مقالات

چگونه می توان با کتیبه های دردناک رسانه های اجتماعی قانع کرد


در دنیایی که پرتگاه توجه و الگوریتم ها همیشه توسعه می یابد ، کتیبه شما ممکن است به سادگی تفاوت بین پیمایش و پارتیشن باشد.

کتیبه ها بیش از متن حمایتی هستند ، آنها یک نیروی محرک برای تعهد ، تشخیص و رشد برند هستند. در حالی که محتوا توجه را به خود جلب می کند ، کتیبه ها زمینه را فراهم می کنند ، به سرعت در تعامل و گفتگو هستند. و به لطف به روزرسانی های موجود در الگوریتم ، این کتیبه ها اکنون می توانند دید تقاضا را در سیستم عامل ها از جمله اینستاگرام و Tiktok تقویت کنند.

این فقط چیزی نیست که شما منتشر می کنید ، بلکه چگونه آن را قاب می کنید.

کتیبه ها هم تعهد و هم تقاضا را تغذیه می کنند. Exec Instagram Adam Mosry اخیراً اظهار داشته است که الگوریتم پلت فرم “نامتناسب” با تأکید بر نقش فزاینده آنها در بهره وری محتوا ، Emarketer را در اولویت قرار می دهد. نه تنها از کتیبه ها برای تعیین توصیه های انتشار استفاده می شود ، بلکه سیستم عامل های اصلی ، از جمله فیس بوک و Tiktok ، همچنین متن کتیبه ها (به ویژه برای فیلم ها) را فهرست بندی می کنند ، به این معنی که استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی می تواند هم پلتفرم و هم موتورهای جستجوی خارجی را تقویت کند. و از آنجا که تقریباً یکی از چهار کاربر اکنون به عنوان یک ابزار اصلی جستجو به رسانه های اجتماعی روی می آورد ، بهینه سازی کتیبه ها از همیشه مهمتر است. (eMarketer)

کتیبه ها همچنین نقش مهمی در:

    • کلیک بر روی کلیک و تبدیل
    • آموزش مصرف کننده
    • تشویق تعامل جامعه
    • به اشتراک گذاشتن صدا و شخصیت برند
    • تبدیل بینندگان منفعل به شرکت کنندگان فعال

یک تصویر استاتیک یا مینیاتور ویدیویی فقط می تواند به همان اندازه مستقل باشد. کتیبه صحیح زمینه ، احساسات و نیت را اضافه می کند – خواه کنجکاوی باشد ، باعث می شود اظهار نظر یا فشار آوردن به کسی برای ضربه زدن به بازی. هنگامی که به عمد ساخته شد ، کتیبه ها نه تنها محتوای شما را تکمیل می کنند ، بلکه پتانسیل کامل آن را باز می کنند.

قبل از نوشتن کتیبه بعدی خود ، از خود بپرسید: مخاطبان من واقعاً به چه چیزی علاقه دارند؟

استراتژی محتوای شما باید نسخه شما را مطلع کند. مؤثرترین کتیبه ها ناشی از درک آنچه مخاطبان شما دوست دارند ، سؤالاتی که از آنها می پرسند و نوع محتوایی که معمولاً به آنها متعهد می شوند ناشی می شود. کلید؟ از بینش های خود برای راهنمایی نوع صحیح سؤال یا بیانیه در مورد مخاطبان خود استفاده کنید – اطلاعات جمعیتی را در نظر بگیرید و به روشی که پیروان خود می توانند به هم وصل شوند صحبت کنید.

    1. کاپسی

خط اول 1-2 باید پیمایش را متوقف کند. با یک جمله جسورانه ، یک حقیقت نسبی ، آمار غافلگیرکننده یا سوالی که باعث ایجاد فکر می شود ، نگه دارید. مردم از فرصت به اشتراک گذاشتن نظرات خود قدردانی می کنند. سوالات می توانند به طور قابل توجهی تعامل را افزایش دهند. (BYU ، Twicsy)

    1. صحت

به عنوان یک شخص بنویسید ، نه یک ربات – از یک زبان طبیعی و یک لحن مکالمه استفاده کنید ، اما حتماً برخی از خطاهای املا یا دستوری را بررسی کنید. فقط در صورتی که در یک برند قرار داشته باشند ، از “jargon” یا کلمات/عبارات فعلی استفاده کنید و با مخاطبان خود طنین انداز شوید.

    1. تماس اکشن (CTA)

از مخاطبان خود بخواهید که در یک تماس جذاب برای اقدام شرکت کنند. CTA واضح مخاطبان خود را راهنمایی می کند که چه کاری انجام دهند ، و پیمایش منفعل را به شرکت کنندگان فعال تبدیل می کنند. این که آیا این نظرات دلگرم کننده است ، هدف قرار دادن ترافیک به یک وب سایت یا تشویق سهم ، CTA مؤثر به تعمیق تعامل مخاطب کمک می کند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

            • “اگر موافقید دو ضربه بزنید!”
            • “برای انتخاب خود به لینک در بیوگرافی ضربه بزنید.”
            • “کسی را که به آن احتیاج دارد علامت گذاری کنید!”
            • “این پست را بعداً ذخیره کنید.”
    1. قالب بندی و ایموجی

از فاصله ، گلوله و ایموجی استفاده کنید تا کتیبه خود را لاغر کنید و توجه را به خود جلب کنید.

    1. CEWORDS SEO-EXPTISSIONAL

به طور طبیعی ، عبارات مناسبی را که مخاطبان شما می توانند به دنبال آن باشند ، ادغام کنید ، مانند “بهترین شهرهای ساحلی در کارولینای شمالی” در برابر “این مکان رویایی است”.

در حالی که فیس بوک به اتصالات مستقیم اجازه می دهد ، لینک های زیستی بهترین دوست دوستانه شما مانند اینستاگرام هستند – اتصالات را پیدا کنید و به روشنی توضیح دهید که کاربران در صورت کلیک چه می گیرند. برای مدیریت ترافیک از CTA مستقیم استفاده کنید.

“راهنمای بهار ما زنده است. برای کاوش در رابطه زیستی ضربه بزنید!”

1 گفتن داستان

یک لحظه پشت صحنه ، سابقه مشتری یا یک سفر ناخواسته را به اشتراک بگذارید. این کتیبه ها می توانند یک ارتباط عاطفی ایجاد کرده و صدای برند شما را تقویت کنند.

“این برند با 500 دلار و یک رویا آغاز شد. این اتفاقاتی است که بعد از آن رخ داده است …”

2. کوتاه و شوخ

کتیبه های سریع و هوشمند می توانند شخصیت را اضافه کنند ، آنها به بهترین وجه برای تمایل یا نشریات سریع مناسب هستند-در مورد خاطرات ، شوخی های نسبی یا اتصالات فرهنگ پاپ فکر می کنند.

“من: فقط یک زوج. همچنین من: سه خرید.”

3. سریع + س questions الات

این تشویق می کند تا مکالمه را هدایت کند و حجم نظرات را افزایش دهد ، هر دو کلید افزایش دامنه. آنها وقتی متناسب با ارزش ها ، عادات یا آرزوهای مخاطبان شما متناسب هستند ، خوب کار می کنند. شما می توانید از فرضی سرگرم کننده ، مسائل مبتنی بر نظر یا موارد چیزهای بی اهمیت استفاده کنید.

“آخر هفته صبحانه شما چیست؟”

“تعطیلات ساحلی یا کابین در جنگل؟”

“خالی را پر کنید: تعطیلات رویایی من ______ است.”

4. اضطراری و ترس از دست رفته (FOMO)

برای تشویق کلیک و سهام از زبان شمارش معکوس ، مقادیر محدود یا یادآوری های حساس زمان استفاده کنید.

“فقط 12 ساعت مانده به صرفه جویی 20 ٪!”
“ما تقریباً فروخته شده ایم – صبر نکنید!”

5. برخی از دانش را بازی کنید

نتیجه گیری های سریع ، چیزهای کوچک فعلی ، How-Tos یا یک محتوای آموزشی با اندازه گاز گرفته شده را برای کمک به مخاطبان خود در حل یک مشکل یا یادگیری چیز جدید ارائه دهید. کپی کردن مانند این بسیار ذخیره شده و به اشتراک گذاری و موقعیت یابی برند شما به عنوان مفید و قابل اعتماد است.

“یک درگیری؟ در اینجا 5 کتیبه ایجاد شده است که همیشه باعث اظهار نظر می شوند.”

“3 راه برای تغییر تفکر در 60 ثانیه …”

سیستم عامل ها در حال حاضر موتورهای جستجو هستند ، بنابراین زیرنویس های شما نیز باید به عنوان یک نسخه جستجو عمل کنند:

  • مثل مخاطبان خود فکر کنید: آنها برای یافتن این پست چه چیزی وارد می شوند؟
  • برای آزمایش آنچه در بهترین حالت ارائه شده است ، از تغییرات کلمه کلیدی در پست ها استفاده کنید.
  • از پر کردن کلمات کلیدی – مهمترین موارد خواندن خودداری کنید.

به نظر می رسد استراتژی هوشمند Hashjug در سال 2025 بسیار متفاوت از چند سال پیش است. این که آیا شما در اینستاگرام ، Tiktok ، LinkedIn یا سیستم عامل دیگر ارسال می کنید ، استفاده از هشتگ های Cure Cure می تواند به شما در گسترش دامنه خود بدون جستجوی هرزنامه کمک کند. یک طاقچه ، روند و هشتگ مارک دار را با هم مخلوط کنید تا در بخش های مختلف مخاطب شرکت کنید و از هشتگ های بیش از حد استفاده شده خودداری کنید. برای شیرجه عمیق تر ، به راهنمای استراتژی هشتگ ما مراجعه کنید.

در اینجا برخی از نمونه های تدریس از برخی از مشتریان ما آورده شده است.

همراه با عکس اسکله ، این کتیبه به دلایل مختلفی #Win است که مارکف ، با تمرکز بر جامعه Heshju ، یک چالش را ارائه می دهد و پیروان را ترغیب می کند تا پاسخ دهند.

این کتیبه نمونه ای عالی از محتوای آموزشی است ، زمینه ای را به فیلم همراه اضافه می کند و ارزش های برند (حفاظت از حیات وحش) را تقویت می کند.

بازی و برند ، این کتیبه فراخوانی روشنی برای عمل دارد!

این کتیبه منجر به قلاب می شود و با سؤال در مورد افزایش تعهد بسته می شود.

این نسخه روغن را به سطح بعدی می آورد و به آن احساس تقریبا جاه طلبانه می بخشد – داستان ها را به بهترین وجه خود می گوید! علاوه بر این ، صدای برند را تقویت می کند و به اندازه سلیقه روغن از نظر کلمات کلیدی غنی است.

کتیبه ها تصور نمی شوند. آنها سوخت در تعامل ، دید و تحول هستند. بینش مخاطبان ، قالب بندی استراتژیک ، زبان جستجو و دوز سالم خلاقیت را ترکیب کنید تا کتیبه های خود را به یک ابزار عملکرد تبدیل کنید.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا