مقالات

نحوه توسعه محصولات الکترونیکی که تبدیل می شوند


در دنیای تجارت الکترونیکی ، صفحه محصول شما بیش از یک لیست است. این یک نقطه لمسی کلیدی است که می تواند فروش را ایجاد یا قطع کند.

برای تبدیل مرورگرهای روزانه خود به مشتریان وفادار ، صفحات محصولات شما باید برای UX (UX) و تبدیل بهینه سازی شود.

بیایید آنچه را که صفحه محصول را مؤثر قرار می دهد و چگونه می توانید یک مورد را ایجاد کنید که واقعاً دگرگون شده باشد ، تجزیه کنیم.

صفحه محصول چیست؟

صفحه محصول یک فضای تخصصی در وب سایت الکترونیکی است که محصولی را با تمام جزئیات مناسب خود نشان می دهد. این شامل عناصری مانند نام محصول ، توضیحات ، قیمت ، تصاویر و سایر اطلاعات لازم برای اطلاع رسانی و ترغیب خریدار است.

در اصل ، این صفحه است که کاربران تصمیم می گیرند که آیا می خواهند مورد را به سبد خرید خود اضافه کنند یا سایت را ترک کنند.

چرا صفحه محصول مهم است؟

صفحه محصول به دلایل مختلف بسیار مهم است. غالباً این اولین نقطه تعامل عمیق با یک محصول برای خریداران بالقوه است و نقش عمده ای در تحقق رانندگی دارد.

یک صفحه محصول مؤثر نه تنها محصول را نشان می دهد ، بلکه اعتماد به نفس را با خریدار نیز ایجاد می کند ، راه حل هایی را برای مشکلات احتمالی ارائه می دهد و اطلاعات کافی را برای کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه ارائه می دهد.

در اینجا روش هایی وجود دارد که یک صفحه محصول بهینه سازی شده چاه می تواند از تجارت شما بهره مند شود.

سئو را تقویت کنید

صفحه قوی این محصول می تواند در موتورهای جستجو بالاتر باشد و ترافیک ارگانیک بیشتری را به خود جلب می کند.

شما می توانید به طور قابل توجهی سئو خود را از طریق بهبود بخشید:

  • بهینه سازی ابرداده در صفحه
  • با استفاده از کلمات کلیدی مربوطه در توضیحات محصول
  • تضمین می کند که تصاویر به درستی مشخص شده اند

تبدیل ها را افزایش دهید

صفحه محصول عالی بازدید کنندگان را به خریداران تبدیل می کند. ویژگی هایی مانند تماس های اکشن روشن (CTA) ، توضیحات دقیق محصولات ، بررسی ها و تصاویر محصول ، همه با هم کار می کنند تا احتمال تبدیل را افزایش دهند.

UX را بهبود بخشید

صفحه محصول صاف و آسان برای انتشار کاربران را ترغیب می کند تا طولانی تر بمانند ، کاوش کنند و در نهایت بخرند. یک صفحه به هم ریخته یا دشوار برای تلفظ می تواند باعث ناتوانی قدرت شود و منجر به فروش از دست رفته شود.

مارک را بهبود بخشید

صفحه محصول شما بازتابی از برند شماست. صفحات طراحی شده خوب ، که از نظر بصری جذاب ، آموزنده و آسان برای استفاده هستند ، می توانند وفاداری برند را تقویت کرده و به ایجاد اعتماد به مشتریان کمک کنند.

بهترین شیوه های محصول تجارت الکترونیکی

به منظور توسعه صفحات محصولاتی که در حال تغییر هستند ، پیروی از استراتژی های اثبات شده الکترونیکی مهم است. در اینجا برخی از بهترین روشهای اصلی که باید هنگام ایجاد صفحات محصولات خود در نظر بگیرید.

1. تصاویر خیره کننده

تصاویر با کیفیت بالا و دقیق برای تجارت الکترونیکی ضروری است. آنها به مشتریان این امکان را می دهند تا محصول را تجسم کنند و عدم تعامل بدنی را جبران کنند.

از تصاویر بی شماری استفاده کنید که زوایای مختلف و برنامه های نزدیک محصول را نشان می دهد. از جمله بازدید یا فیلم 360 درجه با محصولات می تواند تجربه مصرف کننده را بیشتر کند.

2. یک عنوان قوی

عنوان محصول شما باید توصیفی و سرشار از کلمات کلیدی باشد ، بنابراین توجه را به خود جلب می کند و در نتایج موتور جستجو به خوبی رتبه بندی می شود. باید به وضوح نام و مزایای اصلی محصول را نشان دهد تا هیچ سردرگمی وجود نداشته باشد.

از عناوین مبهم یا بیش از حد خلاق که می تواند خریداران بالقوه را گیج کند ، خودداری کنید. وضوح برای کمک به خریداران به سرعت در درک آنچه در نظر می گیرند ، مهم است.

3. شرح جذاب

توضیحات محصول باید کوتاه اما آموزنده باشد. ویژگی ها ، مزایا و مشخصات محصول را برجسته کنید. از Jargon خودداری کنید و در عوض از یک زبان ساده و جذاب استفاده کنید که مستقیماً با مخاطبان شما صحبت می کند.

توضیحات جذاب همچنین با روشن کردن کلمات کلیدی مربوطه به طور طبیعی به بهبود سئو کمک می کند.

مثال برای توصیف محصول برای تجارت الکترونیکی
نمونه هایی از توضیحات محصول که تبدیل شده است

4. ناوبری آسان

اطمینان حاصل کنید که صفحه محصول شما آسان است. دسته ها ، فیلترها و ویژگی های جستجو باید برای کاربر بصری و راحت باشد.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که روند پرداخت ساده است. کاربران باید بتوانند مواردی را به سبد خرید خود اضافه کنند و تنها با چند کلیک بارگذاری خود را ادامه دهند.

نوار ناوبری هارلی دیویدسون

یک استراتژی محبوب برای بهبود ناوبری ، ناوبری Breadcrumb است که مسیری را فراهم می کند که به کاربران امکان می دهد مراحل خود را به راحتی ردیابی کرده و از طریق وب سایت شما به جلو یا عقب حرکت کنند.

5. CTA را پاک کنید

فراخوان قوی برای اقدام اجباری است. CTA شما باید قابل مشاهده باشد و اقدامات فوری را ارتقا بخشد.

چند نمونه عبارتند از:

  • “به سبد خرید اضافه کنید”
  • “اکنون بخرید”
  • “بیشتر بیاموزید”
  • “اکنون بخرید و __ $ پس انداز کنید”

با رنگ ها ، فرمولاسیون و مکان مختلف آزمایش کنید تا آنچه را که برای مخاطبان شما بهتر است پیدا کنید.

6. شامل بررسی ها

بررسی محصولات باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود. با نشان دادن بررسی های معتبر مشتری ، شما اثبات اجتماعی ارائه می دهید که به خریداران بالقوه کمک می کند تا در تصمیم خود اطمینان داشته باشند.

بررسی هایی را که در مورد ویژگی های خاص محصول ، قابلیت استفاده و خدمات به مشتری صحبت می کنند ، علامت گذاری کنید.

برای به دست آوردن بررسی های بیشتر ، می توانید یک ایمیل به مشتریان گذشته و همچنین کسانی که خرید می کنند ارسال کنید و انگیزه ای برای پاداش دادن به آنها ایجاد کنید.

بررسی در صفحه محصول شما

7. اضطراری ایجاد کنید

از تکنیک هایی مانند پیشنهادات محدود ، تایمرهای شمارش معکوس یا اعلان های کم مصرف برای ایجاد حس فوریت استفاده کنید.

عباراتی مانند “فقط 2 در انبار باقی مانده” یا “به زودی” می تواند خریداران مردد را به سمت تصمیم گیری سریعتر سوق دهد.

فرصتی برای فروش خود را از دست ندهید. گنجاندن بخش هایی مانند “مشتریان نیز خریداری می شود” یا “محصولات مرتبط” می تواند میانگین سفارش شما را افزایش داده و گشت و گذار بیشتری را ترغیب کند.

شمع محصولات تجارت الکترونیکی
شمع محصولات تجارت الکترونیکی

9. با رقبا مقایسه کنید

در صورت کاربرد ، تأکید کنید که چه چیزی محصول شما را از رقبا جدا می کند. یک نمودار مقایسه ای یا ذکر کوتاهی از اینکه چرا محصول شما ارزش یا کیفیت بهتری را ارائه می دهد می تواند به شما در تمرکز مقیاس به نفع خود کمک کند.

این همچنین باعث می شود افراد از صفحه شما خارج شوند تا با رقبا مقایسه کنند ، باعث کاهش گزاف گویی و افزایش تحقق می شوند.

مقایسه دستگاه رطوبت گیر در صفحه محصول

10. شامل رانندگان/بروشور

ارائه راهنماهای بارگیری یا بروشور روش دیگری برای افزودن ارزش به صفحه محصول شما است. این منابع می توانند اطلاعات اضافی ، مشخصات دقیق یا دستورالعمل های مرحله ای را برای استفاده ارائه دهند ، که باعث می شود مشتریان قبل از خرید کاملاً محصول را به طور کامل درک کنند.

برای بلیط های پیشرفته یا بالا ، ارائه یک راهنمای کامل می تواند هنگام رانندگی تبدیل به خصوص قانع کننده باشد.

بارگیری محصول

11. برای سوالات متداول پاسخ دهید

از جمله سؤالات متداول برای سؤالات (سؤالات متداول) در صفحه محصول شما می تواند به مقابله با مشکلات مشترک مشتری و کاهش موانع خرید کمک کند.

با ارائه پاسخ های سریع و آموزنده به سؤالات مربوط به اندازه ، مواد ، تحویل یا بازگشت ، به شما کمک می کنید تا هرگونه تردید را تسکین داده و تجربه کلی خرید خود را بهبود بخشید.

پاسخ دادن به سؤالات متداول در صفحه محصول

نمونه هایی از صفحه محصول

اوا

EVA-DRY متخصص در dehumidififiers قدرتمند و جمع و جور برای خانه ها ، RV ها و قایق ها است. صفحات محصول آنها به گونه ای طراحی شده است که سرعت بالای کارایی و جذب محصولات خود را نشان می دهد ، به خصوص در مقایسه با dehumidifififififififififififififififififififififififififififif.

اوا دی متوجه شد که مشتریان اغلب در مورد نحوه کار این محصول و مزایای خاص آن سؤالی دارند. آنها مستقیماً در صفحه محصول به این سؤالات روی آوردند و برای جزئیات بیشتر بروشوری را برای بارگیری ارائه دادند.

یک راهنمای مقایسه مفصل نیز برای کمک به مشتریان در درک چگونگی چیدمان محصولات EVA در برابر رقبا در دسترس است ، که تصمیم گیری در مورد خرید آگاهانه را برای آنها آسانتر می کند.

نمودار تطبیقی برای رطوبت گیر

اینجا را ببینید

حمام تختخواب و بدنه

Bath & Body Works با ارتقاء محتوای محتوای محتوا (UGC) و اشتراک اجتماعی به طور مستقیم در صفحات محصول خود متمایز می شود و محیطی را ایجاد می کند که مشتریان به محافظت از این برند تبدیل می شوند.

اول از همه ، او عکس های مشتری ، بررسی و اشتراک در رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد ، Bath & Body Works از بازاریابی رایگان برای ایجاد اعتبار و مشارکت در خریداران بالقوه استفاده می کند. این نه تنها اصالت محصول را به شما می دهد ، بلکه جامعه ای را نیز در مورد پیشنهادات آنها تشویق می کند.

صفحه حمام و محصولات بدن
نمادهای رسانه های اجتماعی

صفحات محصول آنها فیلتر کردن مصرف کنندگان را از طریق ارزیابی ، کلمات کلیدی یا بررسی های ابزار ساده تر می کند. بازدید کنندگان همچنین می توانند با افزودن به ثروت بازخورد که به سایر خریداران کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند ، به سرعت بازخورد خود را ترک کنند.

صفحه بررسی محصول

اینجا را ببینید

عابد شخصی

PersonalAbs یک سرویس منحصر به فرد ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند آزمایش خون را بصورت آنلاین سفارش دهند و انتظار جلسه پزشک را پشت سر بگذارند. صفحات محصول آنها برای هدایت مصرف کنندگان از طریق یکپارچه سازی یکپارچه طراحی شده است.

PersonalAbs کاربران را برای کشف تست های بهداشتی مرتبط تسهیل می کند و به مشتریان کمک می کند تا محصولات اضافی را برای نیازهای سلامتی خود پیدا کنند.

ترکیب محصول با مقایسه.

برای کاهش ارعاب ، PersonalABS دستورالعمل های مرحله ای را در مورد نحوه سفارش تست های تکمیل شده با اتصالات مفید برای کاربرانی که ممکن است با این فرآیند آشنا نباشند ، ارائه می دهد.

پاک ، دستورالعمل محصول مرحله -مرحله

اینجا را ببینید

هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون به عنوان یک رهبر در موتورها و پوشاک ، خرید درجه یک را با ناوبری بدون دردسر و توصیه های شخصی ارائه می دهد.

هارلی دیویدسون از ناوبری نان برای کمک به کاربران در ردیابی سفر خود از طریق سایت استفاده می کند و به آنها امکان می دهد به راحتی به دسته های قبلی برگردند یا محصولات مختلف را کشف کنند.

نوار ناوبری هارلی دیویدسون

علاوه بر فروش دوچرخه و تجهیزات ، هارلی دیویدسون با ارائه لباس های اضافی و ارائه نکات یک ظاهر طراحی شده که به مشتریان کمک می کند تا نحوه پوشیدن محصولات خود را تجسم کنند ، صفحات لباس خود را بهبود می بخشد.

صفحات محصول که نحوه مطابقت با لباس را نشان می دهد

اینجا را ببینید

همکاری با یک متخصص بازاریابی تجارت الکترونیکی

بهینه سازی صفحات محصول برای حداکثر تبدیل یک کار کوچک نیست. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که صفحات محصولات شما در درجه اول کلاس هستند و برای تبدیل شدن در نظر گرفته شده اند ، کار با یک متخصص بازاریابی الکترونیکی را در نظر بگیرید.

آنها می توانند به شما در تدوین یک استراتژی جامع کمک کنند که نه تنها صفحات محصولات شما را تقویت می کند ، بلکه با اهداف گسترده تری برای SEO ، UX و تبدیل نیز حاصل می شود.

ایجاد محصولات الکترونیکی که تبدیل می شوند شامل ترکیبی از طراحی قانع کننده ، محتوای آموزنده و شیوه های استراتژیک UX است. به دنبال این بهترین شیوه ها ، شما نه تنها تجربه کاربر خود را بهبود می بخشید بلکه فروش بیشتری را نیز افزایش می دهید و اعتماد به نفس برند خود را افزایش می دهید.
به کمک نیاز دارید؟ یک جلسه استراتژی رایگان برنامه ریزی کنید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا