مقالات

نحوه تصمیم گیری در سال 2024 – رسانه های خوک نازک



این که آیا شما حضور رسانه های اجتماعی را برای یک برند یا کار برای یک آژانس بزرگ با ده ها مشتری مدیریت می کنید ، نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند به شما در بهینه سازی کار خود کمک کند. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی این است که تمام پروفایل هایی را که شما به عنوان Facebook ، Instagram ، X (Twitter) و Snapchat مدیریت می کنید ، زیر یک سقف قرار می دهد. این ابزارها به شما امکان می دهد تا انتشارات را در یک یا چندین حساب رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید ، برای نظارت بر نام تجاری ، ارائه گزارش و تجزیه و تحلیل ، و مشاهده و مدیریت نشریات ، نظرات و بررسی های ورودی به حسابهای خود برنامه ریزی کنید. برای آژانس ها ، بسیاری از این ابزارها همچنین ابزارهای همکاری را ارائه می دهند که به بسیاری از افراد امکان می دهد در رسانه های اجتماعی و ابزارهای مدیریت مصرف کننده کار کنند تا مجوزهای تیم و مشتری را تعیین کنند. سرانجام ، در نگاه اول ، هر صنعت دیگری ، هوش مصنوعی در بازاریابی رسانه های اجتماعی متحول می شود و سیستم عامل های مدیریت رسانه های اجتماعی بیشتر و بیشتر از جمله AI در محصولات خود برای محصولات هستند.

در سال 2024 ، در حال حاضر گزینه های بسیار خوبی از سوی مدیران و آژانس های برند شخصی برای انتخاب وجود دارد. چالش این است که تعیین کنید کدام یک از گزینه های بسیاری نیازهای شما را برآورده می کند. بسیاری از مقالات آنلاین وجود دارد که یک محصول را با دیگری مقایسه می کند یا چندین گزینه را با توضیحات سریع هر یک لیست می کند. به جای انجام این کار ، این پست وبلاگ سعی خواهد کرد معیارهایی را برای انتخاب بین گزینه های مختلف به دنبال آن ارائه دهد. ما به عنوان یک آژانس اخیراً این تمرین را پشت سر گذاشتیم ، بنابراین احساس اطمینان می کنیم که می توانیم برخی از مواردی را که یاد گرفته ایم امیدوار باشیم که روند جستجو را سریعتر و موفق انجام دهیم به اشتراک بگذاریم

در این پست وبلاگ ، به جای لیست کردن مجموعه ای از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی و مقایسه و ارزیابی کارکردهای آنها (بسیاری از این پست های وبلاگ وجود دارد ، شما هیچ مشکلی برای یافتن آنها نخواهید داشت!) ، ما سعی خواهیم کرد معیارهایی را که باید هنگام ارزیابی این ابزارها از آن استفاده کنید.

خصوصیات اساسی

انتشار
مهم برای همه این خدمات ، توانایی انتشار محتوا در پروفایل های رسانه های اجتماعی است. در این مرحله ، آن را به جدول متکی است تا بتواند همزمان یک یا چند سیستم عامل را ارسال کند. این ابزار همچنین باید در آینده بتواند انتشارات را برنامه ریزی کند. یکی از زمینه های تحقیق نحوه ارائه این انتشارات آینده است. ما دریافتیم که حضور گزینه ای برای مشاهده انتشارات آینده در طرح تقویم برای درک جریان محتوا برای یک ماه یا چهارم مفید است. این منطقه ای است که افزودن AI می تواند آسان تر باشد. آزمایش کنید که آیا و چگونه هوش مصنوعی یکپارچه شده است و اگر محدودیتی در استفاده از آن وجود دارد (اغلب ابزارها محدودیت علائم یا کلماتی را دارند که می توانند در هر ماه تولید شوند). بسیاری از ابزارها همچنین دارای ادغام های شخص سوم مانند Dropbox یا Canva هستند که می تواند به جذب دارایی برای استفاده در نشریات کمک کند. آژانس ما دریافته است که این GameChanger است ، “خوب” داشتن عملکردی است. سرانجام ، نه تنها به چه سیستم عامل هایی می توانند ابزار را ارسال کنند ، بلکه به چه نوع محتوا نیز توجه کنید. به طور خاص ، به نظر می رسد اینستاگرام هیاهو است و گاهی اوقات ابزارها به شما نیاز دارند تا از طریق دستگاه تلفن همراه (که با استفاده از اعلان های فشار ساده شده است) ارسال کنید و/یا اجازه انتشار داستان ها ، طبل ها یا تصاویر زیادی را از طریق ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی نمی دهد.

  • ارسال پس از ارسال (چه سیستم عامل)

  • پس از برنامه ریزی

  • نمای تقویم

  • ادغام هوش مصنوعی

  • ادغام خدمات شخص ثالث

  • انواع نشریات (آیا می توانید داستان ، طبل و غیره ارسال کنید)

نامزدی / صندوق پستی اجتماعی
مارک هایی که در رسانه های اجتماعی موفق می شوند می فهمند که تشویق روابط مستقیم با جامعه شما چقدر مهم است. این کار از طریق نظارت فعال انتشارات ، نظرات و بررسی های مربوط به پروفایل شما انجام می شود. ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی با ارائه همه این پیام ها در یک صندوق پستی اجتماعی که می تواند مدیریت شود مانند نحوه مدیریت نامه ورودی خود از طریق ایمیل ، کار را آسانتر می کند. هنگامی که این پیام ها وارد می شوند ، مارک ها می توانند اقدامات زیادی را برای آنها انجام دهند ، از جمله ؛ در پاسخ به پیام یا خصوصی یا عمومی ، حذف پیام یا مسدود کردن کاربر در صورت ابتذال یا آزار و اذیت و واگذاری یا مراجعه به پیام به عضو تیم دیگر (یا مشتری) در ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی. همچنین توجه به این نکته حائز اهمیت است که پیام های ورودی می توانند اشکال مختلفی به خود اختصاص دهند ، بنابراین می خواهید چه نوع پیام ها را در رسانه های اجتماعی ورودی متحد گنجانده شود. برخی از متداول ترین انواع پیام ها عبارتند از: پیام های مستقیم ، پست ها به دیوار حساب شما ، ارسال هایی در دیوار کاربر Mentioning نمایه شما ، در مورد یکی از پست های خود ، پیام مستقیم و بررسی نظر دهید.

گزارش
استراتژی موفق رسانه های اجتماعی ریشه در داده ها دارد. این که آیا این داده ها داده های جمعیتی دقیق از مخاطبان شما ، تحقق محتوا یا تجزیه و تحلیل رقبا ، درک آنچه برای اهداف شما بهتر است بسیار مهم است. هنگام بررسی ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی ، ابتدا می خواهید اطمینان حاصل کنید که داده هایی که برای مشاهده استفاده می کنید گنجانده شده و در دسترس هستند. غالباً ، ابزارها دارای الگوهای گزارش دهی از پیش ساخته هستند که می توانند در خارج از جعبه مفید باشند ، اما اگر به شاخص های خاصی که در این گزارش های پیش فرض گنجانده نشده اند ، استفاده می شود ، فایده ای نخواهد داشت. برای این مشکل دو راه حل وجود دارد. اولین مورد امکان ایجاد گزارش های شخصی خود است که به شما امکان می دهد شاخص ها ، نمودارها و گرافیک هایی را که نیازهای شما را برآورده یا حذف کنید ، اضافه یا حذف کنید. مورد دوم صادر کردن تمام داده های خام به عنوان صفحه گسترده است که می توان آن را محاسبه کرد یا تجسم ایجاد کرد. آژانس ما معتقد است که امکان بارگیری کلیه داده ها بر روی یک پلتفرم بسیار مهم است ، بنابراین می توانیم به هر قسمت از داده های مورد نیاز برای کمک به ما در تصمیم گیری دسترسی پیدا کنیم. علاوه بر بارگیری داده ها به عنوان صفحه گسترده ، برخی از ابزارها قالب های مختلفی را در گزارش های خود مانند PDF و PPT ارائه می دهند. ما دریافتیم که بیشتر این سیستم عامل ها این فرصت را دارند که این گزارش ها را برنامه ریزی کرده و به طور خودکار آنها را به مشتریان خود تحویل دهند. ما اغلب از این توانایی استفاده نمی کنیم ، اما داشتن آن خوب است.

  • گزارش های شخصی شده

  • گزینه برای بارگیری صفحه گسترده داده ها

  • فرمت های گزارش (PDF ، PPT و غیره)

  • ارسال گزارش برنامه ریزی شده

ویژگی های اضافی

بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که این ابزارها اغلب شامل می شوند. در زیر لیستی از خصوصیات مشترک و همچنین شرح مختصر آورده شده است. اگرچه این خصوصیات مفید هستند و می توانند قدرتمند باشند ، اما ما معتقدیم که آنها برای ارزش پیشنهاد یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی اساسی نیستند. پست ها را در یک یا چندین حساب رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید ، مارک را تماشا کنید ، گزارش و تجزیه و تحلیل را ارائه دهید ، و همچنین انتشارات ، نظرات و بررسی های ورودی را به حساب های خود مرور و مدیریت کنید.

گوش دادن
پست های رسانه های اجتماعی را بر اساس درخواست های جستجو که از شما خواسته اید ، مانند کلمات کلیدی ، رقبا برای ارزیابی روحیه ، روندها و بررسی مشتریان ، رعایت کنید.

کتابخانه رسانه
بارگذاری ، سازماندهی و استفاده از دارایی های رسمی و تأیید شده.

بازاریابی
امکان یافتن ، یک دامپزشک و با تأثیرات درست همراه است.

تشخیص
جستجو ، درمان و به اشتراک گذاشتن بالاترین محتوای کارآمد در صنعت خود.

پیشرو در سیستم عامل های مدیریت رسانه های اجتماعی

اگرچه هدف از این مقاله مقایسه تصمیمات مختلف نیست ، اما ما می خواستیم ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی را که هنگام تصمیم گیری آژانس خود مورد بررسی و بررسی قرار داده ایم به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که در زیر ابزارها یک مکان شروع مفید برای فرآیند تصمیم گیری برای تصمیم گیری شما ارائه دهد.

جوانه زدن اجتماعی
sproutsocial.com

سعادت
hootsuite.com

محتوا
ContentStudio.io

بافنده
buffer.com

خلبان اجتماعی
SocialPilot.co

اجتماعی بودن
اجتماعی بودن.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا