مقالات

فکر می کنید قرعه کشی های تعطیلات را مدیریت می کنید؟ این را اول بخوانید


جوراب با دقت روی شومینه شومینه آویزان شد …

حوله های زنجبیل به دکوراسیون آشپزخانه شما اضافه شده است …

مجموعه های جشن به بالش های کریسمس اضافه شده …

فصل تعطیلات هزینه های پیش بینی نشده زیادی دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در این دوره از سال فرصت هایی برای جبران برخی هزینه ها یا حداقل برای چند مورد اضافی رایگان دارند. دلیل مشخصی وجود دارد که چرا معاملات جمعه سیاه و سایبر دوشنبه بسیار محبوب هستند. این همچنین به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها در این زمان از سال ، مدیریت قرعه کشی (که در غیر این صورت به عنوان هدایا شناخته می شوند) را انتخاب می کنند.

ما به عنوان یک شرکت مدیریت قرعه کشی ، دوست داریم خوش بینانه تلقی شویم. اگر در این فصل به فکر انجام قرعه کشی هستید ، ما از شما می خواهیم که ادامه دهید. با این حال ، واقعاً مهم است که وقت خود را با دقت به همه مشکلات احتمالی بپردازید تا توزیع هوشمندانه ای را انجام دهید که تأثیر مثبت و ماندگار بر تجارت شما خواهد گذاشت.

در اینجا 8 نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر شرکت شما در حال مدیریت قرعه کشی تعطیلات است:

شماره 1. تعیین اهداف خود مهم است.
قرعه کشی های تعطیلات می تواند برای تجارت شما بسیار عالی باشد ، به خصوص برای یک سال ، که برای بسیاری از مشاغل برای ماندن در قایقرانی چالش برانگیز است. اگر این حق را دارید ، قرعه کشی ها می توانند کمک کنند: الف) افزایش رسانه های اجتماعی و قاچاق در وب سایت ها ، ب) افزایش آگاهی برند ، ج) تعمیق روابط شما با مشتریان موجود و د) برای محصولات جدید. با این حال ، برای دستیابی به هر یک از این اهداف ، بیان نتایج مورد نظر شما می خواهید از توزیع خود قبل از شروع ، بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که از آنجا که این هدیه در مدت زمان محدودی در طول تعطیلات اتفاق می افتد ، باید برای تعیین اهداف خود هوشمند باشید تا بتوانید تا پایان فصل به آنها برسید. یک راه عالی برای تعیین اهداف هوشمند؟ از مخفف هوشمند و اهداف تعیین شده خاص ، قابل اندازه گیری ، دستیابی ، واقع گرایانه و به موقع استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار به این مقاله مراجعه کنید.

شماره 2 برنامه ای برای ایستادگی از مسابقه داشته باشید.
این به معنای سرمایه گذاری در گرافیک ستاره ، فیلم های جذاب و نوشتن کپی است. همچنین ، برنامه ای برای جمع آوری نامزدی ، چه پولی و چه ارگانیک ، بلافاصله از خفاش داشته باشید. اگر یک توصیه ای وجود دارد که می توانیم در حمایت از آن ارائه دهیم ، این: معتبر باشید. مردم به اصالت مربوط می شوند. چه سرگرم کننده باشید و چه احساساتی بیشتری داشته باشید ، همیشه اطمینان حاصل کنید که مطابق با نام تجاری شما همانطور که در حال حاضر است و در کجا دوست دارید بعد از سنگ زنی باشید.

شماره 3. مخاطبان خود را ایجاد کنید.
اگر به دلیل این بیماری همه گیر ، سیاست یا هر شگیگانی که مربوط به سال 2020 است ، در آستانه چرخش هستید. به عنوان مثال ، در حالی که محصول شما ممکن است برای هر دو مادران جوانی که به دنبال هدیه برای بچه های 4-6 ساله خود و 80 مادربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ هستند که به دنبال هدیه برای نوه های نوجوان خود هستند ، جذاب باشد ، شما رویکردهای تبلیغاتی متفاوتی برای هر دو خواهید داشت. شما ممکن است منابعی برای توسعه کمپین های جذاب برای هر دو نداشته باشید ، بنابراین تنظیم بازاریابی خود با یک یا دیگری بسیار مهم است. هنگامی که مخاطبان (های) خود را تنظیم کردید ، حتماً نکات درد آنها را درک کرده و از طریق کار بازاریابی مستقیم با آنها صحبت کنید.

شماره 4 در نظر بگیرید که آیا قرعه کشی برای شما مناسب است یا اینکه رقابت گزینه بهتری است.
دانستن تفاوت بین قرعه کشی و مسابقه مهم است. به عنوان طراوت ، در مسابقات ، برندگان به طور تصادفی انتخاب نمی شوند ، اما بر اساس مهارت ها انتخاب می شوند. ورودی ممکن است رایگان باشد یا به خرید نیاز داشته باشد (در اکثر ایالت ها). این می تواند یک روش عالی برای تعمیق روابط با مخاطب موجود در حال حاضر باشد که از محصولات یا خدمات شما برای بهبود مهارت استفاده می کند. به عنوان مثال ، اگر شرکتی هستید که کالاهای رده بالایی را به فروش می رسانید ، مخاطبان شما ممکن است بیشتر به توانایی به اشتراک گذاشتن کار خود و رقابت برای جوایز بالقوه و شناخت عمومی جذب شوند.

در توتابن ، برندگان تصادفی هستند و خرید برای ورود به سیستم لازم نیست (خرید ممکن است پولی یا غیر موقت باشد). جنایتکار این این است که شما می توانید گزینه ای برای خرید ورود به سیستم داشته باشید ، در صورتی که و فقط در صورت ارائه یک ورود جایگزین رایگان (AMOE). جهش ها برای ترویج یک برند یا محصولات مهارت بسیار عالی هستند. علاوه بر این ، با توجه به اینکه افراد می توانند در وقت آزاد خود برای مسابقات محدود باشند ، گزینه بسیار خوبی برای تعطیلات است و برخی از شرکت کنندگان ممکن است سعی کنند یک جایزه بالقوه را به عنوان هدیه منتقل کنند.

شماره 5 بستر بازاریابی مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنید.
تحقیق کنید تا بدانید مخاطبان شما در کجا آویزان هستند. دانش آموزان 18-22 ساله؟ بهتر است در Tiktok باشید. 40 ساله با وام مسکن و 2 کودک؟ فیس بوک ممکن است مسیر بهتری برای شما باشد. هر کجا که باشند ، جایی است که شما باید باشید. علاوه بر این ، از آنجا که این یک ارتقاء تعطیلات است ، اطمینان حاصل کنید که نسبت به تعطیلات که جشن می گیرند حساس هستید.

شماره 6 پاداش شما واقعاً مهم است.
چندین عامل برای تعیین جایزه خود در نظر بگیرید: مخاطبان هدف ، بودجه ، هزینه های تحویل ، تمایل و اینکه آیا می خواهید بر محصولات جدید تأکید کنید یا علاقه به محصولات قدیمی را فعال کنید. و یک چیز دیگر: فکر کنید که امسال به دلیل Covid-19 با هر سال دیگر متفاوت است. در سالهای گذشته ، شما ممکن است تجربه ای از تجربه مربوط به تماس با افراد دیگر را به عنوان یک سفر ارائه داده باشید. با این حال ، در سال 2020 ، شما باید کاملاً مطمئن باشید که از محدودیت ها ، محدودیت ها و خطرات فعلی آگاه هستید که می تواند بر گیرنده ای که به دنبال جایزه خود است تأثیر بگذارد.

شماره 7 در نظر بگیرید که امسال با هر سال دیگر متفاوت است.
این نه تنها بر جوایز تأثیر می گذارد ، بلکه بر همه چیز تأثیر می گذارد – آنچه مخاطبان شما در حال حاضر می خواهند از چه سکویی برای میزبانی قرعه کشی خود استفاده می کنید. حتماً از طریق لنز 2020 به قرعه کشی خود نگاه کنید. به عنوان مثال ، فکر کنید که Tiktok محبوب تر از همیشه است ، و به خصوص اگر به یک جمعیت جوان تر فن آوری متوسل شوید ، ممکن است بخواهید تبلیغات قرعه کشی خود را در این پلتفرم در نظر بگیرید.

شماره 8 حتماً قوانین را رعایت کنید.
از مالیات بر درآمد گرفته تا محدودیت در توزیع الکل تا پاداش بالاتر از یک ارزش خاص که برای ثبت نام و اتصال لازم است ، دستورالعمل های زیادی برای قرعه کشی وجود دارد که معمولاً نادیده گرفته می شود و می تواند منجر به عواقب قانونی مضر شود. به عنوان نمونه ای از برخی از این محدودیت ها ، مقاله اخیر ما را در اینجا بخوانید. با توجه به مسئولیت بالقوه ، ما همیشه توصیه می کنیم قبل از مدیریت هرگونه توزیع با یک شرکت مدیریت قرعه کشی مشورت کنید.

آیا قصد دارید مقاله ای را در این فصل جشن مدیریت کنید؟

امیدواریم این نکات کمک کرده باشد. اگر به راهنمایی بیشتری احتیاج دارید ، ما در حال حاضر مشاوره قرعه کشی رایگان و 30 دقیقه ای را در Heyo ارائه می دهیم. برای برنامه ریزی امروز خود با ما تماس بگیرید.

جیم ریزنر

با جیم ریزنر آشنا شوید

جیم یک مدیرعامل برنده جایزه بازاریابی اینترنتی با بیش از 15 سال تجربه در ایجاد و بازاریابی وب سایت ها ، برنامه های جهانی و تبلیغات جهان است. جیم پس از بنیانگذار Votigo در اواسط سال 2006 ، به چندین مارک پیشرو از جمله فورد ، هتل ها و استراحتگاه های Starwood ، Sears ، MTV و Intel و همچنین آژانس های تبلیغاتی بالاترین سطح از جمله Ogilvy ، Crispin Porter ، Draf کمک کرده است. و آنها راه حل های موفق بازاریابی رسانه های اجتماعی را اجرا می کنند. این مسئولیت چشم انداز استراتژیک ، مدیریت فروش و حساب ، بازاریابی و توسعه تجارت است. قبل از تأسیس Votiigo ، جیم نزدیک به 7 سال را در United Online ، Inc. گذراند ، جایی که وی عضو اصلی کارمندان اجرایی بود و به آن کمک کرد تا از 1 میلیون کاربر به بیش از 20 میلیون نفر برسد. جیم در مورد پانل های رسانه های اجتماعی در CES صحبت کرده است ، که نشست و انجمن فناوری کلرادو را دوست دارد. وی همچنین در بازاریابی رسانه های اجتماعی در UNC Chapel Hill و CU Boulder سخنرانی های مهمان را به دست آورد. جیم دارای مدرک لیسانس در دانشگاه کلرادو ، بولدر است.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا