پست های فیس بوک را با API بازاریابی افزایش دهید

آیا تا به حال در حال ارسال یک پست فیس بوک و دیدن این دکمه Blue Boost Post بوده اید؟ این اغلب در نشریات در صفحه شرکت Facebook نشان داده می شود و به شما امکان می دهد تبلیغاتی را از انتشار ارگانیک ایجاد کنید. این یک روش سریع و آسان برای ایجاد یک پست پرداخت شده است که تعهد ، کلیک و برداشت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.
در حالی که دکمه Boost Post در فیس بوک به شما امکان می دهد پست های پرداخت شده ایجاد کنید ، زمان ، روند دستی طول می کشد و نیاز به بازدید از وب سایت Facebook دارد. برای یک راه حل بهتر که با پلتفرم یا برنامه وب شما ادغام می شود ، می توانید از API در تبلیغات در Facebook استفاده کنید. این به کاربران شما امکان می دهد تبلیغات را مستقیماً از برنامه خود ایجاد کرده و شاخص هایی از قبیل شمارش برداشت ها ، شمارش کلیک و مصرف تبلیغات را ارائه دهند.
در این راهنمای ادغام ، ما به چگونگی اجرای Aysrshare Facebook Ads API ، همچنین به عنوان API بازاریابی Facebook می پردازیم ، بنابراین برنامه شما می تواند به کاربران امکان ایجاد تبلیغات پرداخت شده از انتشارات ارگانیک و بازیابی تحلیل ها و شاخص های تبلیغاتی را بدهد.
چرا یک پست را تقویت می کنیم؟
Enhanced Post نوعی از متا پرداخت شده است ، به خصوص برای فیس بوک و اینستاگرام ، که به عنوان یک پست معمولی شروع می شود ، یعنی. پست ارگانیک در صفحه فیس بوک شما. هنگامی که آن را “افزایش” می دهید ، به فیس بوک می پردازید تا آن را در یک مخاطب گسترده تر یا هدفمندتر در خارج از پیروان فعلی خود و خارج از الگوریتم استاندارد نشان دهید. این یکی از ساده ترین راه های تبلیغات در فیس بوک برای افزایش تعامل و کلیک است و اغلب اولین قدم است که تجارت هنگام غوطه وری انگشتان پا در تبلیغات دیجیتال انجام می دهد.
Facebook API برای تبلیغات به شما امکان می دهد این توانایی را در سیستم عامل خود ادغام کنید.
| دید بالا | دامنه ارگانیک فیس بوک در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. افزایش در عبور از سر و صدا ، اطمینان حاصل می کند که محتوای شما توسط افراد بیشتری قابل مشاهده است ، به ویژه افرادی که احتمالاً در برند شما شرکت می کنند. |
| مخاطبان | شما می توانید انتخاب کنید که چه کسی پست تقویت شده شما را بر اساس داده های جمعیتی مانند مکان ، سن و علایق مشاهده می کند. |
| یک تعهد سریع دریافت کنید | افزایش نشریات برای ارتقاء محتوای حساس به زمان مانند فروش ، رویداد ، راه اندازی یک محصول یا پیشنهاد محدود بسیار عالی است. بودجه اندک می تواند منجر به سنبله سریع در لایک ها ، نظرات ، اشتراک ها و کلیک از روابطی شود که شواهد اجتماعی ارزشمندی هستند. |
| استفاده آسان | بر خلاف کمپین های تبلیغاتی پیچیده تر ، انتشارات پیشرفته برای کاربر ساده و راحت است. نیازی به حرکت در مدیر تبلیغات یا تنظیم مجموعه های تبلیغاتی پیشرفته نیست. فقط یک پست را انتخاب کنید ، مخاطبان ، بودجه و مدت زمان خود را تنظیم کنید و خاموش باشید. |
افزایش پست ها در صورت تمایل کامل است:
- amplice پست در حال حاضر بسیار زیاد است.
- محتوای وبلاگ ، رویدادها یا پیام ها را ارتقا دهید.
- آگاهی از برند را در مورد بودجه ایجاد کنید.
درک تبلیغات API Ayrshare
Ayrshare پیشرو در API برای مدیریت رسانه های اجتماعی است. با استفاده از مکالمات ساده API ، می توانید مدیریت رسانه های اجتماعی را برای همه کاربران خود از جمله ارسال ، برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل ، پیام ها و موارد دیگر به سیستم عامل خود اضافه کنید.
اکنون Ayrshare امکان تبدیل یک پست فیس بوک را به تبلیغات با استفاده از API در تبلیغات فیس بوک به نام Boosted Post ارائه می دهد.
پنج نقطه پایانی در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که شما کنترل کاملی بر کل مدیریت زندگی تبلیغات فیس بوک دارید.

راهنمای تقویت پست فیس بوک
قبل از شروع اجرای ، حتماً در Ayrshare Premium یا برنامه تجاری حساب کاربری داشته باشید و تبلیغات تبلیغاتی را در داشبورد وب روی حساب فعال کرده اید. همچنین باید یک تبلیغ فعال فیس بوک با داده های صورتحساب پیکربندی شده داشته باشید.
کل جریان شما که کاربر برای API تبلیغات فیس بوک دنبال خواهد کرد این است:
- یک حساب تبلیغاتی را در Facebook انتخاب کنید ، که جزئیات صورتحساب مناسب را دارد.
- پستی را انتخاب کنید که افزایش یابد. می توانید پستی را که از طریق Ayrshare ارسال کرده اید یا یکی ارسال شده مستقیم در فیس بوک انتخاب کنید.
- پارامترهای لازم و اختیاری ، از جمله هدف ، مخاطب ، بودجه و مدت زمان را تنظیم کنید.
- برای تأیید آگهی فیس بوک ارسال کنید.
- هزینه های تبلیغاتی و عملکرد را پیگیری کنید.

API برای تقویت یک پست با فیس بوک تماس می گیرد
بیایید از طریق API API API فردی FB API که برای تکمیل این جریان لازم است ، طی کنیم.
حساب تبلیغاتی فیس بوک را انتخاب کنید
برای دریافت لیستی از حسابها برای انتخاب ، با عنوان ADS ACCOUNT تماس بگیرید – این حساب تبلیغاتی است که شما در فیس بوک با تنظیم صورتحساب ایجاد کرده اید.
const API_KEY = "API_KEY";
fetch("https://api.ayrshare.com/api/ads/facebook/accounts", {
method: "GET",
headers: {
"Authorization": `Bearer ${API_KEY}`
}
})
.then((res) => res.json())
.then((json) => console.log(json))
.catch(console.error);
پاسخ لیست حساب ها را نشان می دهد. کاربر باید یک حساب کاربری را با یک حالت انتخاب کند active و تیک پایین accountId – این در مکالمات بعدی API در بازار فیس بوک استفاده خواهد شد.
{
"status": "success",
"adAccounts": [
{
"accountId": "274948345",
"ageInDays": 2870.86,
"amountSpent": 191.33,
"balance": 7.84,
"budgetRemaining": 1,
"business": {
"name": "Fun Fun Fun",
"city": "New York",
"country": "US",
"state": "NY",
"street": "178 Columbus Ave",
"zip": "10023"
},
"created": "2012-01-05T03:11:31-0800",
"currency": "USD",
"disableReason": null,
"fundingSource": {
"id": "13157487252022",
"type": "Credit Card"
},
"hasNotificationsEnabled": true,
"isPersonal": false,
"isPrepayAccount": false,
"metrics": {
"spend": 191.33,
"impressions": 24994,
"reach": 20410,
"clicks": 622,
"ctr": 2.488597,
"cpm": 7.655037,
"cpp": 9.374326,
"frequency": 1.224596,
"uniqueClicks": 432,
"uniqueCtr": 2.11661,
"costPerUniqueClick": 0.442894,
"inlineLinkClicks": 538,
"costPerInlineLinkClick": 0.355632,
"outboundClicks": 468,
"costPerOutboundClick": 0.408825,
"websiteCtr": [
{
"action_type": "link_click",
"value": "2.152517"
}
],
"accountCurrency": "USD",
"accountName": "John Smith",
"accountId": "274948321"
},
"minDailyBudget": 1,
"name": "John Smith",
"owner": "3205611418413",
"spendCap": 0,
"status": "Active",
"tax": {
"id": "824087134",
"type": "Business Tax ID (EIN/SSN)",
"status": "Pending",
"isRequired": false
},
"timezoneName": "America/Los_Angeles",
"tosAccepted": {
"webCustomAudienceTos": true,
"customAudienceTos": true
}
}
],
"count": 1,
"lastUpdated": "2025-03-26T19:33:51.571Z",
"nextUpdate": "2025-03-26T19:44:51.571Z"
}
پست فیس بوک را انتخاب کنید
سپس می خواهید پستی را انتخاب کنید که به عنوان یک تبلیغ افزایش می یابد. شما می توانید پستی را که با Ayrshare ساخته شده است یا موردی که قبلاً در Facebook.com وجود دارد انتخاب کنید.
با نقاط پایانی داستان شروع کنید که لیستی از پست های فیس بوک را برمی گرداند.
به عنوان مثال ، نقطه پایان داستان برای بازگشت لیست پست های ارسال شده از طریق Ayrshare. یا از انتهای پلتفرم برای دریافت پست هایی که از طریق Ayrshare منتشر نشده است استفاده کنید.
بسته به اینکه از کدام نقطه پایان استفاده می کنید ، باید برای استفاده از Ayrshare Post یا شماره شناسایی پست فیس بوک را ضبط کنید تا هنگام ایجاد یک آگهی از آن استفاده کنید.
پست را افزایش دهید
سپس با Boost Post Endpoint تماس خواهیم گرفت تا یک پست پولی ایجاد کنیم.
شما نیاز خواهید داشت accountId وت postId از دو تماس قبلی علاوه بر این ، پارامترهای لازم دیگری نیز وجود دارد ، از جمله بودجه ، میزان پیشنهاد ، هدف و مکان ها. پارامترهای اختیاری از جمله علایق وجود دارد. اهداف بیشتر در اسناد توضیح داده شده است و به کاربر اجازه می دهد تا الگوریتم را انتخاب کند ، مانند حداکثر درگیری ، تعامل یا دیدگاه ها ، چه نوع بهینه سازی را انتخاب کند.
const API_KEY = "API_KEY";
fetch("https://api.ayrshare.com/api/ads/facebook/boost", {
method: "POST",
headers: {
"Content-Type": "application/json",
Authorization: `Bearer ${API_KEY}`
},
body: JSON.stringify({
postId: "1234567890",
accountId: "1234567890",
adName: "My Ad",
status: "active",
goal: "engagement",
minAge: 18,
maxAge: 65,
location: "US",
budget: 100,
bidAmount: 1,
startDate: "2025-03-01T00:00:00Z",
endDate: "2025-03-07T23:59:59Z",
interests: [1234567890, 1234567891]
})
})
.then((res) => res.json())
.then((json) => console.log(json))
.catch(console.error);
برای اینکه به کاربر اجازه دهد علایق را انتخاب کند ، شما مجموعه ای از شناسه های مورد علاقه را ارسال می کنید. این علایق با استفاده از نقطه پایان علایق تبلیغات قابل دسترسی است.
const API_KEY = "API_KEY";
fetch("https://api.ayrshare.com/api/ads/facebook/interests?search=Rhythm%20and%20blues%20music", {
method: "GET",
headers: {
"Authorization": `Bearer ${API_KEY}`
}
})
.then((res) => res.json())
.then((json) => console.log(json))
.catch(console.error);
این نقطه پایانی جالب زمان جستجو را می گیرد و علایق مربوطه را با شماره شناسایی برمی گرداند.
{
"status": "success",
"interests": [
{
"id": "6003195554098",
"name": "Rhythm and blues music",
"topic": "News and entertainment",
"audienceSizeLowerBound": 669180255,
"audienceSizeUpperBound": 786955980
},
{
"id": "6003470511564",
"name": "Do it yourself (DIY)",
"topic": "Hobbies and activities",
"audienceSizeLowerBound": 418387661, // Lower bound of audience size
"audienceSizeUpperBound": 492023890 // Upper bound of audience size
},
{
"id": "6002926036121",
"name": "Italy",
"topic": "Travel, places and events",
"audienceSizeLowerBound": 279313350, // Lower bound of audience size
"audienceSizeUpperBound": 328472500 // Upper bound of audience size
}
],
"count": 3,
"lastUpdated": "2025-03-27T01:01:38.547Z",
"nextUpdate": "2025-03-27T01:12:38.547Z"
}
پاسخ از /boost نقطه پایان باز خواهد گشت adId و داده های اضافی با وضعیت موفقیت.
{
"status": "success",
"adId": "120217670757750410",
"adName": "API Post - DE6gpw8kxlonHy2b7Lo - 2025-03-26T23:42:43",
"adStatus": "active",
"bidAmount": 10,
"budget": 100,
"endDate": "2026-03-28T22:30:00Z",
"goal": {
"title": "Get More Engagement",
"description": "This goal seeks to increase engagement...",
"type": "engagement"
},
"interests": [
"6003195554098"
],
"location": "US",
"maxAge": 65,
"minAge": 18,
"postId": "DE6gpw8kxlonHy2b7Lo",
"startDate": "2026-03-26T22:30:00Z"
}
تبلیغات را دنبال کنید
برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل ، شاخص ها و هزینه های مربوط به تبلیغات فعال و تاریخی دو نقطه پایانی وجود دارد.
- تقویت شده
AdsEndpoint یک تبلیغات یا تبلیغات خاص را بر اساس ارسال به شناسه حساب در Facebook ، Facebook Post ID ، Ayrshare Ad ID یا شناسه پست Ayrshare برمی گرداند. این نقطه پایانی برای بررسی هزینه های در حال اجرا ، شاخص ها (بر روی تعرفه ، کلیک و برداشت) و جزئیات تبلیغات (مبلغ پیشنهاد ، بودجه) مفید است. - نقطه پایان تاریخ ADS یک داستان روزانه در مورد شناسه حساب فیس بوک ، شناسه پست فیس بوک ، شناسه تبلیغات Ayrshare یا شناسه پست Ayrshare را برمی گرداند. دیدن هزینه های روزانه و تجزیه و تحلیل روزانه بسیار عالی است.
به عنوان مثال نتایج /ads/facebook/history Endpoint هزینه ها و تجزیه و تحلیل های دقیق را برای هر روز که AD زنده است ، باز می گرداند.
{
"status": "success",
"history": [
{
"adId": "6683876017501",
"adName": "API Post 1 - DE6gpw8kxlonHy6eb7L1 - 2025-03-30T17:11:26",
"budgetDaily": 4,
"budgetType": "daily",
"deliveryStatus": "ACTIVE",
"goal": {
"description": "This goal seeks to increase engagement while ensuring that the ad reaches the maximum number of unique users. It balances visibility with engagement, showing the ad to as many different people as possible who may interact with it.",
"title": "Get More Engagement",
"type": "engagement"
},
"isActive": true,
"isComplete": false,
"metrics": {
"clicks": 3,
"impressions": 1035,
"reach": 1026,
"frequency": 0,
"ctr": 0,
"cpm": 1.53,
"cpp": 1.54,
"cpc": 0
},
"network": "facebook",
"postId": "DE6gpw8kxlonHy6eb7L1",
"spend": 1.58,
"spendDate": "2025-04-02T00:00:00.000Z",
"status": "ACTIVE"
},
{
"adId": "120218167147110411",
"adName": "API Post 2 - DE6gpw8kxlonHy6eb7L1 - 2025-03-30T16:41:15",
"budgetDaily": 4,
"budgetType": "daily",
"deliveryStatus": "ACTIVE",
"goal": {
"description": "This goal seeks to increase engagement while ensuring that the ad reaches the maximum number of unique users. It balances visibility with engagement, showing the ad to as many different people as possible who may interact with it.",
"title": "Get More Engagement",
"type": "engagement"
},
"isActive": true,
"isComplete": false,
"metrics": {
"clicks": 4,
"impressions": 1036,
"reach": 1011,
"frequency": 0,
"ctr": 0,
"cpm": 1.61,
"cpp": 1.65,
"cpc": 0
},
"network": "facebook",
"postId": "DE6gpw8kxlonHy6eb7L1",
"spend": 1.67,
"spendDate": "2025-04-02T00:00:00.000Z",
"status": "ACTIVE"
}
],
"dateRange": {
"start": "2025-02-24T20:02:34.613Z",
"end": "2025-03-26T20:02:34.613Z",
"postId": "eSNkaAiFZVin6wm6f"
},
"metrics": {
"totalSpend": 3.25,
"totalClicks": 7,
"totalImpressions": 2071,
"totalReach": 2052,
"averageCTR": 0.1,
"averageFrequency": 0,
"cpm": 0.79,
"cpp": 0.85,
"cpc": 0.2,
"costPerResult": 1.2,
"byGoalType": {
"engagement": {
"spend": 7.62,
"impressions": 9332,
"clicks": 0,
"reach": 8502,
"count": 8,
"ctr": 0,
"cpm": 0.8165452207458208,
"cpp": 0.8962597035991532,
"cpc": 0
}
},
"byGoalTitle": {
"Get More Engagement": {
"spend": 3.25,
"impressions": 2071,
"clicks": 7,
"reach": 2052,
"count": 1,
"type": "engagement",
"ctr": 0.1,
"cpm": 0.79,
"cpp": 0.85,
"cpc": 0.2
}
},
"goalPerformance": {
"bestPerformingGoalType": {
"type": "engagement",
"clicks": 7,
"spend": 3.25,
"ctr": 0.1
},
"mostEfficientGoalType": {
"type": "engagement",
"cpc": 0.2,
"spend": 3.25
}
},
"count": 2,
"firstDay": "2025-03-17T00:00:00.000Z",
"lastDay": "2025-03-23T00:00:00.000Z"
}
}
تبلیغات را به روز کنید
هنگامی که یک تبلیغ ایجاد می کنید می توانید آن را انتخاب کنید active یا pausedاین بدان معنی است که در حال حاضر نمایش داده می شود یا به کاربران نمایش داده نمی شود. به روزرسانی انتهای تبلیغات به شما امکان می دهد تبلیغات را بین دو ایالت تغییر دهید:
const API_KEY = "API_KEY";
fetch("https://api.ayrshare.com/api/ads/facebook/ads", {
method: "PUT",
headers: {
"Authorization": `Bearer ${API_KEY}`
},
body: JSON.stringify({ adId: 1234567890, status: "active" })
})
.then((res) => res.json())
.then((json) => console.log(json))
.catch(console.error);
سوالات متداول
برای گزارش چه داده هایی را می توان از API استخراج کرد؟
دریافت داده های تبلیغاتی دقیق یکی از مؤلفه های مهم مدیریت تبلیغات شما در فیس بوک است. می توانید با استفاده از جزئیات تبلیغاتی جامع دریافت کنید /ads/facebook/history Endpoint بازگرداندن HAST ، کلیک ، برداشت ، روست ، فرکانس ، CTR (فرکانس کلیک) ، CPM (قیمت 1000 برداشت) ، CPP (قیمت خرید) و CPC (قیمت کلیک).
چقدر باید در پست های پیشرفته فیس بوک خرج کنم؟
می توانید برای هر پست فیس بوک بودجه شخصی تعیین کنید. فیس بوک نیاز به حداقل پیشنهاد 1.00 دلار در هر کلیک دارد و تبلیغ باید حداقل 30 ساعت کار کند.
آیا باید از مدیر تبلیغات فیس بوک استفاده کنم یا کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را مدیریت کنم؟
تبلیغات ایجاد شده و به روز شده از طریق API Facebook Market API همیشه در مدیر تبلیغات Facebook یافت می شود. Ayrshare تمام تنظیمات مربوط به سطح تبلیغات ، تبلیغات و سطح کمپین را پردازش می کند. شما هرگز نیازی به ویرایش دستی یکی از تنظیمات به طور مستقیم در مدیر تبلیغات فیس بوک ندارید.
به معنای تبلیغات فیس بوک به چه معنی است؟
در اینجا به معنای هر یک از این حالتهای فیس بوک است:
فعال: تبلیغات کار می کند و توسط مردم سرویس می شود. شما بر اساس تحویل و اهداف تبلیغات هزینه می کنید.
مکث: آگهی به حالت تعلیق درآمده است. تحویل داده نمی شود و به شما متهم نمی شود. در هر زمان قابل شروع به کار مجدد است.
حذف شده: تبلیغات به طور مداوم حذف شده است. او هنوز در گزارش های عملکرد تاریخی ظاهر می شود ، اما قابل ترمیم نیست.
بایگانی شده: مانند حذف شده اما معمولاً برای اهداف سازمانی استفاده می شود. تبلیغات دیگر فعال نیستند ، نمی توانند ویرایش یا فعال شوند ، اما در حساب ضبط یا گزارش ذخیره می شوند.
چگونه تبلیغات را تجسم کنم؟
پس از ایجاد تبلیغ ، می توانید با آن تماس بگیرید ، در نقطه پایان تبلیغات Boost Ads تماس بگیرید تا اتصال تجسم را بدست آورید. او previewLink URL به شما امکان می دهد تبلیغات را برای تجسم با همکاران خود به اشتراک بگذارید تا بتوانند این تبلیغ را به مدت 24 ساعت در قالب های مختلف فیس بوک مشاهده کنند. نظرات همکاران تبلیغاتی شما به هزینه های تبلیغاتی گزارش نمی شود.
چگونه می توانم درباره تبلیغات فیس بوک بیشتر بدانم؟
می توانید اطلاعات بیشتری در مورد API بازاریابی Facebook Docs Meta API کسب کنید.
استفاده از API تبلیغاتی فیس بوک راهی آسان برای کاربران شما است تا بتوانند دامنه ، برداشت ها و کلیک از طریق تبلیغات هدفمند را مستقیماً از برنامه خود افزایش دهند. این رویکرد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا از سر و صدای رسانه های اجتماعی عبور کند و به طور دقیق به داده های جمعیتی مورد نظر کاربران شما برسد. علاوه بر این ، اگر الگوی کسب و کار شما شامل درصدی از هزینه های تبلیغات مشتری باشد ، تبلیغات فیس بوک می تواند یک جریان درآمد جدید با ارزش ایجاد کند.




