مقالات

پرده برداری از بهترین زمان برای ارسال شلوار کوتاه در YouTube – یک وبلاگ Sharov


ظاهر شورت در یوتیوب

از زمان راه اندازی آن ، YouTube Shorts چشم انداز رسانه های اجتماعی را هم برای محتوا و هم برای مارک ها نقض کرده است. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد 60 ثانیه فیلم با موسیقی ، جلوه ها و سایر عناصر خلاق تقویت شوند. این محتوای صبحانه ، صبحانه ، جستجوی رو به رشد فیلم های کوتاه و جذاب ، سیستم عامل های رقابتی مانند Tiktok و Reals اینستاگرام را برآورده می کند.

YouTube Shorts با ابزارهای ایجاد دوستانه کاربر ، نحوه تولید و مصرف محتوای ویدیویی را بصورت آنلاین تغییر می دهد.

با این حال ، سازندگان شورت موفقیت پیدا می کنند ، شناسایی زمان بهینه انتشار بسیار مهم است. آگاهی از زمانی که مخاطب هدف شما فعال ترین و پذیرنده ترین است ، مهم برای افزایش دیدگاه ها و تعامل است. تعیین بهترین زمان برای ارسال شورت های شما واقعاً می تواند تغییر بازی برای ارائه کانال شما باشد.

شورت YouTube در برابر فیلم های کلاسیک YouTube: جنگ زمانی با نسبت های حماسی

در مورد هنر باستانی زمان برای پست های YouTube شما ، شورت و فیلم های کلاسیک درگیر پیانو جنگی حماسی هستند.

می بینید ، شورت های YouTube مانند مهدکودک های بیش فعالی هستند – وقتی بینندگان بی هدف از طریق اینترنت می روند ، برای پراکندگی سریع طراحی شده اند. زمان اصلی برای ارسال شورت ، هر زمان که مردم به احتمال زیاد وسواس به تلفن های خود بین لحظه های کسالت در طول روز نگاه می کنند.

از طرف دیگر ، فیلم های کلاسیک YouTube ، جادوگران قدیمی تر هستند. آنها از مخاطب می خواهند تا زمان ارزشمند خود را حل و فصل کنند. این جانبازان وقتی بینندگان در حالت نامزدی و بیشتر قرار دارند ، در دوره های بیشتر از مصرف رسانه ها در صبح ، شام یا آخر هفته ارائه می شوند.

بنابراین به یاد داشته باشید – اگر می خواهید دامنه بی ثبات جداول پریشان را مهار کنید ، روی YouTube روی شورت تمرکز کنید. اما اگر می خواهید کسی دنج و درگیر شود ، به روزهای جلال ویدیویی OG YouTube بچسبید و برای اوقات فراغت خود به ساعات اوج بروید.

برای پیدا کردن بهترین روزها و ساعات برای ارسال فیلم های YouTube ، راهنمای بهترین زمان برای ارسال در YouTube را در وبلاگ Sharelov بررسی کنید.

چرا باید در قطار شورت در یوتیوب پرش کنید؟

خوب ، مردم ، وقت آن است که مذاکرات واقعی باشد. من می دانم که شما تعجب می کنید که آیا باید نگران این شوق شلوار کوتاه در YouTube باشید. خوب ، دوست من ، بگذارید به شما بگویم-این قطار ویدیویی کوتاه شکل همان است که می خواهید رانندگی کنید. بنابراین:

برای مبتدیان ، شورت ها شرایط بازی را برابر می کنند. با رابط کاربری فوق العاده ساده خود ، هر کسی می تواند محتوا را تهیه کند. مهارت های پیچیده ویرایش را فراموش کنید – فقط تلفن خود را بکشید و شلیک کنید!

و در مورد گزینه ها صحبت کنید! ابزارهای ایجاد شلوار کوتاه برای اشتعال مدیر داخلی شما ایده آل هستند. تمام آن فیلترهای شبح ، جلوه ها و کنترل سرعت بدان معنی است که می توانید فیلم های خود را برای زمان عالی فصل کنید.

اما شاید بهترین قسمت این باشد که دسترسی فوری به میلیاردها چشم چشمه در یوتیوب است. مخاطبان شما از پشت بام عبور می کنند! بنابراین مارک ها و گوش دادن تأثیرگذار – شورت در YouTube یک خط مستقیم درست در قلب و برای شما صفحات کاربران در سراسر جهان فراهم می کند.

پس منتظر چی هستی؟ وقت آن است که یک فیلم کوتاه به شکل بغل کرده و قدرت شورت در YouTube را باز کنید! باور کنید ، شما و کانال شما آن را دوست خواهید داشت. قطار کوتاه شکل از ایستگاه خارج می شود ، بنابراین اکنون روی هیئت مدیره پرش کنید!

بهترین زمان برای ارسال شورت در YouTube: بررسی

پیدا کردن زمان بهینه برای ارسال شورت های YouTube شما می تواند تا حد زیادی بر عملکرد کانال شما تأثیر بگذارد. با این حال ، بهترین زمان جهانی برای درخواست همه سازندگان وجود ندارد. زمان ایده آل برای انتشار بستگی به عواملی مانند داده های جمعیتی مخاطبان ، مناطق زمانی ، نوع محتوا و عادات آنلاین بینندگان دارد.

با این وجود ، تحقیقات برخی از روندهای جامع را نشان می دهد. متوسط انتشار شورت در روزهای هفته (به ویژه دوشنبه و سه شنبه) در ساعات اوج مخاطبان هدف شما بهترین نتیجه را به دست می آورد.

ساعت 12-3 ساعت و 7-10 ساعت زمان اوج فعالیت است که بینندگان بیشتر درگیر هستند. عصرها و آخر هفته های جمعه چند مدل مختلف را بر اساس وقت آزاد بیشتر مشاهده می کنید.

به طور خلاصه ، در حالی که زمان انتشار ایده آل متفاوت است ، روزهای هفته در ساعات معمولی فعالیت اوج بهترین شرط بندی شما را برای افزایش مخاطبان شورت نشان می دهد. تجزیه و تحلیل کنید وقتی مخاطب خاص شما بیشترین مشارکت آنلاین است. با زمان ارسال ، آزمایش کنید و بر اساس داده ها و شاخص ها بهینه سازی کنید. هیچ راه حلی برای یک اندازه وجود ندارد ، اما تمرکز روی ساعات اوج در روزهای هفته یک قانون خوب است.

اهمیت زمان ارسال: چرا اهمیت دارد؟

انتخاب زمان مناسب برای ارسال شورت های YouTube شما می تواند تا حد زیادی بر دامنه و تعهد محتوای شما تأثیر بگذارد. ارسال در ساعت فعالیت اوج تضمین می کند که محتوای شما از هر چه بیشتر کاربران قابل مشاهده است و احتمال سهام ، لایک و نظرات را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، انتشار مداوم به طور همزمان می تواند به پرورش مطالعات وفادار کمک کند ، زیرا بینندگان در مواقع خاص محتوای جدید را پیش بینی می کنند. این دید و سازگاری همچنین می تواند عملکرد محتوای شما را در الگوریتم YouTube افزایش دهد و بینندگان جدید را برای کشف محتوای شما تسهیل کند.

تقویم بصری محتوای بصری Sharelov ، Drag-N-Drop مهلت ها ، محتوای آینده و زمان ارسال برای کل تیم خود را ساده می کند.

تقویم عکس صفحه نمایش محتوای Sharelov فقط با نشان دادن YouTube

امروز Sharelov را امتحان کنید – رایگان – و دریابید که چقدر سریع می توانید یک تقویم بصری ایجاد کنید که کل تیم خود را با YouTube (فیس بوک ، اینستاگرام ، Tiktok و LinkedIn نیز در مسیر خود قرار دهد!) در حال تهیه و ارسال محتوا است.

تیم خود را در مسیر خود به تقویم تقویم بصری ، برنامه ریزی محتوای Sharelov برای YouTube نگه دارید

اولین زمان ارسال کلاس خود را در شورت در YouTube شناسایی کنید

تعیین بهترین زمان برای ارسال شورت های YouTube شما به اندازه آنچه به نظر می رسد ترسناک نیست. در اینجا یک راهنمای مرحله ای در مورد نحوه انجام آن آورده شده است:

  1. داده های مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید: از داشبورد آنالیز YouTube استفاده کنید تا بدانید چه زمانی بینندگان شما فعال ترین هستند. این یک نقطه شروع خوب برای تعیین زمان ایده آل شما برای انتشار است.
  2. زمان های مختلف انتشار را امتحان کنید: با زمان های مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بیشترین تعهد را ایجاد می کنند.
  3. مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید: به خاطر داشته باشید که جمعیت شناسی مخاطبان خود – سن ، مکان ، حرفه و علایق می تواند بر فعالیت آنلاین آنها تأثیر بگذارد و بنابراین بهترین زمان برای انتشار محتوای شما است.
  4. تعهد خود را رعایت کنید: به طور مرتب سطح تعهد خود را بررسی کنید تا ببینید که آیا زمان ارسال شما مؤثر است یا خیر. اگر نامزدی سقوط کند ، ممکن است وقت آن باشد که نمودار خود را تنظیم کنید.
  5. آزمایش با انواع محتوا: انواع مختلف محتوا را می توان در زمان های مختلف بهتر نشان داد ، بنابراین نترسید که چیزها را با هم مخلوط کنید و ببینید چه چیزی با مخاطبان شما طنین انداز است.

برای شماره گیری بهترین زمانها برای کانال خود از داده ها ، آزمایشات و نظارت ها استفاده کنید. با نوسان عملکرد سازگار باشید. بهینه سازی مداوم برای موفقیت شورت های YouTube بسیار مهم است.

چگونه کانال YouTube خود را برای موفقیت بهینه کنیم

بهترین زمان برای ارسال در شورت در YouTube

وقتی شلوارک ، روزهای هفته را در هنگام تماشای اوج منتشر می کنید ، آنها به طور کلی تمایل دارند که به طور کلی بهترین عملکرد را انجام دهند. با این حال ، سطح درگیری بسته به روز خاص ممکن است دریغ کند.

دوشنبه و سه شنبه به طور مداوم ترافیک بالا را مشاهده می کنید زیرا بینندگان در طول هفته به دنبال محتوای جدید هستند. جمعه ممکن است با توجه به تمرکز مخاطبان در آخر هفته ، یک افت کمی را تجربه کند.

آخر هفته هستند کمتر قابل پیش بینی – برخی از بینندگان بیشتر در اوقات فراغت شما درگیر می شوند ، اما برخی دیگر بیرون می روند. شبهای شنبه و بعد از ظهر یکشنبه شما اغلب در آخر هفته سنبله ها را می بینید.

عادات منحصر به فرد تماشای مخاطبان خود را برای روزهای هفته تجزیه و تحلیل کنید. در حالی که دوشنبه چهارم معمولاً اولین بار استداده های مشاهده را برای شناسایی هر نوع ترافیک خاص روزانه دنبال کنید. این به شما امکان می دهد تا کادرهای خود را برای انتشار بهبود بخشید و شورت های خود را به حداکثر برسانید.

بهترین زمان برای ارسال در شورت در YouTube

بهترین زمان برای ارسال در شورت در YouTube توسط کشور

زمان ایده آل برای انتشار ممکن است بسته به کشور به دلیل عوامل مختلف فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، در کشورهایی که جمعیت تمایل به افزایش زودرس دارند ، مانند ژاپن و کره جنوبی ، ساعات اوج ممکن است زودتر در طول روز باشد. در مقابل ، کشورهایی که جمعیت در آن جغدها شبانه مانند اسپانیا و ایتالیا هستند ، می توانند ساعات اوج را تا عصر گسترش دهند.

از تعطیلات فرهنگی و مشاهدات آگاه باشید که می تواند بر تعهد شورت های یوتیوب تأثیر بگذارد. در برخی از کشورها ، مانند برزیل و هند ، تعطیلات رسمی می تواند منجر به کاهش بیننده شود. به همین ترتیب ، تعطیلات مهم مذهبی همچنین می تواند مشاهده در کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلستان را کاهش دهد. مخاطبان جمعیتی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا سایه های فرهنگی منحصر به فرد خود را درک کرده و بر همین اساس تنظیم کنید.

هنگام بهینه سازی شلوارک در YouTube از کشور ، محتوای زبان محلی را در اولویت قرار دهید. همه کشورها سازندگان محتوا دارند که فیلم هایی را در زبان مادری خود تولید می کنند و فقط برای متغیرهای مبتنی بر زمان همیشه برای رسیدن به مخاطبان مناسب کافی نیست. با ترکیبی از زمانها آزمایش کنید.

ایجاد محتوای مؤثر: نکات و ترفندها

ایجاد محتوای جذاب برای افزایش پتانسیل شورت های شما در YouTube بسیار مهم است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ایجاد محتوایی که با مخاطبان شما طنین انداز است ، آورده شده است:

  • مخاطبان خود را بشناسید: درک مخاطبان شما برای ایجاد محتوایی که دوست دارند مهم است. وقت خود را برای کشف علایق ، ترجیحات و رفتارهای آنلاین خود اختصاص دهید.
  • دنباله را حفظ کنید: رعایت برنامه ارسال و سبک محتوا شما می تواند به ساخت یک وفاداری کمک کند.
  • تجزیه و تحلیل اهرم: از آنالیز YouTube برای ردیابی عملکرد محتوای خود و انجام تنظیمات لازم استفاده کنید.
  • اصلی باشید: در حالی که خوب است که از سایر سازندگان الهام بگیرید ، تلاش کنید تا چیزی منحصر به فرد در جدول بیاورید.
  • از مینیاتورها و عناوین جذاب استفاده کنید: مینیاتورها و عناوین اغلب اولین چیزهایی هستند که بینندگان می بینند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنها جذب و جذاب هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محتوای YouTube ، به 118 ایده رسانه های اجتماعی در Sharelov مراجعه کنید!

بسته بندی

بهترین زمان برای ارسال شلوارک در YouTube راکد نیست – این بستگی به عوامل مختلفی از جمله مخاطب هدف شما ، رفتار آنلاین آنها و نوع محتوایی که ارسال می کنید بستگی دارد. با این حال ، با تعریف استراتژیک پست های خود و ایجاد محتوای جذاب ، می توانید دامنه و تعامل خود را در شورت در YouTube به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

به یاد داشته باشید که زمان همه چیز نیست – محتوای با کیفیت بسیار مهم است. بنابراین ، روی ایجاد محتوایی که با مخاطبان شما طنین انداز است تمرکز کنید و از این تعهد پیروی کنید. تبریک می گویم!


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا