مقالات

چگونه داستانهای اینستاگرام را برای کار برای بازاریابی خود برای یک تجارت کوچک قرار دهیم


اینستاگرام به سرعت به یکی از مهمترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شده است. اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال هر ماه ، فرصتی عظیم برای شغلی که می خواهد به مخاطبان جدید و مناسب برسد ، فراهم می کند.

اگرچه شما فرصتی برای ایجاد نشریات استاتیک در اینستاگرام دارید ، یکی از ویژگی های جالب شروع شده از این سیستم عامل (و از آن زمان به فیس بوک گسترش یافته است) داستان است. همانطور که این پست در انتشار گازهای گلخانه ای شما ظاهر می شود و برای همیشه در پروفایل شما باقی می ماند ، داستان زودگذر است – فقط 24 ساعت طول می کشد.

برخی از صاحبان مشاغل در حال از دست دادن نحوه استفاده بهتر از داستان هستند. چه نوع محتوا را باید در آنجا به اشتراک بگذارید؟ چه زمانی یک داستان پست معمولی را انتخاب می کنید؟ و چگونه می توانید بزرگترین دامنه را برای محتوایی که در داستان ها به اشتراک می گذارید بدست آورید؟

در اینجا ، من هنگام استفاده از داستانهای اینستاگرام برای تجارت کوچک شما ، بهترین روشها را ترجمه خواهم کرد.

پست های خود را کامل کنید

بزرگترین سؤال برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک تعیین آنچه متعلق به داستانی در برابر یک انتشار سنتی است. بهتر است به یاد داشته باشید که انتشارات برای همیشه است. بنابراین ، نوع محتوایی که در یک پست به اشتراک می گذارید باید کاملاً مطابق با نام تجاری شما باشد. به علاوه ، باید برای هر کسی که به آن نگاه می کند ، چه امروز یا دو سال باشد ، ارزش طولانی مدت را فراهم کند.

بیایید بگوییم شما یک نانوایی دارید. از جمله موارد دیگر (مانند نشریات فرهنگی که به بینندگان نگاهی واقعی به پشت صحنه تجارت شما می بخشد) ، منطقی است که عکس های ویرایش شده از کوکی های آماده در انتشارات خود را به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاشتن این محتوا در نشریات ، دهان چشم انداز آبیاری را به شما می دهد و به آنها اجازه می دهد تا نوع کوکی ها را بشناسند تا در صورت متوقف شدن توسط فروشگاه شما ، انتظار داشته باشند.

با این حال ، در تاریخ می توانید کمی ناراحت کننده باشید. کارهایی را که وارد می شود نشان دهید تا یک پست عالی در جایی که پیش بند شما با آرد پوشانده شده است و فرزندانتان در پس زمینه در اطراف فروشگاه اجرا می شوند. یا در طول فرآیند پخت عکس بگیرید ، گام به گام ایجاد در داستان ها و آشکار کردن محصول نهایی در یک نشریه.

داستان ها همچنین یک روش عالی برای تبلیغ پیشنهادات کوتاه مدت هستند. بیایید بگوییم که شما یک فروشگاه خرده فروشی دارید و برای جمعه سیاه فروش زیادی دارید. به جای اینکه نشریات خود را با تبلیغات فروش گرفتار کنید ، انتشار را در نظر بگیرید که فروش را اعلام می کند تا به عنوان محتوای لنگر برای داستان های خود خدمت کند و سپس به جزئیات مربوط به آنچه در داستان ها در فروش خواهد بود ، بپردازید.

از ترکیبی از عکس ها و فیلم استفاده کنید

می توانید عکس یا فیلم را در داستان ارسال کنید. اگرچه ضبط یک تصویر ثابت اغلب ساده تر است ، اما ایده خوبی است که ترکیبی از هر دو نوع محتوا را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاشتن مطالب به طور مرتب توسط داستان ها یک راه عالی برای ماندن در ابتدا با پیروان خود است. نحوه نمایش داستان ها در اینستاگرام به این معنی است که مردم اغلب به داستانهای همه کسانی که همه را یکباره دنبال می کنند تبدیل می شوند. و از آنجا که صف داستانها در صدر برنامه اینستاگرام قرار دارد ، اگر مرتباً داستانهایی تولید می کنید ، تجارت شما اغلب هر بار که وارد می شوید به بینندگان تبریک می گوید. بنابراین ، اگر به اشتراک گذاری تصاویر ثابت در داستان ها به شما امکان می دهد جریان پایدارتر محتوا را در آنجا به اشتراک بگذارید ، این یک روش خوب است.

اما این ویدئو فرصتی برای ایجاد ارتباط حتی عمیق تر و شخصی تر با مخاطبان خود دارد. این واقعاً آنچه را که در تجارت شما اتفاق می افتد به ارمغان می آورد و کسانی را که می دانند ، مانند و به عوامل اعتماد می کنند که مراحل اولیه ساعت بازاریابی را تشکیل می دهند ، تقویت می کند. بنابراین شامل یک فیلم در داستان های خود هر چند بار در هفته در نظر بگیرید.

از برچسب های عاقلانه استفاده کنید

هنگامی که محتوای خود را ایجاد کردید – خواه یک فیلم باشد یا یک عکس – برای به اشتراک گذاشتن داستان ، می توانید چیزهایی را با برچسب بپوشید. برخی از برچسب ها GIF و تصاویری هستند که روشهای سرگرم کننده ای برای افزودن علاقه بصری به پست های شما هستند.

با این حال ، سایر برچسب ها ممکن است در توزیع کلمه برای تجارت شما هدف بیشتری داشته باشند. شما می توانید برچسب های هشتگ را در پست هایی قرار دهید که می تواند مطالب شما را برای مخاطبان گسترده تر باز کند. با ترکیب هشتگ ، محتوای شما توسط همه کاربران اینستاگرام که این هش را جستجو کرده اند یا دنبال کرده اند باز می شود. اگر در مورد هشتگ هایی که استفاده می کنید استراتژیک هستید ، می توانید در این فرآیند دنبال کننده های جدیدی کسب کنید.

همچنین می توانید برای ارتقاء یک رویداد یا محصول خاص در تجارت خود ، Hash -Promotted خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال کنفرانسی هستید ، با مشارکت متخصصان در صنعت و سخنرانان عالی ، در نظر بگیرید که یک Hashogue را برای این رویداد ایجاد کنید. برای توزیع کلمه برای بلیط می توانید از Hashtega در رویداد آینده استفاده کنید. می توانید از آن در طول این رویداد برای به اشتراک گذاشتن محتوای زنده از مصاحبه های صحنه و پشت صحنه با سخنرانان استفاده کنید. و می توانید پس از این رویداد برای به اشتراک گذاشتن رزومه های معنی دار از آن استفاده کنید و همچنان زندگی بیشتری را از محتوایی که در روز رویداد شلیک کرده اید ، استخراج کنید.

برچسب های مکان برای مشاغل دارای آجر و ملات بسیار مهم هستند. این برچسب ها به شما امکان می دهند تا تجارت خود را با نام علامت گذاری کنید. سپس ، هنگامی که شخصی روی برچسب مکان کلیک می کند ، تمام پست های دیگر در جایی ظاهر می شوند که مشاغل شما با مکان شما مشخص شده است. این بدان معنی است که هرکسی که روی برچسب کلیک کند نه تنها محتوای شما را می بیند ، بلکه توسط سایر مواردی که توسط دیگران که از مشاغل شما بازدید کرده اند ، توسط کاربران نیز تولید می شود.

سرانجام ، برچسب هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد تجارت یا شخص دیگری را در داستان خود علامت گذاری کنید. ذکر تأثیرگذاری بر محتوا می تواند چشم آنها را جلب کند و باعث شود آنها دوباره داستان شما را به اشتراک بگذارند.

مردم را وادار کنید

داستانهای اینستاگرام نباید یک مکالمه یک طرفه باشد. درعوض ، آنها فرصتی برای درگیر کردن پیروان شما در گفتگوی واقعی هستند.

این جایی است که برخی از ویژگی های دیگر داستان ها وارد می شوند. می توان از طریق داستانهای اینستاگرام نظرسنجی ایجاد کرد. می توانید از بینندگان بخواهید که برای تعداد انگشت شماری از گزینه ها کدام محصول را دوست داشته باشند. ممکن است شما یک رقابت را برای نامگذاری جدیدترین محصول خود که اعلام خواهید کرد ، شروع کنید. یا شاید شما در حال ایجاد یک نظرسنجی هستید که از بینندگان می پرسد بزرگترین سؤالات آنها در مورد زمینه تخصص شما چیست.

مردم دوست دارند نظرسنجی های سریع و سرگرم کننده را بصورت آنلاین انجام دهند و این اغلب اولین قدم عالی برای درگیر کردن مخاطبان شما است. از آنجا می خواهید نتایج را بگیرید و مکالمه را گسترش دهید. به عنوان مثال ، اگر در مورد محصولات مورد علاقه خود سؤال کرده اید ، یک پست ویدیویی ایجاد کنید که به اشتراک بگذارید که کدام محصول برنده شده است و برخی از بهترین ویژگی های مورد برنده را نشان می دهد.

اگر یک مسابقه نامگذاری ایجاد کرده اید ، برنده را در این ویدئو اعلام کنید. سپس چند عکس از آنها را که در فروشگاه شما متوقف می شوند به اشتراک بگذارید تا جایزه خود را بدست آورید. یا اگر از بینندگان خواسته اید که سؤالاتی را ارسال کنند ، از آنها برای ایجاد ویدیوی زنده در اینستاگرام استفاده کنید ، جایی که به این سؤالات و همه آنچه در زمان واقعی وارد می شوید ، پاسخ می دهید.

از ویژگی لهجه استفاده کنید

داستانهای اینستاگرام فقط 24 ساعت به طول می انجامد ، اما راهی وجود دارد که آنها را برای همیشه در پروفایل خود نگه دارید. اگرچه این برای همه داستانها مناسب نخواهد بود ، برای کسانی که محتوای نرم تر یا اطلاعاتی دارند که در دراز مدت مناسب هستند ، اما صرفه جویی در آنها به عنوان لهجه است.

ویژگی لهجه در زیر عکس نمایه شما و از طریق پست های معمولی اینستاگرام شما ظاهر می شود. شما می توانید مقوله هایی را برای لهجه های خود ایجاد کنید ، که به بینندگان این امکان را می دهد تا به راحتی نوع محتوا مورد نظر خود را پیدا کنند (این نمونه از داستانهای داستانها را در صفحه اینستاگرام Semrush از زیر مشاهده کنید).

همانطور که مشاهده می کنید ، آنها برای تعدادی از رویدادهای صنعت که میزبان آن هستند ، برجسته هایی را ایجاد کرده اند. به علاوه ، آنها اطلاعات مربوط به موضوعاتی را که مربوط به مخاطبان آنها است ، مانند جستجوی صوتی ذخیره کردند. نگه داشتن این داستان ها در لهجه ها به آنها امکان می دهد پس از عبور از پنجره 24 ساعته ، محتوای خود را با بازدید کنندگان جدید به اشتراک بگذارند.

تبلیغات را به همراه محتوای ارگانیک ایجاد کنید

اجرای تبلیغات داستانی اینستاگرام یک روش عالی برای تکمیل محتوای ارگانیک شما بر روی سیستم عامل است. قوانین بازی در اینجا تقریباً مشابه با تبلیغات سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است.

با تعیین یک هدف واضح و قابل اندازه گیری برای هر تبلیغ شروع کنید. از آنجا می توانید برای این تبلیغ بر روی بهترین مخاطبان تمرکز کنید. سپس محتوایی را ایجاد کنید که با این افراد طنین انداز شود و این هدف را برای تبدیل مدیریت کنید. و بعد از کار کمپین شما در ابتدا ، نتایج را ردیابی کنید. این به شما امکان می دهد درک کنید که چه چیزی کار می کند ، طبق برنامه چه چیزی پیش نمی رود و چگونه می توانید دفعه بعد پیشرفت کنید.

داستانهای اینستاگرام یک روش منحصر به فرد برای ماندن در ابتدا با مخاطبان خود و تولید محتوا است که باعث می شود افراد صحبت کنند. وقتی این بهترین شیوه ها را برای ایجاد داستان دنبال می کنید ، موفقیت کسب و کار خود را در اینستاگرام تعیین می کنید.

در اینجا یک آغازگر بزرگ مخاطبان اینستاگرام به کارگردانی Tuffgrowth وجود دارد.

اگر این پست را دوست دارید ، به راهنمای تجارت کوچک ما در رسانه های اجتماعی مراجعه کنید.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا