مقالات

چرا مارک هایی مانند Farm State و Argos وارد فیلم های اپیزودیک اول اجتماعی می شوند


تعجب نکنید که اگر مسئله شما با سریال های نام تجاری و اپیزودیک توسط سازندگان پر شده است.

بازاریابان با تغییر در الگوریتم های Tiktok و اینستاگرام که تعهد می کنند و به پیش بینی کمتری می رسند ، از مشارکتهای یک طرفه با سازندگان به سریال اپیزودیک می روند. مارک هایی مانند Argos ، State Farm و Instyle اخیراً سریال هایی را ایجاد کرده اند که از گفتن اشکال طولانی استفاده می کنند ، و منعکس کننده چگونگی به نظر می رسد الگوریتم های Tiktok و اینستاگرام فیلم های بیشتر و با ارزش تر به نظر می رسند. هنگامی که خالق یک سری را منتشر می کند ، تعهد از قبل است – به خصوص اگر خالق جامعه ای را در اطراف این سریال ایجاد کند.

کیت گروه ، مدیر ارشد استراتژیک Linqia می گوید: “ساختن مخاطب Tiktok به طور فزاینده ای دشوار می شود و این مخاطب دیگر به اندازه ارزشمند نیست ، مگر اینکه آنها چیزی را ایجاد کنند که مخاطبان آنها در آن قرار بگیرد.”

محتوای علامت گذاری طولانی است

در ماه ژوئن ، خرده فروش در انگلستان Argos Arghaüs را منتشر کرد ، مجموعه ای از سریال های Mock -Style با تمرکز بر یک گالری هنری داستانی که در درام های اینستاگرام ، تیکتوک و YouTube منتشر شده است. این شامل چهار قسمت طولانی دو دقیقه ای است که توسط یک استودیو ضبط شده است. این سریال توسط آژانس بازاریابی یک میلیارد دلار و کایل جان شپرد ساخته شده است. این شامل سازندگان انگلستان مانند کریستوفر هال و ابی کلارک است و هر قسمت شخصیت جدیدی را به تصویر می کشد که توسط خالق به تصویر کشیده شده است. سازندگان این سریال بر اساس حس شوخ طبعی خود در طرح های خود انتخاب شدند.

هانا بوسل گفت: “این کمپین پاسخ ما به تعهد روزافزون مخاطبان طولانی به شکل است.”

رولند اسمیت ، مدیر خلاق Billid Dollar Boy گفت: این سریال جاه طلب ترین کمپین برای سازندگان آرگوس تاکنون است. اسمیت افزود: Arghaüs درگیری خود را با حساب Argos 230 ٪ افزایش داد. Arghaüs از یک ساعت نگهبان متولد شد که به Argos اجازه می داد محصولات خود را ضمن توسعه چندین خط محتوا نشان دهد.

اسمیت گفت: “محتوای اپیزودیک برای مارک ها واقعاً مفید است زیرا می توانید جهان را بسازید و پس از ساخت آن ، بسیاری از مسیرهای بی پایان وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کنید.”

Instyle of the Fashion Post همچنین یک قالب مدل را برای کارآموز ، سری رسانه های اجتماعی خود انتخاب کرد که داستان داستانی کارآموزان در Instyle را دنبال می کند. فصل اول در ماه فوریه آغاز شد و با بازی گرانت گیبس و اشلی جیل معروف به Twink Tiktok و یک سرخ. این قسمت ها شخصیت های داستانی را با کارمندان واقعی Instyle به عنوان سردبیر سالی هولمز و دستیار سردبیر زیبایی کارا جیلیان براون ترکیب می کنند. این سریال وظایف روزانه ای را که کارآموزان باید انجام دهند-مانند انتشار در رسانه های اجتماعی ، یک لنز طنز است.

قسمت اول فصل سوم با بازی میکی گوردون و دیوید بورلسون در تاریخ 6 اوت منتشر شد و در حال حاضر بیش از 5 میلیون بازدید و 1.3 میلیون لایک دریافت کرده است. اینستایل سه روز قبل از شروع پاییز ، شش قسمت از فصل را منتشر کرد و به 7 میلیون نفر در سیستم عامل رسید. اینستایل گفت 99 ٪ از این بینندگان در رسانه های اجتماعی از Instyle پیروی نمی کنند و به این برند اجازه می دهد تا مخاطبان جدیدی را بدست آورد.

1 2 3 4برگهٔ بعدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا