مقالات

نحوه خرید در LinkedIn برای رشد شرکت فناوری خود


در دنیای متصل به دیجیتالی امروز ، LinkedIn چیزی بیش از یک بستر جستجوی شغلی نیست – این یک ابزار قدرتمند رشد تجارت است ، به خصوص در بخش فناوری.

در حالی که بسیاری از شرکت های فروخته شده به مشاغل دیگر به سرعت در حال کاهش رسانه های اجتماعی هستند ، LinkedIn و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند مفید باشند.

به آن فکر کنید چه کسی تجارت را اداره می کند؟ مردم و مردم کجا وقت خود را می گذرانند؟ رسانه های اجتماعی

چرا شرکت فناوری به LinkedIn نیاز دارد؟

با 53 ٪ از مشاغل B2B با استفاده از LinkedIn برای تحریک رشد تجارت ، این پلتفرم فرصتی بی نظیر برای شرکت های فناوری فراهم می کند تا برند خود را گسترش دهند ، استعدادهای جدیدی را جذب کنند و در یک صنعت همیشه توسعه یافته بمانند.

شبکه

LinkedIn یک معدن طلایی برای ارتباط با رهبران صنعت ، مشتریان و شرکای بالقوه است. این شرکت به شرکت های فناوری اجازه می دهد تا روابط معناداری برقرار کنند و همکاری های بالقوه کسب و کار را ارتقا بخشند.

دیدگاه برند

مشخصات سالم LinkedIn باعث افزایش دید برند شما می شود. هرچه پیروان و روابط بیشتر باشد ، افراد بیشتر پست های شما را می بینند ، آنها از محصولات ، فرهنگ و تجربه شما ایده می گیرند.

استخدام

LinkedIn یک بستر پیشرو در استخدام کارمندان است. صفحه قوی این شرکت می تواند با نشان دادن فرهنگ و ارزش های شرکت شما با جلب توجه متخصصان علاقه مند به نوآوری فن آوری ، استعداد برتر را به خود جلب کند.

ترویج

LinkedIn یک بستر عالی برای تبلیغ محصولات جدید ، رویدادهای آینده و مراحل اصلی شرکت است. ارسال به طور مرتب مخاطبان خود را به شما اطلاع می دهد و به ایجاد مطالعات وفادار کمک می کند.

LinkedIn بالاترین میزان تبدیل بازدید کنندگان را در رهبر 2.74 ٪ ، تقریباً 3 برابر بیشتر (277 ٪) از توییتر (69 /0 ٪) و فیس بوک (77 /7 ٪) ایجاد می کند.

کارکردهای شبکه LinkedIn به شما امکان می دهد تا از روند بازار ، فعالیت های رقابتی و اخبار صنعت مطلع شوید و به شرکت فناوری خود مزیت رقابتی می دهد.

نکات مربوط به بازاریابی مرتبط

نحوه بهینه سازی مشخصات LinkedIn خود به عنوان یک شرکت فناوری

پروفایل بهینه سازی شده LinkedIn می تواند برند شما را بالا ببرد و اتصالات مناسب را به خود جلب کند. در اینجا برخی از مراحل کلیدی برای بهبود نمایه شما آورده شده است.

پیوندهایی را به وب سایت ، وبلاگ و سایر صفحات مناسب خود وارد کنید. این منجر به ترافیک می شود و ایده های بیشتری از پیشنهادات شرکت شما ارائه می دهد.

2. کلمات کلیدی را وارد کنید

کلمات کلیدی مربوط به طاقچه فن آوری خود را درج کنید.

آنها را در خود قرار دهید:

  • عنوان
  • خلاصه
  • توضیحات شغلی
  • بخش مهارت
در مورد بخش بازاریابی LinkedIn

به عنوان مثال ، اگر شما در راه حل های ابری تخصص دارید ، کلماتی مانند “محاسبات ابر” ، “SaaS” یا “DAAS” در تمام نمایه شما ظاهر می شوند.

3. یک رزومه با ارزش/در مورد

خلاصه شرکت شما باید با تأکید بر آنچه که راه حل های فناوری شما را متمایز می کند ، پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شما را منعکس کند.

داستان خود را بگویید

  • شما کی هستید؟
  • چیکار میکنی؟
  • چرا این کار را می کنی؟
نحوه ارائه در بازار در LinkedIn با استفاده از بخش خود
برای یک بخش حساب شخصی در LinkedIn

فقط شخصیت های اول 265-275 قبل از “نگاه بیشتر” ظاهر می شوند ، بنابراین آنها را حساب کنید.

4. عنوان خود را به حداکثر افزایش دهید

یک عنوان کلیدی -عنوانی می تواند دیدگاه های بیشتری را به خود جلب کند. به جای یک عنوان عمومی ، خلاق باشید و توضیح دهید که چرا آنها دوست دارند با شما تماس بگیرند.

الگوی:

[Title] / موقعیت]

کمک [industry] [problem you solve] از [explain process]

[add keywords]

مشخصات رابرت لی در LinkedIn

به عنوان مثال ، چیزی مانند “توانمندسازی بدن را از طریق راه حل های ابر Avant -garde | اجازه نوآوری را امتحان کنید.”

5. هر بخش از حساب را تکمیل کنید

مشخصات ناقص ممکن است غیرحرفه ای به نظر برسد. هر بخش را تکمیل کنید ، از جمله بررسی شرکت ، تخصص ها و اطلاعات تماس.

آماری در مورد نحوه بازاریابی LinkedIn

6. گواهینامه ها را اضافه کنید

با افزودن هرگونه گواهینامه یا جوایز مناسب ، تخصص فنی خود را نشان دهید. این یک اعتبار و اعتماد به نام تجاری شما ایجاد می کند.

7. یک نمایه و تصاویر از بنر بارگذاری کنید

از یک آرم حرفه ای به عنوان عکسی از پروفایل خود و یک بنر بصری جذاب استفاده کنید که نمایانگر برند شما است. این باعث می شود که تشخیص برند را بهبود بخشد و صفحه شما را جذاب تر کند.

عکس حساب:

  • یک عکس حرفه ای را با پس زمینه تمیز و مارک انتخاب کنید
  • تغییر نام عکس برای شامل کلمات کلیدی
  • روی “همه اعضای LinkedIn” یا “عمومی” تنظیم شده است
  • بهترین کیفیت تصویر حداقل 400 400 400 px است

تصویر یک پرچم:

  • هدر می تواند صنعت ، شخصیت یا مهارت شما را منعکس کند
  • تصویر باید 1584 x 396 px باشد
  • از یک پرچم مارک استفاده کنید
پروفایل LinkedIn رابرت لیب

8. ویژگی های تجربه کار و دستاوردهای کلیدی

شامل مراحل مهم ، جوایز و کلیه مشتریان یا مشارکتهای قابل توجه است. بخش “ارائه شده” برای برجسته کردن موارد ، مراجعه به رسانه ها یا پروژه های عالی ایده آل است.

3 نکته اصلی برای بازاریابی LinkedIn

اگر می خواهید در LinkedIn حضور ایجاد کنید ، سه روش مهم مهم برای دنبال کردن وجود دارد.

مخاطبان خود را تعیین کنید

مخاطب هدف خود را تعیین کنید. توسعه دهندگان نرم افزار ، CTO یا افراد تصمیم گیری؟ تطبیق محتوای خود با علایق آنها به شما در ساخت یک مطالعات وفادار کمک می کند.

یک استراتژی محتوا را انتخاب کنید

یک استراتژی را بر اساس علایق مخاطبان خود تدوین کنید. برای شرکت های فناوری ، این اغلب شامل رهبری محتوا ، به روزرسانی های فناوری و تظاهرات محصول است.

ارسال به طور مداوم

به طور مرتب ارسال کنید تا در رادار مخاطبان خود بمانید. این ممکن است بسته به منابع و درگیری مخاطبان ، چندین بار در هفته یا هر روز باشد.

نکات مربوط به بازاریابی LinkedIn برای افزایش تعامل

نحوه ارائه در بازار LinkedIn

بنابراین ، چه نوع کارهایی را باید در LinkedIn انجام دهید؟

آفتابپرست فون برای LinkedIn

با انتشار ارگانیک برداشت رایگان دریافت کنید

درگیر نگه داشتن مخاطبان خود در LinkedIn به مطالب متنوعی نیاز دارد که نه تنها اطلاع رسانی می کند بلکه تعامل را نیز ترغیب می کند و با پیروان شما ارتباط برقرار می کند.

با به اشتراک گذاشتن انواع محتوای با ارزش بالا ، شرکت فناوری شما می تواند ضمن ترویج تعهد رشد طولانی مدت ، به یک منبع قابل اعتماد در صنعت تبدیل شود.

مشاوره بازاریابی LinkedIn برای بازاریابی B2B

منابع آموزشی

سود: این شرکت شما را به عنوان یک متخصص در ضمن ارائه دانش ارزشمندی که باعث اعتماد و وفاداری با پیروان می شود ، قرار می دهد.

اخبار و به روزرسانی ها در صنعت

انتشار آخرین گرایش های فناوری ، مانند پیشرفت هوش مصنوعی یا اخبار امنیت سایبری ، مخاطبان خود را از تحولات کلیدی مطلع می کند.

سود: تعامل را تشویق می کند و به پیروان شما کمک می کند تا با چشم انداز تکنولوژیکی با رشد سریع ، در ادامه بمانند.

داستانهای موفقیت و موارد

نشان دادن موفقیت مشتری و موارد نشان دهنده تأثیر واقعی تصمیمات ، ایجاد اعتماد و شواهد اجتماعی است.

پست

سود: این امر بر توانایی شرکت شما در دستیابی به نتایج معنی دار جذاب برای مشتریان بالقوه که به دنبال تخصص اثبات شده هستند تأکید می کند.

محتوای تعاملی

استفاده از ویژگی های تعاملی LinkedIn مانند نظرسنجی ، پرسش و پاسخ و آزمونها باعث افزایش تعامل می شود و به پیروان این امکان را می دهد تا نظرات و بینش خود را به اشتراک بگذارند.

سود: این باعث می شود نام تجاری شما مقرون به صرفه باشد و به شما کمک می کند تا علاقه های مخاطبان خود را بهتر درک کنید.

نحوه ارائه LinkedIn در بازار با استفاده از نظرسنجی ها و نشریات با چندین تصویر ، 98 ٪ تعامل را افزایش می دهد

مقالات رهبری تفکر از رهبران شرکت ، برند شما را به عنوان بینایی در فناوری ایجاد می کند و بینش و راه حل های منحصر به فردی را ارائه می دهد.

سود: اقتدار شرکت شما را بهبود می بخشد و مخاطبی را که علاقه مند به چشم انداز تفکر رو به جلو است ، جذب می کند.

تأکید بر کارمندان

نکته برجسته اعضای تیم در حال انسان سازی برند شما است و به پیروان نگاهی به فرهنگ شرکت شما می دهد.

سود: این امر نسبیت را ایجاد می کند و همچنین می تواند کارمندان آینده را جذب کند که از اخلاق قوی شرکت ارزش قائل هستند.

دهانه

ارسال فرصت های شغلی نشان می دهد که شرکت شما در حال رشد است و متخصصان فناوری واجد شرایط را مستقیماً به LinkedIn جذب می کند.

سود: این شما را با نامزدهای بالقوه متصل می کند و همچنین نوآوری و بی تحرکی را برای مخاطبان شما نشان می دهد.

با استفاده از نکات بازاریابی LinkedIn برای ورود به بهترین استعدادها

ارتقاء رویدادها و وبینارها

ارتقاء رویدادهایی مانند وبینارها یا کنفرانس ها ، حضور و مشارکت را به حداکثر می رساند ، که به دنبال کنندگان این امکان را می دهد تا مستقیماً به برند شما متصل شوند.

سود: شرکت خود را به عنوان مکالمه با یک رهبر فکری در صنعت ایجاد کنید.

بهترین روشها و نکات

به طور منظم انتشار بهترین شیوه ها یا بینش در صنعت به پیروان شما کمک می کند تا شرکت شما را به عنوان منبع قابل اعتماد از اطلاعات مطلع و قرار دهند.

سود: شهرت شما را به عنوان منبع دانش در مورد صنعت بهبود می بخشد و به مخاطبان خود در موفقیت کمک می کند.

سود با تبلیغات LinkedIn به سرعت منجر می شود

اجرای تبلیغات LinkedIn روشی قدرتمند برای هدایت بخش های خاص از صنعت فناوری است.

پلت فرم تبلیغات LinkedIn ، کمپین های بسیار متمرکز را امکان پذیر می کند و به شما امکان می دهد تا از طریق دفتر ، صنعت یا اندازه شرکت به متخصصان برسید.

برای شرکت های فناوری ، این بدان معنی است که شما می توانید با افزایش قرار گرفتن در معرض برند افراد مناسب ، به طور مستقیم روی مدیران IT ، CTO یا تصمیمات موجود در صنعت تمرکز کنید.

ایجاد روابط شخصی با ارتباطات LinkedIn

یک رویکرد بیشتر می تواند به شما در تماس با مشتریان ایده آل LinkedIn کمک کند. از کار مستقیم به عنوان پیام های شخصی که شرکت شما را معرفی می کند ، در نظر بگیرید و بر نحوه پاسخگویی به راه حل های فناوری شما نیازهای آنها تأکید کنید.

پیام های مربوط به تولید ارتباطات اطلاعاتی در مورد افراد تصمیم گیری می تواند منجر به تعامل معنی دار شود و اساس مشارکت های احتمالی را ایجاد کند.

تبلیغات LinkedIn منجر به آسانسور 2-3 برابر در ویژگی های برند و میزان تبدیل تا 2 برابر بیشتر از سایر سیستم عامل های اجتماعی می شود. – راه حل های بازاریابی LinkedIn

تبلیغات LinkedIn در مقایسه با سایر سیستم عامل های اجتماعی 33 درصدی قصد خرید را ارائه می دهد. – جوانه زدن اجتماعی

نحوه ارائه LinkedIn در بازار نمودارهای LinkedIn

شریک با کارشناسان LinkedIn

LinkedIn به شرکتهای فناوری بستری برای اتصال ، ارتقاء و رشد در یک محیط هدفمند و حرفه ای ارائه می دهد.

شرکت فناوری شما با داشتن یک نمایه بهینه ، به اشتراک گذاری محتوای منظم و کار استراتژیک ، می تواند دید خود را ارتقا بخشد ، بهترین استعدادها را به خود جلب کند و ارتباطات معنی داری ایجاد کند که از رشد تجارت پشتیبانی می کند.

با استفاده فعال از LinkedIn ، شرکت فناوری شما می تواند در صدر روندهای صنعت باقی بماند ، مخاطبان گسترده تری را درگیر کند و به موفقیت طولانی مدت برسد.

اگر مدیریت LinkedIn جذاب به نظر می رسد ، با کارشناسان فناوری که تفاوت های ظریف صنعت را درک می کنند ، در نظر بگیرید. آنها می توانند به اصلاح استراتژی شما ، بهینه سازی تبلیغات شما و به حداکثر رساندن پتانسیل درگیری و مشخصات تولید سرب کمک کنند.
استراتژی جلسه را برنامه ریزی کنید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا