مقالات

چرا متا -و شما کار نمی کنید (و چگونه آنها را برطرف کنید)



شما کمپین خود را راه اندازی کردید. تنظیمات جامد به نظر می رسد و از رویکرد کلی احساس خوبی دارید. اما نتایج فقط وجود ندارد.

این وحشت را وسوسه می کند و شروع به خاموش کردن کارها و ادامه آن می کند. شما حدس می زنید که چیزی خراب است یا تنظیمات پنهان شما را از دست داده است.

وقتی متاگرادهای شما کار نمی کنند ، بندرت تصادفی است. تقریباً همیشه علت اصلی وجود دارد. و از آنجا که یک دلیل وجود دارد ، تقریباً همیشه یک راه حل وجود دارد.

در اینجا پنج مورد از رایج ترین مشکلاتی که تبلیغ کنندگان هنگام انجام عملکرد با آنها روبرو هستند و برای هر یک از آنها چه کاری باید انجام دهند …

1. شما تحقق می یابید اما آنها احساس واقعی نمی کنند

مدیر تبلیغات می گوید کمپین شما در حال کار است. تحولات با قیمت مناسبی انجام می شود. اما CRM شما این مشتریان را نشان نمی دهد. فروش واقعاً اتفاق نمی افتد. اعداد با واقعیت مطابقت ندارند.

این یک پرچم قرمز است. این بدان معناست که متا گزارش اقدامات به عنوان تحولات است که نباید در آنجا باشد.

دلایل مشترک شامل موارد زیر است:

  • ترافیک سرپرست به عنوان تبدیل حساب کنید (به خصوص اگر شما یا تیم خود صفحات تبدیل را به روز کنید)
  • شما این رویداد خیلی زود شلیک می شودمانند قبل از اینکه کاربر در واقع عمل مورد نظر را انجام دهد
  • وقایع تیراندازی مکرر یا بدون اعتبار

اولین چیزی که برای بررسی باید بررسی کنید راه اندازیS اطمینان حاصل کنید که رویداد بهینه شده فقط در صورت کامل بودن یک عمل معنی دار و فقط یک بار در هر کاربر شلیک می شود. اگر از رویدادهای استاندارد ، رویدادهای شخصی یا تبدیل شخصی استفاده می کنید ، تأیید کنید که آنها به درستی اجرا شده اند.

اگر انتظار داشته باشید نتایج مدیر تبلیغات با اشخاص ثالث یا سایر گزارش های داخلی مطابقت داشته باشد ، ممکن است سایر مشکلات گزارشگری رخ دهد ، به خصوص اگر روی گزارش های خارجی تمرکز کنید ، که ادعا می کند واقعیت های فیس بوک یا اینستاگرام را نسبت می دهد. کشورهای سوم که از منابع تبدیل گزارش شده غالباً به پارامترهای URL متکی هستند که از طریق مشاهده تبدیل را در نظر نمی گیرند و به ندرت گزارش تبدیل تجهیزات متقاطع یا تحولات روزها پس از کلیک اولیه را گزارش می کنند.

ممکن است در نظر داشته باشید که پنجره خود را برای نسبت دادن یا استفاده از تنظیمات انتساب قابل مقایسه برای توجه به عدم تطابق در نظر بگیرید.

خواندن خواندن:

2. برای غرق شدن در مشتریان کم کیفیت

شما مشتری می گیرید ، اما آنها زباله هستند. ایمیل های جعلی شماره تلفن که کار نمی کند. افرادی که به محصول شما علاقه ندارند. احساس می کنید پول خود را از دست می دهید.

این یکی از شایع ترین مشکلات تبلیغات سرب متا ، به ویژه با بهینه سازی حجم بیش از کیفیت است.

قبل از اینکه متا را مقصر بدانید ، ببینید که چگونه جریان سرب شما ساخته شده است. کیفیت پایین سرب معمولاً به یک یا چند مورد از موارد زیر محدود می شود:

  1. شما هستید سوالات درستی را نپرسید به شکل شما
  2. شما هستید شمارش هرگونه ارسالصرف نظر از کیفیت ، بدون فیلتر یا مراحل تأیید
  3. شما کپی و جذابیت خلاق مخاطب اشتباه
  4. شما پیشنهاد خیلی کلی استیا افراد خارج از بازار هدف شما را به خود جلب می کند
  5. شما به وضوح تعریف نکرده اید که چه چیزی پیشرو “بد” یا مشکل داخلی است (به عنوان یک تیم فروش که پیگیری نمی کند)
  6. استفاده نکنید سیگنال های با کیفیت پس از سرببه عنوان رویدادهای تحریک برای جلسات کامل ، تماس با آنها تماس بگیرید یا دنبال کنید

شما ممکن است بتوانید به جای رویداد اصلی “پیشرو” ، یک اقدام معنی دار تر (مانند مشاوره برنامه ریزی شده یا برنامه تکمیل شده) را بهینه کنید. و اگر از فرم های فوری استفاده می کنید ، ریختن خودکار را غیرفعال کنید ، منطق مشروط را در نظر بگیرید یا حتی به بررسی پیامک نیاز دارید.

خواندن خواندن:

3. شما به افراد اشتباه می رسید

گاهی اوقات واضح است. شما یک نظر ، یک پیام یا یک مجری دریافت می کنید که معنی ندارد. نمی دانید چگونه آنها حتی تبلیغ شما را دیدند.

این یک مشکل بودجه یا هزینه نیست. این یک مشکل سیگنال است. شما به متا می گویید که به دنبال افرادی که اقدامات خاصی را انجام می دهند ، برود و متا همین کار را انجام می دهد.

اگر برای کلیک ، نماهای در صفحات هدف ، از طریق بازی یا نامزدی بهینه سازی کنید ، متا افرادی را که این کارها را انجام می دهند در اولویت قرار می دهد. این بدان معنا نیست که آنها به محصول شما علاقه مند هستند. در بسیاری از موارد ، این افراد در پیمایش ، کلیک یا تماشای فیلم (یا بطری ها قبل از پیدا شدن) واقعاً خوب هستند.

این تصمیم با هدف عملکرد شما و یک رویداد بهینه سازی آغاز می شود. اگر برای تحقق در نتایج کسب و کار بهینه سازی نکنید ، به متا می گویید که افراد اشتباه را معرفی کند.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که کمپین شما با ورودی ها یا محدودیت های غیر ضروری غرق نشده است. تقسیم بندی بیش از حد می تواند منجر به تولد بد شود ، اما معمولاً توضیح نمی دهد که چرا تبلیغات شما توسط افراد کاملاً نامناسب قابل مشاهده است. این تقریباً همیشه به سیگنال های ضعیف یا اهداف نادرست تراز کاهش می یابد.

خواندن خواندن:

4. شما همه چیز را آزمایش می کنید اما هیچ چیز کار نمی کند

شما تبلیغات را تغییر دادید. شما خلاقانه به روز کرده اید. شما تغییرات اصلی متن را امتحان کرده اید. هنوز هیچ چنگال وجود ندارد.

با خود شروع کنید بودجه و ساختارآیا بودجه کمی را به کمپین ها و کیت های تبلیغاتی بیش از حد تقسیم می کنید؟ یا آیا شما در غیر این صورت بودجه مدیریت شده را آب می کنید؟ اگر چنین است ، شما چیزی عادلانه نمی دهید. رقیق بودجه یکی از شایع ترین دلایل عدم موفقیت عملکرد است.

ساختار خود را تلفیق کنید. کمپین های کمتری انجام دهید. در صورت امکان از یک کیت تبلیغ استفاده کنید. هزینه های خود را به گونه ای متمرکز کنید که هرگونه تغییر به اندازه کافی برای موفقیت داشته باشد.

بعد از تمیز کردن آن ، مرحله بعدی پرسیدن است: چرا مردم خریداری یا تبدیل نمی کنند؟

  • آیا نسخه شما در مورد نقاط درد و تصمیمات صحبت می کند؟
  • خلاقیت شما پیمایش را متوقف کنید و ارزش ارتباط برقرار می کند؟
  • پیشنهاد شماست واضح و ارزشمند برای مخاطبان شما؟
  • آیا وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود و آیا اعتماد ایجاد می کند؟

اگر همه چیز در تبلیغات لاغر و منطقی است ، به تجربه کاربر نگاه کنید. ممکن است شما در تبلیغات مشکلی نداشته باشید ، اما مشکلی در روند فروش وجود دارد.

خواندن خواندن:

5. شما بر اساس داده های بد تصمیمات بزرگی می گیرید

شما خیلی زود کمپین ها را متوقف می کنید. شما بر اساس نتایج روزانه بازسازی می کنید. شما هر چند روز یکبار خلاقانه بر اساس نوسان عملکرد تغییر می کنید.

من کاملاً می فهمم که چرا این اتفاق می افتد. وقتی چیزی را شروع می کنیم ، نتایج اغلب به آرامی وارد می شوند (مگر اینکه بودجه ای برای دریافت بازخورد فوری داشته باشیم). ما نگران هستیم و می خواهیم آنچه را که به نظر می رسد یک مشکل اولیه است ، تصحیح کنیم.

اما معمولاً بیش از چند روز طول خواهد کشید تا دریابید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. نه تنها به مدتی نیاز دارید بلکه متا نیز دارید. از این گذشته ، این مرحله یادگیری است. نتایج در هفته اول پایدارتر است زیرا الگوریتم چیزها را مرتب می کند.

قدم به عقب عملکرد کل را ببینید. بگذارید نتایج راهنمای شما باشد ، اما اطمینان حاصل کنید که این نتایج معنی دار است.

خواندن خواندن:

افکار قطعی

وقتی متاگرادهای شما کار نمی کنند ، ناامید کننده است. اما بیشتر اوقات ، یک دلیل واضح وجود دارد. این در مورد پیدا کردن بیشترین ترفند یا تاکتیک بزرگ بعدی نیست. این در مورد درک نحوه کار کارها و شناسایی چه چیزی روند کار است. و شاید فقط به زمان نیاز داشته باشد.

با تمیز کردن ردیابی رویدادهای خود شروع کنید. ساختار کمپین خود را بهینه کنید. سیگنال های مناسب را به متا بدهید. و مهمتر از همه ، روی آنچه می توانید کنترل کنید تمرکز کنید: پیشنهاد ، خلاقیت و استراتژی شما.

آیا می خواهید کمک کنید تا خود را عمیق تر در این مشکلات غوطه ور کنید؟ از لینک های موجود در این پست به عنوان راهنمای خود استفاده کنید. همچنین می توانید مدتی با من برنامه ریزی کنید.

سفارش شما

چیز دیگری برای اضافه کردن از روند خود در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید وقتی تبلیغات کار نمی کنند؟

در نظرات زیر به من بگویید!


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا