غواصی عمیق در قرقره های Tiktok و اینستاگرام

در سالهای اخیر ، محتوای کوتاه مدت بر اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی حاکم شده است.
ماهیت سریع و سریع این نوع محتوا باعث جذب آن بسیار آسان می شود.
از قرقره های اینستاگرام گرفته تا موضوعات ، اینها فقط فیلم هایی نیستند که صحنه مرکزی را اشغال می کنند.
اینفوگرافیک که شما را در یک نگاه ترک می کند ، پادکست های کوتاه که شما در حال حرکت هستید ، و حتی پست های وبلاگ ، بسته بندی ضربه ای در کمتر از 1000 کلمه ، بخشی از محتوای اشکال کوتاه است.
اما چرا تغییر ناگهانی؟
در این پست دلایل کاهش دامنه توجه به رضایت فوری را رها می کنم و بهترین نکات و شیوه های ایجاد محتوای کوتاه شکل را به شما نشان می دهم.
درک ارزش و افزایش محتوا با فرم کوتاه
هیچ مخفی وجود ندارد که توجه مردم نسبتاً سریع کوچک شود.
بخشی از این امر به امکانات تکنولوژیکی و وسواس رسانه های اجتماعی در حال رشد نسبت داده شده است ، که هیچ نشانه ای از کنار گذاشتن آن را نشان نمی دهد.
با این حال ، این یک بحران نیست ، اما اخیراً.
بگذارید توضیح دهم
شما یک کاربر اینترنتی متوسط را در ایالات متحده مشاهده می کنید هفت ساعت در روز خیره به صفحه.
هفت
تصویر از طریق ارباب
و مسئله این است که آنها وقت ندارند که یک پست وبلاگ را بخوانند یا یک فیلم طولانی را فقط برای دریافت اطلاعات سریع تماشا کنند.
مردم به سرعت و اطلاعات قابل هضم را که می توانند در حال حرکت باشند ، هوس می کنند.
اینجاست که محتویات به شکل کوتاه هستند. این ایده آل برای بازاریابی و جلب توجه مخاطبان هدف شما بدون نیاز به تلاش است.
در حقیقت ، با توجه به تمایلات اخیر در رسانه های اجتماعی گزارشمحتوای کوتاه شکل مؤثرترین نوع محتوا برای تولید و تعامل سرب است.
تصویر از طریق hubspot
داده های Wyzowl همچنین نشان می دهد که 73 ٪ از کاربران ترجیح می دهید فیلم های کوتاه را تماشا کنید تا در مورد یک محصول یا خدمات بیاموزید.
قرقره های Tiktok و اینستاگرام: چگونه ایستادگی می کند
در این بخش ، بیایید ظهور قرقره های Tiktok و اینستاگرام را مطالعه کنیم و ما به این نگاه می کنیم که چه چیزی باعث می شود آنها از هم متمایز شوند.
ظهور و محتوای تولید شده توسط Tiktok
ظهور محتوای ویدیویی اشکال کوتاه در سال 2013 آغاز شد ، هنگامی که Vine Pion مفهوم فیلم های شش ثانیه ای با چرخه ای بود که به یک مکان پرورش برای خلاقیت تبدیل شد.
متأسفانه ، این نمی تواند با این رقابت ادامه یابد و در سال 2017 تعظیم کرد.
با این حال ، روح او در Tiktok زندگی می کند ، سکویی که در همان پایه کمی نیش ساخته شده است.
و تنها در چند سال (از سال 2016) ، او به زمین برخورد کرده است و با بیش از دو میلیارد عقب نشینی کار می کند.
تصویر از طریق حسگر
انفجار محبوبیت Tiktok نه تنها با شماره کاربر ، بلکه با تغییر اساسی به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) شرط بندی شد.
بر خلاف سیستم عامل های سنتی ، جایی که کاربران بیننده منفعل هستند ، Tiktok آنها را قادر می سازد تا با هر هزینه ، از طریق روندها ، چالش ها و بیان خلاق به طور فعال شرکت کنند.
البته این سؤال را مطرح می کند که چه کسی این پدیده را تغذیه می کند.
در حالی که نسل های قدیمی هنوز هم می توانند سر خود را خراش دهند ، Tiktok از طریق کد ژنرال Z و Millennials Young می شکند و سکویی را به آنها ارائه می دهد که مطابق با میل آنها به اصالت و تعهد باشد.
تصویر از طریق آمار
اخیراً اکتشاف این کاربران Tiktok را با افزایش سن در ایالات متحده نابود کردند ، دریافتند که بیشتر کاربران این برنامه در گروه سنی 18-34 قرار می گیرند.
این فرصت ها را برای مارک ها و سازندگان که می خواهند از طریق تبلیغات هدفمند به مخاطبان عظیمی برسند ، باز می کند بازاریابیو کمپین های ویروسی
ویژگی های آن مانند Tiktok Creative Challenge ، بازار خالق Tiktokو Throb ، خلاقیت و تجارت را ترکیب کنید و به سازندگان این امکان را می دهد تا مستقیماً با مارک ها همکاری کنند تا درآمد ایجاد کنند.
حلقه های اینستاگرام: Challenger در عرصه با شکل های کوتاه
در سال 2020 راه اندازی شد ، اینستاگرام Reels به سرعت به عنوان یک بازیکن اصلی در یک انقلاب ویدیویی کوتاه شکل می گیرد.
اینستاگرام را باز کنید و کالئیدوسکوپ از قرقره ها فوراً به شما سلام می کند.
این که آیا این مشهور مورد علاقه شما ، یادبود خنده دار از طرف دوست شما یا حتی مربی مالیاتی شما است که آنها را تبلیغ می کند برنامه ریزی مالیاتی البته قرقره ها در همه جا هستند.
جای تعجب نیست که سازندگان ، تأثیرگذار و تجارت ، که Realels یک بستر قدرتمند را برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و تقویت دید فراهم می کند.
به عنوان مثال ، به مارک های بزرگی مانند Redbull ، Balmain و Netflix نگاه کنید.
آنها به هنر نقاشی در پیروان و گسترش دامنه خود از طریق طبل در اینستاگرام تسلط داشته اند. در اینجا یک مثال وجود دارد.
تصویر از طریق اینستاگرام
اما چگونه آن را علیه پادشاه حاکم تپه ترتیب می دهد: تیتوک؟
بیایید با مقایسه سریع درک کنیم.
|
عمل |
تیکتوک |
اینستاگرام |
|
ویدئو |
15 ثانیه – 3 دقیقه |
15-90 ثانیه |
|
ابزارهای ویرایش |
جلوه های لاستیکی ، فیلترهای AR ، صفحه های سبز |
هرس اساسی ، فیلترها ، جلوه ها ، متن |
|
موسیقی و صدا |
آهنگ های ریمیکس شده ، یک کتابخانه بزرگ موسیقی |
آهنگ های دارای مجوز ، موسیقی متن فیلم Cure |
|
کشف و رسیدن |
پتانسیل دامنه ویروسی برای مخاطبان جدید |
روی پیروان موجود تمرکز دارد |
|
تبلیغ |
VCR های ارگانیک در یک شماره اصلی و قالب های مختلف |
تبلیغات و طبل های تغذیه ای بدون دردسر |
|
جامعه |
همکاری و تعامل شدید با چالش ها و دوتایی |
ویژگی های رشد ، ریمیکس و اشتراک گذاری |
فراتر از این تفاوت ها ، هر دو سیستم عامل ویژگی های ارزشمندی را برای سازندگان و مارک ها به اشتراک می گذارند. دیدن خلوت Tiktok در مقابل اینستاگرام پست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های آنها.
به عنوان مثال ، هر دو سیستم عامل به شما امکان می دهند تا محتوا را در وب سایت خود ادغام کنید و یک شکل قدرتمند از ارتقاء متقابل ارائه دهید.
از نصب اینستاگرام قرقره و فیلم های Tiktok در وب سایت خود ، بازدید کنندگان را به وب سایت خود دعوت می کنید تا حساب های خود را دنبال کنند و دسترسی به طیف گسترده تری از محتوای شما را فراهم می کنند.
نحوه ایجاد محتوای کوتاه شکل موثر: نکات و بهترین شیوه ها
ظهور محتوای کوتاه شکل در حال انجام است و مارک ها و سازندگان در هر صنعت برای یافتن پایه و اساس خود می جنگند.
برجسته این جمعیت یک شاهکار آسان نیست ، اما با رویکرد درست و خلاقیت ، برند شما می تواند زخم ایجاد کند.
در اینجا چگونه است.
1. مخاطبان خود را بشناسید
اولین قدم برای ایجاد یک محتوای جذاب و جذاب در عمق است تحلیل مخاطبانحرف
شما باید بدانید که آنها وقت خود را بصورت آنلاین می گذرانند ، چه چیزی باعث می شود آنها جریان داشته باشند و چه نوع محتوا با آنها طنین انداز است.
به جای پذیرش یک فرض وحشی ، از داده های تجزیه و تحلیل وب سایت خود ، بینش در رسانه های اجتماعی و حتی تحقیقات بازار استفاده کنید تا مشخصات مفصلی از بیننده ایده آل خود را بسازید.
2. محتوایی را ایجاد کنید که به هم متصل شود و نه فقط بفروشد
در برابر تمایل خود برای بمباران مخاطبان خود با فروش ، که به عنوان فیلم پنهان شده است ، مقاومت کنید.
محتوای کوتاه شکل به اصالت و ارزش شکوفا می شود.
البته ، شما می توانید کالاها و خدمات خود را ارتقا دهید ، اما این کار را به گونه ای انجام دهید که در مورد آرزوها ، ترس ها و علایق مخاطبان هدف خود صحبت کند.
3. فیلم های خود را ویرایش کنید
ویرایش فیلم های کوتاه به شکل نباید یک پیچ و خم فن آوری باشد.
قرقره های Tiktok و اینستاگرام ابزارهای ساخته شده برای برش فیلم ، اضافه کردن موسیقی و بهبود تجسم را ارائه می دهند.
اگر به یک ظرافت هنری تر نیاز دارید ، کاربران را برای ویرایش کاربران مطالعه کنید یا با یک ویرایشگر واجد شرایط همکاری کنید تا این لمس حرفه ای را اضافه کنید.
4. درگیر و همکاری کنید
برای همکاری با سایر سازندگان برای گسترش دامنه خود ، از ابزارهایی مانند Duets و درزهای Tiktok استفاده کنید.
همچنین یک ایده خوب برای استفاده از هشتگ های مرسوم ، مد روز و چالش هایی مانند Adidas با موفقیت با آنها #madepocibiblewithadidas چالش
تصویر از طریق تیکتوک
همچنین می توانید استفاده کنید سیستم عامل های پخش مستقیم برای تعامل مستقیم با بینندگان ، پاسخ دادن به سؤالات ، به اشتراک گذاشتن داستان و پاسخ به بررسی های آنها در حال حرکت.
5. یک لمس خلاقیت اضافه کنید
اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما شخصیت برند شما را منعکس می کند.
چرخش چیزها را با استفاده از برچسب ها ، فیلترها و جلوه هایی که مخصوص سکو است ، قرار دهید.
و حتما از تماس تلفنی برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود برای عضویت ، بازدید از وب سایت خود یا پیوستن به مکالمه استفاده کنید.
6. موفقیت خود را اندازه گیری کنید
برای حفظ بخش هایی برای عملکرد خود از این Instagram Analytics یا Tiktok استفاده کنید تا ببینید که آیا با مخاطبان خود به آکوردهای مناسب برخورد کرده اید یا خیر. برای تجزیه و تحلیل جامع تر ، استفاده از ابزاری مانند Quintly را در نظر بگیرید.
اگر استراتژی شما مؤثر نیست ، تسلیم نشوید. در عوض ، انعطاف پذیر باشید ، رویکردهای جدید را امتحان کنید و ببینید چه چیزی کار می کند.
مورد تجاری برای محتوای کوتاه شکل
اثبات در پودینگ است.
خیره کننده 61 ٪ بازاریابان ویدئویی از سنگ بنای استراتژی خود را در نظر می گیرند و قدرت غیرقابل انکار آن را به رسمیت می شناسند.
هر دو تیکتوک و اینستاگرام هر دو شاهد انفجار محبوبیت هستند. انتظار می رود سهم Tiktok از هزینه های تبلیغات دیجیتال به 2.7 ٪ در سال 2024 ، از 2.3 ٪ در سال 2023.
قرقره های اینستاگرام عقب مانده اند و مارک ها به مخاطبان درگیر و پذیرنده می روند.
اما این فقط مربوط به پیگیری اعداد نیست.
محتوای ویدیویی کوتاه به شکل یک بوم خلاق منحصر به فرد ، یک زمین بازی که در آن مارک ها می توانند از لباس شرکت دور شوند و داستانهای معتبر خود را بیان کنند ، ارائه می دهد.
پایان
دوران توجه به بیلبوردهای توجه و پست های طولانی وبلاگ به آرامی در حال محو شدن است.
میادین نبرد برند جدید سیستم عامل های ویدیویی کوتاه مانند Tiktok و Reals Instagram هستند.
برای برنده شدن در این عرصه ، باید پلتفرم خود را بشناسید ، مخاطبان خود را درک کرده و اصالت فروش را در اولویت قرار دهید.
روح همکاری را در آغوش بگیرید ، در مکالمات شرکت کنید و یک شخصیت از شخصیت برند خود را به هر لحظه زودگذر اضافه کنید.




