مقالات

نحوه استفاده از LinkedIn برای توسعه شبکه خود


LinkedIn ابزاری قدرتمند برای یک تجارت کوچک است که می خواهد شبکه خود را توسعه دهد. آنها به 660 میلیون عضو در سراسر جهان و بیش از 165 میلیون نفر در ایالات متحده افتخار می کنند.

از آنجا که این یک شبکه اجتماعی با محوریت تجارت است ، حضور این سکو برای کسانی که B2B کار می کنند ، یک ضرورت است. اما مشاغل B2C همچنین می توانند در LinkedIn رشد کنند. از آنجا که این شبکه به تجارت مربوط می شود ، بسیاری از کاربران به آنجا می روند تا به دنبال راه حل های جدی برای مشکلی که در آن دارند (برخلاف فیس بوک یا اینستاگرام ، جایی که ممکن است فقط به دنبال عکس های حیوان خانگی شیرین باشند).

اگر می دانید که چگونه از پلتفرم به طور موثر استفاده کنید ، می تواند به شما در توسعه شبکه و غلبه بر رقابت کمک کند. در اینجا آمده است که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

یک پروفایل قوی برای خودتان بسازید

سفر شما به LinkedIn همه با یک پروفایل شخصی شروع می شود. برای ایجاد اعتماد ، صفحه خود را تا حد امکان پر کنید. شامل یک عکس ، خلاصه ارگانیک و کامل. غریبه ها اگر می توانند کمی در مورد شما از پروفایل شما بیاموزند ، بهتر است با شما تماس بگیرند. بعلاوه ، هرچه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد ، احتمال یافتن یک نقطه معنی دار برای ارتباط با یک غریبه که می تواند به شما در ارتباط کمک کند ، بیشتر می شود.

به عنوان مثال ، اگر شما هر دو فارغ التحصیل یک مدرسه هستید ، این نکته مشترک است که از معرفی خود استفاده کنید. درخواست اتصال که با یادداشتی همراه است مانند “من می بینم که شما به KU نیز رفته اید. همیشه خوب است که با یک همکار Jayhawk تماس بگیرید!” این بسیار فراتر از یک تبریک مشترک خواهد بود.

همچنین شامل موارد اعتماد به نفس است. LinkedIn به شما امکان می دهد از پیوندهای تأیید خود سؤال کنید. با تعدادی از همکاران یا مشتری های سابق که در حال حاضر در شبکه LinkedIn شما هستند تماس بگیرید و آنها را به یک کلمه مهربان بگویید که به طور خاص ارزش شما را برای اتصال کار بیان می کند.

نشان دهید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید

پس از ایجاد صفحه نمایه خود ، می توانید با افراد تماس بگیرید. با این حال ، چندین قانون مهم وجود دارد که باید دنبال شود.

ابتدا یک مطالعه کوچک درباره افرادی که با آنها تماس خواهید گرفت ، انجام دهید. آیا آنها واقعاً برای تجارت شما مناسب هستند؟ چه چیزی می توانید از نمایه آنها استخراج کنید که به شما در نوشتن رعایت کمک می کند؟

این مرحله بعدی مهم است: برای ایجاد یک پیام شخصی ، وقت اضافی را بردارید. هیچ چیز وسوسه انگیز در مورد دیدگاه درخواست عمومی LinkedIn که ظاهراً به نسخه ده ها نفر دیگر منتقل شده است ، وسوسه انگیز نیست. چرا این شخص باید یکی از وقت خود را به شما بدهد وقتی که به آنها وقت نمی دهید تا یک مطالعه کوچک درباره آنچه انجام می دهند انجام دهند؟ به علاوه ، پیام کلی همه چیز را برای شما انجام می دهد. یک زمین عالی برای فروش در اطراف است خود راحرف

در عوض ، به مشخصات آنها نگاه کنید. بیایید بگوییم شما یک مشاور بازاریابی هستید که روی سئو متمرکز شده اید. به وب سایت این دیدگاه مراجعه کرده و به حضور آنها در Google نگاه کنید. سپس آنها را خط بازی کنید که نشان می دهد شما فقط همین کار را کرده اید و در حال حاضر چند پیشنهاد برای پیروزی های سریع برای بهبود سئو آنها در صورت داشتن مدتی برای گپ زدن دارید.

این پیام بسیار بیشتر از چیزی است که از آنها می خواهید مشکل خودشان را تعیین کنند. از این گذشته ، شما یک متخصص هستید – شما باید بتوانید مشکلی را که خودتان حل می کنید شناسایی کنید! این پیام های متفکرانه و سفارشی است که به احتمال زیاد شما را مکمل می کند و به شما در توسعه شبکه LinkedIn خود کمک می کند.

صفحه ای برای تجارت خود ایجاد کنید

بسته به نوع شغلی که مدیریت می کنید ، همچنین می تواند یک صفحه برای تجارت خود ایجاد کند. اگر یک Sololer هستید ، ممکن است فقط به پروفایل خود نیاز داشته باشید. با این حال ، اگر شما یک تجارت محلی را با یک مارک جداگانه مدیریت می کنید ، هنگام ایجاد یک صفحه جداگانه برای شرکت خود ، یک ارزش وجود دارد.

قوانین در اینجا تقریباً همانند آنها در همه رسانه های اجتماعی است. هنگام تنظیم حساب خود ، اطمینان حاصل کنید که مارک و پیام های شما مطابق با سایر دارایی های آنلاین شما (وب سایت ، سایر حساب های رسانه های اجتماعی و غیره) است. با توضیحات ، عکس ها و اطلاعات تماس ، نمایه را تا حد امکان پر کنید. هرچه اطلاعات اساسی تر و راه های اتصال شما می تواند چشم اندازهایی را فراهم کند ، بهتر!

شما همچنین می خواهید مواردی را درج کنید که اعتماد ایجاد می کنند. با سایر پروفایل های اجتماعی و وب سایت خود تماس بگیرید – هرچه حضور آنلاین خود را بیشتر داشته باشید ، مشروعیت بیشتری به عنوان یک تجارت کسب می کنید. LinkedIn همچنین به شما امکان می دهد حساب کاربری خود را به حساب های LinkedIn کارمندان خود متصل کنید. از این ویژگی استفاده کنید زیرا نشان می دهید که یک تیم واقعی از افراد در پشت این برند دارید ، همچنین به ایجاد اعتماد کمک می کند.

به علاوه ، همچنین به شما امکان می دهد تا شبکه موجود همکاران خود را لمس کنید. افرادی که قبلاً با LinkedIn ارتباط دارند ، نام و مشخصات کسب و کار شما را می بینند و اگر می دانند که شما به رابطه ای که قبلاً می شناسید و دوست دارید ، می توانند از شما پیروی کنند.

ارسال محتوای قابل توجه

این که آیا شما در حال ارسال محتوا از طریق پروفایل LinkedIn خود ، صفحه شرکت یا هر دو هستید ، همیشه می خواهید روی ایجاد پست هایی که تماس را شروع می کنند تمرکز کنید.

برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مانند توییتر ، به یک رویکرد سریعتر و ناخوشایند برای انتشار نیاز دارند. با LinkedIn ، این ایده خوبی است که یک کادوی آهسته تر به دست آورید و ترکیبی از محتوای خود را به اشتراک بگذارید و مقالات ، فیلم ها و موارد دیگر را درمان کنید. با این حال ، حتی اگر محتوای CURE را به اشتراک بگذارید ، می خواهید افکار خود را در مقاله یا وبلاگ به گونه ای بگنجانید که پیروان شما را ترغیب کند تا به نظر خود در مورد این موضوع متعهد شوند.

استفاده از هشتگ و منابع به روزرسانی های وضعیت شما می تواند به شما در گسترش دامنه پست های خود کمک کند. هرکسی که این هشتگ ها را دنبال کند ، فرصتی برای دیدن و پاسخ دادن به محتوای شما دارد. و هنگامی که به دیگران اشاره می کنید ، توجه آنها را به خود جلب می کنید و به احتمال زیاد می توانید یک پارتیشن یا اظهار نظر در مورد آن مطالب دریافت کنید که سپس شما را در مقابل قرار می دهد آنها شبکه LinkedIn.

پس از ارسال چیزی که مکالمه را مشتعل می کند ، به خودتان بچسبید تا با پیروان درگیر شوید و بحث را حفظ کنید! وقتی افراد به محتوای شما پاسخ می دهند ، همیشه باید پاسخ دهید. و من فقط نمی خواهم شما دوست داشته باشید یا یک جواب واحد. سعی کنید سؤال کنید یا به گونه ای اظهار نظر کنید که به جلو و عقب باز شود. هرچه بیشتر بتوانید با هر دیدگاهی در موضوع در رسانه های اجتماعی صحبت کنید ، ارتباط شما بیشتر می شود.

از تبلیغات انتخابی استفاده کنید

تبلیغات LinkedIn می تواند به شما کمک کند تا در یک مخاطب حتی گسترده تر برای محتوای خود شرکت کنید. برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک و SoloPreens ، سودآورترین نوع تبلیغات LinkedIn از محتوای حمایت مالی است. این به شما امکان می دهد تا پستی را که قبلاً به اشتراک گذاشته اید افزایش دهید.

هنگام استفاده از تبلیغات ، انتخابات انتخاباتی مهم است. افزایش هر انتشار را که ارسال می کنید افزایش ندهید. این اتلاف وقت و هزینه است. در عوض ، به نحوه عملکرد هر قطعه محتوا نگاه کنید. تعداد انگشت شماری از پست ها را انتخاب کنید که قبلاً به خوبی انجام داده اند و روی آنها تمرکز کنید.

اگر او بدون کمک عملکرد خوبی داشته باشد ، می دانید که این محتوا مفید بوده و با مخاطبان شما طنین انداز است. افزایش انتشار به دامنه خود خواهد رسید ، و همانطور که می دانید این یک شیء توجه است ، شما به احتمال زیاد توجه افراد جدیدی را که به دنبال یک برند هستند ، دقیقاً مانند شما در شبکه LinkedIn خود جلب می کنید.

LinkedIn می تواند برای کمک به صاحبان مشاغل در گسترش شبکه های خود ضروری باشد. این که آیا شما با ده ها نفر از کارمندان ، چه صاحب مشاغل هستید ، خواه روی B2C یا B2B متمرکز شوید ، راهی برای قرار دادن این بستر ارزشمند برای کار برای شما وجود دارد.

اگر این پست را دوست دارید ، به راهنمای تجارت کوچک ما در رسانه های اجتماعی مراجعه کنید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا