مزیت+ کمپین ایجاد: راهنمای کامل

اکنون که به نظر می رسد تنظیم Advantage+ کمپین در دسترس همه قرار دارد ، تبلیغ کنندگان از ویژگی های مفقود شده گزارش می دهند و تغییرات را در کمپین اشتباه می گیرند. برای پاک کردن این یک راهنمای مفصل لازم است.
تقریباً در همه موارد ، شما می توانید آنچه را که قبلاً توانسته اید انجام دهید ادامه دهید. روشی که شما انجام می دهید مطمئناً تغییر کرده است.
بیایید نگاهی دقیق تر …
یک مزیت+ تنظیمات کمپین چیست؟
کمپین Advantage+ یک روش جدید و منطقی برای ایجاد کمپین هایی است که تنظیم آن را آسان تر از گذشته می کند. Gone سریع هنگام ایجاد یک کمپین برای انتخاب بین خودکار (به عنوان یک مزیت+ خرید) و یک کمپین دستی است.
شما مستقیماً در ایجاد کمپین ها قرار می گیرید.

سه عنصر اساسی وجود دارد که تعیین می کند آیا یک کمپین یک مزیت است+:
- بودجه
- مخاطبان
- محل قرارگیری

اگر ویرایش های قابل توجهی از این سه نفر ایجاد نکنید ، مزیت+ باقی خواهد ماند. در صورت ایجاد هرگونه تغییر منجر به محرومیت از مزیت+، به شما اطلاع داده می شود ، این بدان معنی است که کمپین شما کاملاً بهینه نشده است.
اکنون من اعتقاد ندارم که گرد و غبار جادویی وجود دارد که وقتی مزیت “در برابر” خاموش “روشن می شود ، پیدا می شود. این بیشتر با ارزیابی مبارزات انتخاباتی ، تحریک و ترویج استفاده از پیش فرض ترکیب شده است.
دلیل این که مرموز نیست. متا دریافت که تبلیغ کننده هایی که به طور پیش فرض از آنها استفاده می کنند ، احتمالاً نتایج بهتری کسب می کنند. بنابراین این کمپین جدید باعث می شود بیشتر تغییراتی را که می تواند به بهره وری آسیب برساند ، دلسرد کند.
اهداف
در حال حاضر ، ایجاد کمپین Advantage+ فقط برای اهداف زیر در دسترس است:
- فروش
- پیشرو
- کاربرد
این بدان معناست که شما هنوز هم گزینه های قدیمی و گزینه های سازگار را برای اهداف دیگر خواهید داشت – حداقل در حال حاضر.
من شخصاً دلیل خوبی را نمی بینم که چرا این امر در دسترس اهداف دیگر نیست. من فکر می کنم ساده ترین آشکار شدن با این اهداف برای شروع کار است و دیگران از آن پیروی می کنند.
دیگر مزیت+ کمپین های خرید
لازم به ذکر است که متا از مزیت+ فروش به عنوان تغییر نام مزایا+ کمپین های خرید خبر داده است.

این ساده سازی آنچه اتفاق می افتد است. مزیت+ کمپین های خرید در حال ترک هستند. من مطمئن نیستم که چرا متا این را به عنوان یک تغییر نام ساده قرار می دهد.
مزیت+ کمپین های خرید به دلایل مختلف بی نظیر بودند:
- در واقع هیچ ورودی جهت دار وجود ندارد
- هیچ امکان ویرایش قرار داده شده وجود ندارد
- محدودیت بودجه مشتری (قبلاً در ماه های اخیر حذف شده است)
- یک مجموعه تبلیغات بدون توانایی اضافه کردن بیشتر
- حداکثر 150 ترکیب خلاق را تشویق کنید
هیچکدام از آنها در مزایای+ کمپین های فروش تناسخ نشدند. بهترین راه برای توصیف کمپین مزیت+ فروش ، یک کمپین فروش دستی با استفاده از رویکرد قبلی است ، اما بدون ایجاد ویرایش های پیش فرض قابل توجه.
مزیت+ فروش امکان بسیاری از مجموعه های تبلیغاتی را فراهم می کند ، و قوانین قبلی کمپین دستی و تعداد تبلیغات همچنان در اینجا اعمال می شود. بیش از 50 در هر مجموعه تبلیغات ، اما متا بیش از شش مورد را دلسرد می کند.
بودجه
با استفاده از ایجاد قبلی یک کمپین دستی ، بودجه مزیت+ این کمپین به طور پیش فرض خاموش بود.

اما اکنون که با استفاده از روش ساده جدید ، یک کمپین را راه اندازی می کنید ، یک بخش بودجه از کمپین وجود دارد که در آن Advantage+ به طور خودکار روشن می شود. به عبارت دیگر ، مزیت+ بودجه کمپین به طور پیش فرض است.

در صورت تمایل هنوز قادر خواهید بود به بودجه تبلیغات بروید.

مراقب آن باشید
از آنجا که مزیت+ بودجه کمپین به طور پیش فرض است ، اگر قصد دارید از بودجه تبلیغاتی با یک مجموعه تبلیغات استفاده کنید ، ممکن است برخی از گزینه ها در دسترس شما نباشد.
به عنوان مثال ، شما نمی توانید قیمت نتیجه را در مجموعه تبلیغات تنظیم کنید که مزیت+ بودجه+ کمپین گنجانده شود.

اگر بودجه+ کمپین را حفظ کنید ، ویرایش استراتژی پیشنهاد در عوض در کمپین اتفاق می افتد.

این استراتژی برای کلیه مجموعه های تبلیغاتی در این کمپین اعمال می شود.
اگر می خواهید برنامه بودجه را در مجموعه تبلیغات تنظیم کنید ، یک مشکل مشابه وجود دارد.

از آنجا که مزیت+ بودجه کمپین به بودجه کمپین نیاز دارد ، این سفارشی سازی در سطح کمپین اتفاق می افتد.

اگر قصد استفاده از یک مزیت+ بودجه برای کمپین را داشته باشید ، این ممکن است بدیهی باشد. اما اکنون که به طور پیش فرض گنجانده شده است ، اگر فقط یک مجموعه تبلیغاتی ایجاد کنید ، می تواند گیج کننده باشد.
تغییراتی که مزیت را حذف می کند+
اگر فرض کنیم شما فقط یک کیت تبلیغاتی دارید ، لزوماً این مزیت را حذف نمی کند. در این حالت ، رفتار یکسان است ، خواه مزیت+ بودجه کمپین گنجانده شود یا خیر.
اما اگر آن را انتخاب کنید و مجموعه های تبلیغاتی متعدد ایجاد کنید ، حرکت به بودجه تبلیغاتی از مزیت+خاموش می شود. این همچنین منجر به کاهش نتیجه مبارزات انتخاباتی خواهد شد.

چرا؟ از آنجا که مجبور کردن متا برای کار در بودجه تبلیغات ، محدودیت و نئوپیمال است. از نظر تئوری ، شما به احتمال زیاد با اجازه دادن به الگوریتم به طور پویا بودجه کمپین خود بین مجموعه های تبلیغاتی را به دست می آورید تا بیشترین نتیجه را بدست آورید.
مخاطبان
تنظیمات قبلی مخاطبان کمپین دستی در بخش های کنترل مخاطبان جداگانه و بخش های مخاطبان پیدا شد.

تنظیم جدید و ساده شده از کمپین کمپین Advantage+ کمپین این تنظیمات را در یک بخش از مخاطبان که مزیت+ به طور پیش فرض در آن قرار دارد ، ترکیب می کند. به عبارت دیگر ، از یک مزیت+ مخاطب از پیشنهادات استفاده می شود.

کنترل مخاطبان هنوز شامل مکان ها ، حداقل سن ، استثنائات و زبانهای سفارشی است.

از آنجا که این کنترل ها هستند ، متا از آنها به عنوان محدودیت های ثابت استفاده می کند.
اما در غیر این صورت می توانید با استفاده از مخاطبان شخصی ، مخاطبان نگاه ، دامنه سنی ، جنسیت ها و راهنمایی های دقیق ، پیشنهاداتی را برای مخاطبان ارائه دهید. وقتی این کار را انجام دادید ، متا هنوز هم می تواند تبلیغات شما را در خارج از این گروه ها تحویل دهد.

چیزهایی که باید در خاطر داشته باشید
در نسخه دستی قبلی ایجاد کمپین ، می توانید با کلیک کردن به “تغییر به مخاطبان اصلی” ، Advance+ Audion را خاموش کنید.

همانطور که من به طور گسترده ای در یک انتشار جداگانه پوشش داده ام ، فقط یک طراحی و تغییر در زبان است. شما هنوز همان کنترلی را که قبلاً داشته اید دارید ، اما روش کنترل مخاطبان شما متفاوت است.
در عوض ، برای “محدود کردن بیشتر تبلیغات خود” کلیک می کنید.

پس از تعویض ، می توانید انتخاب کنید که آیا دامنه سنی ، جنسیت ، مخاطبان سفارشی یا راهنمایی های دقیق به عنوان پیشنهادات یا محدودیت های ثابت استفاده می شود.

توجه داشته باشید که آیا می توانید پیشنهادات مخاطبان یا راهنمایی های دقیق را حذف کنید ، این به هدف عملکرد شما بستگی دارد. قوانین مربوط به این امر ، در صورت مجاز بودن ، با روش قبلی بدون تغییر باقی می مانند.

آنچه می تواند گیج کننده باشد این است که اصطلاحاتی مانند مخاطب سفارشی Advantage ، Advantage Adventalike و مزیت راهنمایی های دقیق در هیچ جای طراحی جدید قرار ندارند. این امر به این دلیل است که هیچ تفاوتی در نحوه تحویل تبلیغات شما وجود ندارد ، خواه مخاطبان شما با کمک یکی از این روش ها در حال گسترش باشند یا از ورودی های شما به عنوان پیشنهاد استفاده می شود.
تغییراتی که مزیت را حذف می کند+
تغییر در کنترل ها و پیشنهادات مخاطبان بر مزایای شما+ تنظیمات تأثیر نمی گذارد. در طی این تغییرات ، مزیت+ همچنان ادامه خواهد داشت.
اما لحظه ای که برای محدود کردن هدف و حذف نشانک ها تغییر ایجاد می کنید ، مزیت+ خاموش خواهد شد.

چرا؟ از آنجا که محدود کردن مخاطبان شما بنابراین توانایی متا در دستیابی به نتایج را محدود می کند. از نظر تئوری ، این محدودیت ها به ارائه آسیب می رساند.
محل قرارگیری
هنگام استفاده از کمپین دستی قدیمی ، مشخص است که به طور پیش فرض از Advantage+ مکان ها گنجانده شده است.

این بدان معنی است که همه مکان ها در دسترس هستند و متا بودجه شما را به طور خودکار بین مکان ها اختصاص می دهد تا نتایج بهینه شما را بدست آورد.
بخش تنظیمات جدید Advantage+ Advantage+ Advantage+ Face را ذکر نمی کند. در نگاه اول ، تنها چیزی که می دانیم این است که مزیت+ روشن است.

این بدان معنی است که از آنچه قبلاً به عنوان Advantage+ Placements شناخته شده بود استفاده می شود. اگر روی “مشاهده تنظیمات بیشتر” کلیک کنید ، می توانید شخصی سازی های مختلف موجود را فاش کنید.

مشکلات احتمالی
سالهاست که متا به تدریج امکان ویرایش واقع در آن را دفن کرده است. این البته عمدی است. متا می داند که تبلیغ کنندگان اغلب در صورت غیر ضروری مکانهایی را حذف می کنند و روند را مجروح می کنند.
خوب ، متا این تنظیمات را حتی عمیق تر دفن کرده است. اما هر کاری که می توانستید با طراحی قدیمی انجام دهید اکنون می تواند انجام شود. برای ویرایش از طریق دستگاه ها و سیستم عامل ها باید در هر بخش نگه دارید …

سیستم عامل ها …

مجموعه …

تبلیغات قابل قبول …

و ایمنی و تناسب اندام برند …

تغییراتی که مزیت را حذف می کند+
بیشتر ، اما نه همه ، سفارشی سازی موقعیت ها مزیت+را از بین می برد. در حقیقت ، برای من تعجب آور است که برخی از تغییراتی در مکان آن را رد نمی کند. فقط چند مثال …
1. شامل فقط دستگاه های Android هنگام اتصال به WiFi.

2. حذف پلتفرم رشته (ممکن است نظارت زود هنگام آزاد باشد).

3. فیلم ها را برای Scepter خاموش کنید.

مزیت را خاموش کنید+
البته سؤال این است که آیا مهم است که آیا مزیت+ خاموش است – و چه مقدار. این بیشترین مارک تجاری و بصری برای نگه داشتن پیش فرض است ، که متا نشان داده است که به طور متوسط به نتایج بهتری می رسد. اما هیچ چیز جادویی لزوماً در حفظ برچسب “مزیت+” نیست.
من معتقدم که شما باید در صورت امکان به طور پیش فرض اولویت بندی کنید. اما همیشه استثنائات وجود دارد. قبل از کمپین ساده شده جدید ، من مستند کردم که چگونه می توانم مشخص کنم چه زمانی باید با Meta Default مقابله کنید. این قوانین هنوز در اینجا اعمال می شود.
اگر ضعف خاصی وجود داشته باشد که الگوریتم متا بتواند از آنها استفاده کند تا نتیجه بیشتری (اما با کیفیت تر) به شما بدهد ، این چیزی است که شما باید در صورت امکان کنترل کنید. مثالی که با آن روبرو شدم ضعف تصادفی است که در گروه های سنی و آبها یافت می شود. بنا به دلایلی ، الگوریتم گاهی اوقات می تواند در سن 65 سالگی و حداکثر استفاده کند تا مشتری های ارزان قیمت دریافت کند. اما اگر از کیفیت پایین برخوردار باشند ، می خواهید حداکثر سن را به عنوان یک پیشنهاد حذف کنید.
از آنجا که ایجاد کمپین های Advantage+ در حال حاضر فقط برای اهداف فروش ، مشتریان بالقوه و تبلیغ برنامه در دسترس است ، نمونه های دیگری وجود ندارد که این امر به مرحله اجرا برسد. البته ، می توانید از اهداف فروش استفاده کنید یا لینک کلیک یا صفحه هدف را نگه دارید. اگر این کار را کردید ، من اکیداً توصیه می کنم فضاهای مخاطبان شبکه را حذف کنید.
سفارش پایین: محرومیت از مزیت+ باید استثنا باشد ، نه یک قاعده. دلیل بسیار خوبی برای خاموش کردن آن در هنگام انجام ، پشتیبانی شده توسط داده های بسیار اخیر داشته باشید.
سفارش شما
آیا از مزیت ساده شده+ ایجاد یک کمپین استفاده کرده اید؟ نظر شما چیست؟
در نظرات زیر به من بگویید!




