محتوا برای پر کردن تقویم رسانه های اجتماعی شما

این یک سؤال قرن است: چه چیزی باید در رسانه های اجتماعی در مورد تجارت خود ارسال کنم؟ در مورد رسانه های اجتماعی ، تعهد نام عالی بازی است. شما می خواهید دیالوگ ها را به صورت آنلاین با پیروان خود شروع کنید. بسیاری اوقات این تعهد می تواند اولین یا دوم گام برای جلب مشتری با نیاز به دانستن و اعتماد به شما باشد.
رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری باورنکردنی برای باز کردن خطوط ارتباطی بالقوه با مشتری یا مشتری باشند. اما برای شروع مکالمه ، کسی باید سلام کند! با انتشار منظم در رسانه های اجتماعی ، چه از طریق کانال های ارگانیک و چه با پرداخت هزینه ، شما سلام و استقبال می کنید و به دنبال کنندگان مکان اولیه برای تعامل بیشتر می دهید.
شما می خواهید محتوایی را که معنی دار است به اشتراک بگذارید و احتمالاً پاسخی از طرفداران دریافت خواهید کرد. انتشار رسانه های اجتماعی حاوی آشغال های زیادی است. شما باید چیزی را ایجاد کنید که توجه خود را در دریایی از retouates ، پادشاهان ببر و خاطرات جلب کند.
در اینجا سه نوع نشریه ای که برای ایجاد در پروفایل رسانه های اجتماعی کسب و کار خود ایجاد می کنید وجود دارد. هر یک از آنها به عنوان هدف منحصر به فرد خود عمل می کنند و وقتی ترکیب می شوند ، حضور آنلاین و عمدی را ایجاد می کنند.
مارک
خود را با پیروان و دوستانشان معرفی کنید. این یک محتوای ارگانیک است که فقط توسط شخصی در سازمان شما به اشتراک گذاشته می شود. بگذارید پیروان شما شروع به درک نوع فرهنگ موجود در شرکت شما کنند.
مردم برای استراحت جامعه به رسانه های اجتماعی می روند ، برای مشاوره ، که همه آنها بسیار شخصی هستند. این جایی نیست که شما باید بفروشید. پیام های فروش هنگامی که به کانال های اجتماعی خود روی آوردند ، از هدف اصلی آنها منحرف می شوند. یا یک ناراحتی بدتر.
برنامه ریزی این نشریات می تواند دشوار باشد زیرا آنها برای مواردی هستند که به صورت ارگانیک اتفاق می افتد. شاید تصمیم گرفته اید که سگ خود را برای روز بیاورید. چه کسی نمی خواهد دفتر شما را از نظر سگ خود ببیند؟ یا این مثال را در زندگی واقعی از بازاریابی نوار بگیرید. من عکسی را با لمس طنز و لمس پیام مثبت با کمک فنجان قهوه خود به اشتراک گذاشتم و درگیری و بررسی خوبی دریافت کردم.
پست هایی از این دست ، تعامل زیادی پیدا می کنند زیرا آنها داستان شخص پشت سر خود را می گویند. شما کسی را نمی فروشید ، در عوض آنها را رها می کنید ، و در حین مدیریت یک تجارت ، روزهای روزمره را به آنها نشان می دهید. این نوع محتوا است که به احتمال زیاد نظرات و لایک ایجاد می کند ، در حالی که این حس را ایجاد می کند که چشم اندازها واقعاً افراد پشت این برند را می شناسند.
پست های تحریریه
بخش بزرگتر انتشارات شما باید پست هایی برای فرهنگ باشد. برنامه ریزی آنها به آسانی برنامه ریزی نیست ، در حال حاضر بزرگتر از آنها اتفاق می افتد. برای تکمیل لحظات بین ، می توانید انتشارات عملیاتی بیشتری را برنامه ریزی کنید.
اینها نشریات مربوط به محتوای مشترک هستند ، آنها به شما کمک می کنند تا شما را به عنوان یک مقام در منطقه خود نشان دهند. این اثبات این است که شما در کاری که انجام می دهید متخصص هستید و یک عنصر مهم در ایجاد اعتماد با رهبران است.
بیایید بگوییم که شما یک سرویس تمیز کردن خانه دارید. شما ممکن است در یک پادکست یا برنامه تلویزیونی محلی مهمان بوده باشید تا سرویس تمیز کردن مناسب را که نیازها و بودجه شما را برآورده می کند ، پیدا کنید. یا شاید شما یک پست وبلاگ عالی در مورد نحوه تمیز کردن حیوانات خانگی باقی مانده توسط حیوان خانگی بنویسید.
به هر صورت ، این محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگرچه همان میزان تعامل با انتشار شخصیت برند شما را دریافت نمی کند ، اما به احتمال زیاد توجه چشم انداز را به خود جلب می کند ، زیرا این چشم انداز قبلاً به چیز دیگری جذب می شود.
اگر روی اتصال کلیک کنند ، متوجه می شوند که حاوی اطلاعات معنی دار است. در اینجا نحوه ایجاد اعتماد به نفس عمیق تر در تجربه شما آورده شده است.
پست هایی برای پیشرفت سفر مشتری
بعد از اینکه مخاطبان خود را با انتشارات فرهنگ برنده شدید و اعتماد خود را با انتشارات سرمقاله جلب کرده اید ، شما ججابجایی به پست های پرداخت شدهکه برای دستیابی به اهداف تجاری در نظر گرفته شده اند.
این پست های پرداخت شده باید هرگونه تماس عملی داشته باشند که از یک هدف خاص برای تبدیل صحبت می کند. شما می توانید تعدادی از کمپین های اجتماعی پولی را ایجاد کنید که برای گفتگو با دیدگاه ها و مشتری های آن در نظر گرفته شده است مراحل مختلف سفر مشتریS برای کسانی که در مرحله تجربه هستند ، یک CTA ایجاد کنید که آنها را برای بارگیری یک کتاب الکترونیکی یا ثبت نام در یک آزمایش رایگان دعوت می کند. مشتریان بازگشت باید تبلیغاتی را مشاهده کنند که مطابق با نیازهای آنها براساس خریدهای قبلی باشد.
اگرچه همه ما می دانیم که تبلیغات پرداخت شده چیز مورد علاقه ای نیست که شما باید با انتشار گازهای اجتماعی آنها روبرو شوید ، اگر قبلاً بنیادها را با محتوای ارگانیک معنی دار قرار داده اید که پیروان شما واقعاً از آن قدردانی می کنند ، چشم انداز برای دیدن تبلیغات از شما بسیار قابل قبول تر خواهد بود.
ترکیبی هوشمندانه از نشریات اجتماعی ارگانیک و پولی می تواند به شما در ایجاد آگاهی و اعتماد کمک کند. این همان چیزی است که تعهد شما را به پروفایل های اجتماعی شما هدایت می کند. نشریات با قلب زیاد راهی را برای کسانی که بیشتر در دستیابی به اهداف تجاری متمرکز هستند ، فراهم می کند. هنگامی که به تعادل مناسب رسیدید ، تلاش های اجتماعی خود را برای غذا خوردن مستقیم در سایر کانال های بازاریابی خود ایجاد می کنید تا افراد را بیشتر از سفر مشتری هدایت کنید.
محتوای بازاریابی ، رسانه های اجتماعی




