مقالات

نحوه برنامه ریزی توییت به عنوان یک حرفه ای با استفاده از ابزارهای شخص ثالث توییتر


من به راحتی می توانم نکات بسیار دقیق و فنی در مورد نحوه برنامه ریزی توییت های بهتر را به شما ارائه دهم.

اما این دستورالعمل های گام به گام بعید است که عملکرد کلی شما را در توییتر بهتر کند.

اگر توییت های فعلی شما هیچ نشانه ای از زندگی ایجاد نمی کند-آیا به آنها پاسخ داده می شود ، بازپرداخت یا کلیک ، چرا وقت خود را صرف یادگیری نحوه برنامه ریزی و بارگذاری این قسمت های فرعی محتوا با نام تجاری خود که به آنها متصل است ، می پردازیم؟

برنامه ریزی برای توییت ها بهتر به برنامه ای برای برنامه ریزی بهتر توییت های بهتر متکی است.

به عنوان یخ مکعب افسانه ای ، یک مکعب مکعب ، که زمانی بهتر شناخته شده بود ، “بهتر قبل از نابودی بررسی می شود” با یک دسته از توییت های خوب برنامه ریزی شده اما کمی اجرا شده.

بنابراین بیایید اینجا را بررسی کنیم.

گرفتن “چه”

“چه” در اینجا دو شکل می گیرد.

ابتدا بیایید به آنچه در توییتر انجام می دهید نگاه کنیم. آیا به دنبال “کلمه” از طریق retoutes هستید؟ مکالمه از طریق پاسخ ها و پیام های مستقیم؟ ترافیک وب با کلیک؟

این “چه” را به عنوان یادآوری دوستانه از هر کاری که در توییتر انجام می دهید بنویسید.

اکنون آخرین پست های خود را تجزیه و تحلیل کنید. آیا آنها دقیقاً آنچه را که در توییتر تنظیم کرده اید منعکس می کنند؟

بیایید به توییتر برویم و توییت های خود را از چهار هفته گذشته بارگیری کنیم تا حسابرسی محتوا را شروع کنیم.

آیا می دانید می توانید این کار را انجام دهید؟ رایگان و آسان است. دو چیز خوب ، درست است؟

در دسک تاپ خود ، روی تصویر حساب خود در نوار ناوبری فوقانی کلیک کنید. سپس “انتخاب کنید”تجزیهs

تحلیلی توییتر

سپس شما راز مجموعه ای از داده ها برای پیروان و فعالیت های توییت خود خواهید بود.

برای اهداف این مقاله ، انتخاب کنید “توییت” در منوی فوق

سپس “28 روز گذشته” را انتخاب کرده و برای دریافت تجزیه و تحلیل روی “صادرات داده” کلیک کنید.

داده های تجزیه و تحلیل صادرات به توییتر

اگر ترجیح می دهید ، گزارشی را از هیئت مدیره رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود بکشید تا به شما کمک کند.

پرونده CSV Agorapulse

یک پرونده CSV را به Agorapulse صادر کنید

هر کجا که بروید ، سعی کنید یک فایل CSV تهیه کنید تا مرتب سازی توییت های خود را براساس این کار آسان تر کنید.

اگر همه چیز در مورد کلیک و تبدیل هستید ، برای داده های خود که با توصیه ها سر و کار دارند ، به Google Analytics یا Kissmetrics بروید.

آیا توییت مناسبی دارید که به شما در “چه؟” کمک می کند؟

(آیا می توانم یک فرض وحشی را بپذیرم و بگویم … احتمالاً نه؟)

ادامه دهید و این را بنویسید: من باید توییت بیشتری ایجاد کنم که [accomplish my “what”]حرف

اکنون بررسی کنید کیفیت از توییت هایی که به شما نتایج خوبی داده است.

چه چیز خاصی در مورد آنها بود؟ آیا آنها یک موضوع خاص را اداره کردند؟ به سبک خاصی نوشته شده است؟ آیا او طول خاصی داشته است؟

آیا این مقاله هنوز آمده است؟ این جمله را رعایت کنید: من باید توییت بیشتری ایجاد کنم که [have that special sauce that gave you good results]حرف

لازم نیست از کاغذ استفاده کنید – اما اگر آن را از مرجع مکعب یخ من جمع نکرده اید – من یک مدرسه قدیمی هستم – فقط مطمئن شوید که باید به آن مراجعه کنید.

“زمان” را تعیین کنید

وقتی شماره 1: چه زمانی توییت به صورت زنده می آیند

اکنون که احساس بهتری نسبت به آنچه شما نیاز به تولید دارید – و احتمالاً بیشتر از آنچه فکر می کنید باشید – احساس می کنید وقتی باید صدای جیر جیر کنید.

تجزیه و تحلیل توییت های قبلی خود را وارد کنید تا مشخص کنید چه ساعاتی و روزهایی بهترین نتیجه را به شما داده است (دوباره ، “چه چیزی”)؟ انجام این کار با بارگیری محلی توییتر دشوارتر است ، بنابراین بررسی کنید که ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی این اطلاعات را ارائه می دهد.

این گزارش توسط گزارش Agorapulse در حساب توییتر شخصی من گفته شد:

تجزیه و تحلیل توییتر Agorapulse

تجزیه و تحلیل توییتر Agorapulse

نکته حرفه ای: در وبلاگ “بهترین زمان برای توییت” به این انتشارات اعتماد نکنید – نویسندگان این آهنگ ها مخاطبان شما را نمی شناسند و به داده های توییتر خود دسترسی ندارند.

هنگامی که داده های خاص خود را گرفتید ، تقویم را تشریح کنید که به این زمان های بهینه اجازه می دهد تا صدای جیر جیر شود.

برنامه توییتر

آن را به سادگی نگه دارید: برنامه توییتر خود را با استفاده از قلم و کاغذ ایجاد کنید!

چه زمانی شماره 2: چه موقع باید توییت را برنامه ریزی کنید

برخی از این زمان های بهینه توییت ممکن است در بهترین زمان برای حضور در توییتر و نوشتن نباشد. بنابراین برنامه ریزی بسیاری از این توییت ها را از قبل در نظر بگیرید.

بگویید ، اگر شما یک تجارت کوچک هستید که سعی در هدف قرار دادن ترافیک به برنامه های زنده Facebook خود دارید ، زندگی در توییت در همان زمان دشوار خواهد بود و میزبان زنده است. بنابراین سعی کنید قبل از پخش مانند این ، توییت را برنامه ریزی کنید:


در حین پخش ، می توانید یک توییت را در خطوط این برنامه ریزی کنید:

شیوع خاص بارگذاری برنامه های جدید را تعیین کنید. آیا شما باید این توییت های بهینه شده را در ماه آماده و بارگذاری کنید؟ چیزی بیشتر؟

هنگامی که تصمیم گرفتید چند بار نیاز دارید برنامه توییت ، این “روزهای برنامه ریزی” را در تقویم خود قرار دهید.

من به عنوان یک کارگر از راه دور ، دوست دارم یکشنبه شب توییت خود را برنامه ریزی کنم. اگر بیش از 9-5 ER هستید ، ممکن است بخواهید یک صبح آرام را انتخاب کنید. ایمیل ها ، رسانه های اجتماعی و اعلان های ضعیف خود را خاموش کنید تا بیشتر متمرکز شوند. ایده خوبی است که مدتی برای ایجاد یک توییت مفید داشته باشید.

با “چگونه” ادامه دهید

در آن لحظه ، شما ممکن است فکر کنید: “من” چه “و” چه زمانی “را بررسی کردم و اکنون یک توییت کامل دارم. چگونه می توانم آنها را در توییتر از هارد خود بیرون بیاورم؟”

می توانید آنها را یکی یکی در توییتر برنامه ریزی کنید.

این یک گوهر پنهان دیگر در توییتر است. به دلایلی ، ناشناخته برای انسانهای منطقی ، برنامه ریزی تبلیغات در زیر عکس مشخصات شما پنهان است.

روی “کلیک کنید”تبلیغات در توییتر

تبلیغات را در توییتر انتخاب کنید

انتخاب تبلیغات در توییتر

نگران نباشید – برای ثبت نام در تبلیغات ، هیچ فروش کاملی (یا واقعاً فروش) وجود ندارد. روی دکمه Blue Tweet در گوشه سمت راست بالا یا دکمه “توییت جدید” کلیک کنید:

برنامه توییت در تبلیغات توییتر

برنامه توییت در تبلیغات توییتر

هنگامی که در حالت آهنگسازی هستید ، به یاد داشته باشید جعبه را فقط برای تبلیغ فقط انتخاب کنید برای جلوگیری از شارژ برای توییت خود.

سپس بر روی دکمه “Graphy” کلیک کنید تا زمانی که می خواهید توییت خود را از جهان دیده شود ، تنظیم کنید.

برنامه تبلیغات توییتر در توییتر

برنامه تبلیغات توییتر در توییتر

با انجام همه این کارها در توییتر ، توصیه های تعداد زیادی “معلمان رسانه های اجتماعی” را دنبال خواهید کرد که از این ابزارهای سوم حمایت می کنند ، دامنه شما را کاهش می دهند.

من این هشدار را طی سالها و دوباره شنیده ام ، اما کمی آن را پرداخت کردم.

به تازگی ، آزمایشگاه رسانه های اجتماعی به سؤال ایان در مورد استفاده از ابزارهای توییتر سوم حزبی پاسخ داده و ایده من را تأیید کرده است. آنها 1500 توییت را با استفاده از چنین ابزارهایی تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که با استفاده از توییتر بومی ، گام قابل توجهی در برداشت ها وجود دارد. مطالعه در عمق را بخوانید و در پادکست به یان گوش دهید.

برنامه ریزی توییتر در توییتر مدت زمان زیادی طول می کشد!

با این وجود اعداد نبودند کاملاً تفاوت کافی برای تشویق بیشتر مدیران حساب توییتر برای ترک هر ابزاری که استفاده می کند. بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی از گرفتگی های صرفه جویی در وقت و قدرت و دستی که ابزارهای شخص ثالث را از دست داده اند ، لذت می برند و روند برنامه ریزی چندین توییت را تسریع می کنند. بازگشت این افراد به روزهای زودتر ، این چیز اصلی خواهد بود.

ابزارهای مناسب و معقول شخص ثالث

چند ابزار برنامه ریزی توییت سوم وجود دارد. بیشتر آنها به تنهایی در دسترس هستند ، اما هزینه های کلی آنها را برای ابزارهای اجتماعی افزایش می دهند. بعلاوه ، ورود دیگری برای مقابله با آن وجود دارد.

بعد از شروع استفاده از تابلوهای رسانه های اجتماعی ، این ابزارهای مستقل را رها کردم. اگر از داشبورد نیز استفاده می کنید ، در گزینه های برنامه ریزی آنها حفر کنید.

جوانه زدن اجتماعی

Sprout Social امکان برنامه ریزی را فراهم می کند. می توانید گزینه “بیایید زمان بهینه را انتخاب کنیم تا از این توییت بیرون بیاییم” یا می توانید برای هر توییت مدتی وقت بگذارید.

توییت ها را از Sprout Social برنامه ریزی کنید

توییت ها را از Sprout Social برنامه ریزی کنید

Sprout اجازه برنامه ریزی حجم را نمی دهد ، بنابراین حتماً برای برنامه ریزی پست ها یک به یک وقت بگذارید.

بافندهبافنده

بافنده به دلیل رابط کاربری و یکپارچه سازی آسان -برنامه ، به خوبی شناخته شده است. با اتصال خود دوقطبی (متأسفانه ، دیگر در دسترس نیست) حساب بافر ، به عنوان مثال ، شما می توانید بر اساس داده های خود زمان بهینه برای توییت را مشاهده کنید.

بافر محدودیت هایی را در مبلغی که می توانید به طور همزمان برنامه ریزی کنید تعیین می کند ، بنابراین برنامه خود را بررسی کنید که چقدر می توانید یکباره انجام دهید.

و مانند Sprout ، بافر هیچ توانایی طبیعی برای بارگذاری توییت ندارد. با این حال ، با دو ابزار ادغام می شود که به شما امکان می دهد قطعات بزرگ توییت را بارگذاری کنید. بافنده رایگان است و از طریق آن توانستم 10 توییت را در برنامه رایگان خود بارگذاری کنم. (10 توییت برنامه ریزی شده حداکثر برنامه رایگان است.)

بافنده

بافنده

شایان ذکر است که بافر فله ای نیست Tweeta از سال 2016S اما من اشاره کردم که این رایگان بود ، نه؟

گزینه دیگر برای بارگذاری فله در یک بافر این است پر حجمS با 12 دلار در ماه می توانید در یک بافر در یک حساب توییتر بارگذاری کنید. (بیشتر تحمیل شده توییت به طور مرتب بنابراین من نسبت به قدرت آنها احساس اطمینان بیشتری می کنم.)

سعادت

سعادت برنامه ریزی را مطابق برنامه خود یا از طریق ویژگی تجهیزات اتوماتیک خود امکان پذیر می کند.

توییت های برنامه HootSuite

برنامه ریزی توییت در Hootsuite

اگر اشتراک پرداخت شده دارید ، می توانید از ابزار ساخته شده برای بارگذاری ابزار استفاده کنید.

نبض آگوراگودال

گودال برنامه ریزی را با چند پیچ و تاب و جالب اجازه می دهد. شما می توانید یک تاریخ توییت ، تاریخ های متعدد خاص برای توییت یا یک مدل از تاریخ های اختصاص یافته (و فرکانس ها) این توییت را تنظیم کنید.

توییت های برنامه Agorapulse

برنامه ریزی توییت در Agorapulse

می توانید توییت را به صورت خط ارسال کنید. هیچ ویژگی “بهترین زمان” بهینه شده مانند سایر ابزارهای ذکر شده وجود ندارد ، اما بر اساس داده هایی که در گزارش های توییتر داخلی خود پیدا می کنید ، شکاف های زمانی را اضافه می کنید. اگر به اندازه کافی جسور باشید ، می توانید یک توییت را که یک بار ، چندین بار یا تعداد بی پایان بار در صف قرار دارد ، تنظیم کنید.

همه برنامه ها شامل بالا بردن بخش عمده ای از برنامه (همانطور که در بالا نشان داده شده است) یا به یک صف پست پست است.

آنچه در این ویژگی بارگذاری فله ای مرتب است این است که اگر آن را در یک صف قرار دهید ، می توانید دسته های صف را به هر توییت اضافه کنید. این روش مناسب برای اطمینان از هماهنگی محتوای شما با “چه” است. (امیدوارم که شما فراموش نکرده اید که “چه چیزی” در حال حاضر است!)

در اینجا سه دسته که من با حساب Agorapulse ایجاد کرده ام آورده شده است:

فایل CSV Agorapulse واردات

یک فایل CSV را به Agorapulse وارد کنید و دسته بندی ها را انتخاب کنید.

بسته بندی

هنگامی که فهمیدید که چه چیزی برای توییت نیاز دارید ، چه توییتی را می توانید به راحتی برنامه ریزی کنید وقتی که باید توییت های خود را برنامه ریزی کنید و چگونه بهترین برنامه ریزی توییت های خود را برنامه ریزی کنید ، باید به زودی با سردرد کمتری نتایج بهتری ببینید. در اینجا نظر دهید و به ما اطلاع دهید که چگونه کار می کند!


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا