مقالات

چگونه نمایش با یک زن چندین حساب اجتماعی را مدیریت می کند


مدیریت چندین حساب رسانه های اجتماعی به طور مؤثر نیاز به ترکیبی از استراتژی ها و ابزارها دارد. این در مورد برنامه ریزی محتوا ، تعامل با مخاطبان خود ، ردیابی عملکرد و اتوماسیون وظایف است.

سارا هیت یک کارگر پشتیبانی سابق است که به یک کارآفرین تبدیل شده است که در فضای پشتیبانی افراد معلول اشتیاق دارد. پس از شناسایی شکاف در صنعت ، دو مشاغل ، یک فروشگاه نگهداری کارگر و متناسب با سوئی را راه اندازی می کند که هر کدام مخاطب و پیام های خود را دارند.

با در حال رشد سیستم عامل های آن ، حجم کار آن فوران کرده است. مدیریت اینستاگرام ، LinkedIn ، Facebook و YouTube در دو حساب تجاری بسیار زیاد شده است. پیش از این ، او برای ایجاد محتوا به Canva متکی است و سعی می کند انتشارات را به صورت دستی برنامه ریزی کند ، و اغلب آنها را یکی از سیستم عامل ها معرفی می کند.

مدت زمان زیادی طول می کشد ، که در این روز و سن لازم نیست.

این سارا هیت ، بنیانگذار ، مدافع کارگران و کارآفرین انفرادی است. در مورد مأموریت وی و تجارت در حال رشد از طریق پیوندهای زیر بیشتر بدانید!

مشکل؟

اجرای دو مشاغل در حال رشد ضمن مدیریت بسیاری از حساب های رسانه های اجتماعی در اینستاگرام ، LinkedIn ، Facebook ، Tiktok و YouTube ، همه به خودی خود ، به سرعت برای سارا غیرقابل کنترل شدند. استفاده از Canva برای ایجاد و برنامه ریزی محتوا کاربردی بود ، اما برای مقیاس یا سرعت مورد نیاز خود ساخته نشده است.

به عنوان یک کارآفرین انفرادی که در تلاش برای حفظ حضور آنلاین تأثیرگذار است ، سارا به یک ابزار متمرکز و قابل اعتماد نیاز داشت که بتواند از آن پشتیبانی کند ، در وقت خود صرفه جویی کند و از فرآیندهای کار منحصر به فرد آن پشتیبانی کند.

نقاط درد عمومی توسط سارا روبرو شد:

  • جمع کردن چندین حساب در سیستم عامل های مختلف بدون داشبورد منفرد
  • هر هفته هر هفته بارگذاری مطالب در کانال های فردی را می گذراند
  • خستگی راه حل خلاقانه برای انتخاب زمان برای انتشار و قالب ها هر روز
  • گفتار محدودیت برنامه ریزی CANVA به عنوان تقویم محتوای آن تکمیل شده است
  • هیچ سیستم تعمیر و نگهداری وجود ندارد ، همه کارها و عیب یابی را انجام می دهد

“اگر من آن را مدیریت کنم ، باید در یک مکان باشد. من حساب های زیادی برای مدیریت دارم و یک نمایش برای یک زن هستم.”

سارا می دانست که به سیستم بهتری احتیاج دارد که به او اجازه دهد تا سازگار باشد ، حرفه ای به نظر برسد و بدون سوزاندن ، مقیاس داشته باشد.

راه حل: کلیه حساب ها در یک صفحه مدیریتی

در حالی که Canva به سارا کمک کرد تا محتوای بصری ایجاد کند ، به سرعت مشخص شده است که برای مقابله با نیازهای رو به رشد روند کار خود در رسانه های اجتماعی ساخته نشده است. مدیریت چندین حساب در سیستم عامل ها و برنامه ریزی پست ها یک به یک به سادگی پایدار نیست

سارا پس از یافتن سایر سیستم عامل های غیر غیرقانونی ، HQ Hopper HQ را با استفاده از یک جستجوی ساده در Google پیدا کرد. او با اولین کار خود یک آزمایش رایگان را آغاز کرد و به سرعت متوجه تأثیر شد.

چرا HAPPER HQ؟

در آن زمان ، سارا از HQ Hopper نشنیده بود – و او حتی مطمئن نبود که بهترین ابزار برای نیازهای او چگونه است. او با داشتن چندین حساب مدیریتی و هیچ فضایی برای ناکارآمدی ، او به اولین قدم اول که می توانست رسید: در Google جستجو کنید.

“من قبلاً با شما ملاقات نکرده بودم تا صادق باشید. من فقط کمی در Google کار کردم. سیستم عامل های دیگر را امتحان کردم ، اما از آنها راضی نبودم.”

این جستجو آغاز یک تغییر بزرگ شد. هنگامی که سایر سازها احساس دست و پا گیر یا گیج کننده ای می کردند ، HAP HAP بلافاصله به عنوان بصری و آسان برای استفاده ایستاد. وی پس از امتحان کردن در یکی از مشاغل خود در طول محاکمه رایگان ، به اندازه کافی اعتماد به نفس داشت تا آن را در تمام حساب های خود مستقر کند.

مدیریت چندین حساب ، یکپارچه

یکی از بزرگترین تغییرات برای سارا ، فرصتی برای مدیریت بسیاری از پروفایل های اجتماعی خود در یک مکان بود. با داشتن دو مشاغل و سیستم عامل های مختلف ، تعویض بین برنامه ها یا زبانه ها یک روز منقضی شده از زمان بود ، در حالی که HAP HAP همه چیز را برای آن متمرکز می کند.

“من حساب های زیادی برای مدیریت دارم. اگر آن را مدیریت کنم ، باید در یک مکان باشد.”

او با Hopper HQ ، می تواند پست هایی را در اینستاگرام ، فیس بوک ، لینکدین و دیگران ، همه یکی ، داشبورد بصری برنامه ریزی کند. از بین بردن محتوای دستی یک نسخه از برنامه به یک برنامه یا حفظ آن که انتشار آن به کجا رفت. این روند کار او را ساده کرد و زمان ارزشمند او را برگرداند.

این کنترل متمرکز به معنای خطاهای کمتری بود ، بدون اینکه شبانه روزی از دست رفته و حضور مداوم در هر مارک و سکویی که مدیریت می کند.

برنامه ریزی گروهی برای حداکثر کارایی

برای سارا ، که دست و پنجه نرم می کند ، دو تجارت را مدیریت می کند و تمام محتوای خودش را ایجاد می کند ، زمان همه چیز است. برنامه ریزی باغ فله هاپر HQ به یک تغییر بازی تبدیل شده است ، که به آن اجازه می دهد تا یکباره ده ها (حتی صدها) انتشارات را بارگذاری کند و تقریباً یک سال قبل از آنها برنامه ریزی کند.

“بزرگترین مزیت بزرگ آن است و من مجبور نیستم در مورد آن فکر کنم. من در حال حاضر نقل قول زیادی در نقل قول برنامه ریزی شده یک سال پیش دارم.”

به جای اینکه هر روز وقت خود را بگذراند ، محتوا را به صورت دستی بارگذاری کند ، سارا اکنون به انتشارات وی برچسب زده شده است و همه آنها را در Hquper HQ در یک جلسه بار می کند. سپس این پلتفرم آنها را به طور خودکار از هم جدا می کند ، و آن را فعال نگه می دارد و پیام های آن سازگار است.

این تغییر نه تنها باعث صرفه جویی در وقت او شد ، بلکه فشار خلاقانه “امروز برای ارسال چیست؟” ترک آن برای تمرکز بر فرصت های زمان واقعی ، استراتژی تجارت و ساخت جامعه.

محتوای انتشار فله در چندین سیستم عامل به طور همزمان

زمان وام گرفتن خودکار برای انتشار که باهوش تر کار می کنند

یکی دیگر از ویژگی های سارا که به سرعت در حال رشد بود ، توانایی Hopper HQ برای اختصاص زمان انتشار خودکار بود. این زمان انتشار با تجزیه و تحلیل تاریخچه حساب شما و درک اینکه چه زمانهایی به بزرگترین موفقیت رسیده اند ، انتخاب می شوند.

“وقتی این کار را می کنم ، تایمز قبلاً برای من انتخاب شده است. من لازم نیست که تمام جزئیات انتخاب را طی کنم – و دوست دارم که آن را کمی پراکنده کند.”

سارا به جای اینکه به طور دستی زمان را برای هر پست تنظیم کند ، به Hopper HQ اجازه می دهد تا گرافیک خود را با شکاف های زمان هوشمند بهینه کند. این نه تنها روند کار او را ساده می کند ، بلکه تغییرات طبیعی را نیز معرفی می کند ، و به محتوای وی کمک می کند تا به بخش های مختلف مخاطب برسد و تعهد کلی را بهبود بخشد.

نتیجه؟ یک رویکرد استراتژیک تر که سارا را برای تمرکز بر بخش هایی از مشاغل خود ، که از همه مهمتر است ، آزاد می کند.

نتایج و مزایا

قبل از HQ HQ ، گردش کار رسانه های اجتماعی سارا هرج و مرج و وقت گیر بود. او محتوا را در Canva ایجاد کرد ، ورودی های مختلف را جمع کرد و هر روز نشریات را به صورت دستی بارگذاری کرد ، همه در حالی که دو تجارت را به تنهایی مدیریت می کرد. محتوای مداوم مانند یک کار تمام وقت به خودی خود احساس می شود.

جابجایی به Hquper HQ نه تنها روند کار او را بهبود بخشید. این پول واقعی او را پس انداز کرد و به او کنترل کرد. سارا که در برنامه ریزی یک محتوای کامل سال ، نیاز به واگذاری مدیریت رسانه های اجتماعی خود را از بین می برد.

“این مثل ، اوه ، من باید در اجتماعی حضور داشته باشم ، اما من واقعاً تلاش می کنم تا به طور طبیعی وقت خود را برای آن بگذارم.

نتایج کلیدی:

  • هزینه استخدام یک دستیار مجازی را پس انداز کنید با انجام همه کارها به تنهایی با هاپر HQ
  • چندین حساب ادغام شده در یک بستر بهینه شده-نه تغییر بیشتر برنامه ها یا بارگذاری های تکراری
  • ماههای قبل از برنامه ریزی شدهکاهش بار کار روزانه و استرس آخرین بار
  • خستگی از راه حل در اطراف چه چیزی برای ارسال و چه زمانی ، به لطف بارگذاری های فله و زمان های ثابت به طور خودکار
  • حضور مداوم در سیستم عامل ها را حفظ می کنداطمینان از اینکه مخاطبانش حتی در جایی که در جای دیگر متمرکز شده اند ، درگیر می شوند
  • کاهش درهم و برهمی ذهنی و سوزاندنآزاد کردن او برای رشد متناسب و از جامعه خود پشتیبانی می کند

هر چند وقت یکبار کنترل

تجربه سارا واقعیت را برای بسیاری از کارآفرینان مستقل منعکس می کند: دست زدن به چندین حساب رسانه های اجتماعی ، ایجاد تمام مطالب و تلاش برای حفظ بدون سوزاندن در زمان یا بودجه خود.

با Happer HQ ، سارا فقط یک ابزار برنامه ریزی پیدا نکرد. او یک سیستم باهوش تر و ساده تر پیدا کرده است که برنامه ریزی خود را از محتوای فله ترک می کند ، به صورت آنلاین قابل مشاهده است و از نیاز به استخدام کمک های خارجی جلوگیری می کند.

اگر تجارت را مدیریت کنید و احساس کنید که رسانه های اجتماعی بیش از حد وقت خود را می خورند ، Hopper HQ می تواند به شما کمک کند بدون استرس روزانه سازگار باشید.

فقط با یک برنامه اشتراک و یک نسخه تست رایگان 14 روزه ، می توانید همان تحول را که سارا ساخته است تجربه کنید.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا