هاکس برای درگیر کردن رسانه های اجتماعی: خوب ، بد و خطر

“برنده شدن” در رسانه های اجتماعی گاهی اوقات می تواند غیرممکن باشد. بنابراین ، مارک ها و سازندگان دائماً به دنبال راه هایی برای تقویت شاخص های عملکرد خود برای شرکت در رسانه های اجتماعی و گسترش دامنه خود هستند. در حالی که برنامه ریزی استراتژیک محتوای و روابط مخاطبان معتبر همچنان استاندارد طلا است ، افراد و مارک ها اغلب به “ترفندهای” های مختلف به الگوریتم های پلت فرم بازی تبدیل می شوند و تعداد عملکرد آنها را باد می کنند.
به عنوان معامله گران رسانه های اجتماعی ، درک این تاکتیک ها برای تشخیص اینکه چه زمانی علیه شما استفاده می شود ، ضروری است و با دقت در نظر بگیرید که چه کسی (در صورت وجود) ممکن است برای استراتژی شما مناسب باشد.
بیایید نگاهی به رایج ترین ترفندهای نامزدی که امروز روی سیستم عامل ها پخش می شوند ، نگاهی بیندازیم.
عملیات ویدئویی/کتیبه
-
- استفاده کردن زیرنویس های بسیار طولانی با فیلم های کوتاه جفت شده استمجبور کردن بینندگان به تماشای این فیلم به طور مکرر برای تکمیل خواندن (الگوریتم های سیگنالینگ که محتوا “آشتی شده” است)
- تصاویر استاتیک را به فیلم تبدیل کنید با افزودن لایه هایی از متن که برای خواندن کامل به چندین نمایش نیاز دارند
- اضافه کردنمنتظر بمانید …“یا” تماشای پایان “محتوا که چنین پیش بینی را توجیه نمی کند
هک
-
- تقسیم محتویات چرخ فلک یا اسلایدهای متعدد برای افزایش زمان و درگیری صرف شده
- ایجاد AI فیلم های شگفت انگیز تولید کرد یا سناریوهای جذاب (مانند کسی که میله های پشت نهنگ را تمیز می کند) برای جلب توجه اصلی
طعمه شدید
-
- به عمد شامل اشتباهات آشکار است یا خطاهای چاپی برای تحریک نظرات اصلاحی
- تصور غلط آگاهانه از کلمات یا نام هایی برای فعال کردن پاسخ ها
- تقسیم پذیرش بحث برانگیز یا تفرقه افکنانه صرفاً برای اشتعال بحث های داغ
چالش فریب
-
- استفاده کردن آمار جعلی مانند “فقط 2 ٪ از مردم می توانند این اجازه را بدهند …”
- ایجاد معماها یا سوالات مصنوعی با پاسخ های عمدی تاریک یا نامشخص
- ارسال مطالب با عناصر به عمد گیج کننده این س questions الات سریع است
دستکاری الگوریتم
-
- تهیه ادعاهای جعلی به عنوان “اینستاگرام دوباره پست های من را پنهان می کند ، اظهار نظر کنید ، اگر می توانید این را ببینید.”
- مارک علائم نامربوط یا افراد مشهور در انتشار گازهای گلخانه ای ذکر شده خود ظاهر می شوند
- علامت گذاری بیشترین تعداد حساب های ممکن برای گسترش مصنوعی دامنه
کشاورزی
-
- سرقت محتوای دیگر سازندگان و با حداقل تغییرات دوباره ارسال کنید
- موارد ویدیویی بدون مرز را اضافه کنید (مانند کسی که یک بازی ویدیویی را بازی می کند) تحت محتوای دزدیده شده به نظر می رسد مانند یک فیلم “جدید”
- تغییر فیلم های سرقت شده برای جلوگیری از تشخیص سکو ، با تحریفات بصری (خطوط از وسط ، معکوس فریم)
اقدامات کلاهبرداری
-
- به اشتراک گذاری اخبار جعلی برای تولید نامزدی (حتی اخبار جعلی مثبت مانند پیام های اهدای جعلی)
- سناریو سکته مغزی ایجاد کنید به عنوان تعامل واقعی به تصویر کشیده شده است
- با استفاده از عناوین شوک هزینه این به اشتباه محتوای واقعی را ارائه می دهد (“من تازه فهمیدم که دوست من با مادرم می خوابد”)
تورم مصنوعی
-
- استفاده از رباتها برای ایجاد شاخص های نامزدی جعلی
- مشارکت در غلاف یا گروه هایی که موافقت می کنند با محتوای هر عضو تعامل داشته باشند
- خرید پیروان یا نامزدی
استثمار عاطفی
فرض
-
- استفاده کردن شیار بدون زمینه یا انتساب مناسب
- تطبیق یادداشت ها با مشارکت افراد مشهور اجازه
- مجبور کردن پیام های برند در قالب های یادداشت نامربوط
خبری اخبار
-
- با عجله به پیام های برند متصل شده است به تفکیک رویدادهای خبری
- تراژدی یا موقعیت های حساس از دید برند
- درج محتوای تبلیغاتی در مکالمات مرسوم ، مد روز نامربوط
ما نباید تمام تاکتیک های فوق را بنویسیم. بازاریاب رسانه های اجتماعی هوشمند می تواند از برخی از آنها برای استفاده از برند خود استفاده کند. با این حال ، دیگران ذکر شده در بالا ممکن است سود کوتاه مدت در دامنه و تعامل کسب کنند ، اما برای مارک ها مفید نیستند. بنابراین:
خطر شهرت: افزایش فعلی تعهد به استفاده از ترفندهایی مانند فریب شدید یا به اشتراک گذاری محتوای گمراه کننده به ندرت از آسیب بالقوه برند فراتر می رود. مخاطبان مدرن به طور فزاینده ای در مورد توجه به تاکتیک های دستکاری سالم هستند و پاسخ معکوس از درک غیر نویسندگان می تواند سریع و شدید باشد.
ملاحظات حقوقی: چندین مورد از این تاکتیک ها خطرات قانونی دارند. استفاده از یادبودهای مشهور بدون مجوز می تواند منجر به پرونده های تبلیغاتی دادگاه شود. به اشتراک گذاشتن اخبار جعلی ، حتی اگر در نگاه اول مثبت باشد ، اعتماد را تضعیف می کند و می تواند با مسئولیت مشکلاتی ایجاد کند. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب محدودیت های اخلاقی و گاه قانونی است.
فرسایش اعتماد به نفس مخاطبان: شاید مهمترین چیز این باشد که استفاده از تاکتیک ها برای دستکاری عمدتاً اعتماد به نفس مخاطب را از بین می برد. در حالی که مصرف کنندگان می توانند در ابتدا درگیر شوند ، آنها به سرعت ارتباطات منفی را با مارک هایی که آنها را دستکاری می کنند یا ناامید می کنند ، توسعه می دهند.
مجازاتهای سکو: سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طور مرتب الگوریتم های خود را به طور خاص به روز می کنند تا بسیاری از این تاکتیک ها را پیدا و تحریم کنند. آنچه امروز کار می کند نه تنها می تواند کار فردا را متوقف کند ، بلکه در واقع می تواند منجر به کاهش محدودیت یا محدودیت حساب شود.
همه تکنیک های درگیری به همان اندازه مشکل ساز نیستند. برخی از رویکردهای نسبتاً خوش خیم می توانند عاقلانه استفاده شوند:
-
- تقسیم محتوا به چرخ فلک می تواند بسیار مؤثر باشد تکنیک نامزدی وقتی بیش از یک نکته برای بیان داشته باشید
- تبدیل عکس به فیلم های ساده یا اضافه کردن یک حرکت جزئی به تصاویر می تواند بدون احساس فریبنده باعث افزایش دید شود
- استفاده کردن کتیبه های طولانی مدت اگر محتوا واقعاً به یک زمینه اضافی نیاز داشته باشد ، با فیلم های کوتاه می تواند قابل قبول باشد
- اخبار متفکر در لحظات فرهنگی مناسب (نه تراژدی) می توانند اتصالات مناسبی ایجاد کنند
- با استفاده از صداهای اعضا یا trelers هنگامی که آنها با برند شما هماهنگ هستند و نگرانی های قانونی ایجاد نمی کنند
در حالی که بازاریابان برند باهوش هستند که الگوریتم را عجیب و غریب در نظر بگیرند زیرا سعی در پاسخ دادن دارند: “آیا این باعث افزایش شاخص های ما خواهد شد؟” مارک ها همچنین باید در نظر بگیرند: “آیا این امر ضمن احترام به هوش و زمان مخاطبان ما ، ارزش واقعی را ارائه می دهد؟
در دراز مدت ، مارک هایی که بر ایجاد محتوای محتوای واقعاً قانع کننده تمرکز می کنند ، که ارزش آن را دارد با عزت خاص خود درگیر شوند ، نسبت به کسانی که فقط تعداد کوتاه مدت را دنبال می کنند ، با مخاطبان خود رابطه پایدارتری برقرار می کنند.





