مقالات

قدرت هشتگا در بازاریابی: آیا هنوز هم کار می کند؟


شاید شنیده باشید که هشتگ ها چقدر عالی هستند ، به خصوص در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی. اما آیا آنها واقعاً ارزش آن را دارند و هنوز هم کار می کنند؟ در اینجا تمام سؤالات شما وجود دارد که در یک راهنمای ساده و جامع پاسخ داده شده است.

هشتگ ها چیست و چرا به آنها احتیاج دارید؟

به عبارت ساده ، هشتگ ها چیزی شبیه به کلمات کلیدی هستند ، اما برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی. آنها به شما کمک می کنند تا با ارائه قرار گرفتن در معرض اضافی ، به راحتی پست های شما پیدا شود. اگر از هشتگ استفاده می کنید ، می توانید با افرادی تماس بگیرید که در غیر این صورت حتی شما یا شغل خود را به عنوان چیزی که می توانند با آنها تماس بگیرند یا مفید باشند ، در نظر نمی گیرند.

علاوه بر این ، هشتگ ها می توانند به شما در ایجاد تعهد پست های خود کمک کنند. دریافت لایک و اظهار نظر از افرادی که حتی اگر از هشتگ در پست های خود استفاده می کنید ، حتی شما را دنبال نمی کنند ، بسیار ساده تر است. آنها مانند مسیری هستند که سایر کاربران را به سمت یافتن پست های شما سوق می دهد. اگر هنوز غیرقابل تحمل نیستید ، در اینجا برخی از آمار هشتگا وجود دارد:

  • با استفاده از حداقل یک Hashogue در پست های اینستاگرام خود ، می توانید تعهد ما را 12.6 ٪ افزایش دهید.
  • توییت هایی که دارای هشتگ هستند ، معمولاً دو برابر کلیک ، مورد علاقه ، بازپرداخت و پاسخ می گیرند. با این حال ، تنها 24 ٪ از کل توییت ها دارای هشتگ هستند.
  • هرچه هشتگهای کمتری در فیس بوک استفاده کنید ، درگیری شما بهتر خواهد بود. اما استفاده از یک هاشو هنوز بهتر از داشتن یکی است.

از کجا باید از آنها استفاده کنید؟

به بیان بیشتر این است که استفاده از هشتگ در هر بستر رسانه های اجتماعی نتایج مثبتی را برای شما به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر ، هر سیستم عامل مشخصات خاص خود را دارد و به “قوانین” خاصی نیاز دارد که می تواند هشتگ های شما را کارآمدتر کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • فیس بوک او در مورد چگونگی مؤثر بودن هشتگ در سایت رسانه های اجتماعی فاش نکرده است ، اما برخی از کاربران هنوز چند هشتگ را به پست های خود اضافه می کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، استفاده از یک یا دو هشتگ در فیس بوک بیش از حد کافی است.
  • توییتر به شما امکان می دهد تقریباً به همان اندازه هشتگ را که می خواهید اضافه کنید ، اما توصیه می شود از Hashgag مانند Facebook استفاده کنید. بهترین چیز در مورد توییتر این است که با نگاه کردن به نوار کناری می توانید هشتگ های مرسوم ، مد روز را پیدا کنید.
  • اینستاگرام به شما امکان می دهد تا در یک پست حداکثر سی هشتگ استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می توانید از ده هشتگ برای داستانهای خود استفاده کنید ، که این نیز بسیار مفید است. بهترین تعداد هشتگ برای انتشارات معمول نه است.
  • YouTube’s قدرت هشتگا محدود است ، اما شما هنوز هم می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که بخش بزرگتر این درگیری در موضوعات تفسیر اتفاق می افتد.
  • پانترست شاید بزرگترین بستر برای استفاده از هاشوگ توسط ذکر شده باشد. هشتگ فقط در توضیحات پین کار می کنند و جستجو کاملاً محدود است.

از کدام هشتگ باید استفاده کنید؟

استفاده از هشتگهای مربوطه برای خروج از پست شما بسیار مهم است. اگر از هشتگ های اشتباه استفاده می کنید ، ممکن است تعهد بیشتری داشته باشید. البته بهترین کاری که شما باید انجام دهید این است که تحقیقات HESTEGA را در مورد موضوع خود انجام دهید و ببینید که هشتگ ها تعهد بیشتری می کنند (بعداً بیشتر).

اما ابتدا باید سه نوع هشتگ را که می توانید در کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید ، درک کنید:

  • هشتگ های مشترک: این نوع هشتگهای مورد استفاده همه است. هم کاربران معمولی و هم حساب های تجاری از چنین هشتگ برای تشویق پست های خود استفاده می کنند. محبوب ترین نمونه نشانگر #love است که در حال حاضر محبوب ترین هاشگگ در اینستاگرام است. هشتگ های متداول می توانند به شما کمک کنند تا پست های خود را در جدول بسیاری از نشریات دیگر قرار دهید بدون اینکه بیش از حد تبلیغاتی به نظر برسید.
  • هشتگ های صنعتی: این هشتگ ها مربوط به صنعت خاص شما است. به عنوان مثال ، اگر مارک آرایشی دارید ، برخی از هشتگ هایی که می توانید با #makeup از #redlipstick ، #fakeeyelashes و #pinkpowder استفاده کنید. هشتگ های مشابه به شما کمک می کنند تا موضوعات بزرگتر را وارد کنید و به سمت مخاطبان خود بروید و به دنبال پست هایی در زیر مجموعه های خاص هستید.
  • هشتگ مشخص شده: این هشتگ ها مواردی هستند که توسط مارک ها استفاده می شوند و هم نام تجاری و هم شعارها را شامل می شوند. به عنوان مثال ، هشتگ برند نایک #Nike و #JustDoit خواهند بود. چنین هشتگ ها برای تبلیغات و تبلیغ محتوا تولید شده توسط کاربران بسیار عالی هستند. پیروان شما می توانند با استفاده از چنین هشتگ هایی در نشریات خود با شما تماس بگیرند و می توانید در چنین نشریاتی با آنها در تعامل باشید تا رابطه بهتری برقرار کنید. همچنین ابزارهای مختلفی مانند Heyo وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد مسابقات رسانه های اجتماعی کمک کند تا با هشتگ های مارک دار خود برای تولید UGC همراه شوید.

همه این نوع هاشستگا برای بهبود درگیری شما باورنکردنی است. در صورت استفاده صحیح ، آنها می توانند راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و حتی تشویق UGC که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید ، باشد. فقط حتما از هر سه نوع استفاده کنید تا فقط یک گروه را بدست آورید.

چگونه می توانم یک مطالعه هشتگا انجام دهم؟
قبل از شروع کمپین رسانه های اجتماعی خود بر روی هر بستر ، تحقیقات خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که می دانید کدام هشتگ برای محتوای شما بهترین است. شما می توانید این کار را از دو طریق انجام دهید:

  1. فقط به بستر انتخابی خود بروید و در جستجوی خود شروع به نوشتن یک Hashogue کنید. شما بلافاصله برای محبوب ترین هشتگ ها پیشنهاداتی دریافت خواهید کرد.
  2. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از داده های Hashogue از ابزارهای ویژه مانند HashTagify یا Tagboard استفاده کنید. چنین ابزارهایی می توانند بر اساس عوامل مختلف پیشنهاداتی را به شما ارائه دهند.

هنگامی که فهمید که کدام هشتگ برای موضوع شما بهترین است ، می توانید از آنها برای تبلیغ پست های خود استفاده کنید. حتماً هر از گاهی آنها را تغییر دهید تا مخاطب متفاوت بتواند محتوای شما را ببیند ، نه فقط روی یک گروه خاص تمرکز کنید.

در عین حال ، سعی کنید Hashjug خود را شروع کنید. هشتگ های خود را ایجاد کنید و آنها را جذاب و بسیار مرتبط کنید. انتقال ویروس با کمک هشتگ بسیار ممکن است ، بنابراین شما نباید چنین فرصتی را رد کنید.

سعی کنید تا حد امکان در هشتگ های مرسوم ، مد روز شرکت کنید. هشتگ تعطیلات نیز یک روش عالی برای درک کلمه در مورد تجارت شما است. روند هشتگ ها را به طور مرتب ، به ویژه در توییتر بررسی کنید. در حقیقت ، حتی یک ویژگی در این پلتفرم وجود دارد که به شما امکان می دهد بسته به موقعیت و علایق خود ، چه نوع هشتگ های ترانه شده را تنظیم کنید.

سرانجام ، آن را با هشتگ بیش از حد نکنید. در #Tagging #every #word کاملاً نیازی به وجود ندارد و از این طریق فقط نابالغ به نظر می رسید. در برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، می توانید هشتگ های خود را در اظهار نظر زیر پست ارسال کنید ، آنها را در کتیبه قرار ندهید – و آنها هنوز هم کار خواهند کرد.

افکار قطعی

به طور کلی ، هشتگ قطعاً ارزش استفاده در پست های رسانه های اجتماعی و سایر مطالب خود را دارد ، زیرا به شما کمک می کند تا در معرض دید بیشتر قرار بگیرید و پیدا کردن آن آسان تر باشید. هنگام خواندن این مقاله ، یادداشت کنید و شروع به استفاده از تکنیک Hestega در کمپین بازاریابی آنلاین خود کنید.

با فرانک همیلتون آشنا شوید

فرانک همیلتون به عنوان مترجم در ترجمه سرویس TheWordPoint فعالیت می کند. او یک متخصص نویسندگی حرفه ای در موضوعاتی مانند وبلاگ ها ، بازاریابی دیجیتال و خود آموزش است. او همچنین عاشق سفر و صحبت اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی و انگلیسی است.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا