چگونه تجزیه و تحلیل LinkedIn می تواند استراتژی های برند را ارتقا بخشد

شاید شنیده باشید که داده ها روغن جدید است. درست است ، اما کمی شبیه به استعاره نیست. داده ها فقط چیزی نیست که در حال استخراج و فروش باشد – این منبعی است که به مارک ها اجازه می دهد استراتژی خود را تشدید کنند و پیام های خود را سفارشی کنند. اما مهمتر از همه ، این به آنها امکان می دهد مخاطبان خود را در یک سطح کاملاً جدید درک کنند.
یک بستر برای بازاریابان B2B وجود دارد که پادشاه است و این پلتفرم است وابسته به لینکدینامروز ، ما مجموعه ای از ابزارهایی را که کاملاً ناامن است و ارزش “اتصالات” معمولی را که به آن وصل شده است ، مورد بحث قرار خواهیم داد.
قدرت LinkedIn برای تعامل B2B
LinkedIn سکویی است که میزبان بیش از 700 میلیون متخصص است ، اما این است نه فقط برای افرادی که به دنبال شغل هستنددر طی چند سال گذشته ، وی به مرکز کارشناسان و شرکت های این صنعت تبدیل شده است تا بینش خود را به اشتراک بگذارد و مکالمات مهمی را انجام دهد.
این سکویی است که کاملاً در اخلاق حرفه ای تعبیه شده است ، به همین دلیل به بهترین سکوی برای درگیر کردن B2B تبدیل شده است. سایر کانال های رسانه های اجتماعی بدون شک پایه وسیع تری نسبت به مخاطب دارند ، اما مخاطب LinkedIn یک طاقچه است و هدفمند است و پایه ای حاصلخیز برای سود علائم B2B فراهم می کند.
برای تعمیق در تجزیه و تحلیل LinkedIn
برای آژانس ها و مارک ها ، جادوی واقعی LinkedIn در تحلیل او نهفته است. آنها قادر به استفاده از این تحلیل ها برای به دست آوردن دیدگاه بیشتر در مورد رفتار و روندهای مخاطب در صنعت مخاطبان B2B خود هستند. اما این فقط ورودی سوراخ خرگوش است زیرا شما باید موارد زیر را برای مهار پتانسیل واقعی B2B تجزیه و تحلیل LinkedIn انجام دهید:
مخاطبان جمعیتی را درک کنید
این مانترا بی پایان بازاریابی است: مشتری خود را حدس بزنید. LinkedIn نوع دیدگاه گرانول را از متخصصانی که مخاطب هدف شما را تشکیل می دهند – ارائه می دهد – همه چیز از نقش های کاری ، سطح ارشد ، صنعت آنها تا شرکتی که برای آن کار می کنند. دسترسی به داده های دقیق جمعیتی (و رایگان!) به آژانس ها و مارک ها اجازه می دهد تا پیام خود را به طور جدی اصلاح کنند تا به درستی آن را هدایت کنند.
اما در عین حال ، نظارت بر مخاطبان نیز باید در مقیاس وسیع تری انجام شود. به عنوان مثال ، Quintly به شما امکان می دهد پیروان خود را تجسم کنید ، علاوه بر توزیع پیروان ، در صورت شروع چندین حساب LinkedIn ، درصد ، دنبال کنندگان را نیز تغییر دهید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که این برای حساب های شخصی مؤثر نیست.
تبدیل وب سایت ها و دیگران را پیگیری کنید
ابزار جمعیت شناسی جمعیت شناسی LinkedIn اجازه می دهد تا در کلیه کاربرانی که از وب سایت متصل شما بازدید می کنند ، غواصی عمیق را غواصی کند. این داده ها را می توان در رابطه با آمار تعامل پلتفرم استفاده کرد ، بنابراین می توانید تصویر کامل تری از سفر مخاطبان شما از صفحه LinkedIn خود به وب سایت خود بکشید.
با تجزیه و تحلیل شاخص هایی از قبیل برداشت ها و کلیک بر روی نرخ ، می توانید استراتژی محتوای خود را برای پاسخگویی به نیازهای صنایع مختلف بچرخانید. این که آیا شما در FinTech ، تجارت الکترونیکی یا حتی چیزی تخصصی به عنوان یک سقف هستید ، به یادداشت های مناسب با محتویات خود می توانید شما را به ارمغان بیاورد قله در هر یک از کمپین های B2B شما.
به عنوان مثال ، متخصصان سقف ممکن است دریابند که نشریات آموزشی برای مواد پایدار تعهد بیشتری را به دست می آورند و به آنها امکان می دهد استراتژی خود را بر این اساس تنظیم کنند. یا از متخصصان پزشکی استفاده کنید که می توانند از داده ها استفاده کنند تا پیدا کنند که موضوعات فشرده باید تمرکز کنند و چرا.
عملکرد محتوا را اندازه گیری کنید
همه محتوا برابر نیست. تجزیه و تحلیل محتوای LinkedIn می تواند به شما کمک کند به راحتی کارآیی تمام محتوای خود را اندازه گیری کنیدخواه یک پست ، مقاله یا فیلم باشد.
با Quintly ، می توانید درصد درگیری بر اساس نوع ، تعامل کلی و دامنه پست را اندازه گیری کنید ، همه با هدف تطبیق انواع محتوای خود برای هدایت بخش های موجود در مخاطبان خود و همچنین در زمان های خاص.
با استفاده از تجزیه و تحلیل LinkedIn برای نظارت بر پویایی و روندهای صنعت
احتمالاً LinkedIn Analytics احتمالاً چگونه می تواند به یک پنجره بازاریاب در یک طاقچه اجازه دهد. از آنجا که این پلتفرم به بسیاری از بخش ها می رسد ، بنابراین بازاریابی معقول می تواند مباحث متمایز و محتوای محبوب را مشاهده کند و همراه با آمار درگیری و کمی تفکر انتقادی باشد ، واقعاً می تواند در ضربان قلب صنعت گنجانده شود.
به عنوان مثال ، اگر یک موضوع خاص در بین متخصصان بخش فناوری ، کشش را جمع کند ، ممکن است به این معنی باشد که وجود دارد یک روند گسترده تر در صنعت (یا یک چالش افق جدید). پس از به دست آوردن بینش ، می توان از آنها برای قرار دادن یک برند به عنوان یک رهبر فکر از طریق محتوای آن استفاده کرد. بهترین راه برای دستیابی به این هدف ، استفاده از Quintly و داشتن یک مرور کلی از موفق ترین هشتگ ها و داستان های شما است ، به خصوص اگر از یک روند یا مبهم استفاده کنند.
و در حالی که ما در مورد چگونگی ارائه Linkedin Analytics یک معدن طلای متخصصان بازاریابی بحث می کنیم ، برنامه های آن محدود به فروش و بازاریابی نیست. همچنین می تواند برای بهینه سازی وظایف اداری ، مانند همجوشی PDF فایل های گزارش مشتری ، فریم های سیم به مشتریان و انجام کمپین های بازاریابی برای محصولات.
با یادگیری نحوه نظارت و بهینه سازی استفاده از داده های LinkedIn ، شما قادر خواهید بود رقبای خود را هدف قرار داده و برای تغییرات در صنعت غیرقابل نفوذ باشید.
بهترین مزایای استفاده از تجزیه و تحلیل LinkedIn برای تعامل B2B
اکنون که می دانید کدام داده ها را باید به دنبال آن باشید ، بیایید به برخی از مزایای باورنکردنی استفاده از Analytics LinkedIn برای تقویت کمپین های بازاریابی B2B خود بر روی سیستم عامل بپردازیم:
مشاهده جزر و مد و جریان تعامل B2B
ماهیت LinkedIn آن را به عنوان استاندارد طلا برای درک تعهدات B2B تبدیل می کند زیرا در متخصصان متمرکز است.
به این ترتیب ، می توانید از تجزیه و تحلیل Quintly Detainting Requestion ، Inmail و Answers General به همراه سهام Mill استفاده کنید ، می توانند آژانس ها و مارک ها را در مسیر پیروی از روابط جدید هدایت کنند.
به طور خاص ، شما باید به جای خود اعداد ، روی تغییرات تمرکز کنید. نمونه ای از این امر در صورت وجود پرش ناگهانی در درخواست های تماس پس از وبینار وجود داشت – این می تواند به خوبی نشانگر یک کمپین موفق باشد. مثال دیگر تعهد بالای محتوای رهبری فکری خواهد بود. این ممکن است به این معنی باشد که این برند در صنعت خود اقتدار دارد.
ایجاد محتوایی که درگیر می شود
استراتژی محتوا دیگر در مورد میزان منفجر شدن آن نیست ، بلکه فقط کیفیت مشترک تولید نشده است. اکنون در مورد است با استفاده از داده های با کیفیت هدف در مورد ترجیحات مخاطب ، معمولاً از تعامل های گذشته جمع آوری می شود. این جایی است که LinkedIn Analytics واقعاً می درخشد. استفاده از آن به بازاریابان این امکان را می دهد تا چه اشکال محتوا توجه مخاطبان شما را به خود جلب کرده و آنها را به سمت عمل فشار دهد. یا چه محتوا فاقد علامت گذاری است و نیاز به تجدید نظر دارد.
نمونه ای در اینجا این خواهد بود که اگر داده ها علاقه فزاینده ای به مقالات “طولانی” در مورد چالش های صنعت نشان دهند – این یک نفرین برای مارک ها خواهد بود که زمان بیشتری را در محتوای مشابه سرمایه گذاری کنند. یا اگر داده ها سنبله ها را در تعهد به روزرسانی های کوچک یا اینفوگرافیک نشان می دهد ، این امر به مخاطبی نشان می داد که با اندازه نیش اطلاعات می خواستند. با استفاده از این داده ها ، سازندگان محتوا می توانند استراتژی محتوای خود را تشکیل دهند تا مخاطبان خود را بهتر و بهتر ملاقات کنند.
علاوه بر این ، LinkedIn شاخص های ارزشمندی را برای مدل های فعالیت کاربران فراهم می کند. به عنوان مثال ، با فهمیدن چه زمانی مخاطب شما فعال ترین است ، می توانید برنامه ارسال خود را اصلاح کنید.
ایجاد رهبری فکری
با استفاده از LinkedIn Analytics ، یک برند می تواند تجزیه و تحلیل کند که چه مواردی باعث بحث می شود. ممکن است پیش بینی کند که کدام بینش ها به اشتراک گذاشته شده و کدام انتشارات است بحث ایجاد کنیدبا دانستن این موضوع ، یک برند می تواند مناطقی را شناسایی کند که می تواند نقش اصلی را در مکالمات به عهده بگیرد – یعنی با مشارکت در اظهار نظر و به اشتراک گذاری تجربه شما.
با گذشت زمان ، تلاش های مداوم به رهبری این داده ها می تواند برند را بیشتر و بیشتر به زنجیره غذایی رهبری فکری سوق دهد. این یک کمپین طولانی مدت است ، اما اگر برند اقدامات درستی برای تقویت دامنه خود در طول مسیر انجام دهد ، پرداخت می کند.
پایان
ارزش نهایی تجزیه و تحلیل LinkedIn برای آژانس ها و مارک ها از شاخص های تعامل فوری یا حتی موفقیت بخش های محتوای فردی فراتر می رود.
این اجازه می دهد تا بازاریابان انگشت خود را بر روی نبض شاخص های مهم مانند رشد پیروان ، مدل های تعامل و حتی حرکات رقبا نگه دارند ، که به آنها امکان می دهد استراتژی های بسیار مؤثر و پیش بینی کننده ای ایجاد کنند. و با ابزارهایی مانند Quintly ، آنها می توانند تغییرات بازار را پیش بینی کنند ، فرصت ها را ایجاد کنند و حتی چالش های احتمالی در صنعت را پیش بینی کنند.
این مانند داشتن یک توپ کریستالی است ، به مارک ها این فرصت را می دهد که نه تنها واکنش نشان دهند بلکه آینده ما را بر روی سکو شکل می گیرند.




