مقالات

چرا اکثر شرکت های هوش مصنوعی هویت خود را پنهان می کنند (و آنچه در مورد تجارت خود به شما می گویند) • داستین استات


صنعت هوش مصنوعی راز کمی کثیف دارد.

بیشتر شرکت هایی که شما را “ابزارهای Avant -Garde AI” می فروشند ، نام آنها را به شما نمی گویند. آنها در پشت شرکت های غیر شخصی ، خدمات مشتری ناشناس و پاسخگویی صفر پنهان می شوند. و هنگامی که آنها قوانین را نقض می کنند – که بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد – هیچ کس مسئولیتی ندارد.

به همین دلیل است که بیشتر از آنچه شما متوجه می شوید اهمیت دارد و به معنای آینده ابزارهای هوش مصنوعی است که شما در واقع آماده اعتماد به تجارت خود هستید.

مشکل در میان دوره ای هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند

بگذارید با مثال کاملی از چگونگی بازی این عدم پاسخگویی در زندگی واقعی شروع کنم.

Midjourney – یکی از محبوب ترین ژنراتورهای تصویر هوش مصنوعی – موقعیت خود را کریستال روشن کنید: آنها اجازه نمی دهند که ادغام های شخص سوم با خدمات خود باشد. شماره صفر. تنها راه قانونی برای دسترسی به تصاویر Midjourney مستقیماً از طریق سرور رسمی یا برنامه وب آنها است.

با این حال ، اگر امروز به ابزارهای AI نگاه می کنید ، ده ها سیستم عامل را پیدا خواهید کرد که با افتخار “ادغام Midjourney” را به عنوان یک عملکرد کلیدی تبلیغ می کنند.

این در مورد این شرکت ها است: آنها یا کاملاً برای انطباق قانونی اساسی ناشناخته هستند ، یا آماده هستند تا با ریسک قانونی برای سود بازاریابی سریع ، کاربران خود را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

هیچ گزینه ای باعث اعتماد به نفس نمی شود.

وقتی قوانین تغییر می کنند ، نمادها ظاهر می شوند

در Magai ، ما در واقع سعی کردیم در ابتدای توسعه خود با Midjourney ادغام شویم. به نظر می رسید شرایط خدمات آنها بسیار جذاب است و ما تصمیم گرفتیم که این امر می تواند به کاربران ما ارزش افزوده کند.

سپس همه چیز یک شبه تغییر کرد.

Midjourney شرایط خدمات به روز شده را با زبان Crystal Clear راه اندازی کرده است: هیچ شخص ثالثی مجاز نیست. دوره طی چند هفته ، نامه های خاتمه و امتناع به شرکت هایی که قوانین جدید را نادیده می گرفتند ، شروع به کار کردند.

ما با انتخابی روبرو شدیم که همه چیز را در مورد اینکه چه کسی به عنوان یک شرکت بودیم نشان داد.

ما می توانیم مانند بسیاری دیگر تغییر را نادیده بگیریم. به تبلیغات ادغام Midjourney ادامه دهید. امیدوارم هیچ کس متوجه پیامدهای قانونی نشده یا مراقبت نکرده باشد.

در عوض ، ما بلافاصله ادغام را کشیدیم.

نه به این دلیل که ما مجبور شدیم. زیرا این کار درستی بود.

کاربران ما به کار خلاقانه ، عملیات تجاری و مهمترین پروژه های خود به ما اعتماد دارند. این اعتماد بیش از هر ویژگی ای که می توانیم ارائه دهیم بی نهایت ارزش دارد.

مشکل شرکت غیر شخصی

این راه حل بر چیزی تأکید می کند که سالهاست مرا از صنعت هوش مصنوعی آزار می دهد: عدم شفافیت کامل در مورد اینکه چه کسی در واقع پشت این ابزارها است.

به آن فکر کنید چند شرکت هوش مصنوعی می توانید به جایی که در واقع بنیانگذاران را می شناسید ، اشاره کنید؟ از کجا می توانید افراد واقعی را پیدا کنید که مسئولیت راه حل های محصول را بر عهده می گیرند؟ مسئولیت واقعی وقتی همه چیز اشتباه می شود کجاست؟

بیشتر سیستم عامل های هوش مصنوعی امروز مانند این کار می کنند:

  • بنیانگذاران ناشناس (اگر اصلاً بنیانگذاران را لیست کنند)
  • تیم های خدمات مشتری بدون شخص
  • هیچ رهبری مشخصی در دست گرفتن مسئولیت عمومی وجود ندارد
  • شفافیت صفر در مورد شیوه های تجاری
  • در صورت بروز مشکلات ، هیچ راهی برای رسیدن به افراد واقعی راه حل ها وجود ندارد

هنگامی که چیزی اشتباه پیش می رود و در فضای هوش مصنوعی سریع ، همه چیز اشتباه می شود-شما به طور مرتب بلیط های چتوت و نگهداری را ترک می کنید. موفق باشید برای پیدا کردن یک شخص واقعی که می تواند مشکل شما را حل کند یا آنچه را که اتفاق افتاده است را توضیح دهد.

این فقط مربوط به خدمات مشتری نیست. این سوال اصلی اعتماد به ابزارهای AI است.

چرا شفافیت اختیاری است

در اینجا چیزی است که مگی از این شرکت های غیر شخصی هوش مصنوعی جدا می کند: شما دقیقاً می دانید ما کی هستیم.

نام من داستین دبلیو استوت است. من بنیانگذار و مدیرعامل MAGAI هستم. وقتی مشکلی دارید ، می توانید مستقیماً با من تماس بگیرید. وقتی اشتباه می کنیم ، مسئولیت را بر عهده می گیرم. وقتی موفق شدیم ، شایستگی را با تیم باورنکردنی خود به اشتراک می گذاریم.

این فقط مربوط به دلپذیر بودن یا در دسترس بودن نیست (اگرچه این چیزها اهمیت دارند). شفافیت در قلب اعتماد است و اعتماد پایه و اساس هرگونه روابط تجاری پایدار است.

وقتی ابزار AI را برای تجارت خود انتخاب می کنید ، فقط نرم افزار خریداری نمی کنید. شما وارد مشارکت می شوید که بر عملکرد ، خلاقیت و مرتبه پایین شما تأثیر می گذارد. شما باید بدانید که افراد پشت این ابزار:

  • یکپارچگی را برای رعایت قوانین و مقررات صنعت داشته باشید
  • در مورد فرصت ها و محدودیت ها صادقانه خواهد بود
  • وقتی همه چیز همانطور که انتظار می رود کار نمی کند مسئولیت را بر عهده بگیرید
  • در دراز مدت ساخته شده اند ، نه فقط برای سود سریع

دقیقاً مانند انتخاب استراتژی محتوای مناسب ، انتخاب ابزارهای AI شما را ملزم می کند تا فراتر از وعده ها در سطح سطح برای درک اساس تجارت جستجو کنید.

قیمت واقعی برای انتخاب اشتباه

عواقب همکاری با شرکت اشتباه AI فراتر از ویژگی های ناامید کننده یا خدمات ضعیف مشتری است.

مسئولیت قانونی: هنگامی که شرکت ها شرایط خدمات را از تأمین کنندگان بزرگ مانند Midjourney نادیده می گیرند ، به طور بالقوه کاربران خود را در معرض اقدامات قانونی قرار می دهند. آیا از این خطر راحت هستید؟

استمرار تجارت: شرکت های غیر شخصی ناپدید می شوند. آنها بدون هشدار می چرخند. آنها به دست می آیند و مستثنی می شوند. در صورت عدم پاسخگویی ، هیچ تضمینی وجود ندارد که جریان کار شما یک شبه مختل نشود.

امنیت داده ها: شرکت هایی که زاویه پیروی قانونی را کاهش می دهند ، اغلب گوشه ها را در جای دیگر کاهش می دهند. این در مورد نحوه برخورد با داده های حساس تجاری شما چه می گوید؟

رکود: شرکت ها بر پیروزی های سریع ، نه روابط طولانی مدت ، متوقف کردن نوآوری متمرکز شده اند. آنها به جای شرکای واقعی در موفقیت شما به ویژگی هایی تبدیل می شوند.

هزینه های پنهان انتخاب بد بسیار فراتر از قیمت اصلی است.

همه شرکت های هوش مصنوعی به این روش کار نمی کنند. در اینجا هنگام ارزیابی ابزارهای کسب و کار خود به دنبال چه چیزی باید جستجو کنید:

رهبری شفاف: آیا می توانید نام های واقعی و منشأ بنیانگذاران را پیدا کنید؟ آیا آنها مسئولیت عمومی را برای محصول به عهده می گیرند؟

رعایت: آیا آنها به شرایط سرویس دهی ابزارهایی که با آنها ادغام می شوند احترام می گذارند؟ آیا آنها هنگام تغییر سیاست ها به طور فعال ارتباط برقرار می کنند؟

ارتباط مستقیم: آیا می توانید در صورت نیاز به کمک به افراد واقعی برسید؟ آیا آنها مسئول محدودیت ها یا مشکلات هستند؟

تفکر طولانی مدت: آیا آنها شیوه های تجاری پایدار ایجاد می کنند یا فقط بیشترین روند را دنبال می کنند؟

مدافع مصرف کننده: هنگامی که درگیری بین سود سریع و منافع مصرف کننده ایجاد می شود ، کدام کشور را انتخاب می کنند؟

این اصول بدون در نظر گرفتن اینکه شما با هوش مصنوعی ایجاد می کنید یا هرگونه مشارکت تکنولوژیکی دیگری را ارزیابی می کنید ، اعمال می شود.

آینده هوش مصنوعی به اعتماد بستگی دارد

صنعت هوش مصنوعی در یک چهارراه قرار دارد. ما می توانیم در مسیر شرکت های غیر شخصی ادامه دهیم ، که در آن آنها با گزارش صفر تصمیمات مشکوک می گیرند. یا می توانیم بهتر بپرسیم.

ما می توانیم شرکت هایی را در پشت کار خود با افراد واقعی که می توانید به آنها اعتماد کنید انتخاب کنیم.

تجارت شما برای شرط بندی در وعده های ناشناس و مناطق خاکستری قانونی بسیار مهم است. هر ابزاری که انتخاب می کنید ، هر بستر که ادغام می کنید ، هر مشارکت AI که تشکیل می دهید – این راه حل ها با گذشت زمان ترکیب می شوند.

عاقلانه انتخاب کنید. شرکت هایی را انتخاب کنید که با ارزش های شما مطابقت داشته باشند. شرکایی را انتخاب کنید که در صورت نیاز به آنها در آنجا باشید.

درست همانطور که اصول مربوط به اتخاذ موفقیت آمیز هوش مصنوعی ، ساخت اعتماد به ابزارهای هوش مصنوعی نیاز به تصمیم گیری عمدی بر اساس ارزش ها دارد ، نه فقط عملکرد.

آینده هوش مصنوعی فقط برای مدل های قدرتمند یا ویژگی های پخته نیست. این در مورد ایجاد روابط پایدار بین مردم و فناوری مبتنی بر اعتماد ، شفافیت و احترام متقابل است.

به کدام شرکت های هوش مصنوعی به تجارت خود اعتماد دارید – و آیا واقعاً می دانید چه کسی پشت سر آنها است؟


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا