مقالات

چه کسی از تجزیه و تحلیل خلق و خوی استفاده می کند


تجزیه و تحلیل خلق و خوی – چه کسی از آن استفاده می کند و چرا؟

با تعجب ، “چه کسی از تحلیل خلق و خوی استفاده می کند؟” به همه جا نگاه کنید – تجارت ، مدارس ، بیمارستان ها و حتی دولت ها از آن استفاده می کنند. اما چرا همه آنها به آنچه مردم احساس می کنند و می گویند علاقه مند هستند؟ پاسخ کوتاه: تجزیه و تحلیل خلق و خوی به تبدیل کلمات به اقدامات روشن کمک می کند.

درک تجزیه و تحلیل خلق و خوی – فقط یک راهنما

تجزیه و تحلیل خلق و خوی به معنای ردیابی احساس مردم نسبت به چیزی است. وی افکار در نشریات ، بررسی ها یا مطالعات رسانه های اجتماعی را بررسی می کند. او می یابد که آیا احساسات خوشحال ، عصبانی یا خنثی هستند. خواندن یک دسته از بررسی های آنلاین را در نظر بگیرید و بلافاصله بدانید که کدام یک خوب یا بد هستند. این باعث می شود تجزیه و تحلیل خلق و خوی هر روز.

چه کسی از تجزیه و تحلیل خلق و خوی استفاده می کند؟ بهترین صنایع و بخش ها

تجزیه و تحلیل خلق و خوی فقط مربوط به متخصصان فناوری نیست. بسیاری از گروه ها از آن برای تصمیم گیری های سریعتر و هوشمندانه تر استفاده می کنند.

شرکت ها و شرکت ها

تجارت از تجزیه و تحلیل خلق و خو برای:

  • به مشتریان گوش دهید و محصولات را بهتر کنید.
  • به مشتریان ناراضی توجه کنید و به آنها سریع کمک کنید.
  • آنچه را که مردم در مورد برند خود می گویند پیگیری کنید ، بنابراین شهرت آنها همچنان قوی است.

به عنوان مثال ، KFC از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای تغییر بازاریابی هنگامی که مشتریان متفاوت به تبلیغات جدید پاسخ می دهند ، استفاده می کند. شرکت هواپیمایی دلتا پردازش چمدان بهبود یافته با گوش دادن به شکایات مسافر. فروشگاه های کوچک از آن برای یافتن مدل های بازخورد استفاده می کنند – شاید مشتریان منوی جدید را دوست ندارند؟ تجزیه و تحلیل خلق و خوی پیدا کردن راه حل ها را آسان می کند.

مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها

بیمارستان ها از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای:

  • بررسی بیماران را بخوانید و مراقبت را بهبود بخشید.
  • با بازخورد زندگی واقعی کارکنان را بیاموزید.
  • به مدل ها توجه کنید تا افراد بیمار کمک بهتری داشته باشند.

کلینیک کلیولند این نظرات بیماران را ردیابی می کند تا زمان انتظار اتاق های کوتاه و تمیز تر شود.

مدارس و آموزش آنلاین

شرکت های آموزشی از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای:

  • بررسی کنید که دانش آموزان در مورد درس و وظایف چه احساسی دارند.
  • از بین بردن مشکلات در کلاس یا تکالیف.
  • بهترین دوره ها و معلمان را پیدا کنید.

کورسرا او در امتحانات دانش آموزان گوش می دهد و اگر بسیاری از افراد مشق شب را بیش از حد سخت می دانند ، برنامه های دروس را تغییر می دهد.

تیم های بازاریابی و رسانه های اجتماعی

بازاریابان از تجزیه و تحلیل خلق و خو برای:

  • موفقیت کمپین ردیابی.
  • اگر مردم آنها را دوست ندارند ، سریع تبلیغات را جایگزین کنید.
  • قبل از اینکه دیگران این کار را انجام دهند ، روندهای جدیدی پیدا کنید.

به عنوان مثال ، مارک ها می توانند تبلیغات را در زمان واقعی تنظیم کنند که نظرات آنلاین منفی باشد و وزوز بد را به احساسات خوب تبدیل کند.

خرده فروشان

فروشگاه ها از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای:

  • دریابید که آنها چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند.
  • محصولات و قیمت ها را بر اساس بازخورد تغییر دهید.
  • رقیب را تماشا کنید و پیشنهادات خود را بهبود بخشید.

ساعتفروشگاه آنلاین ، بررسی مشتری را بررسی می کند و وب سایت خود را برای خرید بهتر به روز می کند.

دولت ها و سیاست ها

دولت ها از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای:

  • آرا و نظرات عمومی را بصورت آنلاین بخوانید.
  • بهبود خدمات عمومی.
  • به ترس های جامعه سریعتر پاسخ دهید.

چگونه تجزیه و تحلیل خلق و خوی کمک می کند – عملاً از مزایای آن استفاده می کند

  • خدمات بهتر: شرکت ها بر اساس آنچه مشتریان واقعاً می خواهند عمل می کنند.
  • راه حل های سریع: قبل از رشد مشکل پیدا کنید.
  • مارک های قوی تر: نام خود را ایمن و براق نگه دارید.

نمونه هایی در دنیای واقعی-برای درک

  • برند مواد غذایی از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای یافتن اینکه مشتریان گزینه های سالم تری می خواهند استفاده می کند.
  • یک شرکت تلفنی پس از به اشتراک گذاشتن مشکلات بصورت آنلاین ، خطاها را برطرف می کند.
  • این بیمارستان براساس اظهارنظرهای بیماران ، مراقبت های خود را بهبود بخشید.

آیا می توانید تصور کنید که دوستانتان با نگاه کردن به پست های رسانه های اجتماعی خود چه احساسی دارند؟ تجزیه و تحلیل خلق و خوی به سازمان های عالی اجازه می دهد تا همین کار را انجام دهند ، اما با میلیون ها نظر و نظر.

چرا تجزیه و تحلیل خلق و خوی به سرعت در حال رشد است؟

امروزه بیشتر راه حل ها با آنچه مردم بصورت آنلاین ارسال می کنند شروع می شود. تجزیه و تحلیل خلق و خوی پست ها ، بررسی ها و توییت ها را می خواند تا نشان دهد مردم واقعاً چه فکر می کنند. این باعث صرفه جویی در وقت می شود و به مارک ها ، بیمارستان ها و مدارس کمک می کند تا جلو بمانند.

پنج روش اصلی تجزیه و تحلیل خلق و خوی صنایع را تغییر می دهد

  1. خدمات مشتری: شکایات بیشتری انجام دهید و باعث لبخند مشتریان شوید.
  2. توسعه محصول: محصولاتی را بسازید که مردم بخواهند از بازخورد خود استفاده کنند.
  3. تحقیقات بازار: به روند دیگران توجه کنید.
  4. مدیریت اعتبار: نام تجاری خود را به صورت آنلاین قوی نگه دارید.
  5. منابع انسانی: اعضای تیم جدید را با استفاده از نحوه برقراری ارتباط آنلاین انتخاب کنید.

آیا می بینید این چقدر مفید است؟ هر صنعت روشهای جدیدی برای استفاده از آن پیدا می کند.

CASUS – خطوط هوایی از تجزیه و تحلیل خلق و خوی استفاده می کنند

خطوط هوایی دلتا شکایات مربوط به چمدان های گمشده را افزایش داده است. با استفاده از تجزیه و تحلیل خلق و خوی آنها به سرعت مشکل را پیدا کردند ، کارکنان مناسب را آموزش دادند و سفر را برای همه بهتر کردند

Casus – Hopithali به بیماران بیشتر کمک می کند

کلینیک کلیولند معاینات بیمار را با استفاده از تجزیه و تحلیل خلق و خوی می خواند. آنها زمان انتظار را کوتاه کردند و مراقبت از بیمار را بر اساس آنچه بیماران بصورت آنلاین نوشتند ، بهبود بخشند.

CASUS – سیستم عامل های یادگیری آنلاین برای به روزرسانی دوره ها

Coursra از تجزیه و تحلیل خلق و خوی برای تسهیل دوره ها استفاده می کند که دانش آموزان می گویند وظایف بسیار دشوار است. این تغییر ساده دانش آموزان دوست داشتنی تر و نتایج بهتری را برای معلمان به ارمغان می آورد.

چه کسی دیگری از تجزیه و تحلیل خلق و خوی استفاده می کند؟

  • بانک ها بیاموزید که سرمایه گذاران در مورد سهام چه احساسی دارند.
  • استخدام دریابید که اجاره های جدید به خوبی با شرکت خود مطابقت دارند.
  • شرکتهای انرژی روند مربوط به انرژی تجدید پذیر برای پروژه های جدید را دنبال کنید.

آیا تجزیه و تحلیل خلق و خوی می تواند به شما کمک کند؟

آیا می خواهید مارک ، مدرسه ، بیمارستان یا مغازه خود را بهبود بخشید؟ تجزیه و تحلیل خلق و خوی ممکن است قطعه گمشده باشد! چه چیزی را می توانید از سخنان مشتری خود بیاموزید؟ چقدر سریع می توانید تغییر و رشد کنید؟

شروع – فقط مراحل

  • بررسی ها یا بررسی ها را جمع آوری کنید.
  • برای خواندن و مرتب سازی نظرات از ابزارهای تحلیل خلق و خوی استفاده کنید.
  • به مشکلات توجه کنید و بلافاصله آنها را برطرف کنید.

شما به تجربه فناوری احتیاج ندارید. بسیاری از ابزارها این کار را برای همه آسانتر می کنند.

لیست کنترل تجزیه و تحلیل خلق و خوی آسان

  1. نظرات مشتری را جمع کنید.
  2. آنها را از طریق یک ابزار خلق و خوی دنبال کنید.
  3. نتایج گروهی از شاد ، غمگین یا خنثی.
  4. یافته های مهم عمل کنید.

این لیست چک را برای خودتان امتحان کنید – به نتایج روزها مراجعه کنید ، نه ماه!

آخرین افکار – چرا باید به آن علاقه مند شوید

تجزیه و تحلیل خلق و خوی درهای خود را باز می کند. این می تواند به شما در گوش دادن ، عمل و برنده شدن کمک کند. اگر می خواهید با مشتریان رابطه قوی تری داشته باشید ، بررسی های بهتر و راه حل های هوشمندانه تری داشته باشید ، تجزیه و تحلیل خلق و خوی ابزاری برای شما است.

آیا شما آماده رشد با صدای واقعی مردم هستید؟

با ما تماس بگیرید

نکات بیشتری می خواهید یا به استفاده از تجزیه و تحلیل خلق و خوی خود در تجارت خود کمک می کنید؟ با ما تماس بگیرید برای مشاوره های خبره و نتایج فوری را ببینید!


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا