس جنسیت یا مناسب برای سن هستند ، می تواند هنگام برخورد با هزاران مشتری ، ترک ها را از بین ببرد ، تجزیه و تحلیل داده های مناسب می تواند این امر را تغییر دهد. درک نکردن یا بدتر از آن ، غفلت از چگونگی تبدیل داده های اساسی به افزایش موفقیت می تواند برای تجارت شما مضر باشد. ناتوانی مصرف کنندگان در یک زمان ثابت است و در بازار رقابتی مارک ها وظیفه دارند تجربه کلاس اول را ارائه دهند ، که با شخصی سازی شروع می شود.

با استفاده از داده ها با طرف صفر

داده های صفر داده های گپ زده شده و دارای بازاریاب های CX برای وزوز هستند. این نوع داده اطلاعاتی است که داوطلبانه در ازای چیزی که می تواند تجربه یا تعامل آنها را بهبود بخشد ، به یک برند داده می شود. با توجه به ماهیت عمدی آن ، فرض توسط معادله ای که این نوع داده ها را از سازگاری ابزاری سفر مشتری ایجاد می کند ، از بین می رود.

محرمانه بودن داده ها به طور فزاینده ای دلسوز است ، حتی اگر صنعت خرده فروشی راه های آموزش کاربران را پیدا کند ، بنابراین آنها بهتر می دانند که چگونه از داده های آنها استفاده می شود. مطالعات و ارزیابی های کوتاه به سبک اطلاعات ضبط ویکتور به طور مستقیم از مشتری ، ارائه کنترل بیشتر مشتری ، هنوز هم تعهد را تشویق می کند و ایده ای ارزشمند از مارک آنچه مشتری از آن قدردانی می کند ارائه می دهد. مارک هایی که از نظرسنجی های پس از خرید استفاده می کنند می توانند درک کنند که در حالی که مشتریان بسته های خود را به موقع دریافت می کردند ، از رانندگان یک شرکت هواپیمایی خاص راضی نبودند ، بنابراین آنها را در پایان تجربه مشتری با طعم ترش در دهان خود قرار می دهند.

اگرچه حزب صفر ممکن است برای برخی پاسخ دهد ، جمع آوری اینتل 22 ٪ از خریداران گزارش نمی دهد که آنها بازخورد مستقیم را به یک مارک محصول که دوست ندارد و همچنان به تبلیغات و اطلاعات مربوط به چنین مواردی در طی چند هفته هدایت می شوند ، به اشتراک می گذارند. کاربران می خواهند شنیده شوند و مارک هایی که با یک راه حل شخصی از داده های صفر گوش می دهند و از آنها استفاده می کنند ، فقط در ردیف پایین خود پیشرفت های دیگری را مشاهده می کنند.

اگرچه داده ها ممکن است برای برخی از آنها بی اهمیت به نظر برسد ، اما این بخش تعیین کننده درک نیازهای مشتریان شما است و می تواند به بهبود فرآیندهای تجاری کمک کند. اگر مشتریان به یک دلیل دائماً موارد خاص را برگردانند ، مانند مواردی که خیلی کوچک کار می کنند یا شکسته می شوند ، تجارت می تواند به سرعت از این اطلاعات استفاده کند و به مشتریان جدید شما بگوید که این لباس کوچک کار می کند یا یک انبار را چک می کند تا ببیند آیا موارد شکسته به تولید کننده گزارش می شود.

متأسفانه ، بسیاری از مارک ها در حال حاضر این برند را از دست نمی دهند و مشتری را از دست می دهند. دستیابی به مشتریان می تواند گران باشد به گونه ای که به مارک ها بستگی دارد تا مجدداً نحوه استفاده از داده های مشتری را ارزیابی کنند. تجربیات شخصی در حال جستجو است و همین امر باعث می شود آنها به عنوان محرک فروش عظیمی برای مارک هایی که می خواهند در آینده موفق شوند.

Tobias Buxhoidt بنیانگذار و مدیرعامل Parcellab استحرف

تولید کنندگان DataDecision

به جامعه VentureBeat خوش آمدید!

تولید کنندگان DataDecision جایی هستند که متخصصان ، از جمله افراد فنی که با داده ها کار می کنند ، می توانند اطلاعات مربوط به داده ها و نوآوری ها را به اشتراک بگذارند.

اگر می خواهید در مورد ایده های آوانگارد و اطلاعات به روز ، بهترین شیوه ها و آینده فناوری داده ها و داده ها بخوانید ، در تولید کنندگان DataDecision به ما بپیوندید.

حتی ممکن است در مورد مشارکت در مقاله خود فکر کنید!

بیشتر از تولید کنندگان DataDecision بیشتر بخوانید


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا