مقالات

چرا باید قرعه کشی را مدیریت کنید: یک استراتژی اثبات شده


با استفاده از راه های زیادی برای نمایش پیام بازاریابی خود به جهان ، چرا باید تصمیم بگیرید که قرعه کشی انجام دهید؟ اگر شما یکی از آن دسته از بازاریابان هستید که قرعه کشی یا تبلیغات مسابقه را دیده اید و گفتید: “اسپانسر از آن چه می شود؟” – شما تنها نیستید.

حقیقت این است که دلایل ارتقاء جوایز بیشتر مربوط به تعامل مصرف کننده است. با درگیر کردن عموم ، شما راهی را برای گنجاندن آنها در پیام فراهم می کنید ، نه فقط با آنها صحبت کنید. Mutot با توانایی کسب یک جایزه عالی ، مسابقات که افراد را قادر می سازد تا چیزهای خود را نشان دهند و بازی های آنلاین که مشوق های سرگرمی را ارائه می دهند ، همه راه هایی برای درگیر کردن مشتریان فعلی و بالقوه به روش های منحصر به فرد و جالب است.

در زیر فقط چند روش دیگر وجود دارد که حامیان مالی از عملکرد قرعه کشی ها و مسابقات استفاده می کنند:

توسعه نسل / مخاطب بله صعود مخاطب ، ابتدا باید ساخت و ساز مخاطبان. Mutals و مسابقات چشم انداز مناسبی را برای لیست های رو به رشد ایمیل ، افزایش پیروان در رسانه های اجتماعی (به تصویر زیر) و جذب یک تجارت جدید ارائه می دهد.

نمونه: تولید کننده غلات قصد دارد از آراء الکترونیکی هفتگی به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی به کاربران برای پیشنهادات ، کوپن ها ، دستور العمل ها و محصولات جدید استفاده کند. با این حال ، تهیه لیست مشترکان برای آنها دشوار است ، بنابراین آنها یک قرعه کشی آزاد می کنند که یک مشترک تصادفی پاداش دریافت می کند. علاوه بر فراهم آوردن انگیزه ای برای ثبت نام برای E -Newsletter ، اعطای جوایز ماهانه توجه مشترکان را حفظ می کند و مشترکان فعلی را برای ذکر یا به اشتراک گذاشتن E -Newsletter با دوستان ، خانواده و تجاری ایجاد می کند.

ایجاد ترافیک به یک وب سایت ساختن یک وب سایت همیشه کار ساده ای نیست. بنابراین ، صرف وقت و تلاش لازم برای ایجاد یک حضور حرفه ای آنلاین فقط برای به دست آوردن ترافیک می تواند ناامید کننده باشد. شروع یک قرعه کشی و نیاز به ورود با پر کردن فرم در وب سایت خود ، متوجه ترافیک قابل توجه به سایت شما و به نوبه خود به پروفایل رسانه های اجتماعی و سایر نهادهای وب می شوید.

علاوه بر این ، Votigo تجزیه و تحلیل ترافیک لازم را برای ارزیابی دقیق اثربخشی کمپین شما در اختیار شما قرار می دهد ، و ما از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنید که شما می دانید که این تعداد به چه معناست و چگونه آنها با اهداف شما مرتبط هستند.

محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید اگر می توانید مشتریان خود را برای کار برای شما کار کنید ، چرا این کار را نمی کنید؟ مسابقات ، از جمله محتوای تولید شده از محتوا (“UGC”) ، مانند عکس ، فیلم و مقاله ، فرصتی بی نظیر برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا فرصتی برای کسب جوایز کسب کنند.

نمونه: یک فروشنده لباس می خواهد خط شلوار جین جدید خود را ارتقا دهد و به فروشگاه های خود ترافیک کند. این شرکت از طریق یک کمپین رسانه های اجتماعی و تبلیغاتی ، از مشتریان می خواهد تا از مکان نزدیکتر خود در فروشگاه بازدید کنند ، سعی کنند و شلیک کنند ، شلوار جین بپوشند ، سپس عکس ها را در رسانه های اجتماعی ارسال کنند یا یک قرعه کشی را برای فرصتی برای کسب جوایز بارگذاری کنند. پس از ارسال تصویر ، شرکت کنندگان این فرصت را دارند که ورود خود را با دوستان و خانواده از طریق رسانه های اجتماعی یا با استفاده از ارتباط با گالری Micro -Site که تمام اظهارات را نشان می دهد ، به اشتراک بگذارند. هر سهم منجر به دستیابی بیشتر به ارتقاء می شود و فواید منحصر به فرد این واقعیت را فراهم می کند که “افراد واقعی” با استفاده از عکس های واقعی محصول را برای شما تبلیغ می کنند.

پیروان اجتماعی را افزایش و یا پاداش دهید رسانه های اجتماعی و مسابقات قرعه کشی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند زیرا شبکه های اجتماعی همچنان محبوبیت خود را به دست می آورند و ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند. مصرف کنندگان مکرر رسانه های اجتماعی را به در هم تنیده شدن با دیگران (برای اینکه در یک مکالمه یک طرفه شنونده نباشید) ، بنابراین بازاریابان باید با پیام خود خلاق باشند تا توجه کاربران رسانه های اجتماعی را به خود جلب کنند. مطمئناً شرکت ها این فرصت را دارند که هر روز به روزرسانی های وضعیت را ارسال کنند ، به این امید که توجه پیروان جدید را به خود جلب کنند ، اما کاربران رسانه های اجتماعی انتظار دارند بیش از فقط از مارک ها صحبت کنند.

ارتقاء جایزه تعاملی یا بازی سرگرم کننده پتانسیل بسیار بیشتری برای ویروسی در رسانه های اجتماعی دارد و پیروان جدید را فریب می دهد تا شما را دوست داشته باشند و شما را برای به روزرسانی های بعدی دنبال کنند. به خاطر داشته باشید که به محض اینکه شخصی در صفحه شما مشترک شود ، بسیاری از پیام های آینده شما را مشاهده می کند ، بنابراین گرفتن علاقه اصلی آنها نیمی از نبرد است و اجرای مسابقات Lotteri/رسانه های اجتماعی می تواند این مانع را به نظر برساند تا ده بار بیشتر به نظر برسد.

فروش: یک فرصت عالی برای استفاده از کل مقاله به عنوان محرک های فروش وجود دارد. قرار دادن قطعات بازی در بسته بندی یا تحریک مشتریان برای اسکن کارت مشتری خود در هنگام خرید در ازای فرصتی برای کسب جایزه ، دو راه برای تشویق فروش است – تا زمانی که شما یک ورود به سیستم جایگزین رایگان (“Amoe” را نیز ارائه می دهید که نیازی به خرید ندارد.

Amoe را می توان در قالب سوابق پستی ، فرم آنلاین که شرکت کنندگان می توانند به صورت رایگان و یا رأی گیری کاغذی که می تواند در یک رویداد تکمیل شود ، پر کند. با این حال ، با آمو ، که “بدون خرید” لازم نیست ، می توانید یک روش ورود به سیستم ارائه دهید که برای تحریک فروش نیاز به خرید دارد.

اخبار برند را delive یا تبلیغ یک محصول جدید آیا این محصولی است که باید راه اندازی شود؟ چه راهی بهتر برای تولید وزوز از ارائه فرصت به مشتریان خود برای یادگیری در مورد محصول – و احتمالاً یکی از آنها را برای خودتان کسب کنید. Mutals و مسابقات توانایی بی نظیری برای جلب توجه دارند زیرا چیزی در آن برای مشتری وجود دارد. به جای اینکه فقط با عموم مردم صحبت کنید ، می توانید آنها را روشن کرده و احساس کنید که انگار فرصتی برای ورود به طبقه همکف دارند.

نمونه: شبکه تلویزیونی دارای سری جدیدی است که شروع می شود ، بنابراین آنها تصمیم می گیرند قرعه کشی را اعلام کنند که از شرکت کنندگان می خواهد از وب سایت شبکه بازدید کنند ، یک تریلر را برای نمایش جدید تماشا کنند و کد ورود به سیستم را پیدا کنند که در طول تریلر ظاهر می شود. شرکت کنندگان سپس از کد ورودی برای دستیابی به میکروسیت قرعه کشی استفاده می کنند و در آنجا می توانند فرصتی برای برنده شدن در یک بسته سفر برای دیدار با بازیگران این نمایش در هالیوود وارد کنند. در نتیجه این پیش نیاز ساده برای قرعه کشی ، شبکه تلویزیونی با متقاعد کردن بینندگان بالقوه به تماشای مطالب کاملاً بازاریابی (تریلر نمایش) قادر به آگاهی از نمایش جدید بود زیرا این شبکه احتمالاً پوشش رسانه ای از تبلیغات آینده را دارد.

اگر آماده هستید تا ببینید که چگونه یک قرعه کشی یا رقابت شروع می شود می تواند به کسب و کار شما در رسیدن به اهداف بازاریابی شما کمک کند ، برای تماس با Votigo امروز اینجا را کلیک کنید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا