چگونه می توان از رسانه های اجتماعی خارج شد

5 نکته مدیریت کارآمد رسانه های اجتماعی
[Updated 4.28.24] با توجه به اینکه هوش مصنوعی مولد تأثیر زیادی در بازاریابان رسانه های اجتماعی دارد ، حتی طول می کشد بیشتر تلاش برای ماندن در صدر همه تغییرات و تسلط بر مدیریت رسانه های اجتماعی خود.
متا کاملاً است مسیر شعله با هوش مصنوعی با اعلام اخیر Meta.ai. و این ویژگی های هوش مصنوعی به معنای واقعی کلمه در مسنجر (کاملاً یکپارچه!) ، فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ پخته می شوند.
آیا عجیب است که رسانه های اجتماعی از بهترین مبارزاتی که امروزه بازاریابان با آن روبرو هستند ، به ویژه در مورد مدیریت رسانه های اجتماعی است. دنیای دیجیتال هرگز متوقف نمی شود. این تغییرات 24/7 رخ می دهد و در نتیجه ، بازاریابان باقی مانده اند که حفظ آن غیرممکن است.
“کانال های زیادی در رسانه های اجتماعی وجود دارد.”
“محتوای زیادی برای ادامه کار وجود دارد.”
“اعلان های زیادی برای بررسی وجود دارد.”
“جعبه های DM خیلی زیادی برای بررسی وجود دارد.”
“ابزارها و برنامه های مختلف زیادی مورد نیاز است.”
“من نمی توانم با تمام تغییرات همراه باشم.”
“AI خیلی سریع حرکت می کند!”
می توانید تماس بگیرید؟
اگر چنین است ، من خبرهای خوبی برای شما دارم ، دوست من !! وقت آن است که با رسانه های اجتماعی “خداحافظی” بگوییم که مانع خوب و “سلام” مدیریت رسانه های اجتماعی ساده شده است!
من با دوستان خوبم در گودال تا تو را بیاورم 5 نکته برتر برای مدیریت یکپارچه رسانه های اجتماعی.
از این پخش ویژه فیس بوک لذت ببرید و از زیر بکشید ، جایی که من شما را از طریق پنج نکته مدیریت رسانه های اجتماعی خود با زحمت ترجمه کردم ، به علاوه یک تظاهرات زنده را در داشبورد Agorapulse خودم نشان می دهم.
1. برنامه
تلاش برای خرید و ارسال دستی محتوای خود روزانه جنون است! منظورم جدی است!
هنگامی که تمام وقت خود را صرف می کنید ، به صورت دستی و چاپ و چاپ می کنید ، این اغلب با هزینه تعامل با جامعه شما همراه است.
با برنامه ریزی محتوا در کانال های اجتماعی مورد علاقه خود ، استرس دانستن اینکه چه چیزی را ارسال کنید و چه موقع ارسال کنید ، از بین می برید. شما این امنیت را دارید که بدانید محتوای شما به طور مداوم بیرون می آید و این آزادی را دارید که این وقت اضافی را صرف ایجاد روابط معنی دار کنید!
Agorapulse گزینه های مختلفی را برای برنامه ریزی محتوای شما در تمام کانال های اجتماعی ارائه می دهد.
برنامه ریزی مکرر سؤالات متداول
Agorapulse با کدام سیستم عامل های اجتماعی کار می کند؟
فیس بوک ، اینستاگرام ، X (توییتر) ، LinkedIn ، Tiktok ، YouTube و Pinterest. همه اصلی !!
آیا می توانید در اینستاگرام برنامه ریزی کنید؟
بله می توانید پست ها و داستان ها را برنامه ریزی کنید! همچنین می توانید نظرات را مدیریت کنید. حتی می توانید آمار داستان خود را ببینید!
آیا می توانید در گروه های فیس بوک برنامه ریزی کنید؟
افسوس ، نه. از تاریخ 22 آوریل 2024 ، فیس بوک API را به گروه ها پس گرفت ، بنابراین هیچ ابزار ثالثی برای دسترسی به گروه های نشر محتوا وجود ندارد.
آیا فیس بوک با یک ابزار شخص ثالث تأثیر می گذارد؟
نه! این یک تصور غلط بزرگ در صنعت است.
2. گوش کن
مدیریت مؤثر در رسانه های اجتماعی فقط مربوط به انتشار مطالب نیست. این در مورد گوش دادن است. شما باید به مارک ، کلمات کلیدی خاص ، محتوای رقبا و مشتریان بالقوه که به دنبال کمک شما هستند گوش دهید.
روش های گوش دادن به آنها بسته به بستر اجتماعی و قابلیت های آن متفاوت است.
Agorapulse با صندوق پستی یکپارچه اجتماعی خود این کار را بسیار آسان می کند.
X (توییتر) اغلب می تواند مؤثرترین باشد زیرا بازترین آن است. با Agorapulse می توانید به جستجوهای ذخیره شده گوش دهید. حتی اگر یک تجارت محلی باشید ، می توانید هر جستجو را که عالی باشد ، احاطه کنید.
با فیس بوک ، می توانید ذکرهای عمومی صفحه خود را رصد کنید. این یک فرصت عالی برای نشان دادن حضور و قدردانی شما برای کسانی است که وقت خود را برای صحبت در مورد برند شما می گیرند.
اینستاگرام به شما امکان می دهد حداکثر 30 جستجو را کنترل کنید. این مهم است شما واقعاً می توانید مخاطبان ایده آل خود را تنظیم کرده و در گفتگو با آنها پرش کنید.
تنها سکویی که کمی محدود شده است ، LinkedIn است زیرا آنها به ابزارهای حزبی سوم دسترسی ندارند. خوشبختانه ، شما هنوز هم می توانید محتوای خود را در LinkedIn برنامه ریزی کنید.

محتوا پادشاه است ، اما نامزدی یک ملکه است و او خانه را مدیریت می کند! این محبوب ترین گفته من در 15 سال گذشته است. مطمئناً ، ما کاملاً باید مطالب جذاب را در کانال های اجتماعی مورد علاقه خود منتشر کنیم. اما ما واقعاً می خواهیم خودمان را با مخاطبان خود متعهد کنیم. اتصالات بسیار نزدیک به قلب من و هر کاری که در سراسر جهان انجام می دهم.
در این یادداشت می توانید از این پرسش و پاسخ فوق العاده با دوستان من در Emplifi لذت ببرید: گوشه جامعه – سوالات و پاسخ ها با ماری اسمیت: چرا محتوا پادشاه است ، اما جامعه یک ملکه است.
3. کشف کنید
برای اینکه واقعاً مؤثر باشید ، همیشه باید به دنبال فرصت هایی باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود کسب کنید. برای شناسایی سفیران احتمالی برند ، شاخه ها و “سوپر طرفداران” وقت بگذارید.
چگونه این کار را انجام می دهید؟
Agorapulse به شما امکان می دهد برچسب ها را به افراد اضافه کنید.
به عنوان مثال ، در فیس بوک ، اگر کسی اغلب در مورد دیوار شما یا صفحه شما اظهار نظر کند ، برچسب “درگیر” اعمال می شود. اگر کسی در صفحه خود درباره شما زیاد صحبت کند ، ممکن است یک تماس بزرگ “سفیر” باشد.
در توییتر ، همین منطق اعمال می شود. ذکرها تمایل دارند نشان دهند که فرد “درگیر” است ، در حالی که اگر انتشارات شما را حفظ کند ، این بدان معنی است که آنها شما را به مخاطبان خود ارتقا می دهند. آنها در گروه سفیر قرار می گیرند.

با استفاده از برچسب ها ، شما واقعاً می توانید روی مخاطبان خود تمرکز کنید و تعامل های خود را به فرصت های بسیار بیشتری تبدیل کنید که از نظر متقابل سودمند هستند.
4. ساده سازی کنید
من در مورد شما نمی دانم ، اما فقط فکر ورود و فراتر از هر بستر اجتماعی به من اجازه می دهد احساس بیش از حد کار کنم.
این همان چیزی است که من آن را یکی از بزرگترین ویژگی های Agorapulse می دانم. تمام کانال های رسانه های اجتماعی شما در یک مرکز!
- هیچ برنامه اضافی در اینستاگرام وجود ندارد
- نیازی به تقویم سرمقاله + برنامه برنامه ریزی + ابزار گوش دادن + ابزار مدیریت جامعه + ابزار خواندن نیست.
- Agorapulse همه چیز را دارد!

شما فقط به یک برنامه برای برنامه ریزی ، برنامه ریزی ، گوش دادن ، مدیریت جامعه و گزارش نیاز دارید! به تمام این ساعت ها هر هفته فکر کنید می توانید پس انداز کنید! زمانی که می توانید برای سرمایه گذاری در سایر زمینه های توسعه تجارت خود استفاده کنید … و/یا برخی از موارد اضافی ، بسیار مورد نیاز خود مراقبت کنید! 😉
5 نماینده
شما مجبور نیستید خودتان این کار را انجام دهید!
Agorapulse تفویض نقش در رسانه های اجتماعی اعضای تیم بسیار آسان است. نقش ها عبارتند از:
- سرپرست
- ویرایشگر
- تعدیل کننده
- مهمان
همچنین می توانید هرگونه نظر و پیام را برای اعضای تیم تنظیم کنید. این می تواند در شرایطی که تیم شما صندوق پستی اجتماعی شما را اداره می کند ، واقعاً مؤثر باشد ، اما با یک پیام خاص که به توجه شما نیاز دارد ، می رسد.
همچنین برای مدیریت فرآیند تأیید محتوا به خوبی کار می کند.
فقط با استفاده از این 5 نکته ، رسانه های اجتماعی نباید عظیم باشند – به خصوص وقتی ابزاری دارید که شما را در هر مرحله از راه نگه دارید.
با ماری درایو تست بگیرید

آنها به هیچ وجه نمی گویند “ماری مثل فراری”! برای یک دستگاه تست کاملاً رایگان Agorapulse دریافت کنید 20 ٪ پس انداز کنید هر برنامه ماهانه را برای اولین سال کامل خاموش کنید! (Tehee ، خوب ، این مرسدس است … در طی یک روز فوق العاده از تست تأثیرگذاری که در سال 2015 در سان خوزه داشتم ، باید یک مرسدس خودمختار را آزمایش کنم!)
فقط برو به agorapulse.com/marismith
از یک کد استفاده کنید Marisave20.
در صورت تمایل می توانید با یک آزمایش رایگان کامل 14 روزه شروع کنید … یا حتی می توانید در صورت درخواست تا 28 روز تمدید کنید!
بنابراین منتظر چه چیزی هستید ، دوستان؟ وقت آن است که عقل سلیم خود را بازیابی کنید ، در وقت خود صرفه جویی کنید و رسانه های اجتماعی خود را با زحمت مدیریت کنید!
کامل Discovery: ماری اسمیت سفیر برند پرداخت شده برای Agorapulse است.
این نشریه در ابتدا در 6 دسامبر 2019 منتشر شد و در 4.28.2024 بررسی و به روز شد.




