مقالات

نحوه سفارشی کردن نکات برجسته اینستاگرام خود: استراتژی ها + ابزارها – Postcron


آیا استفاده می کنید نکات برجسته اینستاگرام؟ آنها داستانهایی هستند که دقیقاً زیر اطلاعات حساب مشاهده می کنید. اگر می خواهید مطالب خود را سازماندهی کنید و مطمئن شوید که مهمترین چیز برجسته است. سپس ، اعلان بهترین گزینه برای شماست!

مثال این فروشگاه اسباب بازی را در اسپانیا دریافت کنید:

اینستاگرام بر کار به عنوان مجموعه یا منوی داستانهایی که می خواهید همیشه برای پیروان خود قابل مشاهده باشید تأکید می کند. می توانید نامی اضافه کنید که محتوای آن و همچنین تصویر جلد را توصیف کند. آیا فکر می کنید این داستانهای زیرخط دار به اندازه کافی تمیز و جذاب هستند تا توجه پیروان خود را به خود جلب کنند؟

شخصی سازی لهجه های اینستاگرام خود بر روی جلد ممکن است مانند اولویت به نظر نرسد ، اما در واقع ساخت مارک خود با سبک و قوام خود بسیار مهم است. این همچنین یک روش خوب برای جلوگیری از سردرگمی و بهینه سازی محل محتوای شما است. بنابراین ، در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید جلد های خود را سفارشی کنید و برخی از استراتژی ها و ابزارها را پوشش دهید. بیایید شروع کنیم!

خصوصیات اینستاگرام چیست؟

قبل از سفارشی کردن آنها ، باید بدانید که این ویژگی چه چیزی می تواند ارائه دهد. احتمالاً از قبل می دانید که تاریخ فقط 24 ساعت طول می کشد. با برجسته کردن یک داستان ، دیگر فقط در 24 ساعت در دسترس نخواهد بود ، اما تا زمانی که می خواهید ، و حتی می توانید آن را علامت گذاری کنید.

اما توجه! نام یا عنوان فقط می تواند تا 15 نویسه باشدS باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید عنوان به طور کامل نمایش داده شود ، بهتر است این کار را تقریباً 10 کاراکتر انجام دهید.

همانطور که در مثال بالا می بینیم ، عنوان لهجه “پرنعمت …“این به نصف بریده شده است زیرا از شخصیت های قابل مشاهده اینستاگرام نمایش داده می شود. همیشه توصیه می شود که طول عنوان را زیر حد علامت 10 نگه دارید تا مطمئن شوید که پیروان شما چیزی را از دست نمی دهند.

و در مورد پوشش چطور؟ در این حالت ، اینستاگرام به طور خودکار از تصویر اولین داستان زیرخط دار استفاده می کند ، که توسط چندین عامل توصیه نمی شود: آیا آنها واقعاً برجسته هستند؟ آیا آنها سبک برند را ترکیب می کنند؟ آیا به نظر می رسد سازمان یافته تر است؟

ما از وبلاگ رسانه های اجتماعی نمونه گرفتیم و دقیقاً همانطور که در مقاله توضیح می دهند ، این تصاویر زیر خط دار در پروفایل از بین می روند ، آنها جذب نمی شوند یا از آن ایستادگی نمی کنند. آنها حتی هویت برند را نمی سازند.

از طرف دیگر ، در مثال بعدی می توانیم نمونه ای واضح از آنچه باید با نکات برجسته اینستاگرام به دست بیاوریم ، مشاهده کنیم. این نمایه یک عکاس حرفه ای است.

نامهای کوتاه و ساده. همان رنگ هر پوشش و همان سبکی که مطابق برند شخصی است. وقتی می خواهیم لهجه های خود را سفارشی کنیم ، باید در مورد آن فکر کنیم.

بیایید به مثال دیگری نگاه کنیم:

با دقت به این نمایه نگاهی بیندازید. پوشش ها با سبک مارک مطابقت دارند. دلیل؟ اول از همه ، این یک شرکت آرژانتینی است که محصولات سرامیکی را با تنها زیبایی شناسی تولید می کند. همان زیبایی شناسی در هر داستان ارائه می شود.

برخی از نکات برجسته مربوط به روند تولید و برخی دیگر با عکس های محصول است. بدیهی است که می توان برخی از تنظیمات را انجام داد تا آنها را سازمان یافته تر کند ، اما به نظر می رسد ایده استفاده از یک نماد به عنوان یک نام برای یک برند مانند این دقیق است.

به طور کلی ، لازم است که تمرکز را نشان دهید ، اما همیشه به برند و همچنین به نوع محصول بستگی داردS با این حال ، همه چیز مربوط به طرف هنری ، رسوب خلاق بیشتری دارد.

بیایید ببینیم چگونه می توان جلد های خود را درست کرد و لهجه های خود را سفارشی کرد!

#پوشش جذاب برای داستانهای ارائه شده در اینستاگرام شما

شما می توانید جلد های مشابه ایجاد کنید ، همیشه به همان عناصر مانند رنگ ، تایپوگرافی ، تصویر ، نماد ، آرم و غیره احترام بگذارید و یا با اضافه کردن برخی از عناصر مشترک می توانید از جلد های مختلف نیز استفاده کنید.

در مثال بعدی ، موارد یکسان هستند و با رنگ و آرم پروفایل مطابقت دارند.


در این مثال دیگر ، پوشش ها از همان رنگ پس زمینه استفاده می کنند و فقط تصویر را تغییر می دهند.

و برای طراحی جلد های خود از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؟ سریعترین و ساده ترین راه استفاده از برنامه های آنلاین مانند ArtStudio است ، می توانید از طریق تلفن همراه خود به آنها دسترسی پیدا کنید. البته اگر از ابزارهایی مانند Photoshop یا Illustrator استفاده می کنید ، مطمئناً می توانید از آنها استفاده کنید.

یک نکته تعیین کننده: اندازه باید 1080 X 1920 پیکسل باشدS at ArtStudio می توانید از الگوی داستانهای اینستاگرام استفاده کنید ، که می تواند بسیار مفید باشد!

با این حال ، اینها همه گزینه ها نیستند! در خود اینستاگرام ، هنگام ایجاد یک داستان ، می توان یک تصویر جلد را طراحی کرد. تمام کاری که شما باید انجام دهید استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار طراحی است و تصور کنید که چگونه می خواهید پوشش خود را.

همانطور که قبلاً می دانیم ، اینستاگرام گزینه هایی برای تایپوگرافی ، فیلترهای تصویر ، برچسب و غیره دارد ، اما این گزینه توصیه شده نیست. بهتر است استفاده کنید artstudio به همین دلیل ساده: شما طیف وسیعی از عمل دارید.

در این فیلم از یک متخصص رسانه های اجتماعی روند ایجاد از ابتدا را مشاهده خواهید کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=3seqbuusus4

توصیه هایی برای ایجاد لایه ها

  • حداقل در ابتدا بهترین گزینه ساخت یک نقاشی ساده است. این به معنای قرار دادن هرچه بیشتر عناصر است.
  • متن ، آرم ، نماد یا هر مورد دیگری را که استفاده می کنید متمرکز کنید.
  • متونی را اضافه کنید که محتوای داستان زیر خط را روشن می کند. اگر نامی دارید که به شما اجازه گسترش نمی دهد ، پس برخی از پوشش ها را روی جلد قرار دهید که به مردم اطلاع می دهد که داستان چیست.

چگونه می توان نقشه های خود را به داستان های اینستاگرام اضافه کرد؟

شما اکنون پوشش خود را ساخته اید. شما قبلاً آن را در تلفن یا رایانه خود ذخیره کرده اید ، وقت آن است که آن را به لهجه خود بگذارید. خیلی ساده است!

بیایید به مراحل نگاه کنیم:

  1. جلد خود را به عنوان یک داستان اینستاگرام اضافه کنید.
  2. سپس بر تاریخ پوشش تأکید کنید. فقط نماد قلب را با برچسب “برجسته” فشار دهید.
  3. شما اکنون این فرصت را دارید که یک داستان جدید را ارائه دهید یا یک مورد موجود را انتخاب کنید. کاری که شما بیشتر انجام خواهید داد این است که این پوشش را در گزینه ای که انتخاب می کنید قرار دهید.
  4. اگر این یک داستان موجود است ، کاری که شما انجام می دهید این است که پوشش خود را به روز کنید. در لهجه ای که می خواهید به روز کنید ، به نماد “برجسته” و سپس سه نقطه ای که در گوشه پایین سمت راست ظاهر می شود بروید.
  5. شما 3 گزینه دارید: درب را ویرایش کنید ، تغییر نام دهید و یا مواردی را که دیگر نمی خواهید نشان دهید حذف کنید.
  6. “ویرایش درب” را انتخاب کنید ، طراحی را که قبلاً ایجاد شده است انتخاب کنید و آماده هستید!

فرآیند را با تمام پوشش هایی که ایجاد کرده اید تکرار کنید.

ایجاد جلد های سفارشی برای داستانهای برجسته اینستاگرام شما این امکان را می دهد تا بیشترین محتوای قیمت شما همیشه در حساب اینستاگرام شما در دسترس باشدS و همچنین ، آن شما را تسهیل می کند پیروان برای حرکت در محتوای خود و ترکیب سبک برند.

به نظر می رسد همه اینها در نگاه اول ناچیز است ، اما به ابزاری قدرتمند برای هر تجارت یا شرکتی تبدیل می شود. تجربه کاربر اینستاگرام کمی عمیق تر می شود و پیشنهاد برند شما را از نزدیک به آنها می دهد.

به ما بگویید: آیا از لهجه ها استفاده می کنید؟ تجربه شما تاکنون چگونه بوده است؟ آیا نتایج بهتری کسب می کنید؟ از چه ابزاری استفاده می کنید؟


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا