مقالات

چگونه می توان بازاریابی بی پایان E -Mail را برای مراقبت های بهداشتی کاهش داد


نارسایی بیمار یک چالش مداوم برای آبگرم پزشکی ، کلینیک های کاهش وزن و سایر مشاغل بهداشتی است. جلسات از دست رفته نه تنها برنامه ها را نقض می کند ، بلکه منجر به از دست دادن درآمد و شکاف در مراقبت از بیمار نیز می شود.

خوشبختانه ، یادآوری بازاریابی ایمیل و پیامک می تواند ابزاری قدرتمند برای به حداقل رساندن بدون مشارکت و بهبود حفظ بیمار باشد.

با استفاده از جلسات خودکار ، پیگیری و خبرنامه ها ، شیوه های بهداشتی می تواند بیماران را درگیر کند و درصد حضور را بهبود بخشد.

تأثیر غیر اسپل ها

جلسات از دست رفته می تواند عواقب جدی داشته باشد ، از جمله:

  • درآمد از دست رفته به دلیل شکاف های زمان پر نشده
  • تلاش های اداری در برنامه ریزی مجدد انجام داد
  • معالجه تأخیر که ممکن است بر پیشرفت و رضایت بیمار تأثیر بگذارد
  • کاهش اثربخشی در بیماران و جراحی کلینیک

با استفاده از ارتباطات استراتژیک E -Mail و پیام کوتاه ، آبگرم پزشکی ، مراکز کاهش وزن و سایر کلینیک های مراقبت های بهداشتی می تواند این چالش ها را کاهش داده و بیماران را با ویزیت برنامه ریزی شده بهبود بخشد.

یادآوری های جلسه خودکار: کلید کاهش دیدگاه

یکی از مؤثرترین راه های جلوگیری از بی پایان ، ارسال خودکار یادآوری ایمیل و پیامک است.

مطالعه ای از یادآوری های هدف از پیام رسانی متنی برای کاهش بازدیدهای از دست رفته به کلینیک های انجام شده توسط کتابخانه پزشکی ملی نشان داد که دو یادآوری پیام های متنی به ویزیت به کمک های اولیه کاهش می یابد و با 7 ٪ بی پایان و لغو یک روز 6 ٪ کاهش می یابد.

در اینجا نحوه کار آنها آمده است.

یادآوری به موقع

یک هفته قبل از جلسه یک یادآوری اولیه ارسال کنید ، دو روز قبل و یک یادآوری پیام کوتاه در روز جلسه ، پیگیری کنید.

شخصی سازی

طبق گفته Backlinko ، استفاده از شخصی سازی در بدن الکترونیکی می تواند منجر به افزایش 28.57 ٪ در کلیک شود (2.7 ٪ درصد با محتوای ثابت 2.1 ٪ بدون).

پیام های شخصی احساس جذابیت بیشتری دارند و میزان پاسخ را افزایش می دهند. بیماران را به صورت نام خانوادگی آدرس دهید و جزئیات مناسب مانند تاریخ قرار ملاقات ، زمان ، مکان و کلیه دستورالعمل های لازم را برای پیش تحت درمان قرار دهید.

گزینه های تنظیم مجدد آسان

در صورت عدم امکان حضور در آخرین لحظه ، رابطه مستقیمی برای بیماران برای برنامه ریزی مجدد یا لغو ایجاد کنید.

حدود 40 ٪ از جلسات پس از ساعات کار رزرو می شوند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که افراد به راحتی می توانند در هر زمان لغو و به صورت آنلاین منتقل شوند.

ارتباط دو راه

پاسخ های SMS را فعال کنید تا بیماران در مورد قرار ملاقات خود تأیید یا سؤال کنند. این به کلینیک ها اجازه می دهد تا با درگیری های احتمالی زود هنگام مقابله کنند و برنامه خود را بهینه کنند.

دنبال کردن -برای بهبود درگیری بیمار

درگیری نباید پس از ترک بیمار از کلینیک به پایان برسد. ایمیل ها و متون بعدی خودکار به حفظ روابط محکم با بیماران از طریق:

بعد از بازدید بررسی کنید

پس از جلسه برای ارائه دستورالعمل پس از مراقبت ، پیام ارسال کنید ، و اطمینان حاصل کنید که آنها از بهترین شیوه های بازیابی پیروی می کنند.

علاوه بر این ، درمان های اضافی را که با خدمات قبلی آنها هماهنگ است ، به عنوان یک فرد بعدی پس از لایه برداری شیمیایی یا جلسات برای حفظ درمان های کانتورینگ بدن ارائه دهید. ارائه توصیه های دارای ارزش ، تجربه بیمار را بهبود می بخشد و باعث می شود تا از تجدیدنظر استفاده کنند.

تشویق قرارهای آینده

براساس برنامه درمانی بیمار ، یادآوری های بازدیدهای بعدی توصیه شده را ارسال کنید. به عنوان مثال ، بیماران مبتلا به بوتاکس ممکن است هر چند ماه یکبار به لمس نیاز داشته باشند در حالی که بیماران مبتلا به کانتورینگ بدن و کاهش وزن از ارزیابی های دوره ای بهره مند می شوند.

آنها را برای برنامه ریزی با استفاده از یک رزرو مستقیم تسهیل کنید.

درخواست های بازخورد

جمع آوری بررسی بیماران از طریق مطالعات ساده می تواند به بهبود کیفیت خدمات و تقویت بازداشت کمک کند. برای تشویق بیماران برای پر کردن آن ، یک انگیزه را به عنوان تخفیف از سرویس اضافه کنید.

این همچنین یک روش عالی برای افزایش صفحه تجارت Google My با به اشتراک گذاشتن لینک برای ترک یک مرور کلی است. حدود 88 ٪ از مشتریان برای تعیین اعتبار مشاغل محلی قبل از تنظیم یک سرویس ، به بررسی های Google Business بستگی دارند.

آمار بازاریابی ایمیل برای سلامتی

بولتن ها برای حفظ طولانی مدت بیمار

علاوه بر یادآوری یادآوری ، خبرنامه های منظم می توانند تمرین شما را برای بیماران حفظ کرده و تعامل مداوم را ترویج کنند. برخی از استراتژی های رأی موثر شامل موارد زیر است:

محتوای آموزشی

بیماران اطلاعات ارزشمند را از کلینیک خود ارزیابی می کنند ، که باعث می شود محتوای آموزشی به یک ابزار تعامل قدرتمند تبدیل شود. ارائه مقالات مناسب و آموزنده می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس بیمار در تجربه شما شود و آنها را ترغیب کند تا با عمل شما ارتباط داشته باشند.

مقالات مربوط به نکات مربوط به مراقبت از پوست ، استراتژی های مدیریت وزن و روند سلامتی را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این ، شما می توانید سؤالات متداول با هدف سؤالات کلی که از بیماران دریافت می کنید به اشتراک بگذارید.

به روزرسانی ها را تمرین کنید

حفظ بیماران در چرخه برای آنچه در کلینیک شما جدید است حس جامعه را تشویق می کند و آنها را به بازگشت تشویق می کند. بیماران را در مورد خدمات جدید ، تبلیغات فصلی یا داستانهای موفقیت از سایر مراجعین مطلع کنید.

پیشنهادات اختصاصی

در صورت دریافت معاملات و جوایز استثنایی برای وفاداری ، بیماران به احتمال زیاد درگیر تمرین شما می شوند. حدود 55 ٪ از کاربران گفته اند که یک تجربه ایمیل لذت بخش تر با خرده فروشان شامل تبلیغات و تخفیف های هدفمند تر خواهد بود.

تخفیف از معاملات بسته ، برنامه های عضویت یا توصیه هایی را برای توصیه ها ارتقا دهید.

یادآوری های درمانی شخصی

یک خبرنامه برای همه با همه طنین انداز نخواهد شد. تقسیم خبرنامه ها بر اساس برنامه های درمانی بیمار تضمین می کند که آنها اطلاعاتی را دریافت می کنند که مربوط به نیازهای آنها باشد.

به عنوان مثال ، می توانید یادآوری سنسورهای بوتاکس ، جلسات موهای زائد یا مربیگری بعدی را ارسال کنید.

بازاریابی گرافیک برای سلامتی ایمیل

بهترین روش ها برای ارتباطات مؤثر از طریق ایمیل و پیام کوتاه

برای به حداکثر رساندن تأثیر کمپین های ایمیل و پیام کوتاه خود ، این بهترین شیوه ها را دنبال کنید:

انطباق را حفظ کنید

از رعایت HIPAA اطمینان حاصل کنید و قبل از ارسال پیام ، رضایت بیمار را بدست آورید. از داده های بیمار محافظت کنید و گزینه هایی برای چشم پوشی در همه ارتباطات را در بر بگیرید.

پیام ها را روشن و کوتاه نگه دارید

از بیماران غالب با اطلاعات بیش از حد خودداری کنید. از یک زبان کوتاه و قابل اجرا با یک عمل استیناف روشن استفاده کنید (به عنوان مثال “اکنون جلسه خود را تأیید کنید”).

بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه

تقریباً 60 ٪ از ایمیل ها روزانه در دستگاه های تلفن همراه خوانده می شوند. از آنجا که بیشتر بیماران ایمیل و پیام کوتاه را در تلفن های خود می خوانند ، اطمینان حاصل کنید که این محتوا برای دستگاه های تلفن همراه مناسب است.

خطوط موضوع را نگه دارید ، از فونت های آسان و خواندن استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که دکمه های تماس با تماس به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانید لمس کنید.

بخش مخاطبان خود را

پیام های شخصی را بر اساس داده های جمعیتی بیمار ، سابقه درمان و علایق برای تعامل بیشتر شخصی کنید. به عنوان مثال ، تبلیغات هدفمند را برای درمان پوست پوست به مشتری یا یادآوری های صورت برای تضعیف کسانی که به طور فعال ثبت می شوند ، ارسال کنید.

ایمیل های تقسیم شده 30 ٪ بیشتر از دهانه های بیشتر و 50 ٪ کلیک بیشتر از طریق بدون بخش را هدایت می کنند.

بیش از حد از آن استفاده نکنید

آیا هر روز متن را دوست دارید؟ احتمالاً نه ، و همچنین بیماران. اگر پیام های زیادی ارسال کنید ، آنها می توانند اشتراک کنند.

یادآوری های متعادل و محتوای تبلیغاتی به صورت استراتژیک برای جلوگیری از غالب آنها.

شاخص های عملکرد را رعایت کنید

برای بهبود استراتژی پیام خود ، نرخ های باز ، کلیک بر روی درصد و میزان پاسخ را پیگیری کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام نوع پیام ها بیشترین تعهد را دارند و رویکرد خود را بر این اساس تنظیم کنید.

بازاریابی ایمیل برای گرافیک بهداشت

افزایش بیماران با پچ پچ

بازاریابی ایمیل و پیام کوتاه ابزارهای اسپا پزشکی ارزشمند ، کلینیک های کاهش وزن و شرکت های بهداشتی است که می خواهند نام های مستعار را کاهش داده و باعث افزایش حفظ بیمار شوند.

این شرکت ها با اتوماسیون یادآوری ، پیگیری و آراء ، می توانند تعامل بهتری را برای بیمار ، افزایش میزان حضور و تماس بیشتر و تماس های قوی تر با یک تأمین کننده بیمار فراهم کنند. استفاده از این استراتژی ها می تواند منجر به عملکرد کارآمدتر ، نتایج بهتر بیمار و یک عمل پر رونق شود.

برای شروع به کمک نیاز دارید؟ یک جلسه استراتژی رایگان برنامه ریزی کنید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا